abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221899437
Ik zit al enige tijd op een datingsite. Wat mij is opgevallen is dat vrouwen één bepaald iets verreweg het meest belangrijk vinden: reisafstand. Beter gezegd, woon je ook maar een fractie te ver weg dan hoeven de dames je niet meer. Zelfs niet als werkelijk alles in je profiel matcht met dat van haar.

Mannen die centraal in het land wonen zijn enorm in het voordeel, ben ik inmiddels achter. Wie daarentegen, net als ik, in een uithoek van het land woont kan fluiten naar een vrouw. De berichten die ik stuur naar dames worden ofwel niet gelezen, of ze reageren wel maar laten meteen weten geen vent te willen die verder dan een kilometer of 50 van ze vandaan woont. Het feit dat ik freelancer ben en werkelijk op elk adres in het land mijn werk voor langere tijd kan uitvoeren, laat ze helemaal koud. Al heb je werkelijk precies dezelfde hobby's, houd je van precies dezelfde sport, eten, muziek, het maakt allemaal niet uit. En nee, ik heb niet bepaald een onaantrekkelijk uiterlijk, in tegendeel zelfs (al doet mijn gebruikersnaam wellicht anders vermoeden, haha)

Welke mannen die net als ik in een uithoek van Nederland wonen (Friesland, Groningen, Zeeland, Limburg) ervaren hetzelfde, dat ze alleen vanwege de reisafstand volstrekt kansloos zijn op datingsites?
pi_221899468
of je zoekt iemand die ook in een uithoek woont? (bij voorkeur dezelfde uithoek als jij)

Ik snap dat mensen niet happen op iemand die 50 km of verder woont.

Tenzij echt leuk natuurlijk, maar dat zal wel tegenvallen.
pi_221899481
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 16:55 schreef koemleit het volgende:
of je zoekt iemand die ook in een uithoek woont? (bij voorkeur dezelfde uithoek als jij)

Verreweg de meeste dames wonen in de midden-provincies. Werkelijk elke dame die ik leuk vind woont in Utrecht, Gelderland, Overrijssel, Zuid-Holland of Noord-Holland. Het pakt steeds weer zo uit. Statistisch gezien ook niet zo verwonderlijk als je de lijst van inwoners per provincie erbij neemt.
  vrijdag 2 oktober 2026 @ 17:03:00 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221899496
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 16:59 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Verreweg de meeste dames wonen in de midden-provincies. Werkelijk elke dame die ik leuk vind woont in Utrecht, Gelderland, Overrijssel, Zuid-Holland of Noord-Holland. Het pakt steeds weer zo uit. Statistisch gezien ook niet zo verwonderlijk als je de lijst van inwoners per provincie erbij neemt.
Ga verhuizen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_221899520
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 16:49 schreef TokkieFamilie het volgende:
Ik zit al enige tijd op een datingsite. Wat mij is opgevallen is dat vrouwen één bepaald iets verreweg het meest belangrijk vinden: reisafstand. Beter gezegd, woon je ook maar een fractie te ver weg dan hoeven de dames je niet meer. Zelfs niet als werkelijk alles in je profiel matcht met dat van haar.

Mannen die centraal in het land wonen zijn enorm in het voordeel, ben ik inmiddels achter. Wie daarentegen, net als ik, in een uithoek van het land woont kan fluiten naar een vrouw. De berichten die ik stuur naar dames worden ofwel niet gelezen, of ze reageren wel maar laten meteen weten geen vent te willen die verder dan een kilometer of 50 van ze vandaan woont. Het feit dat ik freelancer ben en werkelijk op elk adres in het land mijn werk voor langere tijd kan uitvoeren, laat ze helemaal koud. Al heb je werkelijk precies dezelfde hobby's, houd je van precies dezelfde sport, eten, muziek, het maakt allemaal niet uit. En nee, ik heb niet bepaald een onaantrekkelijk uiterlijk, in tegendeel zelfs (al doet mijn gebruikersnaam wellicht anders vermoeden, haha)

Welke mannen die net als ik in een uithoek van Nederland wonen (Friesland, Groningen, Zeeland, Limburg) ervaren hetzelfde, dat ze alleen vanwege de reisafstand volstrekt kansloos zijn op datingsites?
Voor het geval je het nog niet weet, Afstand is een smoesje omdat ze je gewoon niet zien zitten. Vrouwen zijn namelijk niet zo erg direct in het zeggen dat je hun type niet bent.
Als je dat wel bent is afstand namelijk nooit een probleem.
Jouw echte probleem is dat je profiel niet aantrekkelijk is, wat eigenlijk nog niks zegt over jou zelf.
pi_221899523
Want in uithoeken wonen verder ook alleen maar mannen?
pindazakje
  vrijdag 2 oktober 2026 @ 17:10:32 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221899528
Je doet alsof alle vrouwen in Amsterdam of Utrecht wonen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 2 oktober 2026 @ 17:14:12 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221899539
Afstand is ook wel een nadeel. Een van beiden moet altijd een lange reis maken. Spontaan afspreken is heel lastig. Je zit al snel misschien langer opgescheept met iemand dan je wil (omdat je bijv. elkaar bent in de weekends of de bezoekende minstens wel een nacht blijft om toch en omdat die anders laat nog terug moet) en dan komen voor beiden de andere bezigheden in het gedrang.

Je zegt dat je overal kunt werken, maar je hebt bij haar in de buurt natuurlijk niet zomaar een woning gevonden. Dus je kan met je type werk welk vrij makkelijk haar kant op komen, maar ga je dan bij haar op de lip zitten?
pi_221899550
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:08 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Voor het geval je het nog niet weet, Afstand is een smoesje omdat ze je gewoon niet zien zitten. Vrouwen zijn namelijk niet zo erg direct in het zeggen dat je hun type niet bent.
Jouw echte probleem is dat je profiel niet aantrekkelijk is, wat eigenlijk nog niks zegt over jou zelf.
Dat is jouw mening. Ik meen dat mijn profiel het nodige te bieden heeft en neem ook altijd flink de tijd om mezelf te presenteren. Het is verder een tamelijk bekend gegeven dat de meeste vrouwen als een berg op zien tegen een te lange reisafstand. Hoe vaak heb ik al niet gehoord: "Ik heb al eens een relatie gehad met een man die nogal ver weg woonde. Dat werkte gewoonweg niet."
pi_221899552
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ga verhuizen?
Als ik je nu vertel dat ik zowat standaard in mijn berichten aan een dame erbij zet dat ik ook bereid ben te verhuizen, omdat ik in die luxe positie verkeer dat ik dit binnen een week kan regelen. Het maakt allemaal geen drol uit. Ze luisteren er niet eens naar.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2026 @ 17:20:06 #11
146299 crew  laforest
pi_221899566
Dating apps :N
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_221899575
Lange afstandsrelaties zijn kut. En er dan eentje aangaan via een dating-app, nou dan moet je wel een beetje masochistisch zijn.

Datingapps vind ik al echt helemaal niks, maar het is natuurlijk het laagdrempelige en simpele ervan wat het makkelijk maakt. Dan is grote reistijd wel een aardige handicap, ik snap dat wel. Twee uur treinen om een willekeurig iemand te leren kennen, je moet er maar zin in hebben.
-nee-
pi_221899576
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:17 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Als ik je nu vertel dat ik zowat standaard in mijn berichten aan een dame erbij zet dat ik ook bereid ben te verhuizen, omdat ik in die luxe positie verkeer dat ik dit binnen een week kan regelen. Het maakt allemaal geen drol uit. Ze luisteren er niet eens naar.
Op welk type val je eigenlijk? als je van die vrouwen hebt die bij hun werk in de buurt wonen en hun carrière voor laten gaan dan ben je eigenlijk al kansloos ja.
Misschien moet je eens een boerentrien proberen die houdt van rust en kalmte.

[ Bericht 0% gewijzigd door Joopklepzeiker op 04-10-2026 09:22:37 ]
pi_221899586
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:14 schreef Lienekien het volgende:
Afstand is ook wel een nadeel. Een van beiden moet altijd een lange reis maken. Spontaan afspreken is heel lastig. Je zit al snel misschien langer opgescheept met iemand dan je wil (omdat je bijv. elkaar bent in de weekends of de bezoekende minstens wel een nacht blijft om toch en omdat die anders laat nog terug moet) en dan komen voor beiden de andere bezigheden in het gedrang.

Je zegt dat je overal kunt werken, maar je hebt bij haar in de buurt natuurlijk niet zomaar een woning gevonden. Dus je kan met je type werk welk vrij makkelijk haar kant op komen, maar ga je dan bij haar op de lip zitten?
Daar heb je natuurlijk een punt. Maar ja, dames die zelf aangeven een zo vast mogelijke relatie te willen hebben, zouden dit avontuur - na eerst een paar dates te hebben gehad met me - toch aan moeten durven. En klikt dat niet, dan mogen ze mij er dezelfde dag nog uit schoppen.
pi_221899594
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:22 schreef Marsenal het volgende:
Lange afstandsrelaties zijn kut. En er dan eentje aangaan via een dating-app, nou dan moet je wel een beetje masochistisch zijn.

Datingapps vind ik al echt helemaal niks, maar het is natuurlijk het laagdrempelige en simpele ervan wat het makkelijk maakt. Dan is grote reistijd wel een aardige handicap, ik snap dat wel. Twee uur treinen om een willekeurig iemand te leren kennen, je moet er maar zin in hebben.
Je moet het anders zien, 2 uur reizen voor hete knetterseks met een bloedgeile meid is het meer dan waard.
pindazakje
pi_221899612
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:26 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Je moet het anders zien, 2 uur reizen voor hete knetterseks met een bloedgeile meid is het meer dan waard.
Dit is de leven.
-nee-
pi_221899615
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:22 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Op welk type mim je eigenlijk? als je van die vrouwen hebt die bij hun werk in de buurt wonen en hun carrière voor laten gaan dan ben je eigenlijk al kansloos ja.
Misschien moet je eens een boerentrien proberen die houdt van rust en kalmte.
Ik val op de meest uiteenlopende types. Voor mijn part een boerentrien als die toevallig op soortgelijke manier in het leven staat als ik. En inderdaad, vrouwen die carrière maken zullen die niet willen verliezen. Die zijn het lastigst te krijgen.
  vrijdag 2 oktober 2026 @ 17:34:20 #18
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221899648
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:08 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Dit denk ik ook.

Wel zijn in sommige regio's meer aantrekkelijke vrouwen te vinden dan in andere.
The End Times are wild
pi_221899658
quote:

[..]
Nee dat werkt ook niet. Je moet het niet zeggen maar doen.

Verhuis naar de randstad en pas de woonplaats op je dating-profiel aan.

Dan heb een mooi nieuw stekje, en heb je de vrouwen voor het uitzoeken.
pi_221899683
Klopt, aanbod is wel vele malen minder. Ik denk niet dat het reisafstand is, maar bevolkingssamenstelling.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221899691
Ja dit is een bekend probleem, in Groningen en Zeeland vooral, daar sterft de mensheid uit omdat ze elkaar niet meer kunnen vinden.
pi_221899699
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:42 schreef Masberum het volgende:
Ja dit is een bekend probleem, in Groningen en Zeeland vooral, daar sterft de mensheid uit omdat ze elkaar niet meer kunnen vinden.
_O-
pi_221899700
Je bent gewoon niet chad genoeg :N
-XOXO-
  vrijdag 2 oktober 2026 @ 17:46:10 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221899713
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:25 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Daar heb je natuurlijk een punt. Maar ja, dames die zelf aangeven een zo vast mogelijke relatie te willen hebben, zouden dit avontuur - na eerst een paar dates te hebben gehad met me - toch aan moeten durven. En klikt dat niet, dan mogen ze mij er dezelfde dag nog uit schoppen.
Tja, die eerste paar dates kosten dan dus te veel moeite.

Jij zou zelf ook de makkelijke weg kiezen, denk ik zo.

Het verhaal wordt anders als er na een paar dates echt potentieel in blijkt te zitten, dan kan er ineens best veel en best snel, weet ik uit ervaring (200 km.). Alleen wij kenden elkaar via hier en ik heb geen ervaring met de apps. Dat lijkt me sowieso heel lastig, want het is dan zo makkelijk om te denken: ik kijk nog even verder.
pi_221899720
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:44 schreef datismijnmening het volgende:
Je bent gewoon niet chad genoeg :N
Ik zal je eens een foto van mezelf sturen. Wedden dat je meteen met je trillend apparaatje je slaapkamer induikt. :-)
  vrijdag 2 oktober 2026 @ 17:47:57 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221899725
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Tja, die eerste paar dates kosten dan dus te veel moeite.

Jij zou zelf ook de makkelijke weg kiezen, denk ik zo.

Het verhaal wordt anders als er na een paar dates echt potentieel in blijkt te zitten, dan kan er ineens best veel en best snel. Alleen wij kenden elkaar via hier en ik heb geen ervaring met de apps. Dat lijkt me sowieso heel lastig, want het is dan zo makkelijk om te denken: ik kijk nog even verder.
De keuze is té groot en daarom wordt er zo vaak steeds nóg een klik verder gekeken of dat misschien de perfecte match is.

Het rare is dat juist daardoor sommige mensen nooit tot een match komen.
The End Times are wild
pi_221899729
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:47 schreef LXIV het volgende:

[..]
De keuze is té groot en daarom wordt er zo vaak steeds nóg een klik verder gekeken of dat misschien de perfecte match is.

Een goed uitziende vrouw krijgt gemiddeld 100 berichten per dag. Ze moet dus wel zo selectief mogelijk zijn. Wij mannen mogen al blij zijn met 1 bericht per maand.
pi_221899750
Mjah, hoe snel geef je in berichten aan dat je wel wil verhuizen? En geef je dat heel expliciet aan? Of laat je dat subtieler merken?

Persoonlijk, als er echt een goede klik is online, zou afstand mij niet uitmaken. En dan bespreken we later het eventuele verhuizen wel. However, bij een gemiddelde of matige klik, zou een dichtbij wonend persoon wel meer kans maken.

Jouw logica volgende zouden er trouwens ook genoeg vrouwen moeten zijn die niet hordes mannen vlakbij hebben wonen. :+
pi_221899756
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:47 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Ik zal je eens een foto van mezelf sturen. Wedden dat je meteen met je trillend apparaatje je slaapkamer induikt. :-)
Heb je tieten?
-XOXO-
pi_221899758
Als je Groningen, 1: als een uithoek van Nederland beschouwt, waar 2: geen aantrekkelijke vrouwen te vinden zijn, dan ben je een hopeloos geval.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_221899767
Trouwens, een vroegere kameraad die woonde in de semi-uithoek Enschede heeft een vrouw gevonden in Zeeland.

Dus het kan allemaal *;
pi_221899780
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:56 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Heb je tieten?
Zeker, ik voldoe kortom volledig aan jouw op vrouwen vallende smaak. ;-)
pi_221899789
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:54 schreef DJKoster het volgende:
Mjah, hoe snel geef je in berichten aan dat je wel wil verhuizen? En geef je dat heel expliciet aan? Of laat je dat subtieler merken?

Persoonlijk, als er echt een goede klik is online, zou afstand mij niet uitmaken. En dan bespreken we later het eventuele verhuizen wel. However, bij een gemiddelde of matige klik, zou een dichtbij wonend persoon wel meer kans maken.

Jouw logica volgende zouden er trouwens ook genoeg vrouwen moeten zijn die niet hordes mannen vlakbij hebben wonen. :+
Ik snap je redenatie maar ben vooral benieuwd naar wat reacties van mannen uit de door mij genoemde doelgroep om zeker te weten deze redenatie klopt. Of zij dit kunnen bevestigen of toch anders ervaren.
pi_221899853
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:56 schreef OllieA het volgende:
Als je Groningen, 1: als een uithoek van Nederland beschouwt, waar 2: geen aantrekkelijke vrouwen te vinden zijn, dan ben je een hopeloos geval.
In het westen heb je 1) meer vrouwen dan mannen en 2) een groot deel van de mannen daar zijn ook kansloze paupers en allochtonen, terwijl de regio zelf juist hoogopgeleide vrouwen aantrekt. Groningen stad is na een bepaalde leeftijd ook een stuk minder interessant en in de provincie zelf wonen vrijwel alleen maar lelijke tokkie wijven. :')
pi_221899858
Ik zou ook niet ver weg willen daten. Gewoon geen zin in. Als je verliefd bent, geen probleem want dan doe je sowieso moeite. Maar in dat voorstadia, nah.

Ex woonde ver weg maar die zag ik vaker bij gedeelde vrienden. Begon als een ons en toen ook gezegd dat ik geen behoefte had aan afstand daten. Die is gewoon nooit meer teruggegaan naar zn ouders. Maar andere tijden, toen waren we 20 ofzo. Als hij 'vanuit huis' had willen daten was t klaar.
pi_221899925
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 18:14 schreef Koettie het volgende:
Ik zou ook niet ver weg willen daten. Gewoon geen zin in. Als je verliefd bent, geen probleem want dan doe je sowieso moeite. Maar in dat voorstadia, nah.

Ex woonde ver weg maar die zag ik vaker bij gedeelde vrienden. Begon als een ons en toen ook gezegd dat ik geen behoefte had aan afstand daten. Die is gewoon nooit meer teruggegaan naar zn ouders. Maar andere tijden, toen waren we 20 ofzo. Als hij 'vanuit huis' had willen daten was t klaar.
Eindelijk, de eerste reactie van een vrouw die toegeeft dat afstand WEL het probleem is.
pi_221900001
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 18:25 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Eindelijk, de eerste reactie van een vrouw die toegeeft dat afstand WEL het probleem is.
Als je nou gewoon even een lijstje maakt van wat je graag wil horen, dan kan men daar rekening mee houden.
Ik doe avast een voorzetje:

Afstand is HET probleem.
Aan jou ligt het niet.
Veel vrouwen deugen gewoon niet.

Veel succes.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_221900020
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 18:34 schreef OllieA het volgende:

[..]
Als je nou gewoon even een lijstje maakt van wat je graag wil horen, dan kan men daar rekening mee houden.
Ik doe avast een voorzetje:

Afstand is HET probleem.
Aan jou ligt het niet.
Veel vrouwen deugen gewoon niet.

Veel succes.
Je geeft er nu je eigen interpretatie aan. Ik heb volstrekt niet gezegd dat vrouwen niet deugen. En ikzelf zal heus mijn tekortkomingen hebben. Alleen het eerste is waar: afstand is de by far grootste bottleneck. Dat is althans mijn ervaring en feitelijk ook overtuiging. Maar om hier honderd procent zeker van te zijn verneem ik graag de mening van mannen die net als ik in zo'n uithoek wonen, wat nog steeds niet is gebeurd. Ik heb het idee alleen antwoorden van Randstad-inwoners te krijgen, die gemakkelijk praten hebben.
  vrijdag 2 oktober 2026 @ 18:47:30 #39
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221900086
quote:

[..]
Zou het dan, ik gok maar wat hoor, misschien helemaal niet aan de afstand liggen? Of reageer je toevallig misschien steeds op vrouwen die alleen een makkelijk avontuurtje willen?
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_221900105
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 18:47 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Zou het dan, ik gok maar wat hoor, misschien helemaal niet aan de afstand liggen? Of reageer je toevallig misschien steeds op vrouwen die alleen een makkelijk avontuurtje willen?
Ik heb volstrekt niets met vluggertjes. Ben juist hard toe aan een stabiele, liefdevolle relatie.
  vrijdag 2 oktober 2026 @ 18:49:38 #41
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221900106
Voel je gezegend in een uithoek. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221900108
quote:

[..]
Dat zou mij ook niets doen, meteen beetje heftig allemaal. Wil gewoon iemand die al in de buurt woont.
pi_221900184
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:47 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is nou juist helemaal niet raar. De perfecte match bestaat niet. Zeker niet in het begin van een relatie (als het iemand te doen is om een relatie, en niet om wat geneuk).
Je kan je best doen om nader tot elkaar te komen, nieuwsgierig zijn naar elkaar, en daardoor steeds beter gaan 'matchen'. Dat heeft tijd nodig en je moet ook gewoon geluk hebben.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_221900225
Ligt ook meer aan de ongelijke verdeling. Voor mannen is het gewoon moeilijker. 80-20 regel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 2 oktober 2026 @ 19:14:32 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221900261
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 18:25 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Eh, hallo.
  vrijdag 2 oktober 2026 @ 19:35:58 #46
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221900354
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 19:00 schreef OllieA het volgende:

[..]
Dat is nou juist helemaal niet raar. De perfecte match bestaat niet. Zeker niet in het begin van een relatie (als het iemand te doen is om een relatie, en niet om wat geneuk).
Je kan je best doen om nader tot elkaar te komen, nieuwsgierig zijn naar elkaar, en daardoor steeds beter gaan 'matchen'. Dat heeft tijd nodig en je moet ook gewoon geluk hebben.
Ik bedoelde eigenlijk dat het paradoxaal was dat mensen juist met extreem veel keuze niet tot een keuze kunnen komen. Vroeger op een dorp had je misschien de keuze uit 30 vrouwen. Nu uit 30.000 en dan is het veel lastiger om een geschikte te vinden.
The End Times are wild
pi_221900444
quote:

[..]
Helemaal prima hoor, maar eerst moeten jullie beiden door de kennismakingfase heen. Dus die verhuisplannen van jou zeggen de dames niet zoveel.

Paar jaar geleden moest ik ook eens naar Groningen (om een katje op te halen). Ik woon in Brabant.
Ik heb die dag 8 uur in de trein gezeten. Vier uur heen en vier uur terug.
Weet niet eens meer hoevaak ik moest overstappen.
Je zult dat elke week moeten doen.

Er zullen toch ook wel leuke vrouwen in jouw regio zijn? Of nog beter, ga eerst verhuizen en begin dan met daten.
pi_221900461
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 19:48 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Helemaal prima hoor, maar eerst moeten jullie beiden door de kennismakingfase heen. Dus die verhuisplannen van jou zeggen de dames niet zoveel.

Paar jaar geleden moest ik ook eens naar Groningen (om een katje op te halen). Ik woon in Brabant.

Er zullen toch ook wel leuke vrouwen in jouw regio zijn? Of nog beter, ga eerst verhuizen en begin dan met daten.
8 uur reizen voor een kat?
pi_221900486
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 19:53 schreef Masberum het volgende:

[..]
8 uur reizen voor een kat?
Ja, maar toen wist ik dat nog niet. Was via een ander forum. Dit katje was kort na nieuwjaar aan komen lopen en die Groningers wisten niet goed wat ze er mee moesten.
Het was een piepjong katje, helemaal zwart en ik was meteen verliefd. Voor ik het wist, had ik met hun afgesproken.
Ik heb er nog een snipperdag voor opgenomen ook.
Nooit spijt van gehad.
pi_221900521
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 19:48 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Zoals ik het zie is als volgt:
Je date de eerste keer op een neutrale plek. Bevalt dat dan spreek je voor een tweede date af, misschien al bij de dame in kwestie thuis. Bevalt dat ook dan kun je een volgende keer besluiten te overnachten. Word je die volgende ochtend wakker en bij beiden voelt het hemels dan blijf je gewoon nog een nachtje hangen, etc. In heel korte tijd kun je al besluiten of je een goeie match bent. En zo ja kun je al in heel korte tijd besluiten langere tijd bij elkaar te verblijven. Nu zit ik gehuurd en kan ik die huur per direct opzeggen. Ik ben ook verder niet gebonden aan iemand. Dus als ik er in korte tijd al achter ben dat ik mijn match heb gevonden dan kan ik tevens in heel korte tijd al bij haar intrekken. In dat geval hoef ik niet eerst twee jaar lang elke week 60 euro voor een retourtje te betalen en urenlang op en neer te reizen. Want DAT is inderdaad niet te doen.
pi_221900552
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:01 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Je date de eerste keer op een neutrale plek. Bevalt dat dan spreek je voor een tweede date af, misschien al bij de dame in kwestie thuis. Bevalt dat ook dan kun je een volgende keer besluiten te overnachten. Word je die volgende ochtend wakker en bij beiden voelt het hemels dan blijf je gewoon nog een nachtje hangen, etc. In heel korte tijd kun je al besluiten of je een goeie match bent. En zo ja kun je al in heel korte tijd besluiten langere tijd bij elkaar te verblijven. Nu zit ik gehuurd en kan ik die huur per direct opzeggen. Ik ben ook verder niet gebonden aan iemand. Dus als ik er in korte tijd al achter ben dat ik mijn match heb gevonden dan kan ik tevens in heel korte tijd al bij haar intrekken. In dat geval hoef ik niet eerst twee jaar lang elke week 60 euro voor een retourtje te betalen en urenlang op en neer te reizen. Want DAT is inderdaad niet te doen.
Maar hoe zit het dan met je werk? Kan je dat ook zo makkelijk vervangen? Ik neem aan dat je wel in je onderhoud wilt blijven voorzien.

O wacht even. Jij wilt dan bij haar intrekken. Tja, daar zou ik ook niet zoveel zin in hebben.
Want dat bij haar intrekken is een ding, maar op haar salaris teren is een tweede.
  vrijdag 2 oktober 2026 @ 20:11:17 #52
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221900589
quote:

[..]
Loop je niet een beetje hard van stapel? Had ook zo'n vriend die voor of op date 1 al hun halve toekomst aan het plannen was, met aangeven dat hij wel kon verhuizen of dat zij haar bedrijf bij hem in de stad goed zou kunnen voortzetten. Hij begreep niet helemaal dat dit wel eens verstikkend over zou kunnen komen en erg afstotend was.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_221900636
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:07 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Maar hoe zit het dan met je werk? Kan je dat ook zo makkelijk vervangen? Ik neem aan dat je wel in je onderhoud wilt blijven voorzien.

O wacht even. Jij wilt dan bij haar intrekken. Tja, daar zou ik ook niet zoveel zin in hebben.
Want dat bij haar intrekken is een ding, maar op haar salaris teren is een tweede.
Geld verdienen doen ik volledig met het internet. Zolang ik WIFI-verbinding heb, heb ik inkomsten. ;-)
pi_221900648
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:11 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Loop je niet een beetje hard van stapel? Had ook zo'n vriend die voor of op date 1 al hun halve toekomst aan het plannen was, met aangeven dat hij wel kon verhuizen of dat zij haar bedrijf bij hem in de stad goed zou kunnen voortzetten. Hij begreep niet helemaal dat dit wel eens verstikkend over zou kunnen komen en erg afstotend was.
Mee eens, maar daarom schreef ik ook dat dit alleen een optie is als er direct een duidelijke match is. Maar ik snap het dllemma ja.
pi_221900683
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:19 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Geld verdienen doen ik volledig met het internet. Zolang ik WIFI-verbinding heb, heb ik inkomsten. ;-)
Nou dan, Vergroot dan je kansen en verhuis naar een centraal deel van Nederland.
pi_221900691
Kan je niet doen alsof je in het midden des lands woont?

Of, als verhuizen inderdaad zo makkelijk is, in het midden des lands gaan wonen totdat je de liefde van je leven gevonden hebt?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221900698
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:26 schreef sigme het volgende:

Of, als verhuizen inderdaad zo makkelijk is, in het midden des lands gaan wonen totdat je de liefde van je leven gevonden hebt?
Tuurlijk niet. Beginnen met een leugen, dat schept geen vertrouwen voor de toekomst.
pi_221900709
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:27 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Tuurlijk niet. Beginnen met een leugen, dat schept geen vertrouwen voor de toekomst.
Optie 2 was ‘t voor het echie doen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221900740
Beter mannen uit dorpen. Mannen uit stad zijn altijd half gay of moslim, heb je niks aan.

Liever gewoon zo'n Drentse simpele boer die gewoon bier zuipt
Disclaimer: Ik heb PDD-NOS (officiële diagnose) en kan emotioneel reageren. Ik ben niet verantwoordelijk voor de inhoud van mijn berichten. Het verwijderen/wijzigen zonder toestemming van mijn berichten is niet toegestaan. Alle rechten voorbehouden.
  vrijdag 2 oktober 2026 @ 20:35:49 #60
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221900766
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:21 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Mee eens, maar daarom schreef ik ook dat dit alleen een optie is als er direct een duidelijke match is. Maar ik snap het dllemma ja.
Ik snap wel dat je iets over verhuizen in het eerste bericht naar iemand schrijft om het potentiële "afstand" probleem in de kiem te smoren. Maar als ik de vrouw in kwestie zou zijn zou ik denken "ho, rustig aan vriend!", en je vervolgens links laten liggen - te creepy.
Als iemand echt het gevoel heeft dat je de perfecte match voor haar bent, zal ze het ondanks de afstand waarschijnlijk toch wel proberen. Zo heb ik zelf ook een paar keer een date gehad met mannen die me eigenlijk te ver weg woonden, maar die leken dan zo leuk dat ik ze toch wilde leren kennen.

Oh misschien in je profiel zetten dat je langzaam een beetje aan het rondkijken bent naar een andere woonplaats, omdat je overal kunt werken en eens een change of scenery wil? Dat is het niet gelijk zo verstikkend.
  vrijdag 2 oktober 2026 @ 20:36:52 #61
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221900772
quote:
En dan wil ze op de 3e date bij je thuis langskomen ;(
pi_221900776
quote:

Ik woon op een heel fijne plek. Verhuizen zou ik alleen doen als er wat heel concreets tegenover staat. Met heel concreet bedoel ik dit geval de ware ontmoeten. Ik heb verder al vaker overwogen net te doen alsof ik centraal in het land woon om te kijken of de dames dan wel toehappen. Wellicht dat ik de proef eens op de som ga nemen.

Maar ehm, we dwalen wel enigszins af. Dit topic gaat niet over mijn privéleven maar over de vraag of er nog meer mannen zijn die op een onhandige plek wonen en wat hun ervaring is met het vinden van een partner. Dus laten we het daar vooral nu over hebben.
pi_221900785
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:37 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Ik woon op een heel fijne plek. Verhuizen zou ik alleen doen als er wat heel concreets tegenover staat. Met heel concreet bedoel ik dit geval de ware ontmoeten. Ik heb verder al vaker overwogen net te doen alsof ik centraal in het land woon om te kijken of de dames dan wel toehappen. Wellicht dat ik de proef eens op de som ga nemen.

Maar ehm, we dwalen wel enigszins af. Dit topic gaat niet over mijn privéleven maar over de vraag of er nog meer mannen zijn die op een onhandige plek wonen en wat hun ervaring is met het vinden van een partner. Dus laten we het daar vooral nu over hebben.
Maar zijn er in jouw omgeving dan helemaal geen leuke vrouwen te vinden? Op die datesite zullen toch ook vrouwen uit Groningen zoekende zijn?

https://www.daten-nederland.nl/provincie.php?prov=Groningen
pi_221900874
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:38 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Maar zijn er in jouw omgeving dan helemaal geen leuke vrouwen te vinden? Op die datesite zullen toch ook vrouwen uit Groningen zoekende zijn?

https://www.daten-nederland.nl/provincie.php?prov=Groningen
Leuk geprobeerd, maar hier trap ik niet in. ;-)
pi_221900879
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:28 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Ik val op de meest uiteenlopende types. Voor mijn part een boerentrien als die toevallig op soortgelijke manier in het leven staat als ik. En inderdaad, vrouwen die carrière maken zullen die niet willen verliezen. Die zijn het lastigst te krijgen.
Zonder dat je het weet geef je hier zelf de kern van je probleem aan. dat je op zoek bent naar allerlei types is juist het grote struikelblok.
Je maakt het voor jezelf veel en veel makkelijker, en met meer kans op slagen als je je zoektocht wat verfijnd.
Ga voor jezelf na op wat voor type je specifiek valt en richt je daar exclusief op.
Kan zijn dat de spoeling wat dunner word, maar dat je wel meer succes hebt met het materiaal wat overblijft, namelijk wat het beste bij jou past.
pi_221900901
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:50 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Leuk geprobeerd, maar hier trap ik niet in. ;-)
Het is jouw keuze, jouw leven.
Succes met de zoektocht. :W
pi_221900919
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:34 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dit denk ik ook.

Wel zijn in sommige regio's meer aantrekkelijke vrouwen te vinden dan in andere.
Ligt er ook aan wat je aantrekkelijk vindt. als je van zweverige huppelkutten houdt ben je in Amsterdam erg goed op je plek.
Houd je van traditionele en onderdanige huisvrouwen moet je in Staphorst en Urk zijn, wil je gewoon lekkere strakke blonde vrouwen moet je in Friesland zijn. Wil je types waarmee je lekker crack kan roken ga je naar Limburg.
  FOK!mycroftheld vrijdag 2 oktober 2026 @ 21:54:51 #68
128465 Wrapster
pi_221901305
-

[ Bericht 51% gewijzigd door Wrapster op 04-10-2026 10:16:16 ]
Maakt de lekkerste wraps :9
pi_221901396
quote:

[..]

Volgens mij spreek je jezelf tegen, of je beseft zelf niet goed dat verhuizen makkelijker gezegd is dan gedaan.

Waarom ga je niet nu verhuizen?
Date-technisch woon je een onhandige plek is, dat zeg je zelf.
Bovendien zeg je dat je voor de ware wilt verhuizen.

Hophop, beetje actie in de taxi. Zoek die nieuwe plek. Dan wordt daarna het daten een stuk makkelijker. En kom je snel de ware tegen.
pi_221901458
Maar als je op een 'onhandige plek' woont als man zijnde, dan geldt dat toch ook voor de vrouwen daar? Dus die zijn dan eerder geneigd om jou te nemen aangezien er minder aanbod is ook voor hen. Netto effent het zichzelf uit..
pi_221901512
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:31 schreef incel het volgende:
Beter mannen uit dorpen. Mannen uit stad zijn altijd half gay of moslim, heb je niks aan.

Liever gewoon zo'n Drentse simpele boer die gewoon bier zuipt
Wat een gelul
  Moderator vrijdag 2 oktober 2026 @ 23:21:01 #72
441859 crew  Lenny77
pi_221901702
quote:

[..]
Dat is toch allemaal veel te snel joh!
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 2 oktober 2026 @ 23:26:06 #73
441859 crew  Lenny77
pi_221901714
Maar ja idd, afstand is een ding..
pi_221901926
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:19 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Hoe werkt dat dan?
pindazakje
pi_221902104
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 02:57 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Hoe werkt dat dan?
Zoiets denk ik:

https://www.ondernemeneninternet.nl/online-geld-verdienen/
  Moderator zaterdag 3 oktober 2026 @ 08:41:43 #76
38824 crew  Droopie
pi_221902269
https://www.speeddaten.nl/nl/groningen-8860.htm

Speeddaten een optie?
Misschien wel meer dames die een afstandje reizen vanaf dat gehucht waar je/ jullie wonen.
Hell To The Liars
pi_221902980
quote:

[..]

Ik heb dit bericht nog eens gelezen. En je komt op mij over dat voor jou de ware al heel gauw iemand is na een of twee nachtjes zweterige sex.

En dit ook: Bereid zijn om te verhuizen = bij haar intrekken.
Dat noem ik geen verhuizen.

Sorry als ik als een kritische bitch overkom, maar jouw intenties komen bij bij mij niet helemaal oprecht over.
Wel wanhopig. En waarom?
  zaterdag 3 oktober 2026 @ 10:48:17 #78
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_221903012
Waarom zo ver zoeken? Ik deed gewoon altijd een straal van 5 of 10 kilometer want 100 kilometer rijden terwijl je niet eens zeker weet of je erop mag is vrij zinloos
Le Diable
pi_221903105
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 10:48 schreef SemperLibertas het volgende:
Waarom zo ver zoeken? Ik deed gewoon altijd een straal van 5 of 10 kilometer want 100 kilometer rijden terwijl je niet eens zeker weet of je erop mag is vrij zinloos
TS vindt de Groningse dames blijkbaar niet goed genoeg.
pi_221903124
Tsja, we kunnen roepen wat wij willen. Maar TS zoekt eigenlijk alleen (bevestigende) berichten van gelijkgestemden.
pi_221903192
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 11:01 schreef DJKoster het volgende:
Tsja, we kunnen roepen wat wij willen. Maar TS zoekt eigenlijk alleen (bevestigende) berichten van gelijkgestemden.
Klopt. Maar het waarom zal wel een raadsel blijven.
  zaterdag 3 oktober 2026 @ 11:51:16 #82
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221903416
Ik denk ook dat men eens af moet stappen van de gedachte dat er op elk potje wel een dekseltje zou passen. Kans is wat mij betreft even groot dat er potjes zijn waar geen dekseltjes op passen en vice versa.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221903687
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:14 schreef Lienekien het volgende:

Is ook relatief, 50km is eigenlijk niks, zeker in een prille relatie.
We wonen niet in Texas waar je 2 dagen nodig bent om doorheen te rijden he?
Vakman pur sang
  zaterdag 3 oktober 2026 @ 13:10:34 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221903718
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 13:03 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Is ook relatief, 50km is eigenlijk niks, zeker in een prille relatie.
We wonen niet in Texas waar je 2 dagen nodig bent om doorheen te rijden he?
Maar de relatie bestaat nog niet, dat is het punt. En dan is het wel een belemmering. Dus.
  Moderator zaterdag 3 oktober 2026 @ 13:56:40 #85
38824 crew  Droopie
pi_221903891
gelieve normaal te reageren op TS, lichtelijk geveegd op bepaalde reacties van vandaag
Hell To The Liars
pi_221903948
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 13:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Maar de relatie bestaat nog niet, dat is het punt. En dan is het wel een belemmering. Dus.
Juist niet, de eerste liefdes beginnen vaak op bepaalde afstand, je ziet mekaar een paar keer en na een tijdje ga je plannen om samen te wonen ergens.
Dat je eens per week een half uur tot uur rijdt niet aankunnen is pure luiheid
Vakman pur sang
  zaterdag 3 oktober 2026 @ 14:28:56 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221904067
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 14:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Juist niet, de eerste liefdes beginnen vaak op bepaalde afstand, je ziet mekaar een paar keer en na een tijdje ga je plannen om samen te wonen ergens.
Dat je eens per week een half uur tot uur rijdt niet aankunnen is pure luiheid
Ik denk dat je het wel snapt, maar gewoon even lekker wil discuzeuren.
pi_221904154
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 14:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik denk dat je het wel snapt, maar gewoon even lekker wil discuzeuren.
Nou ja ben met TS eens dat vrouwen sneller geneigd zijn om te picky te worden irt wat ze nou eigenlijk te bieden hebben.
Ik denk eigenlijk dat de hele huidige 20-35jarige klasse daar wel last van heeft, iedereen is zijn of haar eigen prins(sesje) wil het beste vh beste maar zelf zijn ze nou ook niet uitzonderlijk.
Dan kan ik TS wel snappen dat als je erg veel overeenkomsten en/of potentie hebt het jammer is elkaar om wat km te negeren.

Al moet ik zeggen dat overeenkomsten elkaar helemaal niet aantrekken, dat is ook weer zo’n ding dat mensen denken wat niet klopt.
Internet daten geloof ik sowieso niet in, je moet elkaar zien, ruiken, zien bewegen/lopen om ineens die click te krijgen.
Vakman pur sang
  zondag 4 oktober 2026 @ 09:46:18 #89
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221908220
Afstand is natuurlijk ongemak dus als je in een uithoek woont dan werkt het zeker in je nadeel. Ik date ook niet met vrouwen uit iedere uithoek.

Anderzijds, als ze maar leuk genoeg was, wilde ik ook wel eens een uitzondering maken. Ik heb ook wel eens een vrouw uit Groningen gedate, gewoon omdat ik zo'n leukerd ook weer niet wilde laten lopen. Dus er zullen ook wel vrouwen zijn die daar in willen schipperen.

Dus wellicht is je profiel ook niet zodanig enthousiasmerend dat vrouwen bereid zijn het ongemak van de afstand maar voor lief te nemen. Of ze vinden je opmerkingen over verhuizen ook weer te opdringerig overkomen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Hexagon op 04-10-2026 10:30:12 ]
  zondag 4 oktober 2026 @ 10:19:49 #90
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_221908682
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 11:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik denk ook dat men eens af moet stappen van de gedachte dat er op elk potje wel een dekseltje zou passen. Kans is wat mij betreft even groot dat er potjes zijn waar geen dekseltjes op passen en vice versa.
Ja precies. Sommige mensen zijn gewoon te lelijk/afstotend/weerzinwekkend om lichamelijk bemind te worden. Daarin is de natuur heel hard. Wel kun je een lelijkerd aantrekkelijk of leuk vinden vanwegen bepaalde eigenschappen of karaktertrekken maar uiteindelijk wil je er ook nog op en dan haak je af
Le Diable
pi_221909321
Je kan toch gewoon zoeken binnen een bepaalde range, wat is het probleem? Misschien wat minder aantallen ja, maar goed, dat is het gevolg van in Oost-Groningen gaan wonen.
Wait for the ricochet.
Ein Besonderes unter den Besten.
  zondag 4 oktober 2026 @ 11:05:28 #92
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221909363
waarom zou je nog meedoen met die datingapps, volgens mij is wel gebleken dat die enorm toxic zijn en er vooral op uit om zoveel mogelijk geld uit de zakken van mannen de verzamelen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221910457
Wat je beschrijft is gewoon de standaard mannelijke ervaring met de dating app. Dat heeft geen zak met je locatie te maken. Vrouwen zijn overal, die trekken niet samen naar Flevoland ofzo :')

Dus of je standaarden liggen te hoog, of je profiel is kut, of je hebt de sociale vaardigheden van een natte theedoek. Waarschijnlijk een combi van alle 3.
No amount of money ever bought a second of time.
  zondag 4 oktober 2026 @ 12:27:53 #94
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221910548
quote:
16s.gif Op zondag 4 oktober 2026 11:05 schreef FlippingCoin het volgende:
waarom zou je nog meedoen met die datingapps, volgens mij is wel gebleken dat die enorm toxic zijn en er vooral op uit om zoveel mogelijk geld uit de zakken van mannen de verzamelen.
Ja maar wat hou je anders als man over?
De tijd dat je vrouwen op straat aan kon spreken of op een terrasje is allang voorbij, want of je bent een creep of een predator.
Over de werkplek hoeven we het helemaal niet meer te hebben.
  zondag 4 oktober 2026 @ 12:28:35 #95
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221910561
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2026 10:19 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ja precies. Sommige mensen zijn gewoon te lelijk/afstotend/weerzinwekkend om lichamelijk bemind te worden. Daarin is de natuur heel hard. Wel kun je een lelijkerd aantrekkelijk of leuk vinden vanwegen bepaalde eigenschappen of karaktertrekken maar uiteindelijk wil je er ook nog op en dan haak je af
Zat vrouwen gezien met een hartstikke lelijke vent maar ja dan heeft hij ook een hele dikke portemonnee.
  zondag 4 oktober 2026 @ 12:32:19 #96
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221910601
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 12:27 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
De tijd dat je vrouwen op straat aan kon spreken of op een terrasje is allang voorbij, want of je bent een creep of een predator.
gewoon in het dagelijks leven
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 4 oktober 2026 @ 12:37:58 #97
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221910650
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 12:27 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Je kunt toch gewoon nog een gesprek aanknopen met mensen op straat of in een bar? Zolang het een gewoon gesprek is en niet, zoals sommige mannen blijkbaar graag doen, in de supermarkt ineens achter je staan om te zeggen "je ziet er mooi uit" :{
  zondag 4 oktober 2026 @ 12:58:12 #98
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221910833
quote:

Je bent wel heel staccato in je denken en volgordes.
Volgens mij moet je daten zien als een vuurpijl: de eerste afspraken moet je de ruimte geven om te bezien hoe het verloopt. Niet Bij date 1 al vér vooruit kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door phpmystyle op 04-10-2026 13:03:39 ]
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 4 oktober 2026 @ 12:58:25 #99
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221910836
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 12:37 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Je kunt toch gewoon nog een gesprek aanknopen met mensen op straat of in een bar? Zolang het een gewoon gesprek is en niet, zoals sommige mannen blijkbaar graag doen, in de supermarkt ineens achter je staan om te zeggen "je ziet er mooi uit" :{
Op een gegeven moment zul je toch ook de switch moeten maken om te laten zien dat je romantische interesse hebt en daar gaat het dan vaak mis, en om helemaal eerlijk te zijn het sap is tegenwoordig het persen niet waard. Te veel risico, te weinig beloning.

Voor veel fatsoenlijke mannen met eerlijke bedoelingen zijn moderne vrouwen dat risico gewoon niet meer waard.
Dat achterlijke gerol met de ogen als je als man alleen al "hallo" zegt.
Nee Dank je wel, teveel ongezonde achterdocht tegenwoordig.
pi_221910878
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 12:58 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Op een gegeven moment zul je toch ook de switch moeten maken om te laten zien dat je romantische interesse hebt en daar gaat het dan vaak mis, en om helemaal eerlijk te zijn het sap is tegenwoordig het persen niet waard. Te veel risico, te weinig beloning.

Voor veel fatsoenlijke mannen met eerlijke bedoelingen zijn moderne vrouwen dat risico gewoon niet meer waard.
Dat achterlijke gerol met de ogen als je als man al "hallo" zegt.
Nee Dankje wel, teveel ongezonde achterdocht tegenwoordig.
Al die gasten met hun 'je mag ook niks meer :( :( :( ' gejank, jezus.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 4 oktober 2026 @ 13:08:51 #101
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221910903
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2026 13:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Al die gasten met hun 'je mag ook niks meer :( :( :( ' gejank, jezus.
En al dat gejank van "Ja er zijn geen leuke mannen meer." Nee, vind je het gek als je ze allemaal weg jaagt door iedere benaderingspoging op dezelfde hoop te gooien.

Mannen hebben de laatste 20 jaar niks anders gehoord dan dat ze afstand moeten blijven, we hebben geluisterd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Joopklepzeiker op 04-10-2026 13:38:40 ]
pi_221910953
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:56 schreef OllieA het volgende:
Idd. Weet je hoeveel leuke vrouwen in de stad Groningen wonen?
pi_221910957
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 16:55 schreef koemleit het volgende:

Dit. Of zoek iemand over de grens in DE/BE, misschien vinden die dat minder belangrijk.
  zondag 4 oktober 2026 @ 13:25:10 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221910981
Hoe is eigenlijk de conclusie getrokken dat TS in Groningen woont?
pi_221911008
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 13:25 schreef Lienekien het volgende:
Die conclusie heb ik in elk geval niet getrokken. TS gaf het als voorbeeld van één van de uitzoeken van het land waar weinig aantrekkelijke vrouwen wonen.
Naast hilarisch is het wel een tikje pathetisch.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 4 oktober 2026 @ 13:52:30 #106
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_221911112
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 12:28 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Zat vrouwen gezien met een hartstikke lelijke vent maar ja dan heeft hij ook een hele dikke portemonnee.
Vrouwen gaan altijd voor financiële zekerheid, hoe lelijk en oud de man in kwestie ook is

Toch claimen veel vrouwen toch tem onrechte dat ze liever die vuilnisman met lieve ogen verkiezen boven de rijke zakenman met slecht humeur
Le Diable
pi_221911272
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2026 13:52 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Vrouwen gaan altijd voor financiële zekerheid, hoe lelijk en oud de man in kwestie ook is

Toch claimen veel vrouwen toch tem onrechte dat ze liever die vuilnisman met lieve ogen verkiezen boven de rijke zakenman met slecht humeur
Welkom in 2026, waar vele vrouwen zelf voor hun eigen financiële zekerheid zorgen. ;)
pi_221911288
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 12:58 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]

Dat achterlijke gerol met de ogen als je als man alleen al "hallo" zegt.
Nee Dank je wel, teveel ongezonde achterdocht tegenwoordig.
Zonde. Maar ik begrijp de aarzeling/terughoudendheid om iets tegen een willekeurige vrouw te zeggen wel in het huidige klimaat.
  zondag 4 oktober 2026 @ 14:36:58 #109
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221911301
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 14:33 schreef ViaVertex het volgende:

[..]
Zonde. Maar ik begrijp de aarzeling/terughoudendheid om iets tegen een willekeurige vrouw te zeggen wel in het huidige klimaat.
Ik wens de onafhankelijke feministen van tegenwoordig veel geluk met hun katten.
  zondag 4 oktober 2026 @ 15:01:02 #110
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_221911399
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 14:30 schreef ViaVertex het volgende:

[..]
Welkom in 2026, waar vele vrouwen zelf voor hun eigen financiële zekerheid zorgen. ;)
Ja. Een heel klein deel. Vrouwen gaan voor gemak, luxe en comfort in een relatie en een rijke man is daarbij de belangrijkste voorwaarde
Le Diable
  zondag 4 oktober 2026 @ 15:09:52 #111
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221911434
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2026 15:01 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ja. Een heel klein deel. Vrouwen gaan voor gemak, luxe en comfort in een relatie en een rijke man is daarbij de belangrijkste voorwaarde
Je generaliseert.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
pi_221911571
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 14:33 schreef ViaVertex het volgende:

[..]
Welnee man. Het zijn net mensen, je kunt gewoon met ze praten.
  Moderator zondag 4 oktober 2026 @ 15:46:02 #113
441859 crew  Lenny77
pi_221911593
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 14:36 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ik wens de onafhankelijke feministen van tegenwoordig veel geluk met hun katten.
Het vreemde is dat de katten opmerking altijd als een belediging of 'bedreiging' wordt uitgezonden. 'Jaaahaaa als jullie nu niet aan de man gaan dan blijf je over als eenzaam kattenvrouwtje'!
Je beseft dat dit niet zo is?
Een lekker rustig leven waarin je je gangetje gaat, je eigen proper huisje, leuke vrienden, een paar lieve katten erbij..
Ja wat een nachtmerrie/ straf :o
pi_221911599
quote:
Ik zit al enige tijd op een datingsite. Wat mij is opgevallen is dat vrouwen één bepaald iets verreweg het meest belangrijk vinden: reisafstand. Beter gezegd, woon je ook maar een fractie te ver weg dan hoeven de dames je niet meer. Zelfs niet als werkelijk alles in je profiel matcht met dat van haar
Ik denk dat in veel uithoeken de relaties ontstaan in de directe omgeving.
Bijvoorbeeld in het oosten in de zogenaamde zuipketen.
  zondag 4 oktober 2026 @ 15:54:16 #115
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221911630
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2026 15:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het vreemde is dat de katten opmerking altijd als een belediging of 'bedreiging' wordt uitgezonden. 'Jaaahaaa als jullie nu niet aan de man gaan dan blijf je over als eenzaam kattenvrouwtje'!
Een lekker rustig leven waarin je je gangetje gaat, je eigen proper huisje, leuke vrienden, een paar lieve katten erbij..
Dat is natuurlijk ook zo. Vrouwen die hun liefde zoeken in katten, paarden, enzovoorts komen op mij niet erg gelukkig over.
  Moderator zondag 4 oktober 2026 @ 16:00:39 #116
441859 crew  Lenny77
pi_221911653
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2026 15:54 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk ook zo. Vrouwen die hun liefde zoeken in katten, paarden, enzovoorts komen op mij niet erg gelukkig over.
Nou nee, dat geloof ik niet. Of het moeten vrouwen zijn die niet van straat zijn geraakt terwijl dat wel echt hun wens was en zich dan maar in het kattenleven hebben gestort.
Maar alsnog, gelukkig zijn of overkomen is moeilijk te bepalen door een ander he?
Met de verkeerde man/ vrouw zitten maakt je ook niet gelukkig (waarschijnlijk nog een stuk ongelukkiger dan met de katten)
pi_221911654
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2026 15:54 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wel een betere hobby dan mannen die de hand aan zichzelf slaan als ze niemand kunnen vinden.
  zondag 4 oktober 2026 @ 16:10:59 #118
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221911697
quote:

[..]
Je ziet wel vaak dat wat oudere vrouwen op een zeker moment helemaal afstappen van het idee van een relatie en dan inderdaad katten nemen en die gaan verzorgen ipv kinderen. Is een archetype, maar die komen ook ergens vandaan.

Net zo goed als dat er mannen zijn die zich rond de 40-50 op biljarten, lego, gaming, drinken storten en ook de hoop op een partner opgeven.

Blijven natuurlijk surrogaten.
The End Times are wild
  zondag 4 oktober 2026 @ 16:11:30 #119
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221911700
Verder kunnen alleenstaande vrouwen in het algemeen beter voor zichzelf (en hun katten) zorgen dan dat mannen dit kunnen.
The End Times are wild
  zondag 4 oktober 2026 @ 17:00:43 #120
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221912061
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2026 16:10 schreef LXIV het volgende:

[..]
Je ziet wel vaak dat wat oudere vrouwen op een zeker moment helemaal afstappen van het idee van een relatie en dan inderdaad katten nemen en die gaan verzorgen ipv kinderen. Is een archetype, maar die komen ook ergens vandaan.

Net zo goed als dat er mannen zijn die zich rond de 40-50 op biljarten, lego, gaming, drinken storten en ook de hoop op een partner opgeven.

Blijven natuurlijk surrogaten.
Ipv kinderen. Surrogaten. Dat is ook een beetje flauwekul, hoor. Ik heb al katten vanaf dat ik heel jong was. Dat staat helemaal los van wel of geen kinderwens hebben.

En ik heb gewoon een man die ook altijd al gek is geweest op katten en ook geen kinderwens heeft.

Vast moeilijk om in je wereldbeeld te passen.
  zondag 4 oktober 2026 @ 17:05:01 #121
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221912129
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 17:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ipv kinderen. Surrogaten. Dat is ook een beetje flauwekul, hoor. Ik heb al katten vanaf dat ik heel jong was. Dat staat helemaal los van wel of geen kinderwens hebben.

En ik heb gewoon een man die ook altijd al gek is geweest op katten en ook geen kinderwens heeft.

Vast moeilijk om in je wereldbeeld te passen.
Het is een archetype, geen wet van meden en Perzen
The End Times are wild
  zondag 4 oktober 2026 @ 17:07:31 #122
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221912183
Hoewel het een amusante discussie is, gaat dit topic volgens mij over het vinden van vrouwen in uithoeken van het land, niet over of vrouwen met huisdieren gelukkig zijn of niet :+
  zondag 4 oktober 2026 @ 17:08:19 #123
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221912192
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2026 17:05 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het is een archetype, geen wet van meden en Perzen
Maar je aarzelt niet om individuen pontificaal in jouw hokjes te douwen.
  zondag 4 oktober 2026 @ 17:11:40 #124
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221912236
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 17:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Maar je aarzelt niet om individuen pontificaal in jouw hokjes te douwen.
Ik doe toch een generieke uitspraak, niks op een individu
The End Times are wild
pi_221912348
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2026 17:11 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik doe toch een generieke uitspraak, niks op een individu
Vandaar dat je niet wil daten met 50+ vrouwen?
  zondag 4 oktober 2026 @ 18:26:01 #126
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221912616
quote:

[..]
Ga je gang , ik houd je niet tegen.
Wat voor mij wel erg duidelijk geworden is en zeker de laatste tien jaar is dat vrouwen er absoluut niet tegen kunnen om kritisch bekeken te worden op dezelfde manier als zij zelf naar mannen kijken.
Logisch, want vrouwen zijn altijd de hoofdprijs geweest voor de moeite van de man.

Omdat mannen de laatste decennia te maken krijgen met een bak kritiek van het feminisme en torenhoge eisen op datingsites zijn ze op hun beurt ook veel kritischer naar vrouwen gaan kijken.
Simpelweg omdat ze niet aan een ondankbare en wispelturige partner vast willen zitten of een dure en ellendige scheiding mee willen maken.

Je kunt aan alle kanten merken dat vrouwen dat gewoon niet in hun DNA hebben om daarmee overweg te kunnen. Errormeldingen en als een speer in de verdediging.
  zondag 4 oktober 2026 @ 18:59:34 #127
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221912794
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 18:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Wat voor mij wel erg duidelijk geworden is en zeker de laatste tien jaar is dat vrouwen er absoluut niet tegen kunnen om kritisch bekeken te worden op dezelfde manier als zij zelf naar mannen kijken.
Logisch, want vrouwen zijn altijd de hoofdprijs geweest voor de moeite van de man.

Omdat mannen de laatste decennia te maken krijgen met een bak kritiek van het feminisme en torenhoge eisen op datingsites zijn ze op hun beurt ook veel kritischer naar vrouwen gaan kijken.
Simpelweg omdat ze niet aan een ondankbare en wispelturige partner vast willen zitten of een dure en ellendige scheiding mee willen maken.

Je kunt aan alle kanten merken dat vrouwen dat gewoon niet in hun DNA hebben om daarmee overweg te kunnen. Errormeldingen en als een speer in de verdediging.
Vrouwen dit, vrouwen dat

Van dat verzuurde generalistische holle geleuter krijg je spinnenwebben op je leuter.
  zondag 4 oktober 2026 @ 19:04:05 #128
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221912819
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2026 18:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Vrouwen dit, vrouwen dat

Van dat verzuurde generalistische holle geleuter krijg je spinnenwebben op je leuter.
Vreemd, verzuring over mannen schijnt geen enkel probleem te zijn, zelfs mainstream.
Ik generaliseer trouwens niet, ik kijk om me heen.
Bovendien word wat ik zeg gestaafd door media en social media, cijfers en statistieken.
En ik heb het niet over alle vrouwen maar en afgebakende groep.
Er zijn nog steeds erg leuke vrouwen die de moeite wel waard zijn maar helaas kan je dat nooit zien voor je er op af stapt .

[ Bericht 1% gewijzigd door Joopklepzeiker op 04-10-2026 19:17:50 ]
pi_221913291
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 19:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Vreemd, verzuring over mannen schijnt geen enkel probleem te zijn, zelfs mainstream.
Ik generaliseer trouwens niet, ik kijk om me heen.
Bovendien word wat ik zeg gestaafd door media en social media, cijfers en statistieken.
En ik heb het niet over alle vrouwen maar en afgebakende groep.
Er zijn nog steeds erg leuke vrouwen die de moeite wel waard zijn maar helaas kan je dat nooit zien voor je er op af stapt .
Je moet nooit geloven wat op sociale media staat. Is bijna 100% verzonnen of AI.
  zondag 4 oktober 2026 @ 20:45:18 #130
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221913367
quote:

[..]

Is dit de rechtvaardiging dat je gebrek aan geluk in de liefde niet aan jezelf ligt? Helpt het?
  Moderator zondag 4 oktober 2026 @ 21:22:11 #131
441859 crew  Lenny77
pi_221913864
quote:

[..]

Vrouwen moeten kritisch zijn want ze moeten zijn kind kunnen dragen en verzorgen voor tig jaren. Hun risico is veel groter in de relatie.
Een man kan gewoon weglopen als m wil.

Maar he, een man kan in mijn ogen niet kritisch genoeg zijn.. De lat moet ook voor mannen hoog liggen voor een levenspartner. Dus alleen maar goed dat ze een stuk kritischer zijn geworden! Je moet die flauwekul niet pikken.
pi_221914417
Ik heb nooit problemen met vrouwen.
Ik kom binnen, doe mijn ding, betaal en ik ben weer weg. Geen gezeik, iedereen rijk.
  zondag 4 oktober 2026 @ 22:07:45 #133
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221914431
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 20:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Is dit de rechtvaardiging dat je gebrek aan geluk in de liefde niet aan jezelf ligt? Helpt het?
Stel je diezelfde vraag ook aan feministen die vinden dat mannen niet deugen?
En nee, want ik heb niet het gevoel dat ik iets mis
  zondag 4 oktober 2026 @ 22:09:25 #134
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221914442
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2026 21:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Vrouwen moeten kritisch zijn want ze moeten zijn kind kunnen dragen en verzorgen voor tig jaren. Hun risico is veel groter in de relatie.

Maar he, een man kan in mijn ogen niet kritisch genoeg zijn.. De lat moet ook voor mannen hoog liggen voor een levenspartner. Dus alleen maar goed dat ze een stuk kritischer zijn geworden! Je moet die flauwekul niet pikken.
Sinds wanneer willen moderne feministen nog kinderen?
En nogmaals, dat is ook de groep die ik bedoel. Niet alle vrouwen.
  Moderator zondag 4 oktober 2026 @ 22:13:00 #135
441859 crew  Lenny77
pi_221914478
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 22:09 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Sinds wanneer willen moderne feministen nog kinderen?
En nogmaals, dat is ook de groep die ik bedoel. Niet alle vrouwen.
Maar de doorsnee vrouw is idd helemaal geen moderne feminist? Dat is maar een klein percentage.
En die moet je dus echt niet willen als man. Daarom dat ik zei dat je als man ook gewoon flink kritisch mag/moet zijn.
  zondag 4 oktober 2026 @ 22:24:15 #136
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221914633
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2026 22:13 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar de doorsnee vrouw is idd helemaal geen moderne feminist? Dat is maar een klein percentage.
En die moet je dus echt niet willen als man. Daarom dat ik zei dat je als man ook gewoon flink kritisch mag/moet zijn.
Als je het met me eens bent is er natuurlijk geen zak meer aan...
  zondag 4 oktober 2026 @ 22:27:32 #137
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221914688
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2026 21:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dat is van alle tijden en zelfs universeel in de natuur. De vrouwen zijn daarom véél kieskeuriger. Dat zie je ook bij de vogels, waar de mannetjes zowel qua uiterlijk als gedrag hun uiterste best moeten doen. Dus óók investeren, en niet alles bij het vrouwtje neerleggen.

Beter accepteren mannen dat, dan is hun leven gemakkelijker
The End Times are wild
  Moderator zondag 4 oktober 2026 @ 22:28:38 #138
441859 crew  Lenny77
pi_221914700
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 22:24 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Als je het met me eens bent is er natuurlijk geen zak meer aan...
:D
Ik meen het wel echt
  zondag 4 oktober 2026 @ 22:32:40 #139
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221914763
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2026 22:27 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat is van alle tijden en zelfs universeel in de natuur. De vrouwen zijn daarom véél kieskeuriger. Dat zie je ook bij de vogels, waar de mannetjes zowel qua uiterlijk als gedrag hun uiterste best moeten doen. Dus óók investeren, en niet alles bij het vrouwtje neerleggen.

Beter accepteren mannen dat, dan is hun leven gemakkelijker
Bij vrouwen die geen kinderen willen hoeft dat dus niet.
  zondag 4 oktober 2026 @ 22:40:44 #140
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221914905
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 22:07 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Stel je diezelfde vraag ook aan feministen die vinden dat mannen niet deugen?
En nee, want ik heb niet het gevoel dat ik iets mis
Waar zijn die vrouwen? Ik ken ze niet. Ik kom ze niet tegen.

Kom jij ze echt tegen, of laat jij je oren hangen naar mannen die een beeld neerzetten over wat hen allemaal niet bevalt aan ‘die feministische vrouwen’?
  zondag 4 oktober 2026 @ 22:48:01 #141
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221914970
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 22:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Waar zijn die vrouwen? Ik ken ze niet. Ik kom ze niet tegen.

Kom jij ze echt tegen, of laat jij je oren hangen naar mannen die een beeld neerzetten over wat hen allemaal niet bevalt aan ‘die feministische vrouwen’?
Op datingsites.
  zondag 4 oktober 2026 @ 22:51:38 #142
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221914995
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 22:32 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Bij vrouwen die geen kinderen willen hoeft dat dus niet.
Dat is helemaal niet relevant. Wij worden geregeerd door onze instincten.
The End Times are wild
  zondag 4 oktober 2026 @ 22:52:43 #143
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221915004
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 22:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Op datingsites.
Het lijkt mij persoonlijk ongezond om daar je mening op te baseren en om mij naar aanleiding daarvan op deze manier aan te spreken vind ik ook niet kloppen.

Ik geloof trouwens niet dat je geen fijne relatie zou willen hebben. En als het je echt niet zou uitmaken, dan zou je niet overal zo je beklag doen over vrouwen maar het hele verhaal gewoon links laten liggen.
  zondag 4 oktober 2026 @ 22:58:35 #144
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221915031
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 22:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Het lijkt mij persoonlijk ongezond om daar je mening op te baseren en om mij naar aanleiding daarvan op deze manier aan te spreken vind ik ook niet kloppen.

Ik geloof trouwens niet dat je geen fijne relatie zou willen hebben. En als het je echt niet zou uitmaken, dan zou je niet overal zo je beklag doen over vrouwen maar het hele verhaal gewoon links laten liggen.
Leuke relaties zijn zeldzaam tegenwoordig.
  zondag 4 oktober 2026 @ 23:00:42 #145
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221915033
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 22:58 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Misschien ligt het ook aan je eigen instelling. Als je bij voorbaat al zo negatief over vrouwen denkt/praat dan wordt het ook lastig.
Zie ook wel eens van die profielen en daaruit blijkt dan dat die vrouwen boos zijn op de hele wereld en dan beginnen ze met "Je moet niet denken dat ik... "etc. WIe klikt daar nu op?
The End Times are wild
  zondag 4 oktober 2026 @ 23:00:56 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221915035
quote:

[..]
Jammer dat je er zo over denkt. Met die negativiteit sta je imo hoe dan ook je eigen geluk in de weg, ofwel geluk in een relatie ofwel geluk en gemoedsrust als je kiest voor een leuk solo-leven.
  zondag 4 oktober 2026 @ 23:03:39 #147
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221915043
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2026 23:00 schreef LXIV het volgende:

[..]
Misschien ligt het ook aan je eigen instelling. Als je bij voorbaat al zo negatief over vrouwen denkt/praat dan wordt het ook lastig.
Zie ook wel eens van die profielen en daaruit blijkt dan dat die vrouwen boos zijn op de hele wereld en dan beginnen ze met "Je moet niet denken dat ik... "etc. WIe klikt daar nu op?
Dat lijken me geen feministen, maar onzekere vrouwen die waarschijnlijk door vervelende ervaringen getekend denken dat ze beter moeten selecteren bij de poort, maar met dergelijke taal de plank enorm misslaan.
  zondag 4 oktober 2026 @ 23:05:42 #148
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221915046
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 23:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat lijken me geen feministen, maar onzekere vrouwen die waarschijnlijk door vervelende ervaringen getekend denken dat ze beter moeten selecteren bij de poort, maar met dergelijke taal de plank enorm misslaan.
Ja, dat zal de oorzaak wel zijn. En natuurlijk mogen ze gerust zo denken, maar zo'n negatieve grondhouding schrikt wel veel potentiele mannen af. Idem bij JKZ natuurlijk.
The End Times are wild
  zondag 4 oktober 2026 @ 23:08:44 #149
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221915051
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2026 23:05 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ja, dat zal de oorzaak wel zijn. En natuurlijk mogen ze gerust zo denken, maar zo'n negatieve grondhouding schrikt wel veel potentiele mannen af. Idem bij JKZ natuurlijk.
Potentiële mannen om eens mee te daten of mannen die potentieel wel echt bij ze zouden kunnen passen?

Zoals ik recent al eens zei, het lijkt me echt helemaal niks om via de apps een serieuze partner te zoeken.
  zondag 4 oktober 2026 @ 23:09:40 #150
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221915058
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 23:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Jammer dat je er zo over denkt. Met die negativiteit sta je imo hoe dan ook je eigen geluk in de weg, ofwel geluk in een relatie ofwel geluk en gemoedsrust als je kiest voor een leuk solo-leven.
Je negeert de mainstream negativiteit over mannen die de laatste jaren schering en inslag is. Geld wat je zegt dan ook over geslachtsgenoten?
  zondag 4 oktober 2026 @ 23:15:50 #151
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221915076
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 23:09 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Je negeert de mainstream negativiteit over mannen die de laatste jaren schering en inslag is. Geld wat je zegt dan ook over geslachtsgenoten?
Op welke negativiteit doel je dan? Ik begrijp niet waar je op doelt.

Volgens mij hebben we het hier eerder over gehad en heb ik toen ook gezegd dat het bij mij beide kanten op werkt. Je probeert me in een bepaalde hoek te duwen, door steeds te suggereren dat ik vast tot die vrouwen behoor die bepaalde kritiek op mannen laat horen. Ik weet niet over welke vrouwen je het hebt, niet over welke kritiek en ik herken dat niet als iets wat ik onder feminisme zou scharen. Feminisme is niet anti-man.
  zondag 4 oktober 2026 @ 23:22:07 #152
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221915087
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 23:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Potentiële mannen om eens mee te daten of mannen die potentieel wel echt bij ze zouden kunnen passen?

Zoals ik recent al eens zei, het lijkt me echt helemaal niks om via de apps een serieuze partner te zoeken.
Leuk is het ook niet. Maar je kunt wel goed selecteren op dingen die belangrijk zijn (roken/opleidingsniveau/afstand), het is spotgoedkoop, je kunt het doen wanneer het jou uitkomt etc. Dus het biedt ook veel voordelen. Nadeel is dat je het IRL stukje mist waarbij je in 10 sec al kunt zeggen ja of nee. (eigenlijk nee dus). Dat is dan weer niet effectief.
Ik zou er niet aan moeten denken om weer in een disco oid te moeten staan en dan op goed geluk maar wat vrouwen aanspreken. En met wie zou ik er heen moeten?

Maar het gaat hier om de knikkers, niet om het spel. Dat is idd helemaal niks
The End Times are wild
  zondag 4 oktober 2026 @ 23:25:42 #153
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221915093
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2026 23:22 schreef LXIV het volgende:

[..]
Leuk is het ook niet. Maar je kunt wel goed selecteren op dingen die belangrijk zijn (roken/opleidingsniveau/afstand), het is spotgoedkoop, je kunt het doen wanneer het jou uitkomt etc. Dus het biedt ook veel voordelen. Nadeel is dat je het IRL stukje mist waarbij je in 10 sec al kunt zeggen ja of nee. (eigenlijk nee dus). Dat is dan weer niet effectief.
Ik zou er niet aan moeten denken om weer in een disco oid te moeten staan en dan op goed geluk maar wat vrouwen aanspreken. En met wie zou ik er heen moeten?

Maar het gaat hier om de knikkers, niet om het spel. Dat is idd helemaal niks
Heb je wel eens relatiebemiddeling overwogen?
  zondag 4 oktober 2026 @ 23:29:12 #154
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221915099
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 23:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Heb je wel eens relatiebemiddeling overwogen?
Nee, maar ik vind het in het algemeen niet moeilijk om mensen te leren kennen hoor!

Maar dat app-wereldje, tja, dan moet je wel wat eelt op je ziel hebben. De algemene beleefdheidsnormen zijn niet van toepassing. Soms wordt je genegeerd of wordt er überhaupt niet gereageerd op een bericht, gesprekken die ok liepen worden zonder opgaaf van redenen gestopt, er zitten vrouwen op die ik er van verdenk er enkel op te zitten voor eeuwige aandacht zonder serieuze poging, er zijn fishings om je naar sex-sites te lokken etc etc.
The End Times are wild
  zondag 4 oktober 2026 @ 23:38:01 #155
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221915124
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2026 23:29 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nee, maar ik vind het in het algemeen niet moeilijk om mensen te leren kennen hoor!

Maar dat app-wereldje, tja, dan moet je wel wat eelt op je ziel hebben. De algemene beleefdheidsnormen zijn niet van toepassing. Soms wordt je genegeerd of wordt er überhaupt niet gereageerd op een bericht, gesprekken die ok liepen worden zonder opgaaf van redenen gestopt, er zitten vrouwen op die ik er van verdenk er enkel op te zitten voor eeuwige aandacht zonder serieuze poging, er zijn fishings om je naar sex-sites te lokken etc etc.
Inmiddels is er wat overlap met je 50+-topic.
  zondag 4 oktober 2026 @ 23:52:57 #156
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221915150
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 23:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Op welke negativiteit doel je dan? Ik begrijp niet waar je op doelt.

Volgens mij hebben we het hier eerder over gehad en heb ik toen ook gezegd dat het bij mij beide kanten op werkt. Je probeert me in een bepaalde hoek te duwen, door steeds te suggereren dat ik vast tot die vrouwen behoor die bepaalde kritiek op mannen laat horen. Ik weet niet over welke vrouwen je het hebt, niet over welke kritiek en ik herken dat niet als iets wat ik onder feminisme zou scharen. Feminisme is niet anti-man.
Dit is gewoon je ook in het zand duwen.
De laatste 60 jaar is alles wat mannelijk is betiteld als macho en afgebroken.
  Moderator maandag 5 oktober 2026 @ 04:18:49 #157
38824 crew  Droopie
pi_221915312
quote:

[..]
Als je zo zwart wit denkt, ontzeg je jezelf een hoop kleur in je leven.

#tegeltjeswijsheid
Hell To The Liars
  maandag 5 oktober 2026 @ 08:32:39 #158
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221915629
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 23:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Inmiddels is er wat overlap met je 50+-topic.
LXIV trekt tegenwoordig alle registers open om maar niet met een vijftiger een relatie te hoeven beginnen.
Hij wil nog gewoon een strakke.. Nouja.
pi_221915713
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 13:25 schreef Lienekien het volgende:
Dat is mijn schuld, vrees ik. :@
  maandag 5 oktober 2026 @ 10:10:24 #160
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221915900
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2026 09:09 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dat is mijn schuld, vrees ik. :@
Anyway. Groningen is voor een jonge vent wat een winkel vol met vlees voor een leeuw is.
Groningen omgeving heeft een mooi aanbod van vrouwen die wél op zoek zijn naar een kerel, zonder gedoe en allerhande vage dating conventies.
  maandag 5 oktober 2026 @ 10:24:38 #161
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221915965
Maargoed kansloos is het zeker niet. Maar het is zeker wel een nadeel.
pi_221916080
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 23:52 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Nee hoor. Mannen werden vanaf toen min of meer door allerlei maatschappelijke veranderingen gedwongen zich aan te passen.
Mannen die dat niet kunnen of willen, zetten zichzelf buitenspel.
  maandag 5 oktober 2026 @ 12:04:58 #163
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221916526
quote:

[..]
Jezelf zielig vinden is ook niet erg mannelijk.
  maandag 5 oktober 2026 @ 12:30:26 #164
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221916682
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2026 10:49 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nee hoor. Mannen werden vanaf toen min of meer door allerlei maatschappelijke veranderingen gedwongen zich aan te passen.
Mannen die dat niet kunnen of willen, zetten zichzelf buitenspel.
survival of the fittest
The End Times are wild
pi_221916749
Gewoon horse doen op datingapps. Very horse.
U MAD?
  Moderator maandag 5 oktober 2026 @ 13:31:10 #166
441859 crew  Lenny77
pi_221917060
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 22:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Op datingsites.
Zitten zo een mannenhatende feministen op datingsites??
Waarom zelfs :D
pi_221917162
quote:

Niet mee eens. Dat ligt er maar aan waar je zoekt. De wereld stopt niet bij de grens. Vanuit Zeeuws-Vlaanderen kun je prima zoeken in bv. Gent, Antwerpen en Brugge. Qua cultuur sluit dat ook meer aan dan Utrecht of Amsterdam. Vanaf Limburg heb je Belgisch Limburg, Luik, NRW en zo om de hoek.
  maandag 5 oktober 2026 @ 14:36:34 #168
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221917428
quote:

[..]
Als je het een probleem vindt dat andere mensen ook rechten en ruimte krijgen, ben je geen man maar een kneus.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_221917431
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2026 12:30 schreef LXIV het volgende:

[..]
survival of the fittest
Zoiets ja. Maar dit geldt ook voor veel traditioneel ingestelde vrouwen hoor.
pi_221917597
Ik herken er niets van. Op Tinder had ik matches ver buiten de afstand die ik zelf ingesteld had. Leuke vrouwen, maar dat ik ook dacht: ik ga niet naar de andere kant van het land rijden…
pi_221917614
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:25 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Ik zou het ereerlijk gezegd spaans benauwd van krijgen als mijn date na een paar dates al begon over bij mij intrekken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221917937
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2026 15:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik zou het ereerlijk gezegd spaans benauwd van krijgen als mijn date na een paar dates al begon over bij mij intrekken.
Dit.
pi_221917939
quote:

[..]
Ocharme :'(
pi_221918064
Is 50 km al te ver voor sommigen? Ik woon in Utrecht, heb wel eens vrouwen gedate die in Rotterdam of Den Haag wonen, die zouden dan al buiten dat bereik vallen. Ben blij dat ik mezelf dat genot niet heb ontzegt
  Moderator maandag 5 oktober 2026 @ 16:57:41 #175
441859 crew  Lenny77
pi_221918107
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2026 15:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Na een paar dates durf je dat avontuur toch wel al aan he!?

:N
pi_221918111
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2026 16:50 schreef MultiBanaan het volgende:
Is 50 km al te ver voor sommigen? Ik woon in Utrecht, heb wel eens vrouwen gedate die in Rotterdam of Den Haag wonen, die zouden dan al buiten dat bereik vallen. Ben blij dat ik mezelf dat genot niet heb ontzegt
Ik vind 50 km eigenlijk te ver. Dat gaat me heel snel tegenstaan.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221918116
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2026 16:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Na een paar dates durf je dat avontuur toch wel al aan he!?

:N
Nou, het zou voor mij eigenlijk reden zijn om verdere dates af te kappen want als iemand me na een paar dates al zo'n beklemmend gevoel weet te geven hou ik mijn hart vast voor het zich ontwikkeld na een jaar.
pi_221918212
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2026 16:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Woon je toevallig in Amsterdam?
  maandag 5 oktober 2026 @ 18:36:35 #180
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221918619
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2026 16:50 schreef MultiBanaan het volgende:
Maar in Utrecht heb je toch de keuze uit letterlijk duizenden vrouwen. Waarom zou je dan naar Den Haag gaan?
The End Times are wild
pi_221919963
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2026 17:16 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Woon je toevallig in Amsterdam?
Nee. Hoezo, had je interesse?
pi_221920745
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2026 18:36 schreef LXIV het volgende:

[..]
Maar in Utrecht heb je toch de keuze uit letterlijk duizenden vrouwen. Waarom zou je dan naar Den Haag gaan?
Valt toch tegen, maar misschien heeft een cassanova als jij andere ervaringen
pi_221920750
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2026 23:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Nee. Hoezo, had je interesse?
Alleen als het expats zijn. Maar Amsterdammers hoeven meestal hun stad niet uit om te daten
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 09:16:12 #184
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221920761
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2026 18:36 schreef LXIV het volgende:

[..]
Als daar echt een enorme leukerd woont dan doe je dat gewoon.
pi_221921001
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 09:13 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Alleen als het expats zijn. Maar Amsterdammers hoeven meestal hun stad niet uit om te daten
Dat hoeft in feite niemand die in een stad met meer dan 10.000 inwoners woont.
pi_221921063
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 10:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat hoeft in feite niemand die in een stad met meer dan 10.000 inwoners woont.
Nou ja, dan krijg je al snel dat je oude dates tegenkomt als je met je nieuwste date in een tentje zit, lijkt mij niks.
pi_221921073
Nah.
pi_221921963
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2026 16:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ja. Lijkt me niks inderdaad. Dan ga je ook niet even een uurtje koffie drinken en ketsen, maar duurt dat al gauw langer.
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 14:22:43 #189
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221922123
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 09:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Als daar echt een enorme leukerd woont dan doe je dat gewoon.
Ja en bij date 7 en 3 keer goede seks komt de vraag op tafel waar er gesetteld moet worden. Meet in the middle is voor beiden weer ongunstig..
  Moderator dinsdag 6 oktober 2026 @ 16:08:10 #190
441859 crew  Lenny77
pi_221922658
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 10:14 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Nou ja, dan krijg je al snel dat je oude dates tegenkomt als je met je nieuwste date in een tentje zit, lijkt mij niks.
Tja als dat je al moet gaan tegenhouden, dan stopt het wel een beetje he?
pi_221922715
quote:

[..]
Niet alleen dat. Maar stel: iemand uit Groningen krijgt een relatie met iemand uit Brabant. En ze willen gaan samenwonen.
Hoe groot is de kans dat er eentje enthousiast is om zo’n eind verderop te gaan wonen? Zelfs zonder te denken aan je werk is het een kleine kans van slagen. Die uit Grun wil niet naar Brabant en andersom.
(Wel als je bv 20 en / of forever single bent, anders niet.)
Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd. :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 17:54:27 #192
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221923187
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja en bij date 7 en 3 keer goede seks komt de vraag op tafel waar er gesetteld moet worden. Meet in the middle is voor beiden weer ongunstig..
Als beide heel honkvast zijn dan werkt dat natuurlijk niet. Maar veel mensen vinden verhuizen prima.
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 18:12:24 #193
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221923303
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 17:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Als beide heel honkvast zijn dan werkt dat natuurlijk niet. Maar veel mensen vinden verhuizen prima.
Voor randstedeling misschien wel, die verhuizen soms van de ene stad naar de andere. Maar voor mensen buiten de randstad is dat minder gebruikelijk, en indien de relatie toch klapt moet één van de partijen weer een andere woning zoeken. Iets dat ook verre van eenvoudig is.
pi_221923338
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 14:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nou, dan blijf je toch lekker in je eigen dorp daten als je daar geen zin in hebt. Al die beren op de weg altijd, man man.
  dinsdag 6 oktober 2026 @ 19:23:20 #195
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221923637
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 18:12 schreef phpmystyle het volgende:

, en indien de relatie toch klapt moet één van de partijen weer een andere woning zoeken. Iets dat ook verre van eenvoudig is.
Maar dat heb je als je in dezelfde plaats blijft ook.
pi_221924959
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 16:08 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Tja als dat je al moet gaan tegenhouden, dan stopt het wel een beetje he?
Als je zowel in een mini dorp woont als weigert buiten je eigen plaats te daten wel ja. Gelukkig zijn dat twee dingen die niet op mij van toepassing zijn
pi_221925106
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 16:18 schreef Pisces het volgende:

[..]
Niet alleen dat. Maar stel: iemand uit Groningen krijgt een relatie met iemand uit Brabant. En ze willen gaan samenwonen.
Hoe groot is de kans dat er eentje enthousiast is om zo’n eind verderop te gaan wonen? Zelfs zonder te denken aan je werk is het een kleine kans van slagen. Die uit Grun wil niet naar Brabant en andersom.
(Wel als je bv 20 en / of forever single bent, anders niet.)
Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd. :Y
Ik ken hier succesvolle voorbeelden van. Het kan zeker maar vraagt wel offers van ten minste 1 van de 2. Vraag is ook wat jou bindt aan je woonplaats. Als je familie en vrienden niet in de buurt wonen nu dan is het minder een probleem dan wanneer je allemaal uit hetzelfde dorp komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')