Idd. En dan nog te bedenken dat wij die lui financieren met ons belastinggeld.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:34 schreef Skv het volgende:
Stomme Christenkutten met hun gezeik
Je moet wel belasting betalen voor die troep.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:34 schreef thaWarhead het volgende:
Je hoeft niet te kijken ofzo...
Zeg hee mag er alsjeblieft wat meer respect voor je medemensen! Als je er niets mee te maken wil hebben zet je je tv uit en luister je er niet naar! Een beetje respect zou op zijn plaats zijn....quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Idd. En dan nog te bedenken dat wij die lui financieren met ons belastinggeld.
Respecteer jij Hitler en kornuiten? Respecteer jij de mensen die achter de aanslagen op het WTC zitten? Nee, ik hoef niet iedereen te respecteren, zeker niet als het gaat om zulke gristenfundi's.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:37 schreef Leintje het volgende:
[..]
Zeg hee mag er alsjeblieft wat meer respect voor je medemensen!
En waar kan ik invullen dat ik geen belasting wens te betalen voor deze mislukkelingen?quote:Als je er niets mee te maken wil hebben zet je je tv uit en luister je er niet naar!
Respect is soooo last century.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:37 schreef Leintje het volgende:
Een beetje respect zou op zijn plaats zijn....
Je aanvraag voor een visum voor een ver gelegen land, zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
En waar kan ik invullen dat ik geen belasting wens te betalen voor deze mislukkelingen?
Je zit behoorlijk in de knoop, een groepje mensen is verantwoordelijk voor de aanslagen op het WTC en jij zit te huilen om de EO. Trouwens de EO zendt wel vaak programma's uit in het kader van; vrienden van israel. Daar zou jíj toch blij mee moeten zijn, dorus.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Respecteer jij Hitler en kornuiten? Respecteer jij de mensen die achter de aanslagen op het WTC zitten? Nee, ik hoef niet iedereen te respecteren, zeker niet als het gaat om zulke gristenfundi's.
[..]
En waar kan ik invullen dat ik geen belasting wens te betalen voor deze mislukkelingen?
Zo hey. Nu ben ik werkelijk onder de indruk van je.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je aanvraag voor een visum voor een ver gelegen land, zijn we daar ook weer vanaf.
Wat ik daarmee bedoelde is dat je mensen niet per definitie hoeft te respecteren. Respect moet je verdienen, dat geldt voor de EO en ook voor onze moslimbroeders.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:44 schreef OldJeller het volgende:
Je zit behoorlijk in de knoop, een groepje mensen is verantwoordelijk voor de aanslagen op het WTC en jij zit te huilen om de EO.
Ik respecteer hitler en dat hele rijtje dat jij opnoemde niet! Maar christenen hebben niet 6 miljoen joden vermoord, niet 1000zenden mensen in het WTC vermoord, ik denk zelfs dat dezen nog meer normen en waarden hebben dan sommige mensen hier in NL. Het is maar net hoe je ertegenover staat.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Respecteer jij Hitler en kornuiten? Respecteer jij de mensen die achter de aanslagen op het WTC zitten? Nee, ik hoef niet iedereen te respecteren, zeker niet als het gaat om zulke gristenfundi's.
[..]
Jawel hoor, maar jouw posts gaven me niet de behoefte met een normaal argument te reageren.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zo hey. Nu ben ik werkelijk onder de indruk van je.
Normale argumenten heb je kennelijk niet.
oh? gaan we zo beginnen?? neeh, GGristenen zijn lievertjes die echt geen kleine kinderen misbruiken..quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:46 schreef Leintje het volgende:
[..]
Ik respecteer hitler en dat hele rijtje dat jij opnoemde niet! Maar christenen hebben niet 6 miljoen joden vermoord, niet 1000zenden mensen in het WTC vermoord, ik denk zelfs dat dezen nog meer normen en waarden hebben dan sommige mensen hier in NL. Het is maar net hoe je ertegenover staat.
Toevallig werk ik op belastingen.....je kunt een bezwaarschrift indienen, of hij word verminderd is een 2de...
Reageer dan niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar jouw posts gaven me niet de behoefte met een normaal argument te reageren.
Dat is in deze kwestie irrelevant. Feit is dat je mensen niet per se hoeft te respecteren, dat geldt dus ook voor christenen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:46 schreef Leintje het volgende:
Ik respecteer hitler en dat hele rijtje dat jij opnoemde niet! Maar christenen hebben niet 6 miljoen joden vermoord, niet 1000zenden mensen in het WTC vermoord,
Natuurlijk. Branden zullen de heidenen in het Vuur, opdat zij realiseren dat zij hun leven aan de HEER te danken hebben. En de HEER zal tegen ze zeggen: Kom tot inkeer, dienaars van de duivel.quote:ik denk zelfs dat dezen nog meer normen en waarden hebben dan sommige mensen hier in NL.
Dus het is geen kwestie van de TV uitzetten, zoals jij eerder beweerde.quote:Toevallig werk ik op belastingen.....je kunt een bezwaarschrift indienen, of hij word verminderd is een 2de...
oooh gaan we zo beginnen! Heb je mij horen zeggen dat Christenen lieverdjes zijn die nooit wat verkeerd doen? Mag je me even vertellen waar dan. Ik vind dat je je recht hebt om je mening te uiten, ook in hetgeloof. Waar je dan ook in gelooft...De EO doet dat via de tv. Het is hun goed recht, en wie er niets mee heeft kijkt niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:50 schreef marq het volgende:
[..]
oh? gaan we zo beginnen?? neeh, GGristenen zijn lievertjes die echt geen kleine kinderen misbruiken..scheer alles over 1 kam en er zijn wel geteld 0 groeperingen lief
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |