En al dat gejank van "Ja er zijn geen leuke mannen meer." Nee, vind je het gek als je ze allemaal weg jaagt door iedere benaderingspoging op dezelfde hoop te gooien.quote:Op zondag 4 oktober 2026 13:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Al die gasten met hun 'je mag ook niks meer![]()
![]()
' gejank, jezus.
Idd. Weet je hoeveel leuke vrouwen in de stad Groningen wonen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 17:56 schreef OllieA het volgende:
Als je Groningen, 1: als een uithoek van Nederland beschouwt, waar 2: geen aantrekkelijke vrouwen te vinden zijn, dan ben je een hopeloos geval.
Dit. Of zoek iemand over de grens in DE/BE, misschien vinden die dat minder belangrijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:55 schreef koemleit het volgende:
of je zoekt iemand die ook in een uithoek woont? (bij voorkeur dezelfde uithoek als jij)
Ik snap dat mensen niet happen op iemand die 50 km of verder woont.
Tenzij echt leuk natuurlijk, maar dat zal wel tegenvallen.
Die conclusie heb ik in elk geval niet getrokken. TS gaf het als voorbeeld van één van de uitzoeken van het land waar weinig aantrekkelijke vrouwen wonen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 13:25 schreef Lienekien het volgende:
Hoe is eigenlijk de conclusie getrokken dat TS in Groningen woont?
Vrouwen gaan altijd voor financiële zekerheid, hoe lelijk en oud de man in kwestie ook isquote:Op zondag 4 oktober 2026 12:28 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Zat vrouwen gezien met een hartstikke lelijke vent maar ja dan heeft hij ook een hele dikke portemonnee.
Welkom in 2026, waar vele vrouwen zelf voor hun eigen financiële zekerheid zorgen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 13:52 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Vrouwen gaan altijd voor financiële zekerheid, hoe lelijk en oud de man in kwestie ook is
Toch claimen veel vrouwen toch tem onrechte dat ze liever die vuilnisman met lieve ogen verkiezen boven de rijke zakenman met slecht humeur
Zonde. Maar ik begrijp de aarzeling/terughoudendheid om iets tegen een willekeurige vrouw te zeggen wel in het huidige klimaat.quote:Op zondag 4 oktober 2026 12:58 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zul je toch ook de switch moeten maken om te laten zien dat je romantische interesse hebt en daar gaat het dan vaak mis, en om helemaal eerlijk te zijn het sap is tegenwoordig het persen niet waard. Te veel risico, te weinig beloning.
Voor veel fatsoenlijke mannen met eerlijke bedoelingen zijn moderne vrouwen dat risico gewoon niet meer waard.
Dat achterlijke gerol met de ogen als je als man alleen al "hallo" zegt.
Nee Dank je wel, teveel ongezonde achterdocht tegenwoordig.
Ik wens de onafhankelijke feministen van tegenwoordig veel geluk met hun katten.quote:Op zondag 4 oktober 2026 14:33 schreef ViaVertex het volgende:
[..]
Zonde. Maar ik begrijp de aarzeling/terughoudendheid om iets tegen een willekeurige vrouw te zeggen wel in het huidige klimaat.
Ja. Een heel klein deel. Vrouwen gaan voor gemak, luxe en comfort in een relatie en een rijke man is daarbij de belangrijkste voorwaardequote:Op zondag 4 oktober 2026 14:30 schreef ViaVertex het volgende:
[..]
Welkom in 2026, waar vele vrouwen zelf voor hun eigen financiële zekerheid zorgen.
Je generaliseert.quote:Op zondag 4 oktober 2026 15:01 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja. Een heel klein deel. Vrouwen gaan voor gemak, luxe en comfort in een relatie en een rijke man is daarbij de belangrijkste voorwaarde
Welnee man. Het zijn net mensen, je kunt gewoon met ze praten.quote:Op zondag 4 oktober 2026 14:33 schreef ViaVertex het volgende:
[..]
Zonde. Maar ik begrijp de aarzeling/terughoudendheid om iets tegen een willekeurige vrouw te zeggen wel in het huidige klimaat.
Het vreemde is dat de katten opmerking altijd als een belediging of 'bedreiging' wordt uitgezonden. 'Jaaahaaa als jullie nu niet aan de man gaan dan blijf je over als eenzaam kattenvrouwtje'!quote:Op zondag 4 oktober 2026 14:36 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik wens de onafhankelijke feministen van tegenwoordig veel geluk met hun katten.
Ik denk dat in veel uithoeken de relaties ontstaan in de directe omgeving.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:49 schreef TokkieFamilie het volgende:
Ik zit al enige tijd op een datingsite. Wat mij is opgevallen is dat vrouwen één bepaald iets verreweg het meest belangrijk vinden: reisafstand. Beter gezegd, woon je ook maar een fractie te ver weg dan hoeven de dames je niet meer. Zelfs niet als werkelijk alles in je profiel matcht met dat van haar
Dat is natuurlijk ook zo. Vrouwen die hun liefde zoeken in katten, paarden, enzovoorts komen op mij niet erg gelukkig over.quote:Op zondag 4 oktober 2026 15:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het vreemde is dat de katten opmerking altijd als een belediging of 'bedreiging' wordt uitgezonden. 'Jaaahaaa als jullie nu niet aan de man gaan dan blijf je over als eenzaam kattenvrouwtje'!
Je beseft dat dit niet zo is?
Een lekker rustig leven waarin je je gangetje gaat, je eigen proper huisje, leuke vrienden, een paar lieve katten erbij..
Ja wat een nachtmerrie/ straf
Nou nee, dat geloof ik niet. Of het moeten vrouwen zijn die niet van straat zijn geraakt terwijl dat wel echt hun wens was en zich dan maar in het kattenleven hebben gestort.quote:Op zondag 4 oktober 2026 15:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo. Vrouwen die hun liefde zoeken in katten, paarden, enzovoorts komen op mij niet erg gelukkig over.
Wel een betere hobby dan mannen die de hand aan zichzelf slaan als ze niemand kunnen vinden.quote:Op zondag 4 oktober 2026 15:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo. Vrouwen die hun liefde zoeken in katten, paarden, enzovoorts komen op mij niet erg gelukkig over.
Je ziet wel vaak dat wat oudere vrouwen op een zeker moment helemaal afstappen van het idee van een relatie en dan inderdaad katten nemen en die gaan verzorgen ipv kinderen. Is een archetype, maar die komen ook ergens vandaan.quote:Op zondag 4 oktober 2026 15:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het vreemde is dat de katten opmerking altijd als een belediging of 'bedreiging' wordt uitgezonden. 'Jaaahaaa als jullie nu niet aan de man gaan dan blijf je over als eenzaam kattenvrouwtje'!
Een lekker rustig leven waarin je je gangetje gaat, je eigen proper huisje, leuke vrienden, een paar lieve katten erbij..
Ipv kinderen. Surrogaten. Dat is ook een beetje flauwekul, hoor. Ik heb al katten vanaf dat ik heel jong was. Dat staat helemaal los van wel of geen kinderwens hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2026 16:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je ziet wel vaak dat wat oudere vrouwen op een zeker moment helemaal afstappen van het idee van een relatie en dan inderdaad katten nemen en die gaan verzorgen ipv kinderen. Is een archetype, maar die komen ook ergens vandaan.
Net zo goed als dat er mannen zijn die zich rond de 40-50 op biljarten, lego, gaming, drinken storten en ook de hoop op een partner opgeven.
Blijven natuurlijk surrogaten.
Het is een archetype, geen wet van meden en Perzenquote:Op zondag 4 oktober 2026 17:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ipv kinderen. Surrogaten. Dat is ook een beetje flauwekul, hoor. Ik heb al katten vanaf dat ik heel jong was. Dat staat helemaal los van wel of geen kinderwens hebben.
En ik heb gewoon een man die ook altijd al gek is geweest op katten en ook geen kinderwens heeft.
Vast moeilijk om in je wereldbeeld te passen.
Maar je aarzelt niet om individuen pontificaal in jouw hokjes te douwen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is een archetype, geen wet van meden en Perzen
Ik doe toch een generieke uitspraak, niks op een individuquote:Op zondag 4 oktober 2026 17:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar je aarzelt niet om individuen pontificaal in jouw hokjes te douwen.
Vandaar dat je niet wil daten met 50+ vrouwen?quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik doe toch een generieke uitspraak, niks op een individu
Ga je gang , ik houd je niet tegen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 15:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Vrouwen dit, vrouwen datquote:Op zondag 4 oktober 2026 18:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ga je gang , ik houd je niet tegen.
Wat voor mij wel erg duidelijk geworden is en zeker de laatste tien jaar is dat vrouwen er absoluut niet tegen kunnen om kritisch bekeken te worden op dezelfde manier als zij zelf naar mannen kijken.
Logisch, want vrouwen zijn altijd de hoofdprijs geweest voor de moeite van de man.
Omdat mannen de laatste decennia te maken krijgen met een bak kritiek van het feminisme en torenhoge eisen op datingsites zijn ze op hun beurt ook veel kritischer naar vrouwen gaan kijken.
Simpelweg omdat ze niet aan een ondankbare en wispelturige partner vast willen zitten of een dure en ellendige scheiding mee willen maken.
Je kunt aan alle kanten merken dat vrouwen dat gewoon niet in hun DNA hebben om daarmee overweg te kunnen. Errormeldingen en als een speer in de verdediging.
Vreemd, verzuring over mannen schijnt geen enkel probleem te zijn, zelfs mainstream.quote:Op zondag 4 oktober 2026 18:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vrouwen dit, vrouwen dat
Van dat verzuurde generalistische holle geleuter krijg je spinnenwebben op je leuter.
Je moet nooit geloven wat op sociale media staat. Is bijna 100% verzonnen of AI.quote:Op zondag 4 oktober 2026 19:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Vreemd, verzuring over mannen schijnt geen enkel probleem te zijn, zelfs mainstream.
Ik generaliseer trouwens niet, ik kijk om me heen.
Bovendien word wat ik zeg gestaafd door media en social media, cijfers en statistieken.
En ik heb het niet over alle vrouwen maar en afgebakende groep.
Er zijn nog steeds erg leuke vrouwen die de moeite wel waard zijn maar helaas kan je dat nooit zien voor je er op af stapt .
Is dit de rechtvaardiging dat je gebrek aan geluk in de liefde niet aan jezelf ligt? Helpt het?quote:Op zondag 4 oktober 2026 18:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Wat voor mij wel erg duidelijk geworden is en zeker de laatste tien jaar is dat vrouwen er absoluut niet tegen kunnen om kritisch bekeken te worden op dezelfde manier als zij zelf naar mannen kijken.
Logisch, want vrouwen zijn altijd de hoofdprijs geweest voor de moeite van de man.
Omdat mannen de laatste decennia te maken krijgen met een bak kritiek van het feminisme en torenhoge eisen op datingsites zijn ze op hun beurt ook veel kritischer naar vrouwen gaan kijken.
Simpelweg omdat ze niet aan een ondankbare en wispelturige partner vast willen zitten of een dure en ellendige scheiding mee willen maken.
Je kunt aan alle kanten merken dat vrouwen dat gewoon niet in hun DNA hebben om daarmee overweg te kunnen. Errormeldingen en als een speer in de verdediging.
Vrouwen moeten kritisch zijn want ze moeten zijn kind kunnen dragen en verzorgen voor tig jaren. Hun risico is veel groter in de relatie.quote:Op zondag 4 oktober 2026 18:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Stel je diezelfde vraag ook aan feministen die vinden dat mannen niet deugen?quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dit de rechtvaardiging dat je gebrek aan geluk in de liefde niet aan jezelf ligt? Helpt het?
Sinds wanneer willen moderne feministen nog kinderen?quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Vrouwen moeten kritisch zijn want ze moeten zijn kind kunnen dragen en verzorgen voor tig jaren. Hun risico is veel groter in de relatie.
Een man kan gewoon weglopen als m wil.
Maar he, een man kan in mijn ogen niet kritisch genoeg zijn.. De lat moet ook voor mannen hoog liggen voor een levenspartner. Dus alleen maar goed dat ze een stuk kritischer zijn geworden! Je moet die flauwekul niet pikken.
Maar de doorsnee vrouw is idd helemaal geen moderne feminist? Dat is maar een klein percentage.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:09 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Sinds wanneer willen moderne feministen nog kinderen?
En nogmaals, dat is ook de groep die ik bedoel. Niet alle vrouwen.
Als je het met me eens bent is er natuurlijk geen zak meer aan...quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar de doorsnee vrouw is idd helemaal geen moderne feminist? Dat is maar een klein percentage.
En die moet je dus echt niet willen als man. Daarom dat ik zei dat je als man ook gewoon flink kritisch mag/moet zijn.
Dat is van alle tijden en zelfs universeel in de natuur. De vrouwen zijn daarom véél kieskeuriger. Dat zie je ook bij de vogels, waar de mannetjes zowel qua uiterlijk als gedrag hun uiterste best moeten doen. Dus óók investeren, en niet alles bij het vrouwtje neerleggen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Vrouwen moeten kritisch zijn want ze moeten zijn kind kunnen dragen en verzorgen voor tig jaren. Hun risico is veel groter in de relatie.
Een man kan gewoon weglopen als m wil.
quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:24 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Als je het met me eens bent is er natuurlijk geen zak meer aan...
Bij vrouwen die geen kinderen willen hoeft dat dus niet.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is van alle tijden en zelfs universeel in de natuur. De vrouwen zijn daarom véél kieskeuriger. Dat zie je ook bij de vogels, waar de mannetjes zowel qua uiterlijk als gedrag hun uiterste best moeten doen. Dus óók investeren, en niet alles bij het vrouwtje neerleggen.
Beter accepteren mannen dat, dan is hun leven gemakkelijker
Waar zijn die vrouwen? Ik ken ze niet. Ik kom ze niet tegen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:07 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Stel je diezelfde vraag ook aan feministen die vinden dat mannen niet deugen?
En nee, want ik heb niet het gevoel dat ik iets mis
Op datingsites.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar zijn die vrouwen? Ik ken ze niet. Ik kom ze niet tegen.
Kom jij ze echt tegen, of laat jij je oren hangen naar mannen die een beeld neerzetten over wat hen allemaal niet bevalt aan ‘die feministische vrouwen’?
Dat is helemaal niet relevant. Wij worden geregeerd door onze instincten.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:32 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Bij vrouwen die geen kinderen willen hoeft dat dus niet.
Het lijkt mij persoonlijk ongezond om daar je mening op te baseren en om mij naar aanleiding daarvan op deze manier aan te spreken vind ik ook niet kloppen.quote:
Leuke relaties zijn zeldzaam tegenwoordig.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het lijkt mij persoonlijk ongezond om daar je mening op te baseren en om mij naar aanleiding daarvan op deze manier aan te spreken vind ik ook niet kloppen.
Ik geloof trouwens niet dat je geen fijne relatie zou willen hebben. En als het je echt niet zou uitmaken, dan zou je niet overal zo je beklag doen over vrouwen maar het hele verhaal gewoon links laten liggen.
Misschien ligt het ook aan je eigen instelling. Als je bij voorbaat al zo negatief over vrouwen denkt/praat dan wordt het ook lastig.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:58 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Leuke relaties zijn zeldzaam tegenwoordig.
Jammer dat je er zo over denkt. Met die negativiteit sta je imo hoe dan ook je eigen geluk in de weg, ofwel geluk in een relatie ofwel geluk en gemoedsrust als je kiest voor een leuk solo-leven.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:58 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Leuke relaties zijn zeldzaam tegenwoordig.
Dat lijken me geen feministen, maar onzekere vrouwen die waarschijnlijk door vervelende ervaringen getekend denken dat ze beter moeten selecteren bij de poort, maar met dergelijke taal de plank enorm misslaan.quote:Op zondag 4 oktober 2026 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook aan je eigen instelling. Als je bij voorbaat al zo negatief over vrouwen denkt/praat dan wordt het ook lastig.
Zie ook wel eens van die profielen en daaruit blijkt dan dat die vrouwen boos zijn op de hele wereld en dan beginnen ze met "Je moet niet denken dat ik... "etc. WIe klikt daar nu op?
Ja, dat zal de oorzaak wel zijn. En natuurlijk mogen ze gerust zo denken, maar zo'n negatieve grondhouding schrikt wel veel potentiele mannen af. Idem bij JKZ natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2026 23:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat lijken me geen feministen, maar onzekere vrouwen die waarschijnlijk door vervelende ervaringen getekend denken dat ze beter moeten selecteren bij de poort, maar met dergelijke taal de plank enorm misslaan.
Potentiële mannen om eens mee te daten of mannen die potentieel wel echt bij ze zouden kunnen passen?quote:Op zondag 4 oktober 2026 23:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, dat zal de oorzaak wel zijn. En natuurlijk mogen ze gerust zo denken, maar zo'n negatieve grondhouding schrikt wel veel potentiele mannen af. Idem bij JKZ natuurlijk.
Je negeert de mainstream negativiteit over mannen die de laatste jaren schering en inslag is. Geld wat je zegt dan ook over geslachtsgenoten?quote:Op zondag 4 oktober 2026 23:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jammer dat je er zo over denkt. Met die negativiteit sta je imo hoe dan ook je eigen geluk in de weg, ofwel geluk in een relatie ofwel geluk en gemoedsrust als je kiest voor een leuk solo-leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |