Mensen die iets heel makkelijk laten lijken worden zo genoemd maar hebben altijd het meeste talent.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja maar hij is nonchalant. Ofzo.
Heeft ie je moeder gepaalt ofzo.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:40 schreef Black-Death het volgende:
Edvardsen matig. Typische wisselspeler voor een vermoeide tegenstander na 70 minuten ofzo.
Nee. Mag ik niet kritisch zijn?quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heeft ie je moeder gepaalt ofzo.
quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee. Mag ik niet kritisch zijn?
User @The_KGB ofzoiets denkt dat dit soort kritiek komt doordat de speler aan je moeder heeft gezeten. Vandaar dat ik het vroeg.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:32 schreef The-BFG het volgende:
[..]heeft ie je moeder gepaalt ofzo?
Als je dit nou zegt over Henrique..
Jawel hoor, maar bij @Bugno3 lijkt het wel of iet hem iets aangedaan heeft.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:40 schreef Black-Death het volgende:
Edvardsen matig. Typische wisselspeler voor een vermoeide tegenstander na 70 minuten ofzo.
Maar ff: hoezo op rechts dan? Met welke wapens gaat hij daar gevaarlijk zijn?quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:47 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar bij @:Bugno3 lijkt het wel of iet hem iets aangedaan heeft.
Ik blijf er iig bij, geef hem een kans en het liefst op rechts en hij gaat effectiever dan Berghuis zijn (niet dat, dat zo moeilijk is..)
Met wat ie al heeft laten zien op rechts, o.a. vrij veel goals.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar ff: hoezo op rechts dan? Met welke wapens gaat hij daar gevaarlijk zijn?
quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:50 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Met wat ie al heeft laten zien op rechts, o.a. vrij veel goals.
Heeft die je moeder gepaald?quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:49 schreef The-BFG het volgende:
Daarbij kunnen we beter kijken naar Henrique die al wedstrijden lang niet overtuigt.
quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Heeft die je moeder gepaald?
Een vrouw heeft meerdere gaten.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:55 schreef The-BFG het volgende:
[..]lijkt me sterk met zijn richtingsgevoel
Nou zo erg was het ook weer nietquote:
Niet hard, maar wel een vorm van natrappen wat mij betreft. Debiele actie.quote:Op zaterdag 12 september 2026 21:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nou zo erg was het ook weer niet
Dat is een understatement.quote:
quote:
Valt nu de goeie kant op, maar rond de 1-1 vond ik het toch instabiel ogen.quote:Op zaterdag 12 september 2026 21:42 schreef William_Papadin het volgende:
Dit is toch makkelijker dan we dachten
Hoop eigenlijk dat ze die komend seizoen gewoon kopen.quote:Op zaterdag 12 september 2026 21:45 schreef Schanulleke het volgende:
Lehrer presenteert zich wel als aanwinst.
Die is gehuurd zonder optie tot koop.quote:Op zaterdag 12 september 2026 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk dat ze die komend seizoen gewoon kopen.
Kan je er nog steeds een bod op doen na dit seizoenquote:Op zaterdag 12 september 2026 22:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die is gehuurd zonder optie tot koop.
De degradatiekandidaten zijn Cambuur, Telstar, ADO en Willem 2. Fortuna Sittard eindigt gewoon in de middenmoot.quote:Op zaterdag 12 september 2026 22:01 schreef Ludachrist het volgende:
Een wedstrijd tegen een degradatiekandidaat zonder billenknijpen, dat is de afgelopen jaren wel eens anders geweest.
Moest ik ook even aan denken. Geen enkele intentie om de bal te raken. Was natuurlijk wel echt zachtjes, maar trek dan aan een shirt als je iemand puur onregelementair wil afstoppen.quote:
Zeker. Maar goed, eerst maar wat meer potjes goed spelen.quote:Op zaterdag 12 september 2026 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je er nog steeds een bod op doen na dit seizoen
Bouwman is dan ook weer een jaar ouder.quote:Op zaterdag 12 september 2026 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je er nog steeds een bod op doen na dit seizoen
Het was inderdaad best ok. Wel was het tweede gedeelte van de eerste helft even wat onstabiel. Groot verval binnen paar minuten. Maar daarna goed opgelost.quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bouwman is dan ook weer een jaar ouder.
Verder een prima overwinning tegen de bus van Sittard.
Amrabat begon erg sterk, zakte daarna wel behoorlijk weg. Maar gewoon het feit dat hij weet waar hij moet staan en z'n intenties qua passing waren een verademing.quote:Op zondag 13 september 2026 08:10 schreef manny het volgende:
Ok. Het ziet er naar uit dat we langzaam naar iets toe groeien. Mooi.
Een 6, een 6, we hebben een 6. Een slot op de deur. Is ie perfect? nee. Maar zo een type heb je nodig.
Die Tolu is net alsof je grote broer mee mag doen met pleintjesvoetbalquote:Op zondag 13 september 2026 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
1-5 uit bij Fortuna is wel knap. FLATGEBOUW Tolu is een enorme cheatcode in de Eredivisie, evenals Brandt. Ook lekker dat Kehrer er meteen lekker inzit. Ouazane > Gloukh op linksbuiten.
Fortuna is geen degradatiekandidaat.quote:Op zaterdag 12 september 2026 22:01 schreef Ludachrist het volgende:
Een wedstrijd tegen een degradatiekandidaat zonder billenknijpen, dat is de afgelopen jaren wel eens anders geweest.
heel fijn om die erbij te hebben idd. Net als een aantal andere spelers trouwens. Het lijkt weer ergens op, hopelijk kunnen ze dit doorzetten dan kan het zomaar een leuk seizoen wordenquote:Op zondag 13 september 2026 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Tolu is net alsof je grote broer mee mag doen met pleintjesvoetbal
minimaal denk ik. Zal lang spannend blijven in de race voor het kampioenschap.quote:Op zondag 13 september 2026 12:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Je hebt de beste spits en middenvelder van de Eredivisie. Jullie worden makkelijk 2e.
Klopt. Doet elkaar niet heel veel. Vorige week kwam net iets te vroeg voor jullie.quote:Op zondag 13 september 2026 12:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
minimaal denk ik. Zal lang spannend blijven in de race voor het kampioenschap.
Kansen genoeg gehad, maar je moet ze wel maken.quote:Op zondag 13 september 2026 13:01 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Klopt. Doet elkaar niet heel veel. Vorige week kwam net iets te vroeg voor jullie.
Ja maar meer benen op het middenveld en spugen in de handen is alles wat je nodig hebt toch?quote:Op zondag 13 september 2026 13:03 schreef manny het volgende:
tevens met mokio, baas, ouazane, bouman en janse heb je toch nog wel wat aan jeugd / jongere spelers rondlopen die flink wat minuten moeten gaan maken. Bounida en Abdalla daar weer achter.
1 zwaluw.
Ik hoor dan dat ze een plan hadden voor fortuna in de variant dat ze de bus zouden parkeren en in een variant waarin ze er toch wat uit zouden komen. En, hou je vast mensen, dat ze daar op geoefend hadden tijdens de training. Het is niet te geloven maar dat heb je dus afgelopen jaar nooit gehoord, daar was het Inzet! werken!
Wat een eikels daar in de leiding bij Ajax. Heitinga kiezen.
Foebal, gewoon foebalquote:Op zondag 13 september 2026 13:09 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ja maar meer benen op het middenveld en spugen in de handen is alles wat je nodig hebt toch?
Inderdaad, met Heitinga weet je gewoon vooraf dat je weer een jaar weggooit. Echt bizar dat die vent is aangesteld.quote:Op zondag 13 september 2026 13:03 schreef manny het volgende:
tevens met mokio, baas, ouazane, bouman en janse heb je toch nog wel wat aan jeugd / jongere spelers rondlopen die flink wat minuten moeten gaan maken. Bounida en Abdalla daar weer achter.
1 zwaluw.
Ik hoor dan dat ze een plan hadden voor fortuna in de variant dat ze de bus zouden parkeren en in een variant waarin ze er toch wat uit zouden komen. En, hou je vast mensen, dat ze daar op geoefend hadden tijdens de training. Het is niet te geloven maar dat heb je dus afgelopen jaar nooit gehoord, daar was het Inzet! werken!
Het lijkt er bijna op dat je met een redelijke trainer, een redelijke spelersgroep en een voorbereid plan, je zomaar ver kan komen in de Eredivisie.quote:Op zondag 13 september 2026 13:03 schreef manny het volgende:
1 zwaluw.
Dat is goed bier.quote:Op maandag 14 september 2026 11:13 schreef Houniet het volgende:
Tijdens het interview met Brandt in Sittard, waren de reclameborden gevuld met Brand bier.
.
Geen idee, ik drink nietquote:
Een blik vol met spelers die 4 miljoen of meer verdienen. Jeetje, wie had dat kunnen voorzien dat je dan zomaar in de top 3 van NL kan staan.quote:Op maandag 14 september 2026 10:51 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Het lijkt er bijna op dat je met een redelijke trainer, een redelijke spelersgroep en een voorbereid plan, je zomaar ver kan komen in de Eredivisie.
Tal van voorbeelden waarbij hoge salarissen niks zeggen over prestaties, dus dit is jouw zoveelste onzin take.quote:Op maandag 14 september 2026 11:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Een blik vol met spelers die 4 miljoen of meer verdienen. Jeetje, wie had dat kunnen voorzien dat je dan zomaar in de top 3 van NL kan staan.
denk aan al die spelers die zijn vertrokken idd zoals vd boomen, akpom, itakura en sutalo. Verdienden bizar veel ookquote:Op maandag 14 september 2026 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Tal van voorbeelden waarbij hoge salarissen niks zeggen over prestaties, dus dit is jouw zoveelste onzin take.
Beetje pijnlijk als je iets onzin noemt en vervolgens er zelf feitelijk naast zit. Noem mij maar eens een team met een hoger salarishuis dan Ajax die niet in de top 3 van de ED zijn geëindigd.quote:Op maandag 14 september 2026 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Tal van voorbeelden waarbij hoge salarissen niks zeggen over prestaties, dus dit is jouw zoveelste onzin take.
Nou vriend, je mag mij ook 4 miljoen per jaar aan salaris geven, dan ga ik ook wel op dat veld staan, maar no way dat we dan in de top 3 van Nederland staan hoorquote:Op maandag 14 september 2026 11:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Een blik vol met spelers die 4 miljoen of meer verdienen. Jeetje, wie had dat kunnen voorzien dat je dan zomaar in de top 3 van NL kan staan.
Over het algemeen verdienen betere spelers natuurlijk een hogere salaris dan mindere spelers.quote:Op maandag 14 september 2026 12:00 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Nou vriend, je mag mij ook 4 miljoen per jaar aan salaris geven, dan ga ik ook wel op dat veld staan, maar no way dat we dan in de top 3 van Nederland staan hoor
wat dacht je van Ajax zelf afgelopen seizoen of het seizoen van steijn?quote:Op maandag 14 september 2026 12:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Beetje pijnlijk als je iets onzin noemt en vervolgens er zelf feitelijk naast zit. Noem mij maar eens een team met een hoger salarishuis dan Ajax die niet in de top 3 van de ED zijn geëindigd.
Het is gewoon vooral meer zekerheid in huis halen. Met een van den Boomen hoop je dat je wat kwaliteit in huis haalt, met Brandt wéét je dat je kwaliteit in huis haalt.quote:Op maandag 14 september 2026 12:03 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wat dacht je van Ajax zelf afgelopen seizoen of het seizoen van steijn?
Het is leuk als je hoge salarissen geeft maar als het aan de verkeerde spelers wordt uitgekeerd schiet je alsnog niks op he. En het lijkt nu iig een stuk beter uitgegeven dan afgelopen jaren
Eens, precies de koers die Ajax nu vaartquote:Op maandag 14 september 2026 12:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is gewoon vooral meer zekerheid in huis halen. Met een van den Boomen hoop je dat je wat kwaliteit in huis haalt, met Brandt wéét je dat je kwaliteit in huis haalt.
Tweede moet toch het minimale zijn. Liefst strijden voor de titel. Ben benieuwd.quote:Op maandag 14 september 2026 12:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Lekker mannen, goed weekend. We zijn weer hard op weg om weer derde of vierde te eindigen.
Ben wel echt benieuwd hoe dit seizoen zich gaat ontvouwen. Kan best een leuk seizoen worden. Tot nu toe lijkt de top 3 plus AZ in ieder geval niet heel veel voor elkaar onder te doen.quote:Op maandag 14 september 2026 13:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tweede moet toch het minimale zijn. Liefst strijden voor de titel. Ben benieuwd.
Je bedoelt de top 3 onder PSV? (Ajax,feyenoord en Az)quote:Op maandag 14 september 2026 14:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben wel echt benieuwd hoe dit seizoen zich gaat ontvouwen. Kan best een leuk seizoen worden. Tot nu toe lijkt de top 3 plus AZ in ieder geval niet heel veel voor elkaar onder te doen.
quote:Op maandag 14 september 2026 14:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je bedoelt de top 3 onder PSV? (Ajax,feyenoord en Az)
Voor jou bedoelen we dat inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2026 14:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je mag jezelf natuurlijk weer valse hoop gevenquote:Op maandag 14 september 2026 14:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor jou bedoelen we dat inderdaad.
Voor iedereen die er wat objectiever naar kijkt niet. Maar goed, we zijn pas net onderweg dus conclusies zijn sowieso voorbarig.
quote:Op maandag 14 september 2026 14:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Ajax wil alsnog Yves Bissouma binnenhalen, zo meldt Mike Verweij namens De Telegraaf maandagmiddag. De middenvelder is transfervrij na zijn vertrek bij Tottenham Hotspur.
Of de kans groot is dat Ajax de transfervrije middenvelder ook daadwerkelijk gaat inlijven, is niet bekend. De Amsterdammers hebben namelijk veel concurrentie voor de Malinees.
Mwoah. Ik ben wat Feyenoord betreft vrij realistisch hoor. Ik zou inzetten op plek 3 en dat lijkt me niet gek. PSV steekt voorlopig alleen niet echt boven Ajax, AZ en Feyenoord uit hoor, al vind jij uiteraard van wel (lol).quote:Op maandag 14 september 2026 14:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je mag jezelf natuurlijk weer valse hoop geven
janse verlengen zou top zijn.quote:Op maandag 14 september 2026 14:17 schreef Black-Death het volgende:
Dies Janse gaat zijn contract verlengen, en nog een nieuw gerucht:
[..]
De grootste club he. logisch toch?quote:Op maandag 14 september 2026 14:35 schreef William_Papadin het volgende:
Het loopt weer storm in het Ajax topic.
moet je als club nog maar goed mee omgaan en waren afgelopen jaren natuurlijk de terechte kampioen. Maar een walgelijk slechte concurrentie helpt wel idd.quote:Op maandag 14 september 2026 14:50 schreef Wotte het volgende:
PSV werd voornamelijk kampioen door het gebrek aan weerstand.
Lijkt er wel op dat de spelers aan wie Cruijff het meest heeft uitgegeven, het het slechtst doen. Henrique is een grijze mus die tien miljoen heeft gekost. Leonardo heeft het dubbele gekost en kan er gewoon niet zoveel van.quote:Op maandag 14 september 2026 11:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach het is wel traditie dat we op lb een prutser hebben die we voor teveel geld hebben gekocht.quote:Op maandag 14 september 2026 15:09 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Lijkt er wel op dat de spelers aan wie Cruijff het meest heeft uitgegeven, het het slechtst doen. Henrique is een grijze mus die tien miljoen heeft gekost. Leonardo heeft het dubbele gekost en kan er gewoon niet zoveel van.
Denk dat Jordi er nog wel van wakker ligt.
Alles buiten Ajax om is natuurlijk nooit terecht kampioen en per definitie kampioen van de armoede omdat Ajax niet kampioen is geworden.quote:Op maandag 14 september 2026 15:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
moet je als club nog maar goed mee omgaan en waren afgelopen jaren natuurlijk de terechte kampioen. Maar een walgelijk slechte concurrentie helpt wel idd.
Best grappig, dat de gekochte spelers nog niet presteren en de huurspelers wel. Maargoed, als je met een huurlingenlegioen kampioen wordt ben je ook spekkoper.quote:Op maandag 14 september 2026 15:09 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Lijkt er wel op dat de spelers aan wie Cruijff het meest heeft uitgegeven, het het slechtst doen. Henrique is een grijze mus die tien miljoen heeft gekost. Leonardo heeft het dubbele gekost en kan er gewoon niet zoveel van.
Moeten ze niet doenquote:Op maandag 14 september 2026 16:20 schreef over_hedge het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-denkt-aan-transfervrije-bissouma
Aanvallend stelt het ook allemaal niet veel voor. Veel balverlies.. en dat al wedstrijden lang.quote:Op maandag 14 september 2026 16:11 schreef Wotte het volgende:
Er is toch niet zoveel mis met Henrique? Aanvallend prima (daarvoor stel je 'm op niet om te verdedigen).
Leonardo moet je nog niet afschrijven, Zlatan begon nog dramatischer. Jack van Gelder riep zelfs dat het nooit wat zou worden met hem.quote:Op maandag 14 september 2026 15:09 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Scheelde heel weinig of Zlatan was gewoon afgeschreven met een transfer van een paar ton naar de Wolves.quote:Op maandag 14 september 2026 17:02 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Leonardo moet je nog niet afschrijven, Zlatan begon nog dramatischer. Jack van Gelder riep zelfs dat het nooit wat zou worden met hem.
Maar... Bij Zlatan hoorde je wel dat ie op de trainingen bizar goed was, van Leonardo heb ik daar niets over gelezen.
En natuurlijk.. resultaten uit het verleden.....
Gewoon nog even afwachten, maar je denkt bij zo'n bedrag wel dat een speler er meteen moet staan, maar goed Tolu is gelukkig wel een gouden greep.quote:Op maandag 14 september 2026 17:02 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Leonardo moet je nog niet afschrijven, Zlatan begon nog dramatischer. Jack van Gelder riep zelfs dat het nooit wat zou worden met hem.
Maar... Bij Zlatan hoorde je wel dat ie op de trainingen bizar goed was, van Leonardo heb ik daar niets over gelezen.
En natuurlijk.. resultaten uit het verleden.....
Dat heb ik over Leonardo ook al gelezen. Dat hij ze erin blijft schieten.quote:Op maandag 14 september 2026 17:02 schreef The-BFG het volgende:
Ze blijven inzetten op spelers met ervaring met vechten tegen degradatie.quote:Op maandag 14 september 2026 16:20 schreef over_hedge het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-denkt-aan-transfervrije-bissouma
Sterling houdt zich aanbevolen.quote:Op maandag 14 september 2026 18:40 schreef CR7 het volgende:
Dikzak Mike Verweij: "Ajax wil stunten met een transfervrije junk". Kan die weer roepen wat voor held Jordi is.
Die is waarschijnlijk zelfs zo stoned als een garnaal nog een van de betere middenvelder in de Eredivisie.quote:Op maandag 14 september 2026 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Lachgaskoning ook hier naartoe voor 80%
Elke speler die Jordi haalt is automatisch zelfs met één been de beste speler van de competitie. Zelfs als ze nooit verder zijn gekomen dan de Engelse middenmoot Aldus Wotte.quote:Op maandag 14 september 2026 22:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk zelfs zo stoned als een garnaal nog een van de betere middenvelder in de Eredivisie.
Tolu komt ook wel uit een goede competitie, die Leonardo speelde in de zandbak wekelijks tegen elf gehandicapten.quote:Op maandag 14 september 2026 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon nog even afwachten, maar je denkt bij zo'n bedrag wel dat een speler er meteen moet staan, maar goed Tolu is gelukkig wel een gouden greep.
Denk dat iedereen die op zondagmiddag met een half oog eens naar de Premier League gegluurd heeft. Wel kan beamen dat deze te weinig met zijn talent heeft gedaan. Op basis van talent alleen doet hij op zijn slippers nog mee in de Eredivisie. Hij steekt alleen veelal zelf een stok tussen de spakenquote:Op maandag 14 september 2026 22:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Elke speler die Jordi haalt is automatisch zelfs met één been de beste speler van de competitie. Zelfs als ze nooit verder zijn gekomen dan de Engelse middenmoot Aldus Wotte.
Als Ajax met Andre Ayew kwam was het ook een van de beste aanvallers aldus Wotte.
30 jaar en dan nog hoop putten uit dat talent wat er bijna nooit is uitgekomen.quote:Op maandag 14 september 2026 22:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat iedereen die op zondagmiddag met een half oog eens naar de Premier League gegluurd heeft. Wel kan beamen dat deze te weinig met zijn talent heeft gedaan. Op basis van talent alleen doet hij op zijn slippers nog mee in de Eredivisie. Hij steekt alleen veelal zelf een stok tussen de spaken
202 wedstrijden in PL haal je niet zonder jarenlang basisspeler te zijn. Zoals ik zeg die jongen is echt een goede voetballer. Alleen met name het laatste seizoen gooit hij zijn eigen glazen in. Maar goed zonder die kapotte ramen tekent hij nooit in de Eredivisie.quote:Op maandag 14 september 2026 23:04 schreef CR7 het volgende:
[..]
30 jaar en dan nog hoop putten uit dat talent wat er bijna nooit is uitgekomen.
Beste man is sinds 21/22 nooit vast basisspeler geweest, lijkt me een behoorlijke gok.quote:Op maandag 14 september 2026 23:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
202 wedstrijden in PL haal je niet zonder jarenlang basisspeler te zijn. Zoals ik zeg die jongen is echt een goede voetballer. Alleen met name het laatste seizoen gooit hij zijn eigen glazen in. Maar goed zonder die kapotte ramen tekent hij nooit in de Eredivisie.
Barry van Galen debuteerde op zijn 34e nog in Oranje. Het is nooit te laat.quote:Op maandag 14 september 2026 23:04 schreef CR7 het volgende:
[..]
30 jaar en dan nog hoop putten uit dat talent wat er bijna nooit is uitgekomen.
Bij Spurs niet onbetwist maar goed die club is nou ook niet heel stabiel geweest qua trainers. Al met al nog ruim honderd wedstrijden meegepakt. 24/25 in totaal nog 44 wedstrijden waaronder een Europa League finale.quote:Op maandag 14 september 2026 23:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Beste man is sinds 21/22 nooit vast basisspeler geweest, lijkt me een behoorlijke gok.
Doe maar gewoon niet.quote:Op maandag 14 september 2026 23:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
202 wedstrijden in PL haal je niet zonder jarenlang basisspeler te zijn. Zoals ik zeg die jongen is echt een goede voetballer. Alleen met name het laatste seizoen gooit hij zijn eigen glazen in. Maar goed zonder die kapotte ramen tekent hij nooit in de Eredivisie.
Ik heb die Europa League finale gezien was echt een beest in die wedstrijd. We gaan het eventueel meemakenquote:
Als je 'een beest' bent dan ga je niet op je 30ste transfervrij naar Ajax.quote:Op dinsdag 15 september 2026 08:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb die Europa League finale gezien was echt een beest in die wedstrijd. We gaan het eventueel meemaken
*kuch* Julian Brandtquote:Op dinsdag 15 september 2026 08:51 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als je 'een beest' bent dan ga je niet op je 30ste transfervrij naar Ajax.
Feyenoord ookquote:Op maandag 14 september 2026 14:50 schreef Wotte het volgende:
PSV werd voornamelijk kampioen door het gebrek aan weerstand.
Dit is er 1 voor de handtekening hoor.quote:Op maandag 14 september 2026 16:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alles buiten Ajax om is natuurlijk nooit terecht kampioen en per definitie kampioen van de armoede omdat Ajax niet kampioen is geworden.
Misschien wel logisch gezien de prijzen.quote:Op maandag 14 september 2026 18:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ze blijven inzetten op spelers met ervaring met vechten tegen degradatie.
Er kann sie alle haben, ist wilder als ein Stier! HW4 HW4, Halb Mensch, Halb Tier!quote:Op dinsdag 15 september 2026 08:51 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Soms vlieg je in het leven uit de bocht. Bovendien zijn er weinig plekken in Europa beter dan Amsterdam, als je enigzins een voorliefde hebt voor verdovende middelen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 08:51 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Heerkens is nu wel echt klaar lijkt me. Verantwoordelijk voor bijna alle tegendoelpunten gisteren en dan nog zo dom rood pakken.quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:20 schreef DeeBee het volgende:
Jong is echt schandalig slecht... De JEuGdOpLEiDinG, dE ToEKomSt
Vanavond maar eens aan het doelsaldo werken
Julian Brandt is voor de Eredivisie echt top, maar er is natuurlijk wel een reden dat hij niet een stapje (schuin) omhoog gaat (denk aan een Atletico, Aston Villa, Juventus etc).quote:
Je vergeet het Plan van Jordi in je betoogquote:Op dinsdag 15 september 2026 09:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Julian Brandt is voor de Eredivisie echt top, maar er is natuurlijk wel een reden dat hij niet een stapje (schuin) omhoog gaat (denk aan een Atletico, Aston Villa, Juventus etc).
Die kiest er op zijn 30ste voor om tegen FC Sion te gaan spelen in de Conference League.
Ja ik snap het wel. Daar lekker banken of hier nog een jaartje of drie het heertje zijn en om de prijzen voetballen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Julian Brandt is voor de Eredivisie echt top, maar er is natuurlijk wel een reden dat hij niet een stapje (schuin) omhoog gaat (denk aan een Atletico, Aston Villa, Juventus etc).
Die kiest er op zijn 30ste voor om tegen FC Sion te gaan spelen in de Conference League.
Gekke is dat ze afgelopen vrijdag tegen RKC wel echt goed speelde en totaal geflatteerd met 0-2 verloren.quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:20 schreef DeeBee het volgende:
Jong is echt schandalig slecht... De JEuGdOpLEiDinG, dE ToEKomSt
Vanavond maar eens aan het doelsaldo werken
Is natuurlijk een beetje hetzelfde als met Gotze toen - die had toch ook genoeg om uit te zoeken maar koos bewust voor een PSV om daarna alsnog een stap te maken.quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Götze was ook echt al wel een beetje 'klaar' vond ik. Die kon op slimmigheid hier nog aardig wat bolwerken, maar daar was het beste wel af. Dat hij naderhand nog naar Frankfürt ging verbaasde mij welquote:Op dinsdag 15 september 2026 09:50 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Is natuurlijk een beetje hetzelfde als met Gotze toen - die had toch ook genoeg om uit te zoeken maar koos bewust voor een PSV om daarna alsnog een stap te maken.
het maakt mij niet zo gek veel uit waarom een speler zoals Brandt voor Ajax kiest, blij dat we toch nog steeds de aantrekkingskracht hebben om dit soort spelers te halen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja eens, we hebben denk ik ook ook niet de top-top versie van Brandt nu hoor, vind hem ook veel op talent doen, oogt soms nog een beetje traag, en is volgens mij nog niet helemaal fit. Niet voor niks dat hij transfervrij was.quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Götze was ook echt al wel een beetje 'klaar' vond ik. Die kon op slimmigheid hier nog aardig wat bolwerken, maar daar was het beste wel af. Dat hij naderhand nog naar Frankfürt ging verbaasde mij wel
Brandt heeft gewoon alles gespeeld vorig jaar en heeft meegedaan aan de voorbereiding. Waarom zou hij niet helemaal fit zijn?quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:05 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ja eens, we hebben denk ik ook ook niet de top-top versie van Brandt nu hoor, vind hem ook veel op talent doen, oogt soms nog een beetje traag, en is volgens mij nog niet helemaal fit. Niet voor niks dat hij transfervrij was.
Hij heeft zelf aangegeven (volgens mij 2 weken geleden) dat hij nog fitter moet worden, en aan zijn conditie en moet werken.quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:11 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Brandt heeft gewoon alles gespeeld vorig jaar en heeft meegedaan aan de voorbereiding. Waarom zou hij niet helemaal fit zijn?
Apart. Eredivisie > Bundesliga.quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:14 schreef papert het volgende:
[..]
Hij heeft zelf aangegeven (volgens mij 2 weken geleden) dat hij nog fitter moet worden, en aan zijn conditie en moet werken.
Hij is fit, gaf hij van de week zelf aan.quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:14 schreef papert het volgende:
[..]
Hij heeft zelf aangegeven (volgens mij 2 weken geleden) dat hij nog fitter moet worden, en aan zijn conditie en moet werken.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is fit, gaf hij van de week zelf aan.
https://www.ajaxshowtime.(...)niet-blij-met-mezelfquote:Tot slot gaat het over de fitheid van Brandt. De Ajacied kwam niet geheel fit aan bij Ajax, maar inmiddels is het een stuk beter gesteld met de fitheid. 'Ik denk dat ik nu op honderd procent zit, vooral nadat ik de data tegen PSV zag.'
Overdrijven is ook een kunst. Zulke dingen overkomt elke club wel eens.quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:02 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het maakt mij niet zo gek veel uit waarom een speler zoals Brandt voor Ajax kiest, blij dat we toch nog steeds de aantrekkingskracht hebben om dit soort spelers te halen.
Oew sterling doet nog veel pijn zie ik. Snap ik welquote:Op dinsdag 15 september 2026 10:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Zulke dingen overkomt elke club wel eens.
PSV haalt een Perisic, NAC een Ayew, Twente een Pjaca, PSV een Gotze, Feyenoord een Sterling. Brugge een Sommer, Balotelli naar Sion. En Ajax zo'n half uitgebluste Duitser. Dat heeft echt geen reet met de naam van Ajax te maken, maar hun gebrek aan andere opties.
Wat een zelfpijperij alleen omdat een uitgerangeerde speler eens voor Ajax kiest.quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Oew sterling doet nog veel pijn zie ik. Snap ik wel![]()
Ajax
Het doet je weer eens wat. Dan weer psv, dan ajax. Erg mooiquote:Op dinsdag 15 september 2026 11:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat een zelfpijperij alleen omdat een uitgerangeerde speler eens voor Ajax kiest.
Maakt Ajax wel een beetje klein wel.
Wel aandoenlijk hoe trots je bent op zo'n transfer.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:18 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Het doet je weer eens wat. Dan weer psv, dan ajax. Erg mooi
Groot genoeg omdat je hier al jaren komt.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat een zelfpijperij alleen omdat een uitgerangeerde speler eens voor Ajax kiest.
Maakt Ajax wel een beetje klein wel.
Nou van Jong Ajax wordt je ook niet warmquote:Op dinsdag 15 september 2026 13:42 schreef Adames het volgende:
Bijzondere keuze.
We missen ongeveer dit type wel. Steur en Taylor zijn weg, Klaassen en Brandt zijn geen echte verbindingsspelers.
Maar het is nu ook wel weer overvol met grote namen en toch ook wel aardig talent dat nu moeilijker er tussen komt.
Gelukkig geen 1 januari zoals de geblesseerde linksbuiten.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:37 schreef DeeBee het volgende:
GROOT STERK SLECHT
'Dertig' kan ook x 1.5, dus veel energie zal er niet meer in zitten
Jordi kookt door.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
Romano, het is rond
https://www.voetbalprimeu(...)transfervrij-op.html
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
Romano, het is rond
https://www.voetbalprimeu(...)transfervrij-op.html
Over kaal gesproken ze hadden Heitinga nooit moeten ontslaan, die had tenminste wel Ajax DNA. Wat ze nu hebben vind ik toch tien keer niks.quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:29 schreef Wotte het volgende:
Dit is by far de beste niet kale zes in de Eredivisie. De rest kan er geen reet van dat scheelt al.
Ja die kent iedereen. Hij is voor alle clubs en maakt rare filpmjesquote:Op dinsdag 15 september 2026 15:46 schreef Houniet het volgende:
@:Paul even wat anders, nu je hier toch bent. Ken jij Kapitein IJsselstein op Instagram, echt legendarisch. Zegt goeie dingen over ons Ajax.
Hij kan wel ballen als hij zin heeft.quote:Op dinsdag 15 september 2026 16:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Pfff... wat je leest over die Bissouma word je niet vrolijk van. Los van het lachgas (waar hij hopelijk vanaf is) schijnt het gewoon een halve gare te zijn qua mentaliteit en intelligentie. Dit kan zomaar onze Sterling worden.
Lijkt me de gok niet waard.quote:Op dinsdag 15 september 2026 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan wel ballen als hij zin heeft.
Eens, ik vind het ook wel een groot risico.quote:Op dinsdag 15 september 2026 16:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me de gok niet waard.
Jammer dat Brubbie er niet meer is, was een goed duo geweestquote:Op dinsdag 15 september 2026 16:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Pfff... wat je leest over die Bissouma word je niet vrolijk van. Los van het lachgas (waar hij hopelijk vanaf is) schijnt het gewoon een halve gare te zijn qua mentaliteit en intelligentie. Dit kan zomaar onze Sterling worden.
Jullie staan altijd zo negatief in het leven.quote:Op dinsdag 15 september 2026 19:15 schreef CR7 het volgende:
Alleen naamgeile @:Wotte is positief over Bissouma.
Tolu is dus blijkbaar ziek. Dus 1 wissel was wel logischquote:Op dinsdag 15 september 2026 18:59 schreef FireFox1 het volgende:
Waarom nou weer 5 wijzigingen? Ging toch goed zo?
Niets geleerd van het avontuur met Itaharen...quote:Op dinsdag 15 september 2026 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens, ik vind het ook wel een groot risico.
Blijft toch echt ongelooflijkquote:
Moet toch mijn ongelijk toegeven.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:49 schreef Bugno3 het volgende:
Brandt is een cheat code in de Eredivisie.
Inmiddels ruim over de 50x denk ik wel. Stond vorig jaar april op 47 (voor al zijn teams)quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je kunt zeggen van Klaasen wat je wilt, maar het is echt niet meer normaal hoe vaak die 1-0 scoort
Nummer 3 van de KKD. Gedraag je eens man.quote:Op dinsdag 15 september 2026 21:13 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat ik best tevreden ben over Ajax
Dat gevoel heb ik lang niet gehad!
Jij bent vast de gezelligste thuisquote:Op dinsdag 15 september 2026 21:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nummer 3 van de KKD. Gedraag je eens man.
Ze moeten wel even doorduwen. Willen II kwam er al 2x uit inmiddels.quote:Op dinsdag 15 september 2026 21:13 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat ik best tevreden ben over Ajax
Dat gevoel heb ik lang niet gehad!
Best knap. Nog minder blij zijn dan Dolberg met een doelpunt.quote:
Eerst zelfvertrouwen opvijzelen op de trainingquote:Op dinsdag 15 september 2026 21:45 schreef Black-Death het volgende:
Was toch wel een potje om Leonardo ook te laten spelen. Wel bijzonder dat die niet eens mag invallen.
Die kun je gewoon afschrijven eigenlijkquote:Op dinsdag 15 september 2026 21:45 schreef Black-Death het volgende:
Was toch wel een potje om Leonardo ook te laten spelen. Wel bijzonder dat die niet eens mag invallen.
Die jongen is niet fit, laat hij daar eerst maar aan werken.quote:Op dinsdag 15 september 2026 21:45 schreef Black-Death het volgende:
Nou nou, dat is volgens mij echt te vroeg. Positioneel kun je echt wel zien dat ie snapt wat ie moet doen, nu fit worden en zekerheid tankenquote:Op dinsdag 15 september 2026 21:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die kun je gewoon afschrijven eigenlijk
lekker boeiendquote:Op dinsdag 15 september 2026 21:57 schreef Shreyas het volgende:
Jammer, weer niet de nul gehouden in een thuiswedstrijd.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 21:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die kun je gewoon afschrijven eigenlijk
Na Excelsior drie weken interlandbreak, het is bijna een tweede voorbereiding. Leonardo optrainen en wat oefenminuten gunnen. Laat hem maar lekker in de luwte zijn groove terugvinden.quote:Op dinsdag 15 september 2026 21:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die jongen is niet fit, laat hij daar eerst maar aan werken.
zeer hoopvol. En zo dominantquote:Op woensdag 16 september 2026 07:36 schreef Bugno3 het volgende:
Wel erg mooi, deze wedstrijd na de meltdowns over de opstelling. Willem II is wel een nogal gehandicapt G-elftal, maar dat we door zo'n geparkeerde bus heen voetballen stemt wel hoopvol. Daarbij Dolberg zien juichen (!) en lachen (!!). Rare avond zo.
Benieuwd of die het ook een niveautje hoger kan laten zien dan Shelbourne, Zwolle, Fortuna, Willem II en Sion.quote:
Die assists van Dolberg waren wel om te smullen.quote:Op woensdag 16 september 2026 08:21 schreef The-BFG het volgende:
Berghuis is ook helemaal aan het opleven, had nog wel even Leonardo verwacht. Maar aangezien in het Dolberg meer gun, was dit ook wel goed.
dolberg voelt hopelijk nu echt de concurrentie en daardoor de noodzaak echt te leveren. Kwam er gisteren goed uit iigquote:Op woensdag 16 september 2026 08:22 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Die assists van Dolberg waren wel om te smullen.
Dat zeker, blij dat ie voor Ajax heeft gekozen. Iig voor de eredivisie een zeer goede speler.quote:Op woensdag 16 september 2026 08:29 schreef William_Papadin het volgende:
Oh ja en Brandt natuurlijk met afstand beste speler
Hoe zou vetpens Stegeman nou in de bus gezeten hebben met zijn bus-tactiek?quote:Op woensdag 16 september 2026 09:07 schreef Black-Death het volgende:
Laten we ook weer niet té euforisch worden; Willem II was wel heel zwak
Maar al met al prima avondje. Zaterdag weer graag.
Hey Feyenoord is nog steeds aan het ejaculeren na hun 7-0 van dit weekend, mogen wij dus ook.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:07 schreef Black-Death het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat je de ene keer tegen zo'n matig Willem II moet spelen en dan in de CL (of latere fase Conference League wat betreft Ajax) tegen een random topclub. Niet te doen.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:07 schreef Black-Death het volgende:
Wat een zeikbeer, gaat ie wat zeuren omdat die Slory 1 minuut aan de kant moest..quote:Op woensdag 16 september 2026 09:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoe zou vetpens Stegeman nou in de bus gezeten hebben met zijn bus-tactiek?
0-7 met het beste spel van een Nederlandse club (van de misschien afgelopen 20 jaar?) vergelijken met een 5-1 tegen degradatiekandidaat nummer 1.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:19 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Hey Feyenoord is nog steeds aan het ejaculeren na hun 7-0 van dit weekend, mogen wij dus ook.
quote:Op woensdag 16 september 2026 09:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
0-7 met het beste spel van een Nederlandse club (van de misschien afgelopen 20 jaar?)
Er is een plan, spelers lijken overtuigd dus vooralsnog positief.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:28 schreef Wotte het volgende:
Is iedereen al overtuigd van Michel inmiddels?
DVD van de 7-0 incoming! Die kan op de plank naast de DVD met de huldiging omdat jullie 2de zijn geworden.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
0-7 met het beste spel van een Nederlandse club (van de misschien afgelopen 20 jaar?) vergelijken met een 5-1 tegen degradatiekandidaat nummer 1.
Ze hadden notabene volgens de statistieken 3 gemiste grote kansen. Een xG van 1,6. Zo vlekkeloos was het niet hoor.
Michel is in de basis wel een prima trainer natuurlijk. Maar nu al overtuigd? Op basis van wat precies? Ajax heeft welgeteld 1 echte test gehad en die hebben ze in eigen huis met 3-1 verloren.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:28 schreef Wotte het volgende:
Is iedereen al overtuigd van Michel inmiddels?
Neger alsjeblieftquote:Op woensdag 16 september 2026 09:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
0-7 met het beste spel van een Nederlandse club (van de misschien afgelopen 20 jaar?) vergelijken met een 5-1 tegen degradatiekandidaat nummer 1.
Ze hadden notabene volgens de statistieken 3 gemiste grote kansen. Een xG van 1,6. Zo vlekkeloos was het niet hoor.
hopelijk zet dit door zodat we lang op 3 fronten mee kunnen strijden. Maar zeker positief, hoewel ik gisteren wel twijfels had over de opstellingquote:Op woensdag 16 september 2026 09:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Er is een plan, spelers lijken overtuigd dus vooralsnog positief.
Het lijkt wel wat meer solide te zijn met een Michel die niet aarzelt om een tactische wissel danwel wijziging door te voeren, zoals gisteren met Dolberg ipv een Tolu, dan zie je dat Ajax toch wel anders speelt dan met Tolu. Of dat komt doordat de spelers slim genoeg zijn om dat om te zetten of een Michel die dat coacht, denk een combi van beide.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
DVD van de 7-0 incoming! Die kan op de plank naast de DVD met de huldiging omdat jullie 2de zijn geworden.
Kleine club.
[..]
Michel is in de basis wel een prima trainer natuurlijk. Maar nu al overtuigd? Op basis van wat precies? Ajax heeft welgeteld 1 echte test gehad en die hebben ze in eigen huis met 3-1 verloren.
Daarnaast denk ik dat zelfs een Heitinga met deze selectie wel dit voetbal zou kunnen spelen. Het is niet zo dat Ajax nou zo onwijs goed voetbalt toch? Ze hebben gewoon de selectie voor het voetbal wat ze nu laten zien.
Dat wordt ook wel weer een mooi potje. Ik denk dat Excelsior op dit moment hoger op de ranglijst staat dan waar ze horen, maar het moet eerst nog gebeuren.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:07 schreef Black-Death het volgende:
Fixedquote:
Stop hier maar mee.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:33 schreef Solispolar het volgende:
Daarnaast denk ik dat zelfs een Heitinga met deze selectie wel dit voetbal zou kunnen spelen.
als men dat soort onzin loopt te verkondigen weet je dat diegene zit te trollen. Maar wel zeiken als dom feyenoord volk hetzelfde doet in het psv topicquote:
Dit is een beest.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:06 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
@:Wotte ik ben om, dit is een MONSTER-SIGNINGLETS GOOOOOOOOO
Je ziet duidelijk een plan, visie en iemand die het overbrengt. Fysiek en conditioneel lijken ze in orde. Tactisch staat het in mijn optiek veelal goed. Sinds Fariolli niet meer gezien. Sowieso onder Heitinga was het schrijnend dat ze de tweede helft door de hoeven zakten.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
DVD van de 7-0 incoming! Die kan op de plank naast de DVD met de huldiging omdat jullie 2de zijn geworden.
Kleine club.
[..]
Michel is in de basis wel een prima trainer natuurlijk. Maar nu al overtuigd? Op basis van wat precies? Ajax heeft welgeteld 1 echte test gehad en die hebben ze in eigen huis met 3-1 verloren.
Daarnaast denk ik dat zelfs een Heitinga met deze selectie wel dit voetbal zou kunnen spelen. Het is niet zo dat Ajax nou zo onwijs goed voetbalt toch? Ze hebben gewoon de selectie voor het voetbal wat ze nu laten zien.
Jaarcontract, we zien het wel.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:32 schreef Wotte het volgende:
Ik snap de skepsis wel rond Bissouma. Ik ben niet geheel blind maar die speelde onder Postecoglou als een beest.
Ik heb er vertrouwen in.
7 miljoen tekengeld?quote:Op woensdag 16 september 2026 11:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jaarcontract, we zien het wel.
Ja kan toch geen appels met peren vergelijkenquote:
Zegt Solisbipolar die Shakthar vergelijkt met Barça.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja kan toch geen appels met peren vergelijkenDe ene trainer een topselectie geven en de ander een kutselectie.
Financieel zul je er geen bult aan vallen. Is wel een typetje wat dwars kan liggen als het hem niet zint en zo lopen er natuurlijk nog een paar die zouden kunnen gaan muiten.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jaarcontract, we zien het wel.
Dat kan altijd, dat heb je met selecties waarvan er een stuk of 18 basis zouden kunnen zijn. Aan de staf dit te managen en so far so good. Blij dat we geen bank hebben iig die om te janken zou zijnquote:Op woensdag 16 september 2026 11:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Financieel zul je er geen bult aan vallen. Is wel een typetje wat dwars kan liggen als het hem niet zint en zo lopen er natuurlijk nog een paar die zouden kunnen gaan muiten.
Shakthar vergelijkt met Barcelona? Waar precies?quote:Op woensdag 16 september 2026 11:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zegt Solisbipolar die Shakthar vergelijkt met Barça.
Jellyquote:Op woensdag 16 september 2026 11:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Shakthar vergelijkt met Barcelona? Waar precies?
Ik gaf alleen aan dat de wedstrijd tegen Barcelona een beetje genant was van jullie.. met een feestvierende Steijn en een selectie die het allemaal 'wel prima' vond gaan. Een beetje jongens die op schoolreisje mochten gaan.
Maar wel fijn dat jullie dit weekend PEC Zwolle hebben laten zien wie de baas isBeste wedstrijd in 20 jaar las ik zelfs, reden voor feest lijkt me.
Bedoel meer het type mens hij is bij Spurs uit de selectie gezet omdat hij lachgas had gebruikt op video. Vind ik als beursgenoteerd bedrijf wel een risico, hij zal maar onder invloed iemand doodrijden op de A1.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat kan altijd, dat heb je met selecties waarvan er een stuk of 18 basis zouden kunnen zijn. Aan de staf dit te managen en so far so good. Blij dat we geen bank hebben iig die om te janken zou zijn
Kan me zelf niet brengen tot juichen voor hem.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedoel meer het type mens hij is bij Spurs uit de selectie gezet omdat hij lachgas had gebruikt op video. Vind ik als beursgenoteerd bedrijf wel een risico, hij zal maar onder invloed iemand doodrijden op de A1.
Verder als speler niks op aan te merken hij is echt een beest van een middenvelder.
Staan nog best veel spelers op het veld waar Heitinga ook beschikking over had.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja kan toch geen appels met peren vergelijkenDe ene trainer een topselectie geven en de ander een kutselectie.
Ach CR7. Ach Feyenoord. Allebei niet zo relevant maar wel heel hard bezig om toch een beetje gezien te worden.quote:
Er staan er natuurlijk vooral veel waar Heitinga géén beschikking over had.. Dit is gewoon een ander team dan destijds.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Staan nog best veel spelers op het veld waar Heitinga ook beschikking over had.
We kunnen ook gewoon conclusie trekken dat de staff rondom Heitinga niet goed genoeg was voor Ajax. Dat je tegenwoordig meer mee moet nemen om een topclub te coachen dan uitgebreide ervaring als voetballer. Het spelletje is zeker de afgelopen jaren mede met de invloed van data gewoon lastiger geworden. De KNVB faalt hier ook gewoon in.
Naast dat het tactisch rammelde was gewoon conditioneel zwaar ondermaats en zat er ook weinig idee achter. Dat blijkt ook wel uit uitspraken die spelers terloops doen als ze de vergelijking maken.
Ik zeg niet dat Michel een toptrainer is maar wel eentje die zijn zaken op orde heeft en weet wat er gevraagd wordt in het hedendaagse voetbal en bovendien de capaciteiten heeft om het naar het veld te vertalen.
Daar waren Heitinga en zijn staff ook zelf bij toen die selectie werd samengesteld. Het is niet zo dat men geen rooie cent had om de reet mee te krabben. Er is 50/60 miljoen euro besteed. Bovendien hoef je zelfs met die selectie niet vijfde te worden terwijl Fariolli met minder er meer uithaalde.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Er staan er natuurlijk vooral veel waar Heitinga géén beschikking over had.. Dit is gewoon een ander team dan destijds.
ah zo. Ja dat is wel een risico idd. Hopelijk gaat dat meevallen want voetballend zie ik wel een meerwaardequote:Op woensdag 16 september 2026 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedoel meer het type mens hij is bij Spurs uit de selectie gezet omdat hij lachgas had gebruikt op video. Vind ik als beursgenoteerd bedrijf wel een risico, hij zal maar onder invloed iemand doodrijden op de A1.
Verder als speler niks op aan te merken hij is echt een beest van een middenvelder.
Niet veel meer dan dit waarschijnlijk. Er zijn uiteindelijk in een seizoen maar zoveel spelers die je kunt huren en transfervrij kunt oppikken of die aan het specifieke profiel voldoen waarop Jordi scout om je selectie compleet te krijgen.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:12 schreef Lt.Bookman het volgende:
Moet je voorstellen wat Jordi volgend jaar met een zak geld uit de Champions League wel niet kan doen![]()
Ik wacht wel met het kopen van een woonboot tot ná mei '28.
Voor Nederlandse teams heeft het geen enkele zin om spelers voor 20 miljoen te kopen.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:12 schreef Lt.Bookman het volgende:
Moet je voorstellen wat Jordi volgend jaar met een zak geld uit de Champions League wel niet kan doen![]()
Ik wacht wel met het kopen van een woonboot tot ná mei '28.
Ik snap niet helemaal wat ze daarmee bedoelen. Qua namen, leeftijd of type speler?quote:Op woensdag 16 september 2026 12:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Voor Nederlandse teams heeft het geen enkele zin om spelers voor 20 miljoen te kopen.
Overigens zei Mart ten Have het wel mooi: Brandt, Bissouma en Amrabat is een soort van Olympiakos-middenveld.
Dat het een beetje een middenveld van mislukte/verlopen spelers op leeftijd is.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat ze daarmee bedoelen. Qua namen, leeftijd of type speler?
Geneuzel dus. Volgens mij ligt prime van een middenvelder veelal tussen 27 pakweg 32.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat het een beetje een middenveld van mislukte/verlopen spelers op leeftijd is.
Dat klopt, dus als je goed bent speel je tussen je 27e en 32e niet bij Ajax.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geneuzel dus. Volgens mij ligt prime van een middenvelder veelal tussen 27 pakweg 32.
Ja man, de leeftijd is leidend. Niet dat deze spelers met pek en veren zijn weggejaagd door Tottenham, Borussia Dortmund, Fenerbahce etc.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geneuzel dus. Volgens mij ligt prime van een middenvelder veelal tussen 27 pakweg 32.
Dat is maar net waar je de lat legt. Ajax is ook gewoon een grote club in Europa veelal buiten Nederland omdat calvanistische invloeden hier welig tieren maar dat ter zijde. Bovendien zijn de tijden dat je voor maximaal een miljoen op loonlijst staat ook allang verleden tijd. Ze verdienen ook gewoon serieus geld in ieder geval bij Ajax. Dan haal je toch net wat makkelijker speler over die goed genoeg voor de Europese subtop zijn.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat klopt, dus als je goed bent speel je tussen je 27e en 32e niet bij Ajax.
Ik zou zeggen dat er een verband is tussen ervaring en kunde wellicht gaat dat bij jou niet op gezien het aantal posts en de kwaliteit ervan.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja man, de leeftijd is leidend. Niet dat deze spelers met pek en veren zijn weggejaagd door Tottenham, Borussia Dortmund, Fenerbahce etc.
Ik zou zeggen dat er een verband is tussen de verloop van iemand zijn carrière en zijn huidige niveau. Zegt een stuk meer dan jouw zelf verzonnen theorie over wanneer iemand in zijn prime is.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat er een verband is tussen ervaring en kunde wellicht gaat dat bij jou niet op gezien het aantal posts en de kwaliteit ervan.
Het zal je verbazen maar de literatuur op dit onderwerp is vrij uitgebreid en consistent.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat er een verband is tussen de verloop van iemand zijn carrière en zijn huidige niveau. Zegt een stuk meer dan jouw zelf verzonnen theorie over wanneer iemand in zijn prime is.
Het zal je verbazen, maar het is dan ongetwijfeld een gemiddelde. Dan houdt in dat er dus ook een hele grote groep in die leeftijdsklasse die hun prime voorbij zijn.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zal je verbazen maar de literatuur op dit onderwerp is vrij uitgebreid en consistent.
Ik reageerde op de stelling dat het spelers 'op leeftijd zijn' dat is met dertig jaar nog niet het geval. Omdat een speler op het middenveld gemiddeld genomen 27-32 in hun prime zijn. Als dat laatste consistent blijkt uit onderzoeken van slimme koppen dan klopt de voorgaande stelling niet.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar het is dan ongetwijfeld een gemiddelde. Dan houdt in dat er dus ook een hele grote groep in die leeftijdsklasse die hun prime voorbij zijn.
Hoger plafond dan De Ligt. Ik zeg het alvast.quote:
Het zou geweldig zijn wanneer je wat minder op desbetreffende user reageert en zijn kop niet nog vaker zichtbaar is in dit topic.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zal je verbazen maar de literatuur op dit onderwerp is vrij uitgebreid en consistent.
En iedereen bang dat hij weg wilde omdat er te weinig perspectief zou zijnquote:
Je mot 'm onder de tafel lullenquote:Op woensdag 16 september 2026 14:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Het zou geweldig zijn wanneer je wat minder op desbetreffende user reageert en zijn kop niet nog vaker zichtbaar is in dit topic.
[..]
En iedereen bang dat hij weg wilde omdat er te weinig perspectief zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |