Logica en retoriek... prachtig toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:59 schreef Silmarwen het volgende:
Tja zo kun je het ook bekijken ja. ROFL
Joden zijn geen volk. Nederlanders of belgen natuurlijk wel. Joden zitten in het rijtje van christenen en moslims.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zucht.
Joden zijn een volk, net als Nederlanders of Belgen. Je bent gezakt voor het tentamen Verzamelingenleer en Logica.
Dan kun je dus niet discussie voeren. Duh.quote:Kirmi zei in het vorige topic
Ik geef niets toe. Ik mag niet oordelen over andere mensen. Dat kan alleen Allah (SWT)
Omdat ik geen oordeel wil vellen over mensen? Apart.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan kun je dus niet discussie voeren. Duh.
Hmmm. Hehe. Okay. Ben dus ook gezakt?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:02 schreef Silmarwen het volgende:
Aaahh. Volgens mij vallen Joden toch echt onder gelovigen hoor. Jodendom = geloof net als Christendom en Moslimdom
(ah vandaar het dom gedoe, het kwartje valt Geloof = Dom)
Een theorie omtrent het bestaan (rekening houdend met de aanwezige kennis ten tijde van de vorming hiervan) dom noemen? Ik zou eerder zeggen geniaal, watvoor reden er ook aan ten grondslag mag liggen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:02 schreef Silmarwen het volgende:
Aaahh. Volgens mij vallen Joden toch echt onder gelovigen hoor. Jodendom = geloof net als Christendom en Moslimdom
(ah vandaar het dom gedoe, het kwartje valt Geloof = Dom)
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Logica en retoriek... prachtig toch?
Ik ben geen POL-erquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:05 schreef Silmarwen het volgende:
[..]Ik vond het wel humor hebben iig.
Hey maar kom je op de meet. Gaan we power yoga-en(nog steeds geen foto in je fotoboek.)
Een foto kan ik misschien nog wel regelen... zoek me maar op met msn.. worden we MSN-buddiesquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:05 schreef Silmarwen het volgende:
[..]Ik vond het wel humor hebben iig.
Hey maar kom je op de meet. Gaan we power yoga-en(nog steeds geen foto in je fotoboek.)
JodenGeniaal ChristenGEniaal. Bekt niet zo hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Een theorie omtrent het bestaan (rekening houdend met de aanwezige kennis ten tijde van de vorming hiervan) dom noemen? Ik zou eerder zeggen geniaal, watvoor reden er ook aan ten grondslag mag liggen.
Okay, met Joden zat ik fout, maar dat doet nog niks af aan wat je nu weer beweert.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Joden zijn geen volk. Nederlanders of belgen natuurlijk wel. Joden zitten in het rijtje van christenen en moslims.
Jij komt zeker niet vaak in WFL ?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
JodenGeniaal ChristenGEniaal. Bekt niet zo hoor
Maar eigenlijk is het wel geniaal. Wat nou als er geen God blijkt te zijn. Zou best grappig zijn. Dan heeft iemand toch een verdomd mooi verhaaltje opgehangen. Wel leuk om dat theorietje in werking te zien (ik bedoel dat je in een kring zit, wat in iemands oor fluisterd en er wat anders uitkomt)
Hail to the man who invented God
uhuh.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hmmm. Hehe. Okay. Ben dus ook gezakt?
Maar waarom alleen deze geloven genoemd?
En je punt is?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Jij komt zeker niet vaak in WFL ?
Nogmaals, joden zijn geen volk. Ze zijn onderdeel van een volk, net zoals allochtonen, moslims en wat nog meer.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Okay, met Joden zat ik fout, maar dat doet nog niks af aan wat je nu weer beweert.
Joden zijn natuurlijk wel een volk. Zie je nu wat de PvdH bewerkstelligt? Jij noemt nederlanders een volk, terwijl het bestaat uit allochtonen, moslims, joden etc.
Dat is inderdaad beter, moreel en ethisch. Wel wazig.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:09 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
uhuh.
Het zijn de drie grootste. (grootste als in aantal aanhangers wnat groot zijn ze in mijn ogen niet. Boedisme verdient pas respect)
Hij zegt toch net, ok ik zat fout.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nogmaals, joden zijn geen volk. Ze zijn onderdeel van een volk, net zoals allochtonen, moslims en wat nog meer.
Klopt, en daarna zegt hij het gewoon nog een keer.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:10 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hij zegt toch net, ok ik zat fout.![]()
Aha, Nederlanders zijn dus ook geen volk. Goedzo. Met dank aan de PvdH.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nogmaals, joden zijn geen volk. Ze zijn onderdeel van een volk, net zoals allochtonen, moslims en wat nog meer.
Ik denk dat hij Israel bedoelt. Maar kan me vergissen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Klopt, en daarna zegt hij het gewoon nog een keer.![]()
Waar heb je gezien dat ik nederlanders noemde? Ik heb al eerder gezegd dat nederlanders als geheel wel een volk zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Aha, Nederlanders zijn dus ook geen volk. Goedzo. Met dank aan de PvdH.
Dat zegt hij anders niet. Anders zou hij moeten zeggen dat israeliers een volk zijn. Dan zou het kloppen. Met in het achterhoofd houdende dat israeliers natuurlijk niet enkel joden zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:12 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Israel bedoelt. Maar kan me vergissen.
Waarom zijn Nederlanders volk. Gaat ook nergens over. Als je het involkeren wilt verdelen doe het dan op basis van DNA. Niet op basis van een idioot stukje land.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waar heb je gezien dat ik nederlanders noemde? Ik heb al eerder gezegd dat nederlanders als geheel wel een volk zijn.
Ik ben het wel van je gewend dat je woorden in mijn mond legt, maar draaf je niet een beetje door in je kruistocht?
Was wel een beetje boel vaag jaquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat zegt hij anders niet. Anders zou hij moeten zeggen dat israeliers een volk zijn. Dan zou het kloppen. Met in het achterhoofd houdende dat israeliers natuurlijk niet enkel joden zijn.
Nee, dombo. Nederlanders zijn geen volk. Je kunt hooguit zeggen dat Nederlanders mensen zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waar heb je gezien dat ik nederlanders noemde? Ik heb al eerder gezegd dat nederlanders als geheel wel een volk zijn.
Ik ben het wel van je gewend dat je woorden in mijn mond legt, maar draaf je niet een beetje door in je kruistocht?
Daar heb je een punt ja. Ff googlen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:16 schreef kLowJow het volgende:
Ik denk dat je er vrij zeker van kunt zijn dat er meer Boedisten en Hindoes op deze wereld rondlopen dan Joden
waar is de rest gebleven?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Daar heb je een punt ja. Ff googlen.
The big four World
Christianity: 33%
Islam: 22%
Hinduism: 15%
Nonreligious: 14%
Stond er niet bij. Ik zoek nog even verder.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
waar is de rest gebleven?
Jij kunt dat zo goed, ik vertrouw je.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Stond er niet bij. Ik zoek nog even verder.
je kunt zelf natuurlijk ook even zoeken
2 miljard Christenenquote:Buddhism
Who Started Buddhism?
Gautama Siddhartha (the Buddha), around 525 b.c.
What Do Buddhists Believe?
Buddha taught that life is filled with suffering. In order to be free of that suffering, believers have to give up worldly possessions and worldly goals and try to achieve a state of perfect peace known as nirvana.
How Many Are There?
In 2002, there were more than 360 million Buddhists in the world, 98% of them in Asia.
What Kinds Are There?
There are two main kinds of Buddhists. Theravada ("Path of the Elders") Buddhism, the older kind, is more common in the southern part of Asia. Mahayana ("Great Vessel") Buddhism is more common in northern Asia.
Christianity
Who Started Christianity?
Jesus Christ, in the first century. He was born in Bethlehem between 8 b.c. and 4 b.c. and died about a.d. 29.
What Do Christians Believe?
That there is one God. That Jesus Christ is the Son of God, who came on Earth, died to save humankind, and rose from the dead.
How Many Are There?
Christianity is the world's biggest religion. In 2002 there were more than two billion Christians, in nearly all parts of the world. More than one billion of the Christians were Roman Catholics, who follow the leadership of the pope in Rome.
Other groups of Christians include Orthodox Christians, who accept most of the same teachings as Roman Catholics but follow different leadership, and Protestants, who often disagree with Catholic teachings. Protestants rely especially on the Bible itself. They belong to many different groups.
Hinduism
Who Started Hinduism?
Aryan beliefs spread into India, around 1500 b.c. These beliefs were mixed with the beliefs of the people who already lived there.
What Do Hindus Believe?
That there are many gods and many ways of worshipping. That people die and are reborn many times as other living things. That there is a universal soul or principle known as Brahman. That the goal of life is to escape the cycle of birth and death and become part of the Brahman. This is achieved by leading a pure and good life.
How Many Are There?
In 2002, there were nearly 830 million Hindus, mainly in India and places where people from India have gone to live.
What Kinds Are There?
There are many kinds of Hindus, who worship different gods or goddesses.
Islam
Who Started Islam?
Muhammad, the Prophet, in a.d. 610.
What Do Muslims Believe?
People who believe in Islam are known as Muslims. The word "Islam" means submission to God. Muslims believe that there is no other god than the one God; that Muhammad is the prophet and lawgiver of his community; that they should pray five times a day, fast during the month of Ramadan, give to the poor, and once during their life make a pilgrimage to Mecca in Saudi Arabia if they can afford it.
How Many Are There?
In 2002, there were more than one billion Muslims, mostly in parts of Africa and Asia. The two main branches are: Sunni Muslims, who make up over 80 percent of all Muslims today, and Shiite Muslims, who broke away in a dispute over leadership after Muhammad died in 632.
Judaism
Who Started Judaism?
Abraham is considered to be the founder of Judaism. He lived around 1300 b.c.
What Do Jews Believe?
That there is one God who created the universe and rules over it. That they should be faithful to God and carry out God's commandments.
How Many Are There?
In 2002, there were about 14.5 million Jews living around the world. Many live in Israel or the United States.
What Kinds Are There?
In the United States there are three main kinds: Orthodox, Conservative, and Reform. Orthodox Jews are the most traditional. Traditional means that they follow strict laws about how they dress, what they can eat, and how they conduct their lives. Conservative Jews follow many of the traditions. Reform Jews are the least traditional.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:32 schreef Silmarwen het volgende:
Islam
Who Started Islam?
Muhammad, the Prophet, in a.d. 610
Dat zijn niet veel moslims, dat schiet dan toch weer lekker op.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
2 miljard Christenen
1 miljoen Moslims
830 miljoen Hindoestanen
360 miljoen Boedhisten
14,5 miljoen Joden
Jodendom is dus een relatief kleine groep gelovigen.
Bedoel je niet 1miljard moslims ipv 1 miljoenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
2 miljard Christenen
1 miljoen Moslims
830 miljoen Hindoestanen
360 miljoen Boedhisten
14,5 miljoen Joden
Jodendom is dus een relatief kleine groep gelovigen.
Het is een zionistische samenzwering.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Bedoel je niet 1miljard moslims ipv 1 miljoen
In 2010 in de hele wereld ja, maar nu ligt dat nog anders.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:32 schreef Silmarwen het volgende:
1 miljoen Moslims
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:39 schreef Lithion het volgende:
[..]
In 2010 in de hele wereld ja, maar nu ligt dat nog anders.
Hahahahahaha, dat doet me denken aan die mop over Startrek.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:39 schreef Lithion het volgende:
[..]
Vertel?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hahahahahaha, dat doet me denken aan die mop over Startrek.
Waarom hebben wij nog nooit gehoord van Hinduterroristenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Daar heb je een punt ja. Ff googlen.
The big four World
Christianity: 33%
Islam: 22%
Hinduism: 15%
Nonreligious: 14%
Hebben we wel. Zoek maar eens.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom hebben wij nog nooit gehoord van Hinduterroristen
Die zijn bang een slecht Karma op te lopen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Mag ik dat opvatten als een verkapte doodsverwensing?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:39 schreef Lithion het volgende:
[..]
Die zijn er wel, maar door het zionistische complot in de media hoor je er alleen niets over. Of de feiten worden verdraait.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Bommen los!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
U krijgt de groeten uit Den Haag (ook wel bekend als klein-Islamistan):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb er wel van gehoord.. wat radicalen in Tibet geloof ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hebben we wel. Zoek maar eens.
Boedisme kan ik niets over vinden qua terrorisme.
nieuws.nlquote:Nauwelijks concurrentie voor islamitische AK-partij in Turkije 26-03-2004
Op campagnebijeenkomsten van zijn Partij voor Gerechtigheid en Ontwikkeling (AK) loopt premier Recep Tayyip Erdogan het podium op. Hij pakt de microfoon en kondigt nieuwe belastingen aan. Soms bekt hij mensen af die bij hem komen zeuren om werk.
Het lijkt niet de beste manier om kiezers te trekken, maar Erdogan weet zeker dat zijn op islamitische leest geschoeide partij een grote overwinning zal behalen bij de gemeenteraadsverkiezingen die zondag in Turkije gehouden worden.
De verkiezingen zijn de eerste serieuze graadmeter voor de populariteit van de een jaar oude regering van Erdogan. Alle tekenen wijzen er op dat de kiezerssteun voor Erdogan bijna is verdubbeld, dankzij de economische en politieke stabiliteit die zijn partij heeft gebracht. Critici zijn bang dat een monsterzege van de AK-partij de premier kan verleiden om de seculiere wetten van het land aan te vechten of het leger, dat zichzelf als de hoeder van het seculiere staatsbestel beschouwt, verder buiten de politiek te dringen.
In de meeste door de AK-partij bestuurde gemeenten draaien de zaken op rolletjes; wegen worden goed onderhouden, vuilnis wordt opgehaald en voedsel en kolen worden uitgedeeld aan de armen. Metrolijnen in Istanbul en Ankara worden verlengd om verkeersproblemen op te lossen.
De partij van Erdogan kan volgens opiniepeilingen in Ankara rekenen op 68 procent van de stemmen en in Istanbul op 58,5 procent, sinds de jaren '50 ongekend hoge populariteitscijfers. De naaste rivalen, de sociaal-democraten, blijven steken op respectievelijk 12 en 19 procent.
De partij van Erdogan heeft wortels in de Turkse islamitische beweging, maar zegt geen religieuze agenda te hebben. De partij heeft zich bijvoorbeeld onthouden van stappen om de beperkingen op het dragen van hoofddoeken voor vrouwelijke ambtenaren of leraren op te heffen, voornamelijk om het achterdochtige leger niet tegen zich in het harnas te jagen.
Toen hij burgemeester was van Istanbul, verbood Erdogan het schenken van alcoholische dranken in gemeentecafés. Zelfs zijn critici moeten toegeven dat hij de metropool goed heeft bestuurd en corruptie heeft bestreden.
Op campagnebijeenkomsten doet Erdogan niet de gebruikelijke verkiezingsbeloften. Hij vertelt de kiezers eerlijk dat er nieuwe belastingen op sigaretten en prijsverhogingen voor stookolie aan staan te komen. Studenten die hem om banen vroegen, kregen te horen dat zelf werk moesten zoeken. Een boerin die klaagde dat de dieselolie voor de trekker zo duur was, veegde hij de mantel uit: Wilt u dat wij het u voor niets geven? Straks vragen jullie ons om het eten in jullie monden te stoppen.
Na een grote verkiezingsoverwinning durft Erdogan misschien meer om Turkije een islamitisch karakter te geven. Mogelijk zal hij ook meer druk uitoefenen op de Turkse Cyprioten. Erdogan is er veel aan gelegen om tot een oplossing te komen voor het verdeelde eiland, om de Turkse kansen op het lidmaatschap van de Europese Unie te vergroten. Ook daarin kan hij het leger op zijn weg vinden, dat niet wil dat er teveel concessies worden gedaan.
Gungor Mengi, commentator van de krant Vatan, denkt dat Turkije zich ontwikkelt tot een eenpartijstaat. Het ontbreken van een oppositie kan het gevaar vergroten dat de AK - die radicale elementen in zich heeft - de verkeerde weg inslaat.
De angst voor overheersing door de AK-partij is voelbaar in het zuidoosten, waar Koerden in de meerderheid zijn en een pro-Koerdische partij die de verkiezingen vijf jaar geleden won deze keer een verbintenis is aangegaan met een kleine sociaal-democratische partij om haar kansen te vergroten.
De partij van Erdogan kwam na de algemene verkiezingen in november 2002 aan de macht, toen de Turkse kiezers de buik vol hadden van corrupte politici, de hoge werkloosheid en andere ellende voortkomend uit de ergste economische crisis die het land ooit had doorgemaakt. Zelf is Erdogan sinds maart premier. De economie groeit weer, al blijft de werkloosheid hoog. De inflatie is gedaald tot 18,4 procent, het laagste cijfer sinds tientallen jaren.
De AK-partij heeft haar populariteit verder vergroot door levensmiddelen, kolen en kleding uit te delen in arme stadswijken. De burgemeester van Ankara zegt tien miljoen kilo aardappelen te hebben uitgedeeld. Eindelijk hebben we deze winter geen honger of kou geleden, zegt de gepensioneerde politieman Kamil Alan, die nu niet meer sociaal-democratisch stemt.
[Copyright 2004, Novum Nieuws / Associated Press]
Hindu's hebben ook zoveel goden, dat ze niet meer weten voor welke god ze moeten vechten. Vandaar.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Bush vraagt aan de maker van Startrek waarom er geen moslims in de serie voorkomen, maar wel Joden en Klingons etc.. Krijgt die als antwoord dat de serie dan ook in de toekomst speelt.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:41 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Vertel?
Misschien ff op Boeddhisme zoeken?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hebben we wel. Zoek maar eens.
Boedisme kan ik niets over vinden qua terrorisme.
quote:Critici zijn bang dat een monsterzege van de AK-partij de premier kan verleiden om de seculiere wetten van het land aan te vechten of het leger, dat zichzelf als de hoeder van het seculiere staatsbestel beschouwt, verder buiten de politiek te dringen.
Dat was zo voorspelbaar. Op naar de algemen verkiezingen, zodat er eindelijk wat grondwettelijks kan worden veranderd.quote:
Kunnen we deze foto's niet 40 jaar terug in de tijd sturen? Ze hebben bewijzen nodig voordat ze iets snappen. En voelen de autochtonen zich zo nog wel Nederlander in deze omgevingquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
U krijgt de groeten uit Den Haag (ook wel bekend als klein-Islamistan):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moslims zijn geen volk, dat heb je zelf nog uitgelegd. Daaaag.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Mag ik dat opvatten als een verkapte doodsverwensing?
Weet je hoe moeilijk het is om te zoeken op google als woordblinde?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:46 schreef sjun het volgende:
[..]
Misschien ff op Boeddhisme zoeken?
Dit individualistische geloof leent zich niet voor volksmennerij.
Precies. Verplicht klitknippen in de grondwet vastleggen, het ging wel erg veel op het decadente westen lijken daar.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat was zo voorspelbaar. Op naar de algemen verkiezingen, zodat er eindelijk wat grondwettelijks kan worden veranderd.
De luifels vertonen in ieder geval nog de Nederlandse driekleur.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[afbeelding]
quote:Britse economie groeit iets minder dan verwacht
De Britse economie is in 2003 volgens een nieuwe opgave 2,2 procent gegroeid. Dat is iets minder dan de 2,3 procent die eerst werd opgegeven De onderzoekers zeggen dat de Britten minder hebben uitgegeven dan gedacht.
Britse economie
Dat meldt het Britse bureau voor de Statistiek. In het vierde kwartaal groeide de Britse economie 0,9 procent ten opzichte van de voorgaande drie maanden. In vergelijking met dezelfde periode van 2002 bedroeg de groei 2,7 procent. In de vorige raming was dat 2,8 procent.
De Britse economie doet het een stuk beter dan de eurozone. Vorige maand werd de Britse rente verhoogd. In de eurozone speculeerden analisten de afgelopen dagen op een renteverlaging.
Dat is een Luxemburgse slagerij hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:51 schreef Lithion het volgende:
[..]
De luifels vertonen in ieder geval nog de Nederlandse driekleur.
Pensioengerechtigde leeftijd daar: 57 jaarquote:Stakingen in Italië tegen pensioenplannen
In Italië hebben veel mensen het werk neergelegd uit protest tegen de pensioenplannen van de regering van premier Berlusconi.
Actie
Berlusconi wil de pensioenen hervormen. De landelijke actie is ook gericht tegen de zwakke Italiaanse economie. Volgens Italiaanse media hebben veel scholen, postkantoren en bedrijven hun deuren niet geopend en blijven ze ook de rest van de dag gesloten.
Vervoer
Het openbaar vervoer in Rome rijdt sinds 10.00 uur niet meer. In het hele land zijn ongeveer zestig betogingen tegen het regeringsbeleid gepland.
En dan die vuilniszakken in een italiaanse stad!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:53 schreef pberends het volgende:
Italie is officieel een zinkend schip:
[..]
Pensioengerechtigde leeftijd daar: 57 jaar
Geboorterate: 1.25
Kan je nagaan hoe moeilijk het zoeken wordt als stekeblindequote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk het is om te zoeken op google als woordblinde?
Nee die kunnen tegen hun pc aan praten en die typed dan. (is een id voor mij dusquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:55 schreef sjun het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe moeilijk het zoeken wordt als stekeblinde
Wetticisme roept hypocrisie over zich af. Wij zien dat bij diverse ideologiën in de praktijk van alledag gebrachtquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Laf van je om niet gewoon ronduit te zeggen wat je denkt, door angst voor een eventuele ban. Lekker hypocriet.
Geen grappen over Juliana, Koningin en Moeder der Nederlanden!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ga jij maar fijn een enkeltje Den Haag, Delft nemen
Ik kon er iig wel om lachenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Geen grappen over Juliana, Koningin en Moeder der Nederlanden!
Wanneer gaat die engelse trut dood?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:10 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik kon er iig wel om lachen
je hebt ze zelf aangetrokken met je avatar.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:10 schreef Sidekick het volgende:
Ik zag allemaal negers toen ik net door Sneek fietste. Ik voel me hier niet meer thuis. De multiraciale samenleving is mislukt.
Waarom voelde je je daar niet meer thuis? Spraken ze een vreemde taal, keken ze jou als blanke raar aan?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:10 schreef Sidekick het volgende:
Ik zag allemaal negers toen ik net door Sneek fietste. Ik voel me hier niet meer thuis.
Snel hopelijkquote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wanneer gaat die engelse trut dood?
Daar ben je toch zelf bij en wees blij, anders was het een derdewereldland geweest.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Snel hopelijk
Hele koningshuis zal me aan mn **** roesten. Bovendien heeft Schotland geen koningin meer sinds die kut Engelsen ons land in hebben gepikt
Met hordes van die Mel Gibson-Neanderthalersquote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar ben je toch zelf bij en wees blij, anders was het een derdewereldland geweest.
Gaan we nu mijn land beldigen. Vieze racist! Schotland was hartsikke geemancipeerd. Wie heeft de tv uitgevonden, penicelline, eerst gekloonde zoogdier, telefoon, wiskey? NOU NOU NOUquote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar ben je toch zelf bij en wees blij, anders was het een derdewereldland geweest.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:17 schreef kLowJow het volgende:
Met hordes van die Mel Gibson-Neanderthalers
Je bent geweldigquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
President mag voor zowel mannelijk als vrouwlijk geslacht gebruikt worden sweety
Als je nu lief bent en voor me door het stof kruipt geef ik jou misschien later als uitzondering een uitkering zonder sollictatie plicht, kun je heel de dag hier posten.
Nee, ze waren niet aan het praten, maar sommige keken wel anar mij ja. Een zwarte huidskleur past gewoon niet bij Nederland. Waarom zou ik dat moeten tolereren?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Waarom voelde je je daar niet meer thuis? Spraken ze een vreemde taal, keken ze jou als blanke raar aan?.
Whaaaaaaaaaahahahahahaha. Wiskey???? Ai, schande voor Schotland ben je.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:18 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Gaan we nu mijn land beldigen. Vieze racist! Schotland was hartsikke geemancipeerd. Wie heeft de tv uitgevonden, penicelline, eerst gekloonde zoogdier, telefoon, wiskey? NOU NOU NOU
Een Schot
Voor verdere informatie zie hier
Elizabeth is toch koningin van Schotland?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:14 schreef Silmarwen het volgende:
Hele koningshuis zal me aan mn **** roesten. Bovendien heeft Schotland geen koningin meer sinds die kut Engelsen ons land in hebben gepikt
Zelf benoemde ja. Tssss Omdat Engeland Schotland heeft ingepikt :'(quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:20 schreef freako het volgende:
[..]
Elizabeth is toch koningin van Schotland?.
Duidelijk geen PvdA of SP-policus, die man.quote:In de meeste door de AK-partij bestuurde gemeenten draaien de zaken op rolletjes; wegen worden goed onderhouden, vuilnis wordt opgehaald en voedsel en kolen worden uitgedeeld aan de armen. Metrolijnen in Istanbul en Ankara worden verlengd om verkeersproblemen op te lossen.
--knip--
Op campagnebijeenkomsten doet Erdogan niet de gebruikelijke verkiezingsbeloften. Hij vertelt de kiezers eerlijk dat er nieuwe belastingen op sigaretten en prijsverhogingen voor stookolie aan staan te komen. Studenten die hem om banen vroegen, kregen te horen dat zelf werk moesten zoeken. Een boerin die klaagde dat de dieselolie voor de trekker zo duur was, veegde hij de mantel uit: Wilt u dat wij het u voor niets geven? Straks vragen jullie ons om het eten in jullie monden te stoppen.
Dat si dan dom van je om bij mij te slijmenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je bent geweldig.
Ik vind je zo lief.
Schotland.
*kruipt door stof*
Robert_Jensen wordt toch Kaiser.
Maakt niet uit. Hij is knap en sexy. MEl Gibson nietquote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:26 schreef kLowJow het volgende:
Sean is een verrader.. hij zat 'On Her Majesty’s Secret Service’
Maar het was zo'n heerlijke inkopper.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:20 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ben woordblind wat is jou excuus Aaah.
Mel Gibson is een nep Schot met een nep accent. Sean Connoery
Nee, want iemand die mij een hoge uitkering wil geven zonder solliciatieplicht is gewoonquote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:22 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat si dan dom van je om bij mij te slijmen
Coulthardquote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:28 schreef Sidekick het volgende:
Sean Connery, heeft die ook vierkante kaken?
Als je daar op zit te wachten kun je beter meteen het land uit gezet wordenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, want iemand die mij een hoge uitkering wil geven zonder solliciatieplicht is gewoon.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar het was zo'n heerlijke inkopper.
Mijn excuus is dat ik verliefd op je ben.
Coulthard kan niet rijden.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Coulthard
Schotten zijn cute.
jammer dat ik de Nederlandse lengte heb geerfd en Schotten altijd zo kort zijn, kleine mannen is niet sexy![]()
Zijn we dan nu weer vriendjesquote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, want iemand die mij een hoge uitkering wil geven zonder solliciatieplicht is gewoon.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
![]()
Ben je homo???quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Coulthard kan niet rijden.
Nee, lesbisch.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ben je homo???
Hoe wete je dan of hij wel of niet kan rijden.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, lesbisch.
Een auto, lekkere muts.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hoe wete je dan of hij wel of niet kan rijden.
Silmarwen biedt zich vrijwillig aan als testrijdster
Racist. Die maatregel is voornamelijk gericht tegen de Turkse en Marokkaanse gemeenschap in NL, niet? Niet?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als je daar op zit te wachten kun je beter meteen het land uit gezet worden
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zijn we dan nu weer vriendjes
owwwwwwwwquote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een auto, lekkere muts.
quote:Vanavond in NOVA Politiek
Dijkstal, De Grave en De Vries
Ze zijn alledrie liberaal: één is al weg, de ander gaat weg en de derde is net benoemd. Vanavond de voormalige VVD-lijsttrekker Hans Dijkstal, oud-minister van Defensie Frank de Grave en de kersverse Europese coördinator terreurbestrijding Gijs de Vries. Ze praten over terrorismebestrijding, het spreekverbod van de Kamer, de dood van Juliana, de rol van de VVD in het publieke debat en over het leven na de politiek.
Verder: De Straat, met meningen van mensen op het Rotterdamse Stationsplein en een kijkje op de pied-á-terre van de PvdA'er Harm Evert Waalkens.
Beter zal het niet meer worden, vrees ik. Ik vond hem een sympathieke rijder, maar nu is die een angsthaas geworden. Ik mis Villeneuve.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
owwwwwwww![]()
Hij is anders in 96 wel derde geworden in het wk F1
quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:11 schreef skunkator het volgende:
Het is misschien off-topic, maar als het aan mijn lag zou ik geen onderscheid maken en het allemaal verbieden, enkel dat wat door de Koran/Bijbel wordt geaccepteerd, dus hetero's, algemeen accepteren. Dit is de enige maatregel om discriminatie en onderscheid te voorkomen
Ja waar is die eigenlijk gebleven? Dit is Coulthards laatste jaar. Nu ga ik juichen voor Webber. dies ook welquote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Beter zal het niet meer worden, vrees ik. Ik vond hem een sympathieke rijder, maar nu is die een angsthaas geworden. Ik mis Villeneuve.![]()
Hou je van F1?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja waar is die eigenlijk gebleven? Dit is Coulthards laatste jaar. Nu ga ik juichen voor Webber. dies ook welOw en fisichella die heeft wel humor.
Villeneuve vond ik echt een vaag figuur. Eerste wedstrijd wint ie meteen, super jaaar, en je hoort er daarna amper wat van behalve dan dat ie Schumi op zn bek sloeg
F1quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hou je van F1?![]()
![]()
Dat is weer een voordeel van een Schotse.
Villeneuve is weggepest bij BAR. Webber is idd erg goed (op het circuit...). Schijnt verder een saaie boer te zijn.
Goed nieuws zo op vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Robert_Jensen wordt toch Kaiser.
Gaaf, dat je F1 leuk vindt.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
F1Ja dus. Kijk altijd met mn vader.
Villeneuve had ook een te grote bek. Webber is nog jong. Net als Button. Geef ze even de tijd.
Maar goed een Senna of Hill krijg je nooit weer terug. Toen was de F1 ook nog echt spannend. Nu wint Schumisteeds. Ik hoop dat ie snel kapt omdat het a. saai wordt b. ik hem een lul vind c. moet kotsen van die walgelijk afkorting Schumi
Weetje dat hij getrouwd is met wat eerst de vriendin was van zn broerquote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gaaf, dat je F1 leuk vindt.![]()
Een kleine correctie op Schumi: Ultieme toewijding. Lui is die niet en saai, dat komt door de andere teams die geen goed materiaal maken/hebben en slechte feedback krijgen van de coureur.
Button is trouwens jonger dan Webber.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:52 schreef Eightball het volgende:
[..]
Goed nieuws zo op vrijdagmiddag.
Kaiser X-Ray den ersten.
Mjah, dat kan best.
Hij is zeker helemaal niet op vakantie maar gewoon de revolutie aan het voorbereiden. Cool.
En dat is de ex-vriendin van Heinz Harald Frenzen. Ralph is homo.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:00 schreef Silmarwen het volgende:
Weetje dat hij getrouwd is met wat eerst de vriendin was van zn broer
Idd, maar toen zat Hill er nog, de saaie huisvader.quote:Ja volgorde verkeerd van Webber en Button, maar ze zijn beide jong. MCLaren doet ook iets niet goed met die auto's hoor.
Vond het leuker toen Coulthard nog bij Williams reedt. Ben benieuwd naar de volgende race.
Wat een soap zeg de F1!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En dat is de ex-vriendin van Heinz Harald Frenzen. Ralph is homo.
[..]
Idd, maar toen zat Hill er nog, de saaie huisvader.
http://www.nrc.nl/dossiers/pensioenen/1046240752482.htmlquote:Europa wacht koude pensioenwinter
In Frankrijk en Oostenrijk werd gisteren geprotesteerd tegen ingrepen in de pensioenen. Ook elders in Europa borrelt het. Duitsland verwacht een 'hete herfst' en Nederland zware bezuinigingen. Een Europese rondgang.
ROTTERDAM, 14 MEI. 'Pensioenroof' en 'diefstal' riepen gisteren tienduizenden demonstranten op de Heldenplatz in Wenen. Niet alleen in Frankrijk lag het openbare leven plat uit protest tegen de pensioenplannen van de regering. In Oostenrijk gingen voor de tweede keer deze maand boze burgers de straat op om te ageren tegen de plannen van de regering.
De sociale onrust borrelt in heel West-Europa. In tal van Europese landen zetten werknemers zich schrap tegen de afslanking van het pensioensysteem.
,,Er bestaat in West-Europa een koortsachtige druk om te hervormen. We zitten allemaal in één boot, sommigen zitten voorin, zoals Duitsland en Oostenrijk, anderen achterin. Maar we drijven allemaal naar de waterval toe'', reageerde Meinhard Miegel, een van de toonaangevende sociologen in Duitsland en directeur van het Instituut voor Economie en Maatschappij in Bonn. De onrust zal zich niet beperken tot Oostenrijk en Frankrijk, verwacht Miegel. Zodra de Duitse regering binnenkort concrete plannen op tafel legt voor sociale hervormingen, gaan ook de Duitsers de straat op.
Eén ding staat vast. De West-Europese welvaartsstaat, die na de Tweede Wereldoorlog werd opgebouwd, is over het hoogtepunt heen. De ommezwaai naar bescheidenheid moet worden gemaakt. Nederlanders, Duitsers, Belgen, Fransen of Oostenrijkers - Europeanen zullen allemaal langer moeten werken en aan het eind van de rit wacht een lager pensioen.
,,Europa zal hard moeten ingrijpen om te voorkomen dat de pensioenen onbetaalbaar worden'', stelde het Economisch Bureau van ABN Amro deze week in een rapport vast. Als de huidige pensioenstelsels niet worden aangepast, zal dat over vijftig jaar tekorten opleveren die niet meer te financieren zijn. De bevolking in Europa wordt snel ouder en er worden minder kinderen geboren. Daardoor lopen niet alleen de pensioenkosten op, ook de kosten voor de gezondheidszorg. In Nederland wordt nu al 80 procent van de zorgkosten besteed aan bejaarden.
In de toekomst zullen pensioenen en zorg een groeiend deel van het nationaal inkomen voor hun rekening nemen. In Nederland slokten de pensioenkosten in 2000 nog 7,9 procent op van het bruto binnenlands product (bbp). Maar in landen als Italië (14 procent) en Oostenrijk (14,5 procent) was dat bijna twee keer zoveel, zo blijkt uit een vergelijkend onderzoek van de Europese Unie naar de pensioensituatie in de lidstaten. Verandert er niets, dan lopen de kosten alleen al voor de belangrijkste twee economieën in Europa zorgwekkend op: in 2030 zal in Frankrijk 16 procent van het bbp in beslag worden genomen door pensioenlasten, in Duitsland 15,5 procent.
Nu al lukt het de regering van bondskanselier Gerhard Schröder en de Franse premier Jean-Pierre Raffarin niet de begrotingstekorten te beteugelen. ,,Een radicale aanpak is vereist om de problemen te lijf te gaan'', zegt Paul de Grauwe, econoom aan de Universiteit van Leuven.
Overheden zijn gedwongen maatregelen te nemen om de pensioengelden te kunnen vrijwaren. Vooral in landen als Frankrijk, Italië, Duitsland, maar ook België en Oostenrijk waar de staat grotendeels voor de pensioenen opdraait, zijn harde maatregelen nodig. Anders kunnen pensioenen niet worden uitbetaald. Raffarin waarschuwde dat Frankrijk in 2020 een tekort zal hebben van 65 miljard euro in het pensioenfonds als de regering niet ingrijpt.
Het meest voor de hand liggende recept luidt: langer werken zodat werknemers langer premie betalen. De vijf miljoen ambtenaren mogen hun hakken in het zand zetten, maar als het aan de Franse regering ligt moeten ook zij langer werken om voor een normaal pensioen in aanmerking te komen.
,,We buigen niet voor de macht van de straat'', zei Raffarin. Dat betekent net zo lang werken als werknemers in het bedrijfsleven die met hun 60ste met pensioen kunnen. Tal van ambtenaren, zoals politieagenten, treinmachinisten en leraren, kunnen zelfs al met 55 jaar met pensioen. In Oostenrijk, waar de regering 90 procent van de pensioenen voor haar rekening neemt, zijn de maatregelen ingrijpender. De Oostenrijkers zullen veel langer moeten werken, tot hun 65ste. De meeste mannen gaan nu met 59 jaar met pensioen, vrouwen met 57 jaar. ,,De maatregelen hakken erin'', zegt Alois Guger, econoom bij het Instituut voor Economisch Onderzoek in Wenen. ,,Het pensioenvoorstel van de regering-Schüssel betekent op den duur een kwart minder pensioen'', zegt Guger. Op een doorsnee pensioen van 1.000 euro per jaar is dat een ,,aderlating''.
In Duitsland wil de regering de pensioengerechtigde leeftijd optrekken naar 67 jaar als onderdeel van een groter sociaal hervormingspakket. Maar ook daar heeft de vakbeweging 'een hete herfst' aangekondigd. In Nederland wil het komende kabinet van CDA, VVD en D66 de aanstormende vergrijzing te lijf gaan met drastische bezuinigingen (minimaal 15 miljard), zodat de pensioenen betaalbaar blijven. Vervroegd uittreden en prepensioen worden afgeschaft en er moet in ieder geval worden doorgewerkt tot het 65ste levensjaar.
,,Reorganisatie van de Europese welvaartsstaat is onontkoombaar'', zegt De Grauwe. ,,Er zijn te veel regels waardoor er in Europa te weinig mensen werken.'' In België is nog maar 25 procent van de 55-plussers actief in het arbeidsproces. Dat is extreem, aldus De Grauwe. ,,Zweden heeft aangetoond dat sociale hervormingen en concurrentiekracht hand in hand gaan. Dat is hard nodig om in Europa meer economische groei te bereiken.''
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:07 schreef Silmarwen het volgende:
Wat een soap zeg de F1!!!
Hij was technisch goed, maar geen held. Wel sympathiek, maar daar heb je weinig aan in die sport.quote:Hill was lievvvvvvvv (wie had er nou een hekel aan lievvvvv? Ype toch?)
Hij is gestopt voor zn vrouw en kids. Zijn pappa was toch egcrashed. Was ook een goede coureur. Wel maf om dan dood te gaan bij een vliegtuig crash
nee, dan de vader van Villeneuve!quote:Wich reminds me of Senna. Dat was best shokkerend.
Das voor mijn tijd hoor. Senna weet ik ngo goed. En wie was dat die crashte en ervoor zorgde dat iemand anders stierf. Die kreeg een band tegen zijn hoofd ofzo. Heel vaag.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[..]
Hij was technisch goed, maar geen held. Wel sympathiek, maar daar heb je weinig aan in die sport.
[..]
nee, dan de vader van Villeneuve!Dat zag er ook niet lekker uit. (de crash he...).
spui je gal @ Maatregelen tegen zorgkosten bejaarden?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:09 schreef Silmarwen het volgende:
Ik stel voor, geen kosten meer uit te geven aan bejaarden. Zo ga je de vergrijzing tegen en het scheelt weer bezuinigen
Dus als we vanaf nu niemand meer toelaten tot 2030, kan dat ruim 40% van alle allochtonen op dat moment besparen. Dat scheelt nogal.quote:Demografische ontwikkelingen
Tot de voornaamste demografische ontwikkelingen behoort, zeker voor deze studie, de voortgaande groei van het aantal en aandeel allochtonen in ons land. Migratie en natuurlijke aanwas liggen eraan ten grondslag. In cijfers uitgedrukt: eind vorige eeuw behoorde 8% tot de allochtonen, in 2015 zal dit voor 14% gelden, in 2030 voor 20%. Van de 'klassieke' migrantengroepen zal de Marokkaanse groepering het sterkst groeien. Ook zij wordt echter ruimschoots overvleugeld door de 'nieuwe' migrantengroepen, hoofdzakelijk bestaand uit asielzoekers. Hierdoor verandert op termijn de samenstelling van de allochtone populatie. Terwijl nu ruim 10% van de allochtonen tot de 'nieuwe' migranten-groepen behoort, zal dit in 2030 voor zeker 50% gelden. Vooral de toename van de Aziatische bevolkingsgroepen draagt hiertoe bij.
Een tweede bepalende demografische factor is de voortgaande vergrijzing van de bevolking, in combinatie met ontgroening. Dit betekent dat steeds minder jongeren zorg moeten dragen voor steeds meer ouderen, ook in economische zin. Voortgaande
Ik geloof dat ik weet wie je bedoelt, maar dat is ook lang geleden. Was een ongeluk waarbij een official gelanceerd werd en doormidden op de grond neerkwam, vervolgens bleek de coureur zelf ook half onthoofd door een brandblusser van dezelfde aangereden official. Of bedoel je die niet?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Das voor mijn tijd hoor. Senna weet ik ngo goed. En wie was dat die crashte en ervoor zorgde dat iemand anders stierf. Die kreeg een band tegen zijn hoofd ofzo. Heel vaag.
Nee. Misschien volgend jaar.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:39 schreef Sidekick het volgende:
Silmarwen, doe je ook mee aan de F1-manager van Fok?
Oh, dat was in Australie, na een crash van Villeneuve. Ik bedoelde trouwens Tom Pryce.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:41 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee. Misschien volgend jaar.
En Aaah nee die bedoel ik niet. Het is wat 4 of 3 jaar terug dat een offcial puin tegen zn hoofd aan kreeg.
quote:BREUK IN POOLSE REGERINGSPARTIJ
De Poolse regeringspartij SLD is vannacht uit elkaar gevallen. Twintig parlementariërs en vier senatoren hebben zich van de sociaal-democratische partij afgesplitst en een nieuwe partij opgericht.
quote:VERHAGEN (CDA) UIT ZWARE KRITIEK OP SCHRÖDER
CDA-fractievoorzitter Verhagen ziet de Duitse bondskanselier Schröder als ,,een van de minst succesvolle en indrukwekkende'' bondskanseliers sinds de Tweede Wereldoorlog.
Precies, die zal zijn haar wel verven, dat doet Schroder niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Heeft Verhagen weleens in de spiegel gekeken? Ik denk het niet.
LOLquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1080281973819.htmlquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:51 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
Vet onzin. Bron graag.
quote:De laatste Bundestagverkiezing was hij de tegenstrever van Gerhard Schröder die hij helaas nipt verloor. Ik denk dat Duitsland veel beter af zou zijn als CDU/CSU gewonnen had. Schröder is een van de minst succesvolle en indrukwekkende kanseliers sinds WOII met een kortzichtig opiniepeilingbeleid waarbij Duitsland zijn voortrekkersrol in Europa heeft losgelaten en structurele hervormingen nauwelijks uit de verf komen.
LOLquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1080281973819.html
Schijnbaar n.a.v. zijn eigen weblog: http://www.maximeverhagen.nl/weblog_artikel.php?logid=271
ROTFLMAO.. Nee open jij het maar, ik kan het nooit zo mooi verwoorden als jij hier doet.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:55 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL:'(
Open er een topic over. Anders doe ik het
Maar ik snap de motivatie wel van Verhagen -> hij ziet liever het Duitse CDA (CSU) aan de macht.
Maar wat lult die teringmongool van een Maxime nou eigenlijk, hij is zelf een van de meest mislukte klote-fractievoorzitter geweest van de afgelopen eeuwen van de grootste partij in de 2e kamer.
nieuws.nlquote:Moskouse rechter verbiedt Jehova's getuigen 26-03-2004
Een Moskouse rechtbank heeft vrijdag een verbod uitgevaardigd tegen de Jehova's getuigen. De rechter baseerde zich op een wet op grond waarvan religieuze groepen die haat of intolerantie zaaien kunnen worden verboden. Advocaten van de Jehova's kondigden aan in hoger beroep te gaan.
De Jehova's getuigen in Moskou voeren sinds 1998 een juridische strijd voor hun voortbestaan. In dat jaar werd een eerste verbod op de beweging afgekondigd. In 2001 werd het verbod opgeheven, maar een jaar later volgde een nieuwe rechtszaak. Als gevolg van de juridische strijd kan de Moskouse afdeling van de beweging zich niet registreren. De Russische hoofdstad telt ongeveer tienduizend Jehova's.
[Copyright 2004, Novum Nieuws / Associated Press]
Zouden ze hier ook moeten doen. Ik erger me dood aan die Jehova's gestoorden.quote:
quote:
Je hebt bijna 300 topics in POL geopend, heb ik laatst opgezocht!!!quote:
Lijkt me sterkquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je hebt bijna 300 topics in POL geopend, heb ik laatst opgezocht!!!
Zal wel meer zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Lijkt me sterk
Je hebt een sterk topicleider als voorbeeld, nu kan je zelf wel een topic openen. Toe maar, kindje.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:16 schreef Silmarwen het volgende:
3000 ofzo
Dit topic is door haar geopend.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Je hebt een sterk topicleider als voorbeeld, nu kan je zelf wel een topic openen. Toe maar, kindje.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dit topic is door haar geopend.
M'n auto:quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:21 schreef Silmarwen het volgende:
Loooooooooooossssssseeeeeeeerrrrrrrrr ROFL
Bovendien weiger ik een topic te openen over jou
Dat wil je te graag.
Beetje jammer van de naam alleenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Past bij mijn vriendin:
[afbeelding]
Fatima?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Past bij mijn vriendin:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Beetje jammer van de naam alleen
Van JAM? YabYum, dat zag ik nog wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:30 schreef Silmarwen het volgende:
Ban meldtopic.
Wie was dat dan? De kloon I mean.
Ik heb het weekend redelijk gevuld, misschien 's ochtends en begin van de middag. Ben je helemaal alleen?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:21 schreef Silmarwen het volgende:
Loooooooooooossssssseeeeeeeerrrrrrrrr ROFL
Bovendien weiger ik een topic te openen over jou
Dat wil je te graag.
Zijn er nog mensen die een leven hebben dit weekend of heb ik metgezellen op Fok! zodat ik me iig niet hoef te vervelen![]()
JAquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb het weekend redelijk gevuld, misschien 's ochtends en begin van de middag. Ben je helemaal alleen?![]()
Nee, haar vriend is er ook.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb het weekend redelijk gevuld, misschien 's ochtends en begin van de middag. Ben je helemaal alleen?![]()
Zakariyya ibn `Abbas.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:34 schreef Silmarwen het volgende:
Abul-Fadl Nadr al-Atrabulusi.
Nee dusquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, haar vriend is er ook.
Lunar Superstar al-Khawalaniquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:34 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
JA![]()
Meneer moet ergens achter de draaitafels staanEn en en en, mn best friend is in London en damn iedereen is gewoon weg dit weekend. bah
je naam in het arabisch
Abul-Fadl Nadr al-Atrabulusi.
Di3 SiT3 hEfT Ok eN LeUkE BrEz3r vErT4LiNg11!11! lOl
ja ik verveel me
Ooeoeoeoeoeoequote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee dus
Ik heb zelfmedelijden![]()
Kom je ff langs Aaaah
Daarna krijg je pas echt zelfmedelijden.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kom je ff langs Aaaah
Je bent jaloers!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daarna krijg je pas echt zelfmedelijden..
Ervaringquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daarna krijg je pas echt zelfmedelijden..
iNcH' @lL@h niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:38 schreef pberends het volgende:
Heb je ook arabische breezertaal?
AbUl-fAdL NaDr aL-AtRaBuLuSiquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:38 schreef pberends het volgende:
Heb je ook arabische breezertaal?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ervaring
Mijn eenvoudige badhokje:quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zeg het met smilies.
Kostelijk, kostelijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mijn eenvoudige badhokje:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Logisch. En beetje bijklussen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:43 schreef pberends het volgende:
Kostelijk, kostelijk.
Zeker uit je bijstand betaald.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jouw badhokje zal wel groter zijn, niet?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
![]()
* pberends is playing Def P feat. de Beatbusters - Chillen In Het Bubbelbad.mp3quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
![]()
Rijtjeshuis. Wat denk jezelf?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jouw badhokje zal wel groter zijn, niet?
Weer een melding? De NS zoekt aandacht.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:44 schreef Silmarwen het volgende:
IS dit de nieuwe rage. Geen flashmob meer maar bommeldingen. Gisteren in leiden ook al
Kijk je weleens op frontpage?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Weer een melding? De NS zoekt aandacht.![]()
Prioriteiten stellen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:45 schreef Silmarwen het volgende:
Rijtjeshuis. Wat denk jezelf?
Kloon van je?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:46 schreef pberends het volgende:
Verhagen (CDA) noemt Schröder meest mislukte kanselier
Heerlijke vent die Grrrrrrrr. Eindelijk een normale kiezer in POL.
Rijtjes huur huis.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kijk je weleens op frontpage?
www.fok.nl
Ja, en je bent een dermate buitenproportionele slijmbal dat je het nog tegen hem zegt, ook.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:46 schreef pberends het volgende:
Verhagen (CDA) noemt Schröder meest mislukte kanselier
Heerlijke vent die Grrrrrrrr. Eindelijk een normale kiezer in POL.
Met mij trouwen?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Rijtjes huur huis.
En nu?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met mij trouwen?![]()
![]()
Wil je met me trouwen, Silmarwen?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
![]()
ik ben sprakeloos en geloof me dat is zeer zeer zeldzaam
Hoe heet ze in het echt ?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wil je met me trouwen, Silmarwen?
Truusje Ieniemieniemier Elsje, Silmarwen dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe heet ze in het echt ?
Je hebt ooit gezegd geen nerd te zijn maar vraagt een meisje via Fok! ten huwelijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wil je met me trouwen, Silmarwen?
LOL,quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je hebt ooit gezegd geen nerd te zijn maar vraagt een meisje via Fok! ten huwelijk.
Tweakers was wel erger geweest ja.
Maar ok ik stel 4 eisen:
1. We trouwen in Schotland
2. JE draagt een kilt tijdens de ceremonie
3. We trouwen voor een blacksmith
4. Ik wil tenminste 2000 euro van je per maand als zakcentje.
![]()
Slaap?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
LOL,
doen we.
Alleen dat zakcentje, wat krijg ik er voor terug iedere nacht?![]()
![]()
Scherp. Ik laat het bad alvast vollopen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:53 schreef Silmarwen het volgende:
Slaap?
Fair politicsquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, en je bent een dermate buitenproportionele slijmbal dat je het nog tegen hem zegt, ook.
Niet in Nieuw-Zeeland of in de Highlands?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:53 schreef Silmarwen het volgende:
Ow en nog 1 klein dingetje. Ik wil eeuwige student zijn en in Leiden wonen
Nieuw Zeeland... Nee want dan moet ik mn vrienden en familie missen. Highlands... Weet je wel hoe koud het daar is man?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niet in Nieuw-Zeeland of in de Highlands?
Hoor jij niet goed of zo ?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niet in Nieuw-Zeeland of in de Highlands?
LOLquote:Maxime heeft natuurlijk ook een extreme afkeer van sociaal-democraten, het is een echte oldskool CDA-er, zo eentje die overal communisten ziet en de pastor de belangrijkste figuur van het dorp vindt . Zalm zei het al: "Het CDA heeft een hang naar de jaren 50."
Wonen die allemaal in Leiden?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:56 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland... Nee want dan moet ik mn vrienden en familie missen. Highlands... Weet je wel hoe koud het daar is man?
Wat?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoor jij niet goed of zo ?
Nee maar wel in de buurtquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wonen die allemaal in Leiden?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:57 schreef pberends het volgende:
Grrrrrrrr:
[..]
LOL![]()
![]()
Heerlijk. Zo iemand moet de politiek in.
Prima, ik ben te lui om te koken en voor het schoonmaken huren we een jong geil dingetje in.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:56 schreef Silmarwen het volgende:
Hey en de taakverdeling in huis hoe zit dat? Ik weiger huisvrouw te zijn. Ik wil alleen koken en de was doen
ik ben niet veeleisend alleen kieskeurig
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:58 schreef Silmarwen het volgende:
[..]PBerends gaat alles goed? Heb je hulp nodig? Ik kan wel even de dokter bellen voor je lieverd
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik ga even eten. Laters!!!![]()
Hmmmmkay Deal.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Prima, ik ben te lui om te koken en voor het schoonmaken huren we een jong geil dingetje in.
100% gelijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:34 schreef sjun het volgende:
[..]
Werd Nederland zo gezien of werd het slechts zo in de pers belicht omdat het zo gedacht werd door bevoogdende politici die aan de macht waren?
Kok heeft gewoon op de winkel gepast en nauwelijks zijn nek uitgestoken. Hij had de conjunctuur mee en een prachtige erfenis van Lubbers die tijdig op de overheidsuitgaven bezuinigde. Verder heeft hij het product Kok in die jaren goed gepromoot anders zou hij nu niet in het netwerk van te verdelen lucratieve baantjes terecht zijn gekomen.
Over Kok zijn ook goede dingen te melden. Hij verzorgde zijn eigen kind thuis en liet dat niet op staatskosten gebeuren.
Uiteraard. Ik ben echt blij, eindelijk de vrouw van mijn dromen. Je F1-kennis en interesse gaf de doorslag. Tijd voor de soep!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hmmmmkay Deal.
Waaneer gaan we naar de notaris? Ik wil uiteraard alles contractueel laten vaststellen. (en ik richt het huis in, eigenlijk heb ik alles voor het zeggen en jij mag alleen maar God op je blote knieeen danken dat ik jou heb uitgekozen)
nog een keer: LOLquote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:25 schreef pberends het volgende:
LOL @ Sekte 2Vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
Thats me.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:02 schreef pberends het volgende:
Politieke cliché's.
Hypocriete klootzak die Sidekick.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Thats me.
Wordt er ook ergens vermeld hoe ze dat moeten doen? Of is dit weer zon loze rkeet?!quote:De PvdA wil dat alle scholen een bijdrage leveren aan de integratie van allochtonen.
History repeating.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:06 schreef Koos Voos het volgende:
kort nieuws :
Twee deelraadsleden van de SP in stadsdeel Noord moeten hun zetel terug geven aan de partij. Ze weigeren aan de SPregeling te voldoen een deel van hun salaris af te dragen aan de partij.
