Ach het is wel traditie dat we op lb een prutser hebben die we voor teveel geld hebben gekocht.quote:Op maandag 14 september 2026 15:09 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Lijkt er wel op dat de spelers aan wie Cruijff het meest heeft uitgegeven, het het slechtst doen. Henrique is een grijze mus die tien miljoen heeft gekost. Leonardo heeft het dubbele gekost en kan er gewoon niet zoveel van.
Denk dat Jordi er nog wel van wakker ligt.
Alles buiten Ajax om is natuurlijk nooit terecht kampioen en per definitie kampioen van de armoede omdat Ajax niet kampioen is geworden.quote:Op maandag 14 september 2026 15:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
moet je als club nog maar goed mee omgaan en waren afgelopen jaren natuurlijk de terechte kampioen. Maar een walgelijk slechte concurrentie helpt wel idd.
Best grappig, dat de gekochte spelers nog niet presteren en de huurspelers wel. Maargoed, als je met een huurlingenlegioen kampioen wordt ben je ook spekkoper.quote:Op maandag 14 september 2026 15:09 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Lijkt er wel op dat de spelers aan wie Cruijff het meest heeft uitgegeven, het het slechtst doen. Henrique is een grijze mus die tien miljoen heeft gekost. Leonardo heeft het dubbele gekost en kan er gewoon niet zoveel van.
Moeten ze niet doenquote:Op maandag 14 september 2026 16:20 schreef over_hedge het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-denkt-aan-transfervrije-bissouma
Aanvallend stelt het ook allemaal niet veel voor. Veel balverlies.. en dat al wedstrijden lang.quote:Op maandag 14 september 2026 16:11 schreef Wotte het volgende:
Er is toch niet zoveel mis met Henrique? Aanvallend prima (daarvoor stel je 'm op niet om te verdedigen).
Leonardo moet je nog niet afschrijven, Zlatan begon nog dramatischer. Jack van Gelder riep zelfs dat het nooit wat zou worden met hem.quote:Op maandag 14 september 2026 15:09 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Scheelde heel weinig of Zlatan was gewoon afgeschreven met een transfer van een paar ton naar de Wolves.quote:Op maandag 14 september 2026 17:02 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Leonardo moet je nog niet afschrijven, Zlatan begon nog dramatischer. Jack van Gelder riep zelfs dat het nooit wat zou worden met hem.
Maar... Bij Zlatan hoorde je wel dat ie op de trainingen bizar goed was, van Leonardo heb ik daar niets over gelezen.
En natuurlijk.. resultaten uit het verleden.....
Gewoon nog even afwachten, maar je denkt bij zo'n bedrag wel dat een speler er meteen moet staan, maar goed Tolu is gelukkig wel een gouden greep.quote:Op maandag 14 september 2026 17:02 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Leonardo moet je nog niet afschrijven, Zlatan begon nog dramatischer. Jack van Gelder riep zelfs dat het nooit wat zou worden met hem.
Maar... Bij Zlatan hoorde je wel dat ie op de trainingen bizar goed was, van Leonardo heb ik daar niets over gelezen.
En natuurlijk.. resultaten uit het verleden.....
Dat heb ik over Leonardo ook al gelezen. Dat hij ze erin blijft schieten.quote:Op maandag 14 september 2026 17:02 schreef The-BFG het volgende:
Ze blijven inzetten op spelers met ervaring met vechten tegen degradatie.quote:Op maandag 14 september 2026 16:20 schreef over_hedge het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-denkt-aan-transfervrije-bissouma
Sterling houdt zich aanbevolen.quote:Op maandag 14 september 2026 18:40 schreef CR7 het volgende:
Dikzak Mike Verweij: "Ajax wil stunten met een transfervrije junk". Kan die weer roepen wat voor held Jordi is.
Die is waarschijnlijk zelfs zo stoned als een garnaal nog een van de betere middenvelder in de Eredivisie.quote:Op maandag 14 september 2026 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Lachgaskoning ook hier naartoe voor 80%
Elke speler die Jordi haalt is automatisch zelfs met één been de beste speler van de competitie. Zelfs als ze nooit verder zijn gekomen dan de Engelse middenmoot Aldus Wotte.quote:Op maandag 14 september 2026 22:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk zelfs zo stoned als een garnaal nog een van de betere middenvelder in de Eredivisie.
Tolu komt ook wel uit een goede competitie, die Leonardo speelde in de zandbak wekelijks tegen elf gehandicapten.quote:Op maandag 14 september 2026 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon nog even afwachten, maar je denkt bij zo'n bedrag wel dat een speler er meteen moet staan, maar goed Tolu is gelukkig wel een gouden greep.
Denk dat iedereen die op zondagmiddag met een half oog eens naar de Premier League gegluurd heeft. Wel kan beamen dat deze te weinig met zijn talent heeft gedaan. Op basis van talent alleen doet hij op zijn slippers nog mee in de Eredivisie. Hij steekt alleen veelal zelf een stok tussen de spakenquote:Op maandag 14 september 2026 22:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Elke speler die Jordi haalt is automatisch zelfs met één been de beste speler van de competitie. Zelfs als ze nooit verder zijn gekomen dan de Engelse middenmoot Aldus Wotte.
Als Ajax met Andre Ayew kwam was het ook een van de beste aanvallers aldus Wotte.
30 jaar en dan nog hoop putten uit dat talent wat er bijna nooit is uitgekomen.quote:Op maandag 14 september 2026 22:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat iedereen die op zondagmiddag met een half oog eens naar de Premier League gegluurd heeft. Wel kan beamen dat deze te weinig met zijn talent heeft gedaan. Op basis van talent alleen doet hij op zijn slippers nog mee in de Eredivisie. Hij steekt alleen veelal zelf een stok tussen de spaken
202 wedstrijden in PL haal je niet zonder jarenlang basisspeler te zijn. Zoals ik zeg die jongen is echt een goede voetballer. Alleen met name het laatste seizoen gooit hij zijn eigen glazen in. Maar goed zonder die kapotte ramen tekent hij nooit in de Eredivisie.quote:Op maandag 14 september 2026 23:04 schreef CR7 het volgende:
