is ie ook volgens mijquote:Op zondag 3 april 2005 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb vanavond een stukje zitten kijken maar wie is toch in vredesnaam die onverstaanbare gozer die de hele tijd loopt te schelden. Die gozer lijkt wel zwakbegaafd....
Je wordt meestal geen schilder omdat je super hoogbegaafd bent, en dan die oplosmiddelen in de verf... dat werkt ook niet meequote:
Precies, dat gevoel heb ik ook vanaf de allereerste minuut. Vooral hoe hij met messen loopt te zwaaien in de buurt van beesten en hoe zijn stemming heen-en-weer slingert... onvoorspelbaar en gevaarlijk hoor. Ik zou die kerel niet graag in een slechte bui tegen komen.quote:Op zondag 3 april 2005 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Snap niet dat zo'n labiel onderontwikkeld figuur aan zo'n programma mee mag doen. Heb maar een paar minuten gezien maar het is echt de meest zwakbegaafde figuur in een real-live show ever.
levensgevaarlijk....
Dat dacht ik eerst ook alleen zie je in het voorstukje dat de man lang haar heeft...dus dat zou die hippie best kunnen zijn. Peyman heeft het inderdaad sort of bijgelegd met Oscar maar denk nog steeds dat ie liever hem eruit heeft dan Matthijs..quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:04 schreef The_T het volgende:
[..]
Ik zou gokken Bernd vs Oscar, maar met dezelfde uitkomst. Ach het heeft als voordeel dat ik dan niet meer hoef te kijken
Eh.. even nagaande wie er al uit liggen.quote:Op maandag 4 april 2005 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
hoeveel weken zijn ze a.s. donderdag????
quote:Op maandag 4 april 2005 21:59 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Eh.. even nagaande wie er al uit liggen.
Anthony, Edmonda, Nelson, Nicolette, Caroline.
Dan zullen ze a.s. donderdag in week 6 zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2005 15:06:24 ]
Dat heeft Oscar tegen een collega van mij gezegd.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:50 schreef BVO het volgende:
Hoe weet je dat?
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ow kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |