Ah bij Rapenburg. Voor het eerst dat ze daar iets organiseren. Goed gespreid door de stad qua feestquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Genieten. Ben zelf veel rondom Barera geweest.
Gaat verder alles goed met je?quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:24 schreef Caland het volgende:
Ik had laatst een fietstour in Leiden @:alaphilippe_
Ik voelde me een ultieme toerist
Toen hij nog bij Feyenoord voetbalde was het de beste speler op die positie sinds tijdenquote:
Even een rondje gedaan. Alleen even kamelenrace. Petje winnen en doorquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ah bij Rapenburg. Voor het eerst dat ze daar iets organiseren. Goed gespreid door de stad qua feest
Kermis vond ik weer niets aan. Behalve het gratis biertje van een mij bekende bardame.
En een stel opgewonden roomblanke tieners die met elkaar wilden vechten in een sprinter. Allemaal tienermeisjes erop af met hun camera. Aandoenlijk.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:24 schreef Caland het volgende:
Ik had laatst een fietstour in Leiden @:alaphilippe_
Ik voelde me een ultieme toerist
Het was eigenlijk een verkapte kroegentochtquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat verder alles goed met je?
Goede genade zeg.
quote:
quote:
Al besprokenquote:
whut ...quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Heeft hij nog steeds een incestachtige band met zijn zusje?
Je blijft maar hengelen met je onzin.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen hij nog bij Feyenoord voetbalde was het de beste speler op die positie sinds tijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |