abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17825934
Oooh wat haat ik de EO zeg.
Is er weer een leuk programma op tv, iets met een politieserie ofzo, ik denk dat het wel leuk is om te kijken.

Op dat moment had ik die twee kleine lettertjes links bovenin nog niet opgemerkt; maar ja hoor, het was wel weer eens van de EO.

Nouja dat politieverhaaltje was te slecht voor woorden; mn neefje van 3 kan nog overtuigender spelen.. Na een tijdje dubbel te hebben gelegen om et extreem slechte acteerwerk begon het gezeik weer hoor..

Nadat een moslim op het bureau aangifte komt doen gaat die fucking rechercheur haar vertellen hoe goed en barmhartig onze God wel niet is, dat we hem moeten aanbidden en weet ik veel wat nog meer.

Paar uur later komt er een ander programma op; hierin werden allerlei kerkprogramma's uitgezonden, daarna nog een hele preek over God dit, God dat..

EO Ik haat et
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_17825971
Dus je vond het eerst leuk, totdat je EO boven in beeld zag staan?

En er zit een knop op je TV.
pi_17825974
EO is hooguit een paar uur per dag op t.v. en heb je niet meer zenders, HIV skv?
pi_17825988
ja, maar ik lag schuimbekkend op de grond van de ergernis.
Was dus geen mogelijkheid het er af te zetten.

Stomme Christenkutten met hun gezeik
pi_17825992
Je hoeft niet te kijken ofzo...
pi_17826002
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 15:34 schreef Skv het volgende:
Stomme Christenkutten met hun gezeik
Idd. En dan nog te bedenken dat wij die lui financieren met ons belastinggeld.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_17826007
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 15:34 schreef thaWarhead het volgende:
Je hoeft niet te kijken ofzo...
Je moet wel belasting betalen voor die troep.
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_17826041
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 15:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Idd. En dan nog te bedenken dat wij die lui financieren met ons belastinggeld.
Zeg hee mag er alsjeblieft wat meer respect voor je medemensen! Als je er niets mee te maken wil hebben zet je je tv uit en luister je er niet naar! Een beetje respect zou op zijn plaats zijn....
pi_17826073
Net als de Moslimomroep; alleen maar een zee met een of andere bebaarde gozer die liedjes brult met een arabische ondertiteling.

Soms staat er nog iets onder als:

Allah is groot en barmhartig, eert hem.

pi_17826082
Ieder z'n eigen mening..............
Maar dat je Christen bent, betekent niet meteen dat je de EO geweldig vindt !!
pi_17826108
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 15:37 schreef Leintje het volgende:

[..]

Zeg hee mag er alsjeblieft wat meer respect voor je medemensen!
Respecteer jij Hitler en kornuiten? Respecteer jij de mensen die achter de aanslagen op het WTC zitten? Nee, ik hoef niet iedereen te respecteren, zeker niet als het gaat om zulke gristenfundi's.
quote:
Als je er niets mee te maken wil hebben zet je je tv uit en luister je er niet naar!
En waar kan ik invullen dat ik geen belasting wens te betalen voor deze mislukkelingen?
pi_17826126
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 15:37 schreef Leintje het volgende:

Een beetje respect zou op zijn plaats zijn....
Respect is soooo last century.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 15:42:34 #13
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_17826177
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 15:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
En waar kan ik invullen dat ik geen belasting wens te betalen voor deze mislukkelingen?
Je aanvraag voor een visum voor een ver gelegen land, zijn we daar ook weer vanaf.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_17826221
quote:

[..]

Respecteer jij Hitler en kornuiten? Respecteer jij de mensen die achter de aanslagen op het WTC zitten? Nee, ik hoef niet iedereen te respecteren, zeker niet als het gaat om zulke gristenfundi's.
[..]

Je zit behoorlijk in de knoop, een groepje mensen is verantwoordelijk voor de aanslagen op het WTC en jij zit te huilen om de EO. Trouwens de EO zendt wel vaak programma's uit in het kader van; vrienden van israel. Daar zou jíj toch blij mee moeten zijn, dorus.
pi_17826229
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 15:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Je aanvraag voor een visum voor een ver gelegen land, zijn we daar ook weer vanaf.
Zo hey. Nu ben ik werkelijk onder de indruk van je.

Normale argumenten heb je kennelijk niet.
pi_17826248
beter als dat kinder programma van die eikels
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_17826263
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 15:44 schreef OldJeller het volgende:
Je zit behoorlijk in de knoop, een groepje mensen is verantwoordelijk voor de aanslagen op het WTC en jij zit te huilen om de EO.
Wat ik daarmee bedoelde is dat je mensen niet per definitie hoeft te respecteren. Respect moet je verdienen, dat geldt voor de EO en ook voor onze moslimbroeders.
pi_17826264
quote:

[..]

[..]

Ik respecteer hitler en dat hele rijtje dat jij opnoemde niet! Maar christenen hebben niet 6 miljoen joden vermoord, niet 1000zenden mensen in het WTC vermoord, ik denk zelfs dat dezen nog meer normen en waarden hebben dan sommige mensen hier in NL. Het is maar net hoe je ertegenover staat.

Toevallig werk ik op belastingen.....je kunt een bezwaarschrift indienen, of hij word verminderd is een 2de...
  vrijdag 19 maart 2004 @ 15:47:26 #19
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_17826289
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 15:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Zo hey. Nu ben ik werkelijk onder de indruk van je.

Normale argumenten heb je kennelijk niet.
Jawel hoor, maar jouw posts gaven me niet de behoefte met een normaal argument te reageren.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  vrijdag 19 maart 2004 @ 15:47:53 #20
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_17826299
Ja altijd weer een adder onder het gras bij de EO. Ik zag een keer een eo-documentaire over tornado's in Amerika. Was een weerman van rtl4 (Reinier van den Berg) die die dingen ging achtervolgen. Ik dacht nog, leuk programma. Ineens begint ie te bazelen over de Here enzo...zzzzzappp....

Overigens heeft de EO ook wel programma's zonder adder. 'Jong' vond ik bijvoorbeeld altijd wel interessant. En wie kent er de quiz 'Ik weet het beter' nog? Die ziekenhuisseries vind ik trouwens bagger.
pi_17826311
Met programma's als 'Vrienden van Israel' moet ik blij zijn? Die geven een behoorlijk eenzijdig beeld van het hele conflict daar. De Palestijnen plegen aanslagen, dit is verschrikkelijk, maar hoe zal dat komen?
^^
  vrijdag 19 maart 2004 @ 15:50:46 #22
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_17826360
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 15:46 schreef Leintje het volgende:

[..]

Ik respecteer hitler en dat hele rijtje dat jij opnoemde niet! Maar christenen hebben niet 6 miljoen joden vermoord, niet 1000zenden mensen in het WTC vermoord, ik denk zelfs dat dezen nog meer normen en waarden hebben dan sommige mensen hier in NL. Het is maar net hoe je ertegenover staat.

Toevallig werk ik op belastingen.....je kunt een bezwaarschrift indienen, of hij word verminderd is een 2de...
oh? gaan we zo beginnen?? neeh, GGristenen zijn lievertjes die echt geen kleine kinderen misbruiken.. scheer alles over 1 kam en er zijn wel geteld 0 groeperingen lief
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
pi_17826373
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 15:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Jawel hoor, maar jouw posts gaven me niet de behoefte met een normaal argument te reageren.
Reageer dan niet.
pi_17826397
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 15:46 schreef Leintje het volgende:
Ik respecteer hitler en dat hele rijtje dat jij opnoemde niet! Maar christenen hebben niet 6 miljoen joden vermoord, niet 1000zenden mensen in het WTC vermoord,
Dat is in deze kwestie irrelevant. Feit is dat je mensen niet per se hoeft te respecteren, dat geldt dus ook voor christenen.
quote:
ik denk zelfs dat dezen nog meer normen en waarden hebben dan sommige mensen hier in NL.
Natuurlijk. Branden zullen de heidenen in het Vuur, opdat zij realiseren dat zij hun leven aan de HEER te danken hebben. En de HEER zal tegen ze zeggen: Kom tot inkeer, dienaars van de duivel.
quote:
Dus het is geen kwestie van de TV uitzetten, zoals jij eerder beweerde.
pi_17826424
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 15:50 schreef marq het volgende:

[..]

oh? gaan we zo beginnen?? neeh, GGristenen zijn lievertjes die echt geen kleine kinderen misbruiken.. scheer alles over 1 kam en er zijn wel geteld 0 groeperingen lief
oooh gaan we zo beginnen! Heb je mij horen zeggen dat Christenen lieverdjes zijn die nooit wat verkeerd doen? Mag je me even vertellen waar dan. Ik vind dat je je recht hebt om je mening te uiten, ook in hetgeloof. Waar je dan ook in gelooft...De EO doet dat via de tv. Het is hun goed recht, en wie er niets mee heeft kijkt niet.

Punt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')