Yes, big brother als hoeder van de vrije mening.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:06 schreef Koos Voos het volgende:
kort nieuws :
De Rijksvoorlichtingsdienst schakelt de politie in om te achterhalen wie grove haat-e-mails heeft geplaatst op de site www.condoleancepagina.nl.
Eh, Hagenaars toch?quote:De PvdA wil dat alle scholen een bijdrage leveren aan de integratie van allochtonen.
quote:SP wil 2 deelraadsleden vervangen
Twee deelraadsleden van de SP in stadsdeel Noord moeten hun zetel terug geven aan de partij. Ze weigeren aan de SPregeling te voldoen een deel van hun salaris af te dragen aan de partij.
Joke van Duyl en John Melskens vertegenwoordigden met z'n tweeën de SP in Noord. Omdat zij beiden weigeren geld in te leveren eist de SP de zetels terug, zodat de partij twee nieuwe mensen in de raad kan zetten.
Van Duyl en Melskens zijn echter niet van plan uit de raad te vertrekken. Ze willen of zelfstandig verder gaan of ze willen zich aan sluiten bij een andere partij.
http://www.at5.nl/
Leg eens uit.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:19 schreef kLowJow het volgende:
Tja, voor sommige mensen blijft "het dienen van het volk" gewoon werk natuurlijk...
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben echt blij, eindelijk de vrouw van mijn dromen. Je F1-kennis en interesse gaf de doorslag. Tijd voor de soep!
Waar gaat dat overquote:Alleen de PvdA en GroenLinks kwamen opdagen tijdens de behandeling van de motie op de politieke markt. En deze partijen steunden de motie niet. D66 wil dat burgemeester Jorritsma in een persoonlijke brief aan burgemeester Newsom van San Fransisco de adhesie van de Almeerse gemeenteraad betuigt
De regeling van de SP is idioot. Raadslid is een functie waar je minimaal 10 a 20 uur in de week mee bezig bent. Daar mag je best wel wat voor betaald krijgen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:19 schreef kLowJow het volgende:
Tja, voor sommige mensen blijft "het dienen van het volk" gewoon werk natuurlijk...
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:23 schreef Flumina het volgende:
[..]
Waar gaat dat over
quote:Partijen blijven massaal weg bij bespreking motie homo-huwelijk in VS
alleen PvdA en GL sturen afgevaardigde naar D66-motie bespreking
Weinig animo, dat hadden de partijen voor de motie van de Democraten 66 om per brief de burgemeester van San Fransisco een hart onder de riem te steken. Gavin Newsom heeft sinds 12 februari voor homostellen de mogelijkheid ingevoerd om te trouwen. Dat is in het conservatieve Amerika echter behoorlijk verkeerd gevallen en George W. Bush en Arnold Terminator Schwarzenegger hebben zich dan ook in niet mis te verstane bewoordingen uitgesproken tegen het homo-huwelijk.
Begrip, daar kon de motie van de democraten wel op rekenen, maar niet op steun. Het merendeel van de in de raad vertegenwoordigde partijen nam niet de moeite om überhaupt langs te komen, alleen GroenLinks en de PvdA kwamen om mede te delen de motie te begrijpen, maar meer te zien in een landelijke actie via Boris Dittrich. Dat een vergelijkbare motie inmiddels wel door de gemeenteraden van Amsterdam en Rotterdam was gesteund, en verworpen door Utrecht en Haarlem, deed weinig ter zake. “Een probleem dat niet binnen de gemeenteraad van Almere past” Ook CDA-fractievoorzitter Nico de Haas liet later weten dit niet echt zaken te vinden voor een lokale gemeenteraad.
“En toch brengen we de motie in stemming, met een hoofdelijke stemming” kondigde Jan Boone aan. De geringe opkomst van mede-raadsleden verbaasde hem geenszins. “Het is in alle tien de grote steden behandeld, en ook in bepaalde andere steden was er weinig belangstelling”
bron: AlmeerNieuws
Kervelsoep met ballen!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:21 schreef Silmarwen het volgende:
![]()
Soep?
Modern, dus bijna niets in huis, alles strak schoon veel kunstquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kervelsoep met ballen!
Hoe ga je alles inrichten? Modern of eikenhouten?
Wow! Van die grote ruimtes, beetje kale jaren 50 style?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Modern, dus bijna niets in huis, alles strak schoon veel kunst
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wow! Van die grote ruimtes, beetje kale jaren 50 style?
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:30 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
[..]
Tijdens z'n campagne was hij nog voor homohuwelijken.quote:Arnold Terminator Schwarzenegger
Dit wordt een fijne relatie!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:34 schreef Silmarwen het volgende:
[..]Ja helemaal. Super!
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Geen overheidsbemoeienis in glasvezelnetwerk
Laat de markt maar lekker aankloten, belastinggeld kan beter besteed worden.
KPN doet net alsof ze de enige marktpartij zijn, stel arrogante kwasten.
Ik lees in het AT5-artikel dat ze een deel moeten betalen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:28 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
De regeling van de SP is idioot. Raadslid is een functie waar je minimaal 10 a 20 uur in de week mee bezig bent. Daar mag je best wel wat voor betaald krijgen.
die doen het voor het geldquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Leg eens uit.
Goed zo. Laat de markt bepalen wanneer ze glasvezel wil hebben en niet de overheid. Anders krijg je precies hetzelfde als de betuwelijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Geen overheidsbemoeienis in glasvezelnetwerk
Laat de markt maar lekker aankloten, belastinggeld kan beter besteed worden.
KPN doet net alsof ze de enige marktpartij zijn, stel arrogante kwasten.
En daarnaast is er nog WiFi en UMTS is ook in opkomst. Er zijn genoeg alternatieven om een concurrerende markt te creeren (die bestaat al met alleen ADSL en kabel internet). Laat de markt maar het glasvezelnetwerk aanleggen wanneer ze het nodig heeft. En KPN hoeft niet het hele glasvezelnetwerk te exploiteren. Dat kan ook door meerdere partijen gedaan worden. Dan is die 10 miljard best reeel.quote:De Vecai, de branchevereniging voor kabelbedrijven, noemt de uitspraak van Frequin juist goed voor de kabelbranche. "De consument is gebaat bij concurrentie tussen verschillende infrastructuren", zegt directeur Rob van Esch. Momenteel is internet mogelijk over de telefoonlijn (analoog, ISDN en ADSL) en via de televisiekabel.
Ja natuurlijk is het belachelijk, maar die regeling is toch niet nieuw ofzo?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:28 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
De regeling van de SP is idioot. Raadslid is een functie waar je minimaal 10 a 20 uur in de week mee bezig bent. Daar mag je best wel wat voor betaald krijgen.
quote:6 Redenen waarom de drugsrepressie moet stoppen !
Het drugsverbod veroorzaakt een enorme hoeveelheid misdaad. Wereldwijd benadert de illegale drugsomzet de 1000 miljard gulden. Dit is 8 procent van de wereldeconomie, en 80 procent van de totale criminele omzet. In de Verenigde Staten heeft de 'War on Drugs' de afgelopen 10 jaar de criminele omzetten vervijfvoudigd naar meer dan 500 miljard gulden per jaar. In vele landen is drugs-gerelateerde corruptie een dagelijks verschijnsel geworden, en de veiligheid van burgers wordt bedreigd door elkaar bestrijdende bendes. In grotere steden is 80 procent van de kleine misdaad gerelateerd aan drugs.
De economische en financiële schade veroorzaakt door het drugsverbod is enorm. De economie wordt vervormd door de enorme stromen crimineel geld, en sommige landen zijn in ernstige mate afhankelijk geworden van illegale handel. Grote sommen belastinggeld worden verspild om de misdaad te bestrijden die het drugsverbod zelf veroorzaakt. In de Verenigde Staten worden 15 miljard dollar per jaar aan het 'federal drug control budget' besteed, en de totale kosten aan eigendomsschade, politie, justitie en gevangenissen zijn een veelvoud van dit bedrag.
De drugsrepressie veroorzaakt sociale en persoonlijke schade op grote schaal. Honderdduizenden belanden in de gevangenis, families zijn uiteengerukt, verslaafden leven op straat, we hebben heroine- prostitutie, angst om 's avonds de straat op te gaan, dubbele sloten op de deur, 'overlast' - en veel meer.
De drugsrepressie heeft geen van de beoogde effecten. Terwijl de misdaad hoogtij viert, neemt het aantal gebruikers toe, en is de schade aan de volksgezondheid veel groter dan nodig is, doordat normen en controle ontbreken. In de binnensteden is de situatie van heroïnegebruikers door de repressie zo ernstig geworden dat ook veel politiemensen nu voor gecontroleerde verstrekking van heroïne zijn.
Normen en waarden zijn in gevaar door de drugsrepressie. Gebruik en bezit van, en handel in, drugs bestempelt normale mensen tot illegalen, wat het respect voor de normen en regels die de maatschappij stelt geen goed doet. We leven in een maatschappij waarin 80 procent van alle misdaad verband houdt met het drugsverbod. Als we ons echt zorgen maken over onze normen en waarden, moeten we eerst de oorzaak van al deze misdaad aanpakken - het drugsverbod.
Het feitelijke volksgezondheidsprobleem waarvoor het drugsverbod wordt verondersteld de oplossing te zijn, is gering in vergelijking met andere gezondheidsproblemen. Tabak veroorzaakt 6 procent van alle sterfgevallen in de wereld. In de VS sterven 400.000 mensen per jaar aan de gevolgen van roken, 100.000 door alcohol, en 5000 door drugs. Voor Nederland is dat 17.000, 2000 en 40. Gemiddeld vertonen deze cijfers een 100 tot 25 tot 1 verhouding. We pakken de problemen veroorzaakt door tabak en alcohol aan via regulering en voorlichting. Dat is ook voor gezondheidsproblemen door drugs de beste oplossing!
maar ... wat is legalisering ?
Wetten moeten worden gemaakt die bepalen onder welke voorwaarden drugs kunnen worden gebruikt en verhandeld, net als de regels die er zijn voor andere middelen welke een zeker risico inhouden, zoals alcohol en tabak. Dit betekent niet dat alles overal voor iedereen verkrijgbaar moet zijn. Kortom, om tabak, alcohol en drugs te reguleren, vragen wij om verstandige en samenhangende wetgeving !
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
die doen het voor het geld
Ik ben 4 jaar deelraadslid geweest voor de SP. In.... tadaaaaa... Amsterdam-Noord. Na 3-en-een-half jaar (in 1997) ben ik samen met 2 fractiegenoten ook uit de partij gestapt en als onafhankelijken verder gegaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:35 schreef Silmarwen het volgende:
Maar Kozzmic als je bij de SP gaat weet je dat toch van te voren. Moet je ook niet zeuren. Dan moet je voor een andere partij gaan werken.
Ik had een flame van jou verwacht.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Goed nieuws
Nee juist niet. De SP moet ook in zichzelf gaan juichen als de verzorgingsstaat wordt afgebroken, weer meer animo voor de kiezers om SP te stemmen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik had een flame van jou verwacht.
Bij de SP Hengelo, Enschede en Oldenzaal heb ik daar nooit wat vn gemerkt iig.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:09 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik ben 4 jaar deelraadslid geweest voor de SP. In.... tadaaaaa... Amsterdam-Noord. Na 3-en-een-half jaar (in 1997) ben ik samen met 2 fractiegenoten ook uit de partij gestapt en als onafhankelijken verder gegaan.
Het probleem is dat je vantevoren nauwelijks weet waar je aan begint. Verder is er weinig ondersteuning, en wordt het raadswerk haast als iets 'vies' gezien binnen de partij, folderen is belangrijker dan het voorbereiden van een vergadering. De druppel was overigens een betaalde kracht die vanuit het hoofdkantoor van de partij werd overgeplaatst naar Amsterdam en die vervolgens de gekozen afdelingsbesturen ging voorschrijven wat ze moesten doen. Dat leidde eerst tot het opstappen van het volledige bestuur in Amsterdam-Noord, vervolgens hebben we als fractie nog een jaartje doorgemodderd en hebben we een paar maanden voor de verkiezingen ook onze biezen gepakt.
Beide personen die nu dreigen te worden geroyeerd kwamen na de verkiezingen van 1998 in de deelraad, terwijl ze een paar maanden daarvoor nog niet eens actief waren binnen de SP. Ze hebben het toch nog lang volgehouden.
LOLquote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:09 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik ben 4 jaar deelraadslid geweest voor de SP. In.... tadaaaaa... Amsterdam-Noord. Na 3-en-een-half jaar (in 1997) ben ik samen met 2 fractiegenoten ook uit de partij gestapt en als onafhankelijken verder gegaan.
Het probleem is dat je vantevoren nauwelijks weet waar je aan begint. Verder is er weinig ondersteuning, en wordt het raadswerk haast als iets 'vies' gezien binnen de partij, folderen is belangrijker dan het voorbereiden van een vergadering. De druppel was overigens een betaalde kracht die vanuit het hoofdkantoor van de partij werd overgeplaatst naar Amsterdam en die vervolgens de gekozen afdelingsbesturen ging voorschrijven wat ze moesten doen. Dat leidde eerst tot het opstappen van het volledige bestuur in Amsterdam-Noord, vervolgens hebben we als fractie nog een jaartje doorgemodderd en hebben we een paar maanden voor de verkiezingen ook onze biezen gepakt.
Beide personen die nu dreigen te worden geroyeerd kwamen na de verkiezingen van 1998 in de deelraad, terwijl ze een paar maanden daarvoor nog niet eens actief waren binnen de SP. Ze hebben het toch nog lang volgehouden.
Raadsleden van de SP dragen alles af. Alleen in de centrale raden van de grote steden (dus niet de deelraden) worden ze geloof ik parttime betaald.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:05 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik lees in het AT5-artikel dat ze een deel moeten betalen.
Maar goed, ik ga weer ff Mongolen inelkaar timmeren. Met hulp van de Koreanen, natuurlijk.
quote:Op vrijdag 30 januari 2004 20:43 schreef Kozzmic het volgende:
Ik hoorde vandaag dat 2 SP-raadsleden in de stadsdeelraad Amsterdam-Noord ook weigeren hun vergoeding in te leveren. Eén van deze twee doet dat al sinds de laatste verkiezingen in 2002. Desondanks wordt er niets vanuit de partij ondernomen, tenminste ze zijn tot dusver niet uit de partij gezet.
Uit Breuk Ali Lazrak en SP -deel 2-.
Hoe kom je eigenlijk bij Hengelo e.o. terecht vanuit Leiden?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Bij de SP Hengelo, Enschede en Oldenzaal heb ik daar nooit wat vn gemerkt iig.
Maar het is algemeen bekend dat je een dele van je loon moet inlverenen. En als je dat niet wilt, pas je niet bij de SP, want dit is zelfs 1 van hun hoofdpunten. Misschien had je dan meer moet vragen als je niet weet waar je aan begint.
Ik zelf wil niet werken voor de SP omdat ik waarschijnlijk niet verplicht mijn loon wil afstaan. Mar goed ik sta ook niet voor 100% achter de SP. (en het wordt steeds minder)
Gestudeerd in Enschede (opleiding was alleen daar te volgen en vriend woont in Oldenzaal.)quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk bij Hengelo e.o. terecht vanuit Leiden?
Op die fiets. Ik vind het goed dat mensen die eventueel wel sympathie hebben voor de denkbeelden van de SP, wel kritisch staan tegenover de uitbuitpraktijken van Marijnissen tegenover het personeel.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Gestudeerd in Enschede (opleiding was alleen daar te volgen en vriend woont in Oldenzaal.)
quote:Jan Marijnissen:
"De SP moet richting de verkiezingen streven naar een strategische alliantie op hoofdlijnen met de PvdA en GroenLinks."
http://www.sp.nl/interact(...)hp?stelling_code=112
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:20 schreef Kozzmic het volgende:
Nog meer breaking SP-news... Marx is door de SP ‘de partij uitgeflikkerd’.
LOLquote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:20 schreef Kozzmic het volgende:
Nog meer breaking SP-news... Marx is door de SP ‘de partij uitgeflikkerd’.
Ik had het al door dat je geen echte socialiste bentquote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:13 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zelf wil niet werken voor de SP omdat ik waarschijnlijk niet verplicht mijn loon wil afstaan. Mar goed ik sta ook niet voor 100% achter de SP. (en het wordt steeds minder)
Waarom? Dan heb je geen specifieke reden meer om de SP te stemmen ipv de PvdA. En dit gelul is toch gewoon gelul tijdens een coalitievorming.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:19 schreef Kozzmic het volgende:
Over de SP gesproken, ze zijn wel steeds meer aan het opschuiven. Een paar jaar geleden was het volgende nog onbespreekbaar:
[..]
Hij ontwaakt uit de droom.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:22 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
Jan M. goes realistisch.
Gelul is die overdaad aan topics die jij aan het openen bent.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom? Dan heb je geen specifieke reden meer om de SP te stemmen ipv de PvdA. En dit gelul is toch gewoon gelul tijdens een coalitievorming.
Ik heb nog een tip voor je:quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom? Dan heb je geen specifieke reden meer om de SP te stemmen ipv de PvdA. En dit gelul is toch gewoon gelul tijdens een coalitievorming.
Valt wel mee, als je echt een zeurkous was geweest was pberends nu gebanned wegens een topic diareequote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:28 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Gelul is die overdaad aan topics die jij aan het openen bent.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik heb nog een tip voor je:
C&C Red Alert onder WinXP Ik speelde het en ik ergerde me ontzettend aan 1 ding: het constante gescroll in het menu. Zo verlies ik alle games en krijg rsi van het vele klikken.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
POL is gebaat bij een pro-pberends-politiek.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:28 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Gelul is die overdaad aan topics die jij aan het openen bent.
Dan moet je ook geen muis kopen maar een digitale pen. Werkt veel fijner met strategy spellen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik speelde het en ik ergerde me ontzettend aan 1 ding: het constante gescroll in het menu. Zo verlies ik alle games en krijg rsi van het vele klikken.
Extra reclame is nooit weg.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
POL is gebaat bij een pro-pberends-politiek.
Overdaad schaadt.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:33 schreef pberends het volgende:
[..]
POL is gebaat bij een pro-pberends-politiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |