abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221900552
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:01 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Zoals ik het zie is als volgt:
Je date de eerste keer op een neutrale plek. Bevalt dat dan spreek je voor een tweede date af, misschien al bij de dame in kwestie thuis. Bevalt dat ook dan kun je een volgende keer besluiten te overnachten. Word je die volgende ochtend wakker en bij beiden voelt het hemels dan blijf je gewoon nog een nachtje hangen, etc. In heel korte tijd kun je al besluiten of je een goeie match bent. En zo ja kun je al in heel korte tijd besluiten langere tijd bij elkaar te verblijven. Nu zit ik gehuurd en kan ik die huur per direct opzeggen. Ik ben ook verder niet gebonden aan iemand. Dus als ik er in korte tijd al achter ben dat ik mijn match heb gevonden dan kan ik tevens in heel korte tijd al bij haar intrekken. In dat geval hoef ik niet eerst twee jaar lang elke week 60 euro voor een retourtje te betalen en urenlang op en neer te reizen. Want DAT is inderdaad niet te doen.
Maar hoe zit het dan met je werk? Kan je dat ook zo makkelijk vervangen? Ik neem aan dat je wel in je onderhoud wilt blijven voorzien.

O wacht even. Jij wilt dan bij haar intrekken. Tja, daar zou ik ook niet zoveel zin in hebben.
Want dat bij haar intrekken is een ding, maar op haar salaris teren is een tweede.
  vrijdag 2 oktober 2026 @ 20:11:17 #52
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221900589
quote:

[..]
Je date de eerste keer op een neutrale plek. Bevalt dat dan spreek je voor een tweede date af, misschien al bij de dame in kwestie thuis. Bevalt dat ook dan kun je een volgende keer besluiten te overnachten. Word je die volgende ochtend wakker en bij beiden voelt het hemels dan blijf je gewoon nog een nachtje hangen, etc. In heel korte tijd kun je al besluiten of je een goeie match bent. En zo ja kun je al in heel korte tijd besluiten langere tijd bij elkaar te verblijven. Nu zit ik gehuurd en kan ik die huur per direct opzeggen. Ik ben ook verder niet gebonden aan iemand. Dus als ik er in korte tijd al achter ben dat ik mijn match heb gevonden dan kan ik tevens in heel korte tijd al bij haar intrekken. In dat geval hoef ik niet eerst twee jaar lang elke week 60 euro voor een retourtje te betalen en urenlang op en neer te reizen. Want DAT is inderdaad niet te doen.
Loop je niet een beetje hard van stapel? Had ook zo'n vriend die voor of op date 1 al hun halve toekomst aan het plannen was, met aangeven dat hij wel kon verhuizen of dat zij haar bedrijf bij hem in de stad goed zou kunnen voortzetten. Hij begreep niet helemaal dat dit wel eens verstikkend over zou kunnen komen en erg afstotend was.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_221900636
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:07 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Maar hoe zit het dan met je werk? Kan je dat ook zo makkelijk vervangen? Ik neem aan dat je wel in je onderhoud wilt blijven voorzien.

O wacht even. Jij wilt dan bij haar intrekken. Tja, daar zou ik ook niet zoveel zin in hebben.
Want dat bij haar intrekken is een ding, maar op haar salaris teren is een tweede.
Geld verdienen doen ik volledig met het internet. Zolang ik WIFI-verbinding heb, heb ik inkomsten. ;-)
pi_221900648
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:11 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Loop je niet een beetje hard van stapel? Had ook zo'n vriend die voor of op date 1 al hun halve toekomst aan het plannen was, met aangeven dat hij wel kon verhuizen of dat zij haar bedrijf bij hem in de stad goed zou kunnen voortzetten. Hij begreep niet helemaal dat dit wel eens verstikkend over zou kunnen komen en erg afstotend was.
Mee eens, maar daarom schreef ik ook dat dit alleen een optie is als er direct een duidelijke match is. Maar ik snap het dllemma ja.
pi_221900683
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:19 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Geld verdienen doen ik volledig met het internet. Zolang ik WIFI-verbinding heb, heb ik inkomsten. ;-)
Nou dan, Vergroot dan je kansen en verhuis naar een centraal deel van Nederland.
pi_221900691
Kan je niet doen alsof je in het midden des lands woont?

Of, als verhuizen inderdaad zo makkelijk is, in het midden des lands gaan wonen totdat je de liefde van je leven gevonden hebt?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221900698
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:26 schreef sigme het volgende:

Of, als verhuizen inderdaad zo makkelijk is, in het midden des lands gaan wonen totdat je de liefde van je leven gevonden hebt?
Tuurlijk niet. Beginnen met een leugen, dat schept geen vertrouwen voor de toekomst.
pi_221900709
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:27 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Tuurlijk niet. Beginnen met een leugen, dat schept geen vertrouwen voor de toekomst.
Optie 2 was ‘t voor het echie doen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221900740
Beter mannen uit dorpen. Mannen uit stad zijn altijd half gay of moslim, heb je niks aan.

Liever gewoon zo'n Drentse simpele boer die gewoon bier zuipt
Disclaimer: Ik heb PDD-NOS (officiële diagnose) en kan emotioneel reageren. Ik ben niet verantwoordelijk voor de inhoud van mijn berichten. Het verwijderen/wijzigen zonder toestemming van mijn berichten is niet toegestaan. Alle rechten voorbehouden.
  vrijdag 2 oktober 2026 @ 20:35:49 #60
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221900766
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:21 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Mee eens, maar daarom schreef ik ook dat dit alleen een optie is als er direct een duidelijke match is. Maar ik snap het dllemma ja.
Ik snap wel dat je iets over verhuizen in het eerste bericht naar iemand schrijft om het potentiële "afstand" probleem in de kiem te smoren. Maar als ik de vrouw in kwestie zou zijn zou ik denken "ho, rustig aan vriend!", en je vervolgens links laten liggen - te creepy.
Als iemand echt het gevoel heeft dat je de perfecte match voor haar bent, zal ze het ondanks de afstand waarschijnlijk toch wel proberen. Zo heb ik zelf ook een paar keer een date gehad met mannen die me eigenlijk te ver weg woonden, maar die leken dan zo leuk dat ik ze toch wilde leren kennen.

Oh misschien in je profiel zetten dat je langzaam een beetje aan het rondkijken bent naar een andere woonplaats, omdat je overal kunt werken en eens een change of scenery wil? Dat is het niet gelijk zo verstikkend.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  vrijdag 2 oktober 2026 @ 20:36:52 #61
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221900772
quote:
En dan wil ze op de 3e date bij je thuis langskomen ;(
pi_221900776
quote:

Ik woon op een heel fijne plek. Verhuizen zou ik alleen doen als er wat heel concreets tegenover staat. Met heel concreet bedoel ik dit geval de ware ontmoeten. Ik heb verder al vaker overwogen net te doen alsof ik centraal in het land woon om te kijken of de dames dan wel toehappen. Wellicht dat ik de proef eens op de som ga nemen.

Maar ehm, we dwalen wel enigszins af. Dit topic gaat niet over mijn privéleven maar over de vraag of er nog meer mannen zijn die op een onhandige plek wonen en wat hun ervaring is met het vinden van een partner. Dus laten we het daar vooral nu over hebben.
pi_221900785
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:37 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Ik woon op een heel fijne plek. Verhuizen zou ik alleen doen als er wat heel concreets tegenover staat. Met heel concreet bedoel ik dit geval de ware ontmoeten. Ik heb verder al vaker overwogen net te doen alsof ik centraal in het land woon om te kijken of de dames dan wel toehappen. Wellicht dat ik de proef eens op de som ga nemen.

Maar ehm, we dwalen wel enigszins af. Dit topic gaat niet over mijn privéleven maar over de vraag of er nog meer mannen zijn die op een onhandige plek wonen en wat hun ervaring is met het vinden van een partner. Dus laten we het daar vooral nu over hebben.
Maar zijn er in jouw omgeving dan helemaal geen leuke vrouwen te vinden? Op die datesite zullen toch ook vrouwen uit Groningen zoekende zijn?

https://www.daten-nederland.nl/provincie.php?prov=Groningen
pi_221900874
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:38 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Maar zijn er in jouw omgeving dan helemaal geen leuke vrouwen te vinden? Op die datesite zullen toch ook vrouwen uit Groningen zoekende zijn?

https://www.daten-nederland.nl/provincie.php?prov=Groningen
Leuk geprobeerd, maar hier trap ik niet in. ;-)
pi_221900879
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:28 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Ik val op de meest uiteenlopende types. Voor mijn part een boerentrien als die toevallig op soortgelijke manier in het leven staat als ik. En inderdaad, vrouwen die carrière maken zullen die niet willen verliezen. Die zijn het lastigst te krijgen.
Zonder dat je het weet geef je hier zelf de kern van je probleem aan. dat je op zoek bent naar allerlei types is juist het grote struikelblok.
Je maakt het voor jezelf veel en veel makkelijker, en met meer kans op slagen als je je zoektocht wat verfijnd.
Ga voor jezelf na op wat voor type je specifiek valt en richt je daar exclusief op.
Kan zijn dat de spoeling wat dunner word, maar dat je wel meer succes hebt met het materiaal wat overblijft, namelijk wat het beste bij jou past.
pi_221900901
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:50 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Leuk geprobeerd, maar hier trap ik niet in. ;-)
Het is jouw keuze, jouw leven.
Succes met de zoektocht. :W
pi_221900919
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:34 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dit denk ik ook.

Wel zijn in sommige regio's meer aantrekkelijke vrouwen te vinden dan in andere.
Ligt er ook aan wat je aantrekkelijk vindt. als je van zweverige huppelkutten houdt ben je in Amsterdam erg goed op je plek.
Houd je van traditionele en onderdanige huisvrouwen moet je in Staphorst en Urk zijn, wil je gewoon lekkere strakke blonde vrouwen moet je in Friesland zijn. Wil je types waarmee je lekker crack kan roken ga je naar Limburg.
  FOK!mycroftheld vrijdag 2 oktober 2026 @ 21:54:51 #68
128465 Wrapster
pi_221901305
-

[ Bericht 51% gewijzigd door Wrapster op 04-10-2026 10:16:16 ]
Maakt de lekkerste wraps :9
pi_221901396
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:37 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]

Volgens mij spreek je jezelf tegen, of je beseft zelf niet goed dat verhuizen makkelijker gezegd is dan gedaan.

Waarom ga je niet nu verhuizen?
Date-technisch woon je een onhandige plek is, dat zeg je zelf.
Bovendien zeg je dat je voor de ware wilt verhuizen.

Hophop, beetje actie in de taxi. Zoek die nieuwe plek. Dan wordt daarna het daten een stuk makkelijker. En kom je snel de ware tegen.
pi_221901458
Maar als je op een 'onhandige plek' woont als man zijnde, dan geldt dat toch ook voor de vrouwen daar? Dus die zijn dan eerder geneigd om jou te nemen aangezien er minder aanbod is ook voor hen. Netto effent het zichzelf uit..
pi_221901512
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:31 schreef incel het volgende:
Beter mannen uit dorpen. Mannen uit stad zijn altijd half gay of moslim, heb je niks aan.

Liever gewoon zo'n Drentse simpele boer die gewoon bier zuipt
Wat een gelul
  Moderator vrijdag 2 oktober 2026 @ 23:21:01 #72
441859 crew  Lenny77
pi_221901702
quote:

[..]
Dat is toch allemaal veel te snel joh!
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 2 oktober 2026 @ 23:26:06 #73
441859 crew  Lenny77
pi_221901714
Maar ja idd, afstand is een ding..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221901926
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:19 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Hoe werkt dat dan?
pindazakje
pi_221902104
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 02:57 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Hoe werkt dat dan?
Zoiets denk ik:

https://www.ondernemeneninternet.nl/online-geld-verdienen/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: