Geen fietstour aan mijn lijf. In Valencia kwam ik om de halve minuut fietsende Nederlandse toeristen tegen. Ik ga wel terug naar Sevilla.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:24 schreef Caland het volgende:
Ik had laatst een fietstour in Leiden @:alaphilippe_
Ik voelde me een ultieme toerist
Is dit een bot?quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:26 schreef matspontius het volgende:
Het is echt een bedroevend niveau van dit Koninkrijks team. Geen teamspirit, geen teamverband, ego's 🤮🤮 Tegen topland Servie 🤣🤣🥳
Oh ja en nu wordt het weer ontkend en ben ik gekquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je blijft maar hengelen met je onzin.
Gewoon eerste in de nations leaguequote:Op zondag 4 oktober 2026 22:26 schreef matspontius het volgende:
Het is echt een bedroevend niveau van dit Koninkrijks team. Geen teamspirit, geen teamverband, ego's 🤮🤮 Tegen topland Servie 🤣🤣🥳
Je moet ze blijven wijzen op dat geneuzel.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen hij nog bij Feyenoord voetbalde was het de beste speler op die positie sinds tijden
Maar niet door mij vriendquote:
Een user die constant in een staat van psychose verkeert in ieder gevalquote:
Het is geen honkbal hè met je koninkrijks team.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:26 schreef matspontius het volgende:
Met verdovende middelen op door een stad fietsen is geen sport.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een verkapte kroegentocht
Maar ook niet mijn keuze
Karim Rekikie,quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja en nu wordt het weer ontkend en ben ik gek
Net als elke speler sinds Rekik waarbij dit gebral te horen was
Rekiki?quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja en nu wordt het weer ontkend en ben ik gek
Net als elke speler sinds Rekik waarbij dit gebral te horen was
Hij is nog jong en FITquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:28 schreef bbuddybb het volgende:
Ik houd mijn hart vast bij elke sprint die Zechiel trekt.
Denk eens aan die hamstringetjes, lieve jongon.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |