als ik me goed herinner is de DOS-exe een 2x zo lage resolutiequote:Op woensdag 24 maart 2004 09:59 schreef QM84 het volgende:
Bij RA1 zitten als het goed is 2 executables, een DOS-exe en een WIN-exe. Probeer die DOS-exe eens, zo kan ik hem onder Win2k ook draaien.
daar heb je de bookmark knop voorquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:40 schreef appelsientje het volgende:
Terug vind post
Eigenlijk snap ik niet waarom dat er inzit, het heeft bij mij nog nooit gewerkt.quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:22 schreef Slarioux het volgende:
Compatibility mode.
Warcraft 2 doet het perfect dankzij die optiequote:Op woensdag 24 maart 2004 11:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
Eigenlijk snap ik niet waarom dat er inzit, het heeft bij mij nog nooit gewerkt.
Maargoed, je zult het dus met VMware of iets dergelijks moeten proberen. Helaas.
Weet niet of je *hier* wat aan hebt?quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:18 schreef pberends het volgende:
Hoe krijg je Command & Conquer Red Alert onder WinXP draaiend? Als ik de install wil starten krijg ik de melding:
"You currently running Windows 5.1. This is a Windows95 edition"
enige optie: OK -> =exit.
Ja, wat boeit mij dat het een Windows95 edition is, Red Alert valt toch wel te draaien onder Windows XP?
Hij doet het nu al prima dusquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Weet niet of je *hier* wat aan hebt?
Zoeken is idd moeilijk... wijsneusquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:06 schreef rihago het volgende:
http://eatech.custhelp.co(...)x0JnBfcGFnZT0x&p_li=
zoeken blijft moeilijk
kick daarvoor ff een topic omhoog.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:09 schreef WurM het volgende:
[..]
Zoeken is idd moeilijk... wijsneus![]()
Installeren kan wel gewoon onder XPquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:34 schreef pberends het volgende:
Beetje laat maar het is toch gelukt.
Gewoon de DOS-install. Daarna RA95.exe opstarten en dan draait ie gewoon de windows95versie onder winxp. Dus installeren kan zogenaamd niet onder winxp maar het spel draaien na de installatie wel![]()
![]()
De allernieuwste patchquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:18 schreef pberends het volgende:
Hoe krijg je Command & Conquer Red Alert onder WinXP draaiend? Als ik de install wil starten krijg ik de melding:
"You currently running Windows 5.1. This is a Windows95 edition"
enige optie: OK -> =exit.
Ja, wat boeit mij dat het een Windows95 edition is, Red Alert valt toch wel te draaien onder Windows XP?
volgende keeer op de win95 installer eff de compatibilty mode aanzetten op win 2000 of 98 en het werktquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:34 schreef pberends het volgende:
Beetje laat maar het is toch gelukt.
Gewoon de DOS-install. Daarna RA95.exe opstarten en dan draait ie gewoon de windows95versie onder winxp. Dus installeren kan zogenaamd niet onder winxp maar het spel draaien na de installatie wel![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |