Haha ik ook of die miep die vandaag 2 uur in de zon lag, maar ik zag Peyman zo enthousiast doen... dat moet bijna wel betekenen dat z'n maatje Bernt heeft gewonnen. Verder dacht ik het postuur van Oscar te zien.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:13 schreef hardsilence het volgende:
Mathijs.. ik erger me groen en geel aan 'm!
Die onnozele vriendin van Bibi (Caroline), Matthijs is door.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
wie is er afgevallen?? ik heb de laatste 10 minuten gemist helaas
Die kerel spoort niet helemaal hoor. Eerst al met de beesten die hij gelijk wilde slachten. Ik denk echt dat die kerel iemand zou kunnen vermoorden als hij doordraait. Hij doet altijd super druk en moet lachen om de stomste dingen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die Peyman is echt te debiel voor woorden. Dat bloemetje![]()
Tsja, ze eten weinig, veel stress en misschien speelde het wel in de familie. Je weet niet wat er achter zit...quote:En die Mieke moet zich ook niet zo aanstellen. Tegen een beetje schelden moet je tegenwoordig wel kunnen en niet gaan janken.
Hoevaak hij toen "Het spijt me" en "Sorry" zei.. dat maakte het niet geloofwaardiger.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat bloemetje![]()
En hoe Peyman ook deed met dat over dat verliefd zijn van een andere flapdrol. Kerel lag echt dubbel om elke opmerking van Mathijs, echt bizar. Wat is zijn achtergrond eigenlijk?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:14 schreef The_T het volgende:
[..]
Die kerel spoort niet helemaal hoor. Eerst al met de beesten die hij gelijk wilde slachten. Ik denk echt dat die kerel iemand zou kunnen vermoorden als hij doordraait. Hij doet altijd super druk en moet lachen om de stomste dingen.
[..]
Tsja, ze eten weinig, veel stress en misschien speelde het wel in de familie. Je weet niet wat er achter zit...
Inderdaad, dat bedoelde ik ook.quote:En hoe Peyman ook deed met dat over dat verliefd zijn van een andere flapdrol. Kerel lag echt dubbel om elke opmerking van Mathijs, echt bizar. Wat is zijn achtergrond eigenlijk?
quote:Peyman Azizi
Naam: PEYMAN AZIZI
Leeftijd: 26 JAAR
Relatie: SINGLE
Beroep: ZELFSTANDIG SCHILDER
“Ik ben een stoere jongen met een heel klein hartje.” “Ik kan niet tegen kritiek.”
En hoe die met dat mes aan het zwaaien was aan tafel.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:14 schreef The_T het volgende:
[..]
Die kerel spoort niet helemaal hoor.
Vlaams is ie volgens mij niet, hij kwam toch uit Tilburg?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zo klinkt een Vlaamse zwakzinnige
Ik verbaas me er ook telkens weer over
Ze sporen inderdaad echt allemaal niet. Best knap, in al die andere programma's zatan altijd nog wel een aantal normale mensen, maar in dit programma zijn ze allemaal te debiel.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:05 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Vlaams is ie volgens mij niet, hij kwam toch uit Tilburg?
In elk geval vraag ik me af waar ze al die figuren vandaan hebben, wat een stelletje losers. Bibi is inderdaad een hockeymeisje van in de 30, Matthijs irriteerd ook en eigenlijk irriteren ze allemaal, behalve die oude man. Die zie of hoor je niet![]()
Serieus woont Peyman in Nederland? Ik zou toch zweren dat hij in Vlaanderen woont aan zijn taalgebruik te horen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:05 schreef La_Guiri het volgende:
Vlaams is ie volgens mij niet, hij kwam toch uit Tilburg?
In elk geval vraag ik me af waar ze al die figuren vandaan hebben, wat een stelletje losers. Bibi is inderdaad een hockeymeisje van in de 30, Matthijs irriteert ook en eigenlijk irriteren ze allemaal, behalve die oude man. Die zie of hoor je niet![]()
Pagina 3.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:16 schreef MrX1982 het volgende:
Serieus woont Peyman in Nederland? Ik zou toch zweren dat hij in Vlaanderen woont aan zijn taalgebruik te horen.
Maar anyway een zwakzinnige blijft het. Schilderen is toch niet zo gezond
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:48 schreef hardsilence het volgende:
Pagina 3.
Denk niet dat dat gaat lukken, tenzij ze zo dom is om zichzelf te nomineren.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Peyman praat misschien nog wel onbegrijpelijker dan die Ranger. Wat een mongool!. En dat bloemetje dan ook.
.
Volgende week graag. Bibi.
. eruit.
.
Oh kut ja, die wordt natuurlijk groepsleider.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:41 schreef Gia het volgende:
Denk niet dat dat gaat lukken, tenzij ze zo dom is om zichzelf te nomineren.![]()
Ja! En die zal dan wel Bernd nomineren zodat die Oscar eruit kan gooien.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh kut ja, die wordt natuurlijk groepsleider..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |