Hij heeft wel lef en stijl iig.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:47 schreef TimmyAsd het volgende:
iig iemand met de persoonlijkheid van silvo berlusconi
Hoezo? Een geslachtsoperatie duurt toch niet zo lang?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:50 schreef Silmarwen het volgende:
Ik!
Weetje toch. Eerste president van Nederland. Alleen moeten jullie nog 20 jaar wachtten.
Je kan ook een krachtig leider hebben die vrijheden verdedigd.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:51 schreef Heronymus het volgende:
Misschien is het weer eens tijd voor een dictator die met ijzeren hand zal regeren.
President mag voor zowel mannelijk als vrouwlijk geslacht gebruikt worden sweetyquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoezo? Een geslachtsoperatie duurt toch niet zo lang?
hij heeft iig meer persoonlijkheid dan het hele cda bij elkaar..quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:52 schreef Goodluck het volgende:
Volgens de media is Wouter Bos de man om het land uit het slop te trekken.
Nederland kent al jaren geen echte leiders meer, maar je weet niet waar een goede leider aan moet voldoenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:45 schreef pberends het volgende:
Nederland kent al jaren geen echte leiders meer. Wimpie Kok, Jan-Petertje en sneaky Lubbers kan je moeilijk krachtige goede leiders noemen.
Dus waar moet een goed en krachtig leider aan voldoen? Heeft zo iemand een visie nodig?
Wie is geschikt om Nederland te leiden in de toekomst?
kunstquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
hij heeft iig meer persoonlijkheid dan het hele cda bij elkaar..
wil toch liever niet afgaan als volk door het lompe overkomen van onze leider in het buitenland..quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
kunst
een aardappel heeft meer persoonlijkheid dan het hele CDA bij elkaar
maargoed, ik ben natuurlijk de enige die deze zware taak op zich kan nemen want ik ben sp3c en de rest niet, dat lijkt me logisch ... verder boeit de persoonlijkheid van de leider me geen ene drol, oftie nu sterk is of dattie nu voor het openmaken van een pakje melk al de bodyguards inroept zal mij een worst wezen zolang het beleid maar goed is.
Inderdaad, ik denk niet dat Amalia nog koningin zal worden...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:58 schreef Oud_student het volgende:
Wie is Europa ? Uiteindelijk de grote 3. Ik denk dat er eerder iemand uit hun midden zal opstaan.
Koning philips de tweede van Spanje!!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:54 schreef JaZekerZ het volgende:
noem dan es een echte NL leider uit het verleden?
Precies hoor, broden kosten 50 miljoen euro per stuk, we moeten nog ettele duizenden miljarden aan de geallieerden betalen vanwege de door ons gevoerde wereldoorlog, zijn toe aan de zesde verkiezingen in het jaar en er heerst een economische depressie.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:58 schreef Oud_student het volgende:
Ons parlement en regering zijn idd zo slap, dat er een roep om een sterke man ontstaat, die orde op zaken gaat stellen. Wat dat betreft is de situatie vergelijkbaar met de jaren 30 en dan vooral in Duitsland).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |