Wat is jouw favoriete pokémon?quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Kriegel zijn UI fantastisch.
Mijn werk zit erop voor vanavond.quote:Like Alert
04-10-2026 @ 22:32:22
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [UEFA Nations League] Nederland - Servië #3"
van bommel en sanoquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:32 schreef Wotte het volgende:
Er zijn maar slechts twee spelers in de eredivisie die de absolute top zouden kunnen halen.
Koeman Jr en Ryan Thomasquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:32 schreef Wotte het volgende:
Er zijn maar slechts twee spelers in de eredivisie die de absolute top zouden kunnen halen.
Er zijn hier ook twee users met een permanente tia.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:32 schreef Wotte het volgende:
Wel meer dan twee.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn hier ook twee users met een permanente tia.
Brock de ransaap zou tegenwoordig gecanceld worden.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:34 schreef Kriegel het volgende:
Ik heb hem al vaker geprobeerd te vervangen trouwens, maar dan gaan mensen zeuren dat Brock terug moet. Dus tja.
Akkoord.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:35 schreef GGMM het volgende:
Dan vind ik de UI van Gurney irritanter
Dat hoofd is slecht gefotoshopt en volgens mij al helemaal niet meer relevant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |