Maar hoe zit het dan met je werk? Kan je dat ook zo makkelijk vervangen? Ik neem aan dat je wel in je onderhoud wilt blijven voorzien.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:01 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Zoals ik het zie is als volgt:
Je date de eerste keer op een neutrale plek. Bevalt dat dan spreek je voor een tweede date af, misschien al bij de dame in kwestie thuis. Bevalt dat ook dan kun je een volgende keer besluiten te overnachten. Word je die volgende ochtend wakker en bij beiden voelt het hemels dan blijf je gewoon nog een nachtje hangen, etc. In heel korte tijd kun je al besluiten of je een goeie match bent. En zo ja kun je al in heel korte tijd besluiten langere tijd bij elkaar te verblijven. Nu zit ik gehuurd en kan ik die huur per direct opzeggen. Ik ben ook verder niet gebonden aan iemand. Dus als ik er in korte tijd al achter ben dat ik mijn match heb gevonden dan kan ik tevens in heel korte tijd al bij haar intrekken. In dat geval hoef ik niet eerst twee jaar lang elke week 60 euro voor een retourtje te betalen en urenlang op en neer te reizen. Want DAT is inderdaad niet te doen.
Loop je niet een beetje hard van stapel? Had ook zo'n vriend die voor of op date 1 al hun halve toekomst aan het plannen was, met aangeven dat hij wel kon verhuizen of dat zij haar bedrijf bij hem in de stad goed zou kunnen voortzetten. Hij begreep niet helemaal dat dit wel eens verstikkend over zou kunnen komen en erg afstotend was.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:01 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Je date de eerste keer op een neutrale plek. Bevalt dat dan spreek je voor een tweede date af, misschien al bij de dame in kwestie thuis. Bevalt dat ook dan kun je een volgende keer besluiten te overnachten. Word je die volgende ochtend wakker en bij beiden voelt het hemels dan blijf je gewoon nog een nachtje hangen, etc. In heel korte tijd kun je al besluiten of je een goeie match bent. En zo ja kun je al in heel korte tijd besluiten langere tijd bij elkaar te verblijven. Nu zit ik gehuurd en kan ik die huur per direct opzeggen. Ik ben ook verder niet gebonden aan iemand. Dus als ik er in korte tijd al achter ben dat ik mijn match heb gevonden dan kan ik tevens in heel korte tijd al bij haar intrekken. In dat geval hoef ik niet eerst twee jaar lang elke week 60 euro voor een retourtje te betalen en urenlang op en neer te reizen. Want DAT is inderdaad niet te doen.
Geld verdienen doen ik volledig met het internet. Zolang ik WIFI-verbinding heb, heb ik inkomsten. ;-)quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:07 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan met je werk? Kan je dat ook zo makkelijk vervangen? Ik neem aan dat je wel in je onderhoud wilt blijven voorzien.
O wacht even. Jij wilt dan bij haar intrekken. Tja, daar zou ik ook niet zoveel zin in hebben.
Want dat bij haar intrekken is een ding, maar op haar salaris teren is een tweede.
Mee eens, maar daarom schreef ik ook dat dit alleen een optie is als er direct een duidelijke match is. Maar ik snap het dllemma ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Loop je niet een beetje hard van stapel? Had ook zo'n vriend die voor of op date 1 al hun halve toekomst aan het plannen was, met aangeven dat hij wel kon verhuizen of dat zij haar bedrijf bij hem in de stad goed zou kunnen voortzetten. Hij begreep niet helemaal dat dit wel eens verstikkend over zou kunnen komen en erg afstotend was.
Nou dan, Vergroot dan je kansen en verhuis naar een centraal deel van Nederland.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:19 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Geld verdienen doen ik volledig met het internet. Zolang ik WIFI-verbinding heb, heb ik inkomsten. ;-)
Tuurlijk niet. Beginnen met een leugen, dat schept geen vertrouwen voor de toekomst.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:26 schreef sigme het volgende:
Kan je niet doen alsof je in het midden des lands woont?
Of, als verhuizen inderdaad zo makkelijk is, in het midden des lands gaan wonen totdat je de liefde van je leven gevonden hebt?
Optie 2 was ‘t voor het echie doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:27 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Beginnen met een leugen, dat schept geen vertrouwen voor de toekomst.
Ik snap wel dat je iets over verhuizen in het eerste bericht naar iemand schrijft om het potentiële "afstand" probleem in de kiem te smoren. Maar als ik de vrouw in kwestie zou zijn zou ik denken "ho, rustig aan vriend!", en je vervolgens links laten liggen - te creepy.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:21 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Mee eens, maar daarom schreef ik ook dat dit alleen een optie is als er direct een duidelijke match is. Maar ik snap het dllemma ja.
En dan wil ze op de 3e date bij je thuis langskomenquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:26 schreef sigme het volgende:
Ik woon op een heel fijne plek. Verhuizen zou ik alleen doen als er wat heel concreets tegenover staat. Met heel concreet bedoel ik dit geval de ware ontmoeten. Ik heb verder al vaker overwogen net te doen alsof ik centraal in het land woon om te kijken of de dames dan wel toehappen. Wellicht dat ik de proef eens op de som ga nemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:26 schreef sigme het volgende:
Of, als verhuizen inderdaad zo makkelijk is, in het midden des lands gaan wonen totdat je de liefde van je leven gevonden hebt?
Maar zijn er in jouw omgeving dan helemaal geen leuke vrouwen te vinden? Op die datesite zullen toch ook vrouwen uit Groningen zoekende zijn?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:37 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Ik woon op een heel fijne plek. Verhuizen zou ik alleen doen als er wat heel concreets tegenover staat. Met heel concreet bedoel ik dit geval de ware ontmoeten. Ik heb verder al vaker overwogen net te doen alsof ik centraal in het land woon om te kijken of de dames dan wel toehappen. Wellicht dat ik de proef eens op de som ga nemen.
Maar ehm, we dwalen wel enigszins af. Dit topic gaat niet over mijn privéleven maar over de vraag of er nog meer mannen zijn die op een onhandige plek wonen en wat hun ervaring is met het vinden van een partner. Dus laten we het daar vooral nu over hebben.
Leuk geprobeerd, maar hier trap ik niet in. ;-)quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:38 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar zijn er in jouw omgeving dan helemaal geen leuke vrouwen te vinden? Op die datesite zullen toch ook vrouwen uit Groningen zoekende zijn?
https://www.daten-nederland.nl/provincie.php?prov=Groningen
Zonder dat je het weet geef je hier zelf de kern van je probleem aan. dat je op zoek bent naar allerlei types is juist het grote struikelblok.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 17:28 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Ik val op de meest uiteenlopende types. Voor mijn part een boerentrien als die toevallig op soortgelijke manier in het leven staat als ik. En inderdaad, vrouwen die carrière maken zullen die niet willen verliezen. Die zijn het lastigst te krijgen.
Het is jouw keuze, jouw leven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:50 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar hier trap ik niet in. ;-)
Ligt er ook aan wat je aantrekkelijk vindt. als je van zweverige huppelkutten houdt ben je in Amsterdam erg goed op je plek.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 17:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
Wel zijn in sommige regio's meer aantrekkelijke vrouwen te vinden dan in andere.
Volgens mij spreek je jezelf tegen, of je beseft zelf niet goed dat verhuizen makkelijker gezegd is dan gedaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:37 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Ik woon op een heel fijne plek. Verhuizen zou ik alleen doen als er wat heel concreets tegenover staat. Met heel concreet bedoel ik dit geval de ware ontmoeten. Ik heb verder al vaker overwogen net te doen alsof ik centraal in het land woon om te kijken of de dames dan wel toehappen. Wellicht dat ik de proef eens op de som ga nemen.
Maar ehm, we dwalen wel enigszins af. Dit topic gaat niet over mijn privéleven maar over de vraag of er nog meer mannen zijn die op een onhandige plek wonen en wat hun ervaring is met het vinden van een partner. Dus laten we het daar vooral nu over hebben.
Wat een gelulquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:31 schreef incel het volgende:
Beter mannen uit dorpen. Mannen uit stad zijn altijd half gay of moslim, heb je niks aan.
Liever gewoon zo'n Drentse simpele boer die gewoon bier zuipt
Dat is toch allemaal veel te snel joh!quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:01 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:19 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Geld verdienen doen ik volledig met het internet. Zolang ik WIFI-verbinding heb, heb ik inkomsten. ;-)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |