abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 oktober 2026 @ 17:47:57 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221899725
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Tja, die eerste paar dates kosten dan dus te veel moeite.

Jij zou zelf ook de makkelijke weg kiezen, denk ik zo.

Het verhaal wordt anders als er na een paar dates echt potentieel in blijkt te zitten, dan kan er ineens best veel en best snel. Alleen wij kenden elkaar via hier en ik heb geen ervaring met de apps. Dat lijkt me sowieso heel lastig, want het is dan zo makkelijk om te denken: ik kijk nog even verder.
De keuze is té groot en daarom wordt er zo vaak steeds nóg een klik verder gekeken of dat misschien de perfecte match is.

Het rare is dat juist daardoor sommige mensen nooit tot een match komen.
The End Times are wild
pi_221899729
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:47 schreef LXIV het volgende:

[..]
De keuze is té groot en daarom wordt er zo vaak steeds nóg een klik verder gekeken of dat misschien de perfecte match is.

Een goed uitziende vrouw krijgt gemiddeld 100 berichten per dag. Ze moet dus wel zo selectief mogelijk zijn. Wij mannen mogen al blij zijn met 1 bericht per maand.
pi_221899750
Mjah, hoe snel geef je in berichten aan dat je wel wil verhuizen? En geef je dat heel expliciet aan? Of laat je dat subtieler merken?

Persoonlijk, als er echt een goede klik is online, zou afstand mij niet uitmaken. En dan bespreken we later het eventuele verhuizen wel. However, bij een gemiddelde of matige klik, zou een dichtbij wonend persoon wel meer kans maken.

Jouw logica volgende zouden er trouwens ook genoeg vrouwen moeten zijn die niet hordes mannen vlakbij hebben wonen. :+
pi_221899756
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:47 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Ik zal je eens een foto van mezelf sturen. Wedden dat je meteen met je trillend apparaatje je slaapkamer induikt. :-)
Heb je tieten?
-XOXO-
pi_221899758
Als je Groningen, 1: als een uithoek van Nederland beschouwt, waar 2: geen aantrekkelijke vrouwen te vinden zijn, dan ben je een hopeloos geval.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_221899767
Trouwens, een vroegere kameraad die woonde in de semi-uithoek Enschede heeft een vrouw gevonden in Zeeland.

Dus het kan allemaal *;
pi_221899780
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:56 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Heb je tieten?
Zeker, ik voldoe kortom volledig aan jouw op vrouwen vallende smaak. ;-)
pi_221899789
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:54 schreef DJKoster het volgende:
Mjah, hoe snel geef je in berichten aan dat je wel wil verhuizen? En geef je dat heel expliciet aan? Of laat je dat subtieler merken?

Persoonlijk, als er echt een goede klik is online, zou afstand mij niet uitmaken. En dan bespreken we later het eventuele verhuizen wel. However, bij een gemiddelde of matige klik, zou een dichtbij wonend persoon wel meer kans maken.

Jouw logica volgende zouden er trouwens ook genoeg vrouwen moeten zijn die niet hordes mannen vlakbij hebben wonen. :+
Ik snap je redenatie maar ben vooral benieuwd naar wat reacties van mannen uit de door mij genoemde doelgroep om zeker te weten deze redenatie klopt. Of zij dit kunnen bevestigen of toch anders ervaren.
pi_221899853
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:56 schreef OllieA het volgende:
Als je Groningen, 1: als een uithoek van Nederland beschouwt, waar 2: geen aantrekkelijke vrouwen te vinden zijn, dan ben je een hopeloos geval.
In het westen heb je 1) meer vrouwen dan mannen en 2) een groot deel van de mannen daar zijn ook kansloze paupers en allochtonen, terwijl de regio zelf juist hoogopgeleide vrouwen aantrekt. Groningen stad is na een bepaalde leeftijd ook een stuk minder interessant en in de provincie zelf wonen vrijwel alleen maar lelijke tokkie wijven. :')
pi_221899858
Ik zou ook niet ver weg willen daten. Gewoon geen zin in. Als je verliefd bent, geen probleem want dan doe je sowieso moeite. Maar in dat voorstadia, nah.

Ex woonde ver weg maar die zag ik vaker bij gedeelde vrienden. Begon als een ons en toen ook gezegd dat ik geen behoefte had aan afstand daten. Die is gewoon nooit meer teruggegaan naar zn ouders. Maar andere tijden, toen waren we 20 ofzo. Als hij 'vanuit huis' had willen daten was t klaar.
pi_221899925
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 18:14 schreef Koettie het volgende:
Ik zou ook niet ver weg willen daten. Gewoon geen zin in. Als je verliefd bent, geen probleem want dan doe je sowieso moeite. Maar in dat voorstadia, nah.

Ex woonde ver weg maar die zag ik vaker bij gedeelde vrienden. Begon als een ons en toen ook gezegd dat ik geen behoefte had aan afstand daten. Die is gewoon nooit meer teruggegaan naar zn ouders. Maar andere tijden, toen waren we 20 ofzo. Als hij 'vanuit huis' had willen daten was t klaar.
Eindelijk, de eerste reactie van een vrouw die toegeeft dat afstand WEL het probleem is.
pi_221900001
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 18:25 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Eindelijk, de eerste reactie van een vrouw die toegeeft dat afstand WEL het probleem is.
Als je nou gewoon even een lijstje maakt van wat je graag wil horen, dan kan men daar rekening mee houden.
Ik doe avast een voorzetje:

Afstand is HET probleem.
Aan jou ligt het niet.
Veel vrouwen deugen gewoon niet.

Veel succes.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_221900020
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 18:34 schreef OllieA het volgende:

[..]
Als je nou gewoon even een lijstje maakt van wat je graag wil horen, dan kan men daar rekening mee houden.
Ik doe avast een voorzetje:

Afstand is HET probleem.
Aan jou ligt het niet.
Veel vrouwen deugen gewoon niet.

Veel succes.
Je geeft er nu je eigen interpretatie aan. Ik heb volstrekt niet gezegd dat vrouwen niet deugen. En ikzelf zal heus mijn tekortkomingen hebben. Alleen het eerste is waar: afstand is de by far grootste bottleneck. Dat is althans mijn ervaring en feitelijk ook overtuiging. Maar om hier honderd procent zeker van te zijn verneem ik graag de mening van mannen die net als ik in zo'n uithoek wonen, wat nog steeds niet is gebeurd. Ik heb het idee alleen antwoorden van Randstad-inwoners te krijgen, die gemakkelijk praten hebben.
  vrijdag 2 oktober 2026 @ 18:47:30 #39
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221900086
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:17 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Als ik je nu vertel dat ik zowat standaard in mijn berichten aan een dame erbij zet dat ik ook bereid ben te verhuizen, omdat ik in die luxe positie verkeer dat ik dit binnen een week kan regelen. Het maakt allemaal geen drol uit. Ze luisteren er niet eens naar.
Zou het dan, ik gok maar wat hoor, misschien helemaal niet aan de afstand liggen? Of reageer je toevallig misschien steeds op vrouwen die alleen een makkelijk avontuurtje willen?
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_221900105
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 18:47 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Zou het dan, ik gok maar wat hoor, misschien helemaal niet aan de afstand liggen? Of reageer je toevallig misschien steeds op vrouwen die alleen een makkelijk avontuurtje willen?
Ik heb volstrekt niets met vluggertjes. Ben juist hard toe aan een stabiele, liefdevolle relatie.
  vrijdag 2 oktober 2026 @ 18:49:38 #41
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221900106
Voel je gezegend in een uithoek. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221900108
quote:

[..]
Als ik je nu vertel dat ik zowat standaard in mijn berichten aan een dame erbij zet dat ik ook bereid ben te verhuizen, omdat ik in die luxe positie verkeer dat ik dit binnen een week kan regelen. Het maakt allemaal geen drol uit. Ze luisteren er niet eens naar.
Dat zou mij ook niets doen, meteen beetje heftig allemaal. Wil gewoon iemand die al in de buurt woont.
pi_221900184
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:47 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is nou juist helemaal niet raar. De perfecte match bestaat niet. Zeker niet in het begin van een relatie (als het iemand te doen is om een relatie, en niet om wat geneuk).
Je kan je best doen om nader tot elkaar te komen, nieuwsgierig zijn naar elkaar, en daardoor steeds beter gaan 'matchen'. Dat heeft tijd nodig en je moet ook gewoon geluk hebben.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_221900225
Ligt ook meer aan de ongelijke verdeling. Voor mannen is het gewoon moeilijker. 80-20 regel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 2 oktober 2026 @ 19:14:32 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221900261
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 18:25 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Eh, hallo.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 2 oktober 2026 @ 19:35:58 #46
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221900354
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 19:00 schreef OllieA het volgende:

[..]
Dat is nou juist helemaal niet raar. De perfecte match bestaat niet. Zeker niet in het begin van een relatie (als het iemand te doen is om een relatie, en niet om wat geneuk).
Je kan je best doen om nader tot elkaar te komen, nieuwsgierig zijn naar elkaar, en daardoor steeds beter gaan 'matchen'. Dat heeft tijd nodig en je moet ook gewoon geluk hebben.
Ik bedoelde eigenlijk dat het paradoxaal was dat mensen juist met extreem veel keuze niet tot een keuze kunnen komen. Vroeger op een dorp had je misschien de keuze uit 30 vrouwen. Nu uit 30.000 en dan is het veel lastiger om een geschikte te vinden.
The End Times are wild
pi_221900444
quote:

[..]
Helemaal prima hoor, maar eerst moeten jullie beiden door de kennismakingfase heen. Dus die verhuisplannen van jou zeggen de dames niet zoveel.

Paar jaar geleden moest ik ook eens naar Groningen (om een katje op te halen). Ik woon in Brabant.
Ik heb die dag 8 uur in de trein gezeten. Vier uur heen en vier uur terug.
Weet niet eens meer hoevaak ik moest overstappen.
Je zult dat elke week moeten doen.

Er zullen toch ook wel leuke vrouwen in jouw regio zijn? Of nog beter, ga eerst verhuizen en begin dan met daten.
pi_221900461
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 19:48 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Helemaal prima hoor, maar eerst moeten jullie beiden door de kennismakingfase heen. Dus die verhuisplannen van jou zeggen de dames niet zoveel.

Paar jaar geleden moest ik ook eens naar Groningen (om een katje op te halen). Ik woon in Brabant.

Er zullen toch ook wel leuke vrouwen in jouw regio zijn? Of nog beter, ga eerst verhuizen en begin dan met daten.
8 uur reizen voor een kat?
pi_221900486
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 19:53 schreef Masberum het volgende:

[..]
8 uur reizen voor een kat?
Ja, maar toen wist ik dat nog niet. Was via een ander forum. Dit katje was kort na nieuwjaar aan komen lopen en die Groningers wisten niet goed wat ze er mee moesten.
Het was een piepjong katje, helemaal zwart en ik was meteen verliefd. Voor ik het wist, had ik met hun afgesproken.
Ik heb er nog een snipperdag voor opgenomen ook.
Nooit spijt van gehad.
pi_221900521
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 19:48 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Zoals ik het zie is als volgt:
Je date de eerste keer op een neutrale plek. Bevalt dat dan spreek je voor een tweede date af, misschien al bij de dame in kwestie thuis. Bevalt dat ook dan kun je een volgende keer besluiten te overnachten. Word je die volgende ochtend wakker en bij beiden voelt het hemels dan blijf je gewoon nog een nachtje hangen, etc. In heel korte tijd kun je al besluiten of je een goeie match bent. En zo ja kun je al in heel korte tijd besluiten langere tijd bij elkaar te verblijven. Nu zit ik gehuurd en kan ik die huur per direct opzeggen. Ik ben ook verder niet gebonden aan iemand. Dus als ik er in korte tijd al achter ben dat ik mijn match heb gevonden dan kan ik tevens in heel korte tijd al bij haar intrekken. In dat geval hoef ik niet eerst twee jaar lang elke week 60 euro voor een retourtje te betalen en urenlang op en neer te reizen. Want DAT is inderdaad niet te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')