Je bedoelt "welke moet ik EERST pakken"?quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb een Kasteel Tripel en een pilsje van Grolsch
Welke moet ik pakken?
De niet alcoholvrije.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb een Kasteel Tripel en een pilsje van Grolsch
Welke moet ik pakken?
Juist dan.quote:
Je hep zelluf.quote:
Als je de volgende dag iets merkt van twee biertjes moet je gewoon lekker helemaal stoppen met alcohol, dan ben je geen knip voor de neus waardquote:
Daar is 'ie al twee jaar mee bezig.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:05 schreef 3rr0r het volgende:
Wanneer gaat Reiziger falen met Jong Oranje?
Dat doet ie al toch?quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:05 schreef 3rr0r het volgende:
Wanneer gaat Reiziger falen met Jong Oranje?
Als hij stopt wordt z'n lever zeker nooit groterquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je de volgende dag iets merkt van twee biertjes moet je gewoon lekker helemaal stoppen met alcohol, dan ben je geen knip voor de neus waard
quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daar is 'ie al twee jaar mee bezig.
Fair pointquote:
Nee, overleggenquote:
Mijn vorige biertje was een veertien procenter maatquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je de volgende dag iets merkt van twee biertjes moet je gewoon lekker helemaal stoppen met alcohol, dan ben je geen knip voor de neus waard
De vorige keer deden we er 80 jaar over.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Sowieso Spanjool eruit. Geen VOC mentaliteit.
Ook geen inquisitie mentaliteit.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mananananana manaananana mentaliteitquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nog harder huilen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:12 schreef Wotte het volgende:
Het is sowieso wel geinig dat het dan slecht gaat dat men roept om een paar B voetballers van een club die bijna uitsluitend degradatiekanidaten heeft verslagen.
quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De vorige keer deden we er 80 jaar over.
Racist.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer, ik dacht dat het Zechiël was
He cried all the way to the bankquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:15 schreef RipCity het volgende:
Reijnders weet zich snel in de vergetelheid te spelen zo samen met Bergwijn
Er is toch geen trainer ter wereld die kiest voor Valente boven Reijnders, Gravenberch of zelfs fucking veerman. Laat staan dat die andere die tweeënhalve wedstrijd aardig meehobbelt.quote:
Xavi is stiekem blij met de blessures, kan hij vanalles uitproberenquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:15 schreef Zorro het volgende:
De blessure van Brobbie is het beste wat Nederland is overkomen
Je merkt gelijk nu Brobbey er niet bij is dat er niemand dom in de weg loopt.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:16 schreef Caland het volgende:
Zirkzee is nog steeds echt een hele fijne voetballer
Als die gewoon lekker gaat spelen bij een subtopper in Europa kan je met hem en Brobbey best veel kanten op
Zechariaatjequote:Op zondag 4 oktober 2026 22:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er is toch geen trainer ter wereld die kiest voor Valente boven Reijnders, Gravenberch of zelfs fucking veerman. Laat staan dat die andere die tweeënhalve wedstrijd aardig meehobbelt.
Gedraag je eens.
Groepshoofd!quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Straks zeker polonaise na winst op het GROTE Servie.
Toch wel lekker om zo’n spits erbij te hebbenquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je merkt gelijk nu Brobbey er niet bij is dat er niemand dom in de weg loopt.
Hij kan wel wat meer met een bal dan Brobbey.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:16 schreef Caland het volgende:
Als die gewoon lekker gaat spelen bij een subtopper in Europa kan je met hem en Brobbey best veel kanten op
Ach Wotte toch.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er is toch geen trainer ter wereld die kiest voor Valente boven Reijnders, Gravenberch of zelfs fucking veerman. Laat staan dat die andere die tweeënhalve wedstrijd aardig meehobbelt.
Gedraag je eens.
Malen is ook een uitstekende spits imo.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:16 schreef Caland het volgende:
Goed zat.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:19 schreef Keyos het volgende:
Zechiël speelt zich binnen maximaal een paar maandjes in de basis,
IK HEB OPEENS ZO'N GEVOEL DAT WE IN DE HALVE FINALE GAAN KOMENquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het opportunisme viert ook hier hoogtij lees ik wel.
Is nu in bloedvorm. Laten we maar rustig aan doen met dit ruwe diamantjequote:Op zondag 4 oktober 2026 22:19 schreef Keyos het volgende:
Zechiël speelt zich binnen maximaal een paar maandjes in de basis, zover is wel duidelijk. Zirkzee wat mij betreft toch ook wel een stap boven Meerdink.
Heeft hij nog steeds een incestachtige band met zijn zusje?quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:21 schreef Caland het volgende:
Nemanja Gudelj heeft een tamelijk grote tattoo van het hoofd van zijn vader op zijn bovenbeen
Als je dus zijn vrouw bent ben je steeds naar je schoonvader aan het kijken voor en na het pijpen
Voor meer leuke feitjes mogen jullie altijd @:yvonne een DM sturen
Genieten. Ben zelf veel rondom Barera geweest.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Goed zat.
Was vrijdag op Kippenbrug/Apothekersdijk, prima sfeertje zonder gek gedoe. Lekker zuipen en springen
quote:
quote:
Tegenwoordig vieren de Leidenaren uit mijn vriendengroep dat met hun ouders en/of middelbare school vriendenquote:
Ah bij Rapenburg. Voor het eerst dat ze daar iets organiseren. Goed gespreid door de stad qua feestquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Genieten. Ben zelf veel rondom Barera geweest.
Gaat verder alles goed met je?quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:24 schreef Caland het volgende:
Ik had laatst een fietstour in Leiden @:alaphilippe_
Ik voelde me een ultieme toerist
Toen hij nog bij Feyenoord voetbalde was het de beste speler op die positie sinds tijdenquote:
Even een rondje gedaan. Alleen even kamelenrace. Petje winnen en doorquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ah bij Rapenburg. Voor het eerst dat ze daar iets organiseren. Goed gespreid door de stad qua feest
Kermis vond ik weer niets aan. Behalve het gratis biertje van een mij bekende bardame.
En een stel opgewonden roomblanke tieners die met elkaar wilden vechten in een sprinter. Allemaal tienermeisjes erop af met hun camera. Aandoenlijk.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:24 schreef Caland het volgende:
Het was eigenlijk een verkapte kroegentochtquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat verder alles goed met je?
Goede genade zeg.
quote:
quote:
Al besprokenquote:
whut ...quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Heeft hij nog steeds een incestachtige band met zijn zusje?
Je blijft maar hengelen met je onzin.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen hij nog bij Feyenoord voetbalde was het de beste speler op die positie sinds tijden
Geen fietstour aan mijn lijf. In Valencia kwam ik om de halve minuut fietsende Nederlandse toeristen tegen. Ik ga wel terug naar Sevilla.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:24 schreef Caland het volgende:
Is dit een bot?quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:26 schreef matspontius het volgende:
Het is echt een bedroevend niveau van dit Koninkrijks team. Geen teamspirit, geen teamverband, ego's 🤮🤮 Tegen topland Servie 🤣🤣🥳
Oh ja en nu wordt het weer ontkend en ben ik gekquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je blijft maar hengelen met je onzin.
Gewoon eerste in de nations leaguequote:Op zondag 4 oktober 2026 22:26 schreef matspontius het volgende:
Het is echt een bedroevend niveau van dit Koninkrijks team. Geen teamspirit, geen teamverband, ego's 🤮🤮 Tegen topland Servie 🤣🤣🥳
Je moet ze blijven wijzen op dat geneuzel.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen hij nog bij Feyenoord voetbalde was het de beste speler op die positie sinds tijden
Maar niet door mij vriendquote:
Een user die constant in een staat van psychose verkeert in ieder gevalquote:
Het is geen honkbal hè met je koninkrijks team.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:26 schreef matspontius het volgende:
Met verdovende middelen op door een stad fietsen is geen sport.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een verkapte kroegentocht
Maar ook niet mijn keuze
Karim Rekikie,quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja en nu wordt het weer ontkend en ben ik gek
Net als elke speler sinds Rekik waarbij dit gebral te horen was
Rekiki?quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja en nu wordt het weer ontkend en ben ik gek
Net als elke speler sinds Rekik waarbij dit gebral te horen was
Hij is nog jong en FITquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:28 schreef bbuddybb het volgende:
Ik houd mijn hart vast bij elke sprint die Zechiel trekt.
Denk eens aan die hamstringetjes, lieve jongon.
quote:
Uitstekendquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Even een rondje gedaan. Alleen even kamelenrace. Petje winnen en door
Slaap lekkerquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik geloof dit wel.
Welterusten allen.
Al besprokenquote:
Joh....quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het is geen honkbal hè met je koninkrijks team.
Dat was het al zo te zien, das nie lekkerquote:
Blijft toch wel bijzonder om je eigen liedje te gaan zingen. Een liedje dat volgens mij nog niet eens bestond.quote:
Servië heeft een type Mladic nodig.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er gaat nog dreiging uit van de Serven.
Kriegel, je hebt echt een schijtirritante UI.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:30 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Blijft toch wel bijzonder om je eigen liedje te gaan zingen. Een liedje dat volgens mij nog niet eens bestond.
Ik zou het zelfingenomen willen noemen.
Dit was andersom ook een beetje overdrevenquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent niet op de hoogte van de nieuwe spelregels
quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kriegel, je hebt echt een schijtirritante UI.
wowquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik word er ook een beetje kriegel van.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Welnee joh.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb een like te pakkenquote:
Ja hij kwam net het topic binnen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een like te pakken
Je moet je momenten kiezen
Wat is jouw favoriete pokémon?quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Kriegel zijn UI fantastisch.
Mijn werk zit erop voor vanavond.quote:Like Alert
04-10-2026 @ 22:32:22
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [UEFA Nations League] Nederland - Servië #3"
van bommel en sanoquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:32 schreef Wotte het volgende:
Er zijn maar slechts twee spelers in de eredivisie die de absolute top zouden kunnen halen.
Koeman Jr en Ryan Thomasquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:32 schreef Wotte het volgende:
Er zijn maar slechts twee spelers in de eredivisie die de absolute top zouden kunnen halen.
Er zijn hier ook twee users met een permanente tia.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:32 schreef Wotte het volgende:
Wel meer dan twee.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn hier ook twee users met een permanente tia.
Brock de ransaap zou tegenwoordig gecanceld worden.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:34 schreef Kriegel het volgende:
Ik heb hem al vaker geprobeerd te vervangen trouwens, maar dan gaan mensen zeuren dat Brock terug moet. Dus tja.
Akkoord.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
Dan vind ik de UI van Gurney irritanter
Dat hoofd is slecht gefotoshopt en volgens mij al helemaal niet meer relevant
Gurney's UI doet geen vlieg kwaad.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
Ik denk eerder de vrouwen die enigszins op zijn avances in gingen, hij is 13 ofzoquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:35 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Brock de ransaap zou tegenwoordig gecanceld worden.
Misty zou groen haar hebben en overgewicht.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:35 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Brock de ransaap zou tegenwoordig gecanceld worden.
Als jij het gefotoshopte hoofd van Jan de Jong met een zak winegums niet kan waarderen dan snap je er niet zo veel van.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
Die menen zeker dat Valente opgeroepen moet worden.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn hier ook twee users met een permanente tia.
Laat mij met rust, die heb ik met Microsoft Paint gemaaktquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
Met 10 man op het einde altijd lastig natuurlijk.quote:
Telt alleen als je meer dan een helft meekijktquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:38 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:GGMM met de juiste voorspelling.
Met 10 geblesseerden waarvan er een aantal normaal gesproken in de basis zou staan... en ja zo breed heeft Nederland het nietquote:
Ja dat was echt heel speciaalquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Van Dijk haalt 4 ballen weg in 3 minuten oidZal ook wel weer slecht zijn.
Nijstad en Ouazane.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Koeman Jr en Ryan Thomas
Stop de tijd.
Guus was al naar huusquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:40 schreef Pisces het volgende:
Zit je in Eindhoven krijg je nog Hazes armoe
Je wilt zeggen dat hij een goede wedstrijd heeft gespeelt?quote:
In ieder geval niet dat geneuzel lezen dat Valente beter is dan hetgeen dat nu in oranje loopt.quote:
Waar zeg ik dat? Ik zeg enkel dat figuren zoals jij het ook wel weer slecht zullen vinden wanneer hij 4 ballen opruimt in 3 minuten tijd.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat hij een goede wedstrijd heeft gespeelt?
Speelde uitstekendquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:41 schreef matspontius het volgende:
Xavi zal inmiddels wel doorhebben dat aan dit Koninkrijksteam weinig eer te behalen valt. Hij is niet achterlijk natuurlijk.
Die genoegzame harses van die van Dijk ook weer 🤢
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |