abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 oktober 2026 @ 23:15:50 #151
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221915076
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 23:09 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Je negeert de mainstream negativiteit over mannen die de laatste jaren schering en inslag is. Geld wat je zegt dan ook over geslachtsgenoten?
Op welke negativiteit doel je dan? Ik begrijp niet waar je op doelt.

Volgens mij hebben we het hier eerder over gehad en heb ik toen ook gezegd dat het bij mij beide kanten op werkt. Je probeert me in een bepaalde hoek te duwen, door steeds te suggereren dat ik vast tot die vrouwen behoor die bepaalde kritiek op mannen laat horen. Ik weet niet over welke vrouwen je het hebt, niet over welke kritiek en ik herken dat niet als iets wat ik onder feminisme zou scharen. Feminisme is niet anti-man.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 4 oktober 2026 @ 23:22:07 #152
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221915087
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 23:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Potentiële mannen om eens mee te daten of mannen die potentieel wel echt bij ze zouden kunnen passen?

Zoals ik recent al eens zei, het lijkt me echt helemaal niks om via de apps een serieuze partner te zoeken.
Leuk is het ook niet. Maar je kunt wel goed selecteren op dingen die belangrijk zijn (roken/opleidingsniveau/afstand), het is spotgoedkoop, je kunt het doen wanneer het jou uitkomt etc. Dus het biedt ook veel voordelen. Nadeel is dat je het IRL stukje mist waarbij je in 10 sec al kunt zeggen ja of nee. (eigenlijk nee dus). Dat is dan weer niet effectief.
Ik zou er niet aan moeten denken om weer in een disco oid te moeten staan en dan op goed geluk maar wat vrouwen aanspreken. En met wie zou ik er heen moeten?

Maar het gaat hier om de knikkers, niet om het spel. Dat is idd helemaal niks
The End Times are wild
  zondag 4 oktober 2026 @ 23:25:42 #153
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221915093
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2026 23:22 schreef LXIV het volgende:

[..]
Leuk is het ook niet. Maar je kunt wel goed selecteren op dingen die belangrijk zijn (roken/opleidingsniveau/afstand), het is spotgoedkoop, je kunt het doen wanneer het jou uitkomt etc. Dus het biedt ook veel voordelen. Nadeel is dat je het IRL stukje mist waarbij je in 10 sec al kunt zeggen ja of nee. (eigenlijk nee dus). Dat is dan weer niet effectief.
Ik zou er niet aan moeten denken om weer in een disco oid te moeten staan en dan op goed geluk maar wat vrouwen aanspreken. En met wie zou ik er heen moeten?

Maar het gaat hier om de knikkers, niet om het spel. Dat is idd helemaal niks
Heb je wel eens relatiebemiddeling overwogen?
  zondag 4 oktober 2026 @ 23:29:12 #154
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221915099
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 23:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Heb je wel eens relatiebemiddeling overwogen?
Nee, maar ik vind het in het algemeen niet moeilijk om mensen te leren kennen hoor!

Maar dat app-wereldje, tja, dan moet je wel wat eelt op je ziel hebben. De algemene beleefdheidsnormen zijn niet van toepassing. Soms wordt je genegeerd of wordt er überhaupt niet gereageerd op een bericht, gesprekken die ok liepen worden zonder opgaaf van redenen gestopt, er zitten vrouwen op die ik er van verdenk er enkel op te zitten voor eeuwige aandacht zonder serieuze poging, er zijn fishings om je naar sex-sites te lokken etc etc.
The End Times are wild
  zondag 4 oktober 2026 @ 23:38:01 #155
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221915124
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2026 23:29 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nee, maar ik vind het in het algemeen niet moeilijk om mensen te leren kennen hoor!

Maar dat app-wereldje, tja, dan moet je wel wat eelt op je ziel hebben. De algemene beleefdheidsnormen zijn niet van toepassing. Soms wordt je genegeerd of wordt er überhaupt niet gereageerd op een bericht, gesprekken die ok liepen worden zonder opgaaf van redenen gestopt, er zitten vrouwen op die ik er van verdenk er enkel op te zitten voor eeuwige aandacht zonder serieuze poging, er zijn fishings om je naar sex-sites te lokken etc etc.
Inmiddels is er wat overlap met je 50+-topic.
  zondag 4 oktober 2026 @ 23:52:57 #156
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221915150
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 23:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Op welke negativiteit doel je dan? Ik begrijp niet waar je op doelt.

Volgens mij hebben we het hier eerder over gehad en heb ik toen ook gezegd dat het bij mij beide kanten op werkt. Je probeert me in een bepaalde hoek te duwen, door steeds te suggereren dat ik vast tot die vrouwen behoor die bepaalde kritiek op mannen laat horen. Ik weet niet over welke vrouwen je het hebt, niet over welke kritiek en ik herken dat niet als iets wat ik onder feminisme zou scharen. Feminisme is niet anti-man.
Dit is gewoon je ook in het zand duwen.
De laatste 60 jaar is alles wat mannelijk is betiteld als macho en afgebroken.
  Moderator maandag 5 oktober 2026 @ 04:18:49 #157
38824 crew  Droopie
pi_221915312
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 22:58 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Leuke relaties zijn zeldzaam tegenwoordig.
Als je zo zwart wit denkt, ontzeg je jezelf een hoop kleur in je leven.

#tegeltjeswijsheid
Hell To The Liars
  maandag 5 oktober 2026 @ 08:32:39 #158
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221915629
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 23:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Inmiddels is er wat overlap met je 50+-topic.
LXIV trekt tegenwoordig alle registers open om maar niet met een vijftiger een relatie te hoeven beginnen.
Hij wil nog gewoon een strakke.. Nouja.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221915713
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 13:25 schreef Lienekien het volgende:
Hoe is eigenlijk de conclusie getrokken dat TS in Groningen woont?
Dat is mijn schuld, vrees ik. :@
  maandag 5 oktober 2026 @ 10:10:24 #160
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221915900
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2026 09:09 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dat is mijn schuld, vrees ik. :@
Anyway. Groningen is voor een jonge vent wat een winkel vol met vlees voor een leeuw is.
Groningen omgeving heeft een mooi aanbod van vrouwen die wél op zoek zijn naar een kerel, zonder gedoe en allerhande vage dating conventies.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  maandag 5 oktober 2026 @ 10:24:38 #161
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221915965
Maargoed kansloos is het zeker niet. Maar het is zeker wel een nadeel.
pi_221916080
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 23:52 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Nee hoor. Mannen werden vanaf toen min of meer door allerlei maatschappelijke veranderingen gedwongen zich aan te passen.
Mannen die dat niet kunnen of willen, zetten zichzelf buitenspel.
  maandag 5 oktober 2026 @ 12:04:58 #163
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221916526
quote:

[..]
Jezelf zielig vinden is ook niet erg mannelijk.
  maandag 5 oktober 2026 @ 12:30:26 #164
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221916682
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2026 10:49 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Nee hoor. Mannen werden vanaf toen min of meer door allerlei maatschappelijke veranderingen gedwongen zich aan te passen.
Mannen die dat niet kunnen of willen, zetten zichzelf buitenspel.
survival of the fittest
The End Times are wild
pi_221916749
Gewoon horse doen op datingapps. Very horse.
U MAD?
  Moderator maandag 5 oktober 2026 @ 13:31:10 #166
441859 crew  Lenny77
pi_221917060
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 22:48 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Op datingsites.
Zitten zo een mannenhatende feministen op datingsites??
Waarom zelfs :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221917162
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 16:49 schreef TokkieFamilie het volgende:
Ik zit al enige tijd op een datingsite. Wat mij is opgevallen is dat vrouwen één bepaald iets verreweg het meest belangrijk vinden: reisafstand. Beter gezegd, woon je ook maar een fractie te ver weg dan hoeven de dames je niet meer. Zelfs niet als werkelijk alles in je profiel matcht met dat van haar.

Mannen die centraal in het land wonen zijn enorm in het voordeel, ben ik inmiddels achter. Wie daarentegen, net als ik, in een uithoek van het land woont kan fluiten naar een vrouw. De berichten die ik stuur naar dames worden ofwel niet gelezen, of ze reageren wel maar laten meteen weten geen vent te willen die verder dan een kilometer of 50 van ze vandaan woont. Het feit dat ik freelancer ben en werkelijk op elk adres in het land mijn werk voor langere tijd kan uitvoeren, laat ze helemaal koud. Al heb je werkelijk precies dezelfde hobby's, houd je van precies dezelfde sport, eten, muziek, het maakt allemaal niet uit. En nee, ik heb niet bepaald een onaantrekkelijk uiterlijk, in tegendeel zelfs (al doet mijn gebruikersnaam wellicht anders vermoeden, haha)

Welke mannen die net als ik in een uithoek van Nederland wonen (Friesland, Groningen, Zeeland, Limburg) ervaren hetzelfde, dat ze alleen vanwege de reisafstand volstrekt kansloos zijn op datingsites?
Niet mee eens. Dat ligt er maar aan waar je zoekt. De wereld stopt niet bij de grens. Vanuit Zeeuws-Vlaanderen kun je prima zoeken in bv. Gent, Antwerpen en Brugge. Qua cultuur sluit dat ook meer aan dan Utrecht of Amsterdam. Vanaf Limburg heb je Belgisch Limburg, Luik, NRW en zo om de hoek.
  maandag 5 oktober 2026 @ 14:36:34 #168
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221917428
quote:

[..]
Als je het een probleem vindt dat andere mensen ook rechten en ruimte krijgen, ben je geen man maar een kneus.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_221917431
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2026 12:30 schreef LXIV het volgende:

[..]
survival of the fittest
Zoiets ja. Maar dit geldt ook voor veel traditioneel ingestelde vrouwen hoor.
pi_221917597
Ik herken er niets van. Op Tinder had ik matches ver buiten de afstand die ik zelf ingesteld had. Leuke vrouwen, maar dat ik ook dacht: ik ga niet naar de andere kant van het land rijden…
pi_221917614
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:25 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Daar heb je natuurlijk een punt. Maar ja, dames die zelf aangeven een zo vast mogelijke relatie te willen hebben, zouden dit avontuur - na eerst een paar dates te hebben gehad met me - toch aan moeten durven. En klikt dat niet, dan mogen ze mij er dezelfde dag nog uit schoppen.
Ik zou het ereerlijk gezegd spaans benauwd van krijgen als mijn date na een paar dates al begon over bij mij intrekken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221917937
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2026 15:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik zou het ereerlijk gezegd spaans benauwd van krijgen als mijn date na een paar dates al begon over bij mij intrekken.
Dit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_221917939
quote:

[..]
Ocharme :'(
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_221918064
Is 50 km al te ver voor sommigen? Ik woon in Utrecht, heb wel eens vrouwen gedate die in Rotterdam of Den Haag wonen, die zouden dan al buiten dat bereik vallen. Ben blij dat ik mezelf dat genot niet heb ontzegt
  Moderator maandag 5 oktober 2026 @ 16:57:41 #175
441859 crew  Lenny77
pi_221918107
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2026 15:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Na een paar dates durf je dat avontuur toch wel al aan he!?

:N
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')