Wat moet je daar nou weer meequote:Op donderdag 24 maart 2005 21:44 schreef LostFormat het volgende:
Heeft iemand toevallig caps van die Nicolette?
Sjorren.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer mee
[afbeelding]
iemand spaart foto's van anorexia'squote:Op donderdag 24 maart 2005 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer mee
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
Matthijs wordt later zwerver, of kraker, waarschijnlijk is hij nu kraker en later zwerver, van het type dat stinkt en nooit beseft dat niemand hem eigenlijk aardig vind. Niemand houdt van Matthijs, hij heeft geen vrienden, en hij leeft in een egoistisch dom klein wereldje waar anderen maar alles voor hem moeten doen, want hij wil niet werken, daar is hij te lui en te dom voor.
SP-stemmer, omdat hij dan weg kan komen met het op z'n luie reet zitten en betaald krijgen voor inactie.
Vrije denkers zoals Matthijs zijn zo dom.
Die moeten ze castreren, want ik heb niet graag dat er nog meer mongolen zoals hij hier rond gaan lopen.
Ik vermoed Mieke.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie is er als een moeder voor Nicolette? Ik vrees Ellen.
Ehm, ja, ik bedoelde Jeanette. Stom!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:26 schreef La_Guiri het volgende:
Hebben jullie dan in het voorstukje van volgende week niet gezien dat het Jeanette wordt?
Enorm mee eens isquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
Matthijs wordt later zwerver, of kraker, waarschijnlijk is hij nu kraker en later zwerver, van het type dat stinkt en nooit beseft dat niemand hem eigenlijk aardig vind. Niemand houdt van Matthijs, hij heeft geen vrienden, en hij leeft in een egoistisch dom klein wereldje waar anderen maar alles voor hem moeten doen, want hij wil niet werken, daar is hij te lui en te dom voor.
Ellen geilt op zichzelf, denkt dat ze oprecht is en belangrijk en gewenst.
het viel me ook op, jammer dat ze zo dun is en dat ze eruit moetquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
De tepels van Nicolette kwamen mooi uit, trouwens.
Heeel erg dun ja. Eng dun.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:47 schreef keijz het volgende:
het viel me ook op, jammer dat ze zo dun is en dat ze eruit moet
Ja, die vind ik leuk. Vooral toen ze vorige week ging ezelrijden.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Caroline
nou... ik denk dat het aardig overdreven is.. 10 minuten, niet meerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heeel erg dun ja. Eng dun.
Maar goed, ze heeft ruim een half uur aan een paal gehangen. Respect.
Nee, er stond afentoe een tijd bij. Bij de laatste, toen ze viel, stond er 30 of 35 minuten.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:56 schreef keijz het volgende:
nou... ik denk dat het aardig overdreven is.. 10 minuten, niet meer
Ik heb de eerste aflevering niet gezien, de andere twee waren opzich niet echt bijzonder. Ja, je hebt gemist waarom iedereen Oscar haat enzo. Maar niet echt belangrijke dingen.quote:ik kijk het overigens pas sinds gister.. heb ik te veel gemist?
Nou dat hele verhaal heb ik zelfs nog gemist, en ik heb geloof ik vijf minuten gemist van 1 aflevering...quote:Op zondag 27 maart 2005 15:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb de eerste aflevering niet gezien, de andere twee waren opzich niet echt bijzonder. Ja, je hebt gemist waarom iedereen Oscar haat enzo. Maar niet echt belangrijke dingen.
Hoe dom kun je zijn, wel eens van een boorplatform gehoord....!!!!!??????quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:22 schreef BVO het volgende:
Oscar was vandaag bij Boulevard, waarin hij een vergelijking trok met een boorplatforum.
Iemand die die vergelijking begreep?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |