abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 3 oktober 2026 @ 08:41:43 #76
38824 crew  Droopie
pi_221902269
https://www.speeddaten.nl/nl/groningen-8860.htm

Speeddaten een optie?
Misschien wel meer dames die een afstandje reizen vanaf dat gehucht waar je/ jullie wonen.
Hell To The Liars
pi_221902980
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 20:37 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Ik woon op een heel fijne plek. Verhuizen zou ik alleen doen als er wat heel concreets tegenover staat. Met heel concreet bedoel ik dit geval de ware ontmoeten. Ik heb verder al vaker overwogen net te doen alsof ik centraal in het land woon om te kijken of de dames dan wel toehappen. Wellicht dat ik de proef eens op de som ga nemen.

Maar ehm, we dwalen wel enigszins af. Dit topic gaat niet over mijn privéleven maar over de vraag of er nog meer mannen zijn die op een onhandige plek wonen en wat hun ervaring is met het vinden van een partner. Dus laten we het daar vooral nu over hebben.
Ik heb dit bericht nog eens gelezen. En je komt op mij over dat voor jou de ware al heel gauw iemand is na een of twee nachtjes zweterige sex.

En dit ook: Bereid zijn om te verhuizen = bij haar intrekken.
Dat noem ik geen verhuizen.

Sorry als ik als een kritische bitch overkom, maar jouw intenties komen bij bij mij niet helemaal oprecht over.
Wel wanhopig. En waarom?
  zaterdag 3 oktober 2026 @ 10:48:17 #78
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_221903012
Waarom zo ver zoeken? Ik deed gewoon altijd een straal van 5 of 10 kilometer want 100 kilometer rijden terwijl je niet eens zeker weet of je erop mag is vrij zinloos
Le Diable
pi_221903105
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 10:48 schreef SemperLibertas het volgende:
Waarom zo ver zoeken? Ik deed gewoon altijd een straal van 5 of 10 kilometer want 100 kilometer rijden terwijl je niet eens zeker weet of je erop mag is vrij zinloos
TS vindt de Groningse dames blijkbaar niet goed genoeg.
pi_221903124
Tsja, we kunnen roepen wat wij willen. Maar TS zoekt eigenlijk alleen (bevestigende) berichten van gelijkgestemden.
pi_221903192
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 11:01 schreef DJKoster het volgende:
Tsja, we kunnen roepen wat wij willen. Maar TS zoekt eigenlijk alleen (bevestigende) berichten van gelijkgestemden.
Klopt. Maar het waarom zal wel een raadsel blijven.
  zaterdag 3 oktober 2026 @ 11:51:16 #82
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221903416
Ik denk ook dat men eens af moet stappen van de gedachte dat er op elk potje wel een dekseltje zou passen. Kans is wat mij betreft even groot dat er potjes zijn waar geen dekseltjes op passen en vice versa.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221903687
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:14 schreef Lienekien het volgende:
Afstand is ook wel een nadeel. Een van beiden moet altijd een lange reis maken. Spontaan afspreken is heel lastig. Je zit al snel misschien langer opgescheept met iemand dan je wil (omdat je bijv. elkaar bent in de weekends of de bezoekende minstens wel een nacht blijft om toch en omdat die anders laat nog terug moet) en dan komen voor beiden de andere bezigheden in het gedrang.

Je zegt dat je overal kunt werken, maar je hebt bij haar in de buurt natuurlijk niet zomaar een woning gevonden. Dus je kan met je type werk welk vrij makkelijk haar kant op komen, maar ga je dan bij haar op de lip zitten?
Is ook relatief, 50km is eigenlijk niks, zeker in een prille relatie.
We wonen niet in Texas waar je 2 dagen nodig bent om doorheen te rijden he?
Vakman pur sang
  zaterdag 3 oktober 2026 @ 13:10:34 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221903718
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 13:03 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Is ook relatief, 50km is eigenlijk niks, zeker in een prille relatie.
We wonen niet in Texas waar je 2 dagen nodig bent om doorheen te rijden he?
Maar de relatie bestaat nog niet, dat is het punt. En dan is het wel een belemmering. Dus.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zaterdag 3 oktober 2026 @ 13:56:40 #85
38824 crew  Droopie
pi_221903891
gelieve normaal te reageren op TS, lichtelijk geveegd op bepaalde reacties van vandaag
Hell To The Liars
pi_221903948
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 13:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Maar de relatie bestaat nog niet, dat is het punt. En dan is het wel een belemmering. Dus.
Juist niet, de eerste liefdes beginnen vaak op bepaalde afstand, je ziet mekaar een paar keer en na een tijdje ga je plannen om samen te wonen ergens.
Dat je eens per week een half uur tot uur rijdt niet aankunnen is pure luiheid
Vakman pur sang
  zaterdag 3 oktober 2026 @ 14:28:56 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_221904067
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 14:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Juist niet, de eerste liefdes beginnen vaak op bepaalde afstand, je ziet mekaar een paar keer en na een tijdje ga je plannen om samen te wonen ergens.
Dat je eens per week een half uur tot uur rijdt niet aankunnen is pure luiheid
Ik denk dat je het wel snapt, maar gewoon even lekker wil discuzeuren.
The love you take is equal to the love you make.
pi_221904154
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 14:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik denk dat je het wel snapt, maar gewoon even lekker wil discuzeuren.
Nou ja ben met TS eens dat vrouwen sneller geneigd zijn om te picky te worden irt wat ze nou eigenlijk te bieden hebben.
Ik denk eigenlijk dat de hele huidige 20-35jarige klasse daar wel last van heeft, iedereen is zijn of haar eigen prins(sesje) wil het beste vh beste maar zelf zijn ze nou ook niet uitzonderlijk.
Dan kan ik TS wel snappen dat als je erg veel overeenkomsten en/of potentie hebt het jammer is elkaar om wat km te negeren.

Al moet ik zeggen dat overeenkomsten elkaar helemaal niet aantrekken, dat is ook weer zo’n ding dat mensen denken wat niet klopt.
Internet daten geloof ik sowieso niet in, je moet elkaar zien, ruiken, zien bewegen/lopen om ineens die click te krijgen.
Vakman pur sang
  zondag 4 oktober 2026 @ 09:46:18 #89
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221908220
Afstand is natuurlijk ongemak dus als je in een uithoek woont dan werkt het zeker in je nadeel. Ik date ook niet met vrouwen uit iedere uithoek.

Anderzijds, als ze maar leuk genoeg was, wilde ik ook wel eens een uitzondering maken. Ik heb ook wel eens een vrouw uit Groningen gedate, gewoon omdat ik zo'n leukerd ook weer niet wilde laten lopen. Dus er zullen ook wel vrouwen zijn die daar in willen schipperen.

Dus wellicht is je profiel ook niet zodanig enthousiasmerend dat vrouwen bereid zijn het ongemak van de afstand maar voor lief te nemen. Of ze vinden je opmerkingen over verhuizen ook weer te opdringerig overkomen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Hexagon op 04-10-2026 10:30:12 ]
  zondag 4 oktober 2026 @ 10:19:49 #90
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_221908682
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 11:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik denk ook dat men eens af moet stappen van de gedachte dat er op elk potje wel een dekseltje zou passen. Kans is wat mij betreft even groot dat er potjes zijn waar geen dekseltjes op passen en vice versa.
Ja precies. Sommige mensen zijn gewoon te lelijk/afstotend/weerzinwekkend om lichamelijk bemind te worden. Daarin is de natuur heel hard. Wel kun je een lelijkerd aantrekkelijk of leuk vinden vanwegen bepaalde eigenschappen of karaktertrekken maar uiteindelijk wil je er ook nog op en dan haak je af
Le Diable
pi_221909321
Je kan toch gewoon zoeken binnen een bepaalde range, wat is het probleem? Misschien wat minder aantallen ja, maar goed, dat is het gevolg van in Oost-Groningen gaan wonen.
Wait for the ricochet.
Ein Besonderes unter den Besten.
  zondag 4 oktober 2026 @ 11:05:28 #92
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221909363
waarom zou je nog meedoen met die datingapps, volgens mij is wel gebleken dat die enorm toxic zijn en er vooral op uit om zoveel mogelijk geld uit de zakken van mannen de verzamelen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221910457
Wat je beschrijft is gewoon de standaard mannelijke ervaring met de dating app. Dat heeft geen zak met je locatie te maken. Vrouwen zijn overal, die trekken niet samen naar Flevoland ofzo :')

Dus of je standaarden liggen te hoog, of je profiel is kut, of je hebt de sociale vaardigheden van een natte theedoek. Waarschijnlijk een combi van alle 3.
No amount of money ever bought a second of time.
  zondag 4 oktober 2026 @ 12:27:53 #94
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221910548
quote:
16s.gif Op zondag 4 oktober 2026 11:05 schreef FlippingCoin het volgende:
waarom zou je nog meedoen met die datingapps, volgens mij is wel gebleken dat die enorm toxic zijn en er vooral op uit om zoveel mogelijk geld uit de zakken van mannen de verzamelen.
Ja maar wat hou je anders als man over?
De tijd dat je vrouwen op straat aan kon spreken of op een terrasje is allang voorbij, want of je bent een creep of een predator.
Over de werkplek hoeven we het helemaal niet meer te hebben.
  zondag 4 oktober 2026 @ 12:28:35 #95
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221910561
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2026 10:19 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ja precies. Sommige mensen zijn gewoon te lelijk/afstotend/weerzinwekkend om lichamelijk bemind te worden. Daarin is de natuur heel hard. Wel kun je een lelijkerd aantrekkelijk of leuk vinden vanwegen bepaalde eigenschappen of karaktertrekken maar uiteindelijk wil je er ook nog op en dan haak je af
Zat vrouwen gezien met een hartstikke lelijke vent maar ja dan heeft hij ook een hele dikke portemonnee.
  zondag 4 oktober 2026 @ 12:32:19 #96
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221910601
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 12:27 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
De tijd dat je vrouwen op straat aan kon spreken of op een terrasje is allang voorbij, want of je bent een creep of een predator.
gewoon in het dagelijks leven
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 4 oktober 2026 @ 12:37:58 #97
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221910650
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 12:27 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Je kunt toch gewoon nog een gesprek aanknopen met mensen op straat of in een bar? Zolang het een gewoon gesprek is en niet, zoals sommige mannen blijkbaar graag doen, in de supermarkt ineens achter je staan om te zeggen "je ziet er mooi uit" :{
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  zondag 4 oktober 2026 @ 12:58:12 #98
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221910833
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 16:49 schreef TokkieFamilie het volgende:
Ik zit al enige tijd op een datingsite. Wat mij is opgevallen is dat vrouwen één bepaald iets verreweg het meest belangrijk vinden: reisafstand. Beter gezegd, woon je ook maar een fractie te ver weg dan hoeven de dames je niet meer. Zelfs niet als werkelijk alles in je profiel matcht met dat van haar.

Mannen die centraal in het land wonen zijn enorm in het voordeel, ben ik inmiddels achter. Wie daarentegen, net als ik, in een uithoek van het land woont kan fluiten naar een vrouw. De berichten die ik stuur naar dames worden ofwel niet gelezen, of ze reageren wel maar laten meteen weten geen vent te willen die verder dan een kilometer of 50 van ze vandaan woont. Het feit dat ik freelancer ben en werkelijk op elk adres in het land mijn werk voor langere tijd kan uitvoeren, laat ze helemaal koud. Al heb je werkelijk precies dezelfde hobby's, houd je van precies dezelfde sport, eten, muziek, het maakt allemaal niet uit. En nee, ik heb niet bepaald een onaantrekkelijk uiterlijk, in tegendeel zelfs (al doet mijn gebruikersnaam wellicht anders vermoeden, haha)

Welke mannen die net als ik in een uithoek van Nederland wonen (Friesland, Groningen, Zeeland, Limburg) ervaren hetzelfde, dat ze alleen vanwege de reisafstand volstrekt kansloos zijn op datingsites?
Je bent wel heel staccato in je denken en volgordes.
Volgens mij moet je daten zien als een vuurpijl: de eerste afspraken moet je de ruimte geven om te bezien hoe het verloopt. Niet Bij date 1 al vér vooruit kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door phpmystyle op 04-10-2026 13:03:39 ]
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 4 oktober 2026 @ 12:58:25 #99
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221910836
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 12:37 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Je kunt toch gewoon nog een gesprek aanknopen met mensen op straat of in een bar? Zolang het een gewoon gesprek is en niet, zoals sommige mannen blijkbaar graag doen, in de supermarkt ineens achter je staan om te zeggen "je ziet er mooi uit" :{
Op een gegeven moment zul je toch ook de switch moeten maken om te laten zien dat je romantische interesse hebt en daar gaat het dan vaak mis, en om helemaal eerlijk te zijn het sap is tegenwoordig het persen niet waard. Te veel risico, te weinig beloning.

Voor veel fatsoenlijke mannen met eerlijke bedoelingen zijn moderne vrouwen dat risico gewoon niet meer waard.
Dat achterlijke gerol met de ogen als je als man alleen al "hallo" zegt.
Nee Dank je wel, teveel ongezonde achterdocht tegenwoordig.
pi_221910878
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2026 12:58 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Op een gegeven moment zul je toch ook de switch moeten maken om te laten zien dat je romantische interesse hebt en daar gaat het dan vaak mis, en om helemaal eerlijk te zijn het sap is tegenwoordig het persen niet waard. Te veel risico, te weinig beloning.

Voor veel fatsoenlijke mannen met eerlijke bedoelingen zijn moderne vrouwen dat risico gewoon niet meer waard.
Dat achterlijke gerol met de ogen als je als man al "hallo" zegt.
Nee Dankje wel, teveel ongezonde achterdocht tegenwoordig.
Al die gasten met hun 'je mag ook niks meer :( :( :( ' gejank, jezus.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')