Je bedoelt "welke moet ik EERST pakken"?quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb een Kasteel Tripel en een pilsje van Grolsch
Welke moet ik pakken?
De niet alcoholvrije.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb een Kasteel Tripel en een pilsje van Grolsch
Welke moet ik pakken?
Juist dan.quote:
Je hep zelluf.quote:
Als je de volgende dag iets merkt van twee biertjes moet je gewoon lekker helemaal stoppen met alcohol, dan ben je geen knip voor de neus waardquote:
Daar is 'ie al twee jaar mee bezig.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:05 schreef 3rr0r het volgende:
Wanneer gaat Reiziger falen met Jong Oranje?
Dat doet ie al toch?quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:05 schreef 3rr0r het volgende:
Wanneer gaat Reiziger falen met Jong Oranje?
Als hij stopt wordt z'n lever zeker nooit groterquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je de volgende dag iets merkt van twee biertjes moet je gewoon lekker helemaal stoppen met alcohol, dan ben je geen knip voor de neus waard
quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Daar is 'ie al twee jaar mee bezig.
Fair pointquote:
Nee, overleggenquote:
Mijn vorige biertje was een veertien procenter maatquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je de volgende dag iets merkt van twee biertjes moet je gewoon lekker helemaal stoppen met alcohol, dan ben je geen knip voor de neus waard
De vorige keer deden we er 80 jaar over.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Sowieso Spanjool eruit. Geen VOC mentaliteit.
Ook geen inquisitie mentaliteit.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mananananana manaananana mentaliteitquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nog harder huilen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:12 schreef Wotte het volgende:
Het is sowieso wel geinig dat het dan slecht gaat dat men roept om een paar B voetballers van een club die bijna uitsluitend degradatiekanidaten heeft verslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |