Serieus woont Peyman in Nederland? Ik zou toch zweren dat hij in Vlaanderen woont aan zijn taalgebruik te horen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:05 schreef La_Guiri het volgende:
Vlaams is ie volgens mij niet, hij kwam toch uit Tilburg?
In elk geval vraag ik me af waar ze al die figuren vandaan hebben, wat een stelletje losers. Bibi is inderdaad een hockeymeisje van in de 30, Matthijs irriteert ook en eigenlijk irriteren ze allemaal, behalve die oude man. Die zie of hoor je niet![]()
Pagina 3.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:16 schreef MrX1982 het volgende:
Serieus woont Peyman in Nederland? Ik zou toch zweren dat hij in Vlaanderen woont aan zijn taalgebruik te horen.
Maar anyway een zwakzinnige blijft het. Schilderen is toch niet zo gezond
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:48 schreef hardsilence het volgende:
Pagina 3.
Denk niet dat dat gaat lukken, tenzij ze zo dom is om zichzelf te nomineren.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Peyman praat misschien nog wel onbegrijpelijker dan die Ranger. Wat een mongool!. En dat bloemetje dan ook.
.
Volgende week graag. Bibi.
. eruit.
.
Oh kut ja, die wordt natuurlijk groepsleider.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:41 schreef Gia het volgende:
Denk niet dat dat gaat lukken, tenzij ze zo dom is om zichzelf te nomineren.![]()
Ja! En die zal dan wel Bernd nomineren zodat die Oscar eruit kan gooien.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh kut ja, die wordt natuurlijk groepsleider..
Same here.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
hoe vaker ik Mathijs zie, hoe meer ik hem haat en hoe dieper mijn walging wordt.
iddquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:05 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Vlaams is ie volgens mij niet, hij kwam toch uit Tilburg?
Ik zou gokken Bernd vs Oscar, maar met dezelfde uitkomst. Ach het heeft als voordeel dat ik dan niet meer hoef te kijkenquote:Op zaterdag 2 april 2005 08:46 schreef Raenius het volgende:
Toch aan het voorstukje van volgende week te zien staan Matthijs en Oscar in de finale en wint Matthijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |