Hij kan wel wat meer met een bal dan Brobbey.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:16 schreef Caland het volgende:
Zirkzee is nog steeds echt een hele fijne voetballer
Als die gewoon lekker gaat spelen bij een subtopper in Europa kan je met hem en Brobbey best veel kanten op
Ach Wotte toch.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er is toch geen trainer ter wereld die kiest voor Valente boven Reijnders, Gravenberch of zelfs fucking veerman. Laat staan dat die andere die tweeënhalve wedstrijd aardig meehobbelt.
Gedraag je eens.
Malen is ook een uitstekende spits imo.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:16 schreef Caland het volgende:
Zirkzee is nog steeds echt een hele fijne voetballer
Als die gewoon lekker gaat spelen bij een subtopper in Europa kan je met hem en Brobbey best veel kanten op
Goed zat.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:19 schreef Keyos het volgende:
Zechiël speelt zich binnen maximaal een paar maandjes in de basis,
IK HEB OPEENS ZO'N GEVOEL DAT WE IN DE HALVE FINALE GAAN KOMENquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het opportunisme viert ook hier hoogtij lees ik wel.
Is nu in bloedvorm. Laten we maar rustig aan doen met dit ruwe diamantjequote:Op zondag 4 oktober 2026 22:19 schreef Keyos het volgende:
Zechiël speelt zich binnen maximaal een paar maandjes in de basis, zover is wel duidelijk. Zirkzee wat mij betreft toch ook wel een stap boven Meerdink.
Heeft hij nog steeds een incestachtige band met zijn zusje?quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:21 schreef Caland het volgende:
Nemanja Gudelj heeft een tamelijk grote tattoo van het hoofd van zijn vader op zijn bovenbeen
Als je dus zijn vrouw bent ben je steeds naar je schoonvader aan het kijken voor en na het pijpen
Voor meer leuke feitjes mogen jullie altijd @:yvonne een DM sturen
Genieten. Ben zelf veel rondom Barera geweest.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Goed zat.
Was vrijdag op Kippenbrug/Apothekersdijk, prima sfeertje zonder gek gedoe. Lekker zuipen en springen
quote:
quote:
Tegenwoordig vieren de Leidenaren uit mijn vriendengroep dat met hun ouders en/of middelbare school vriendenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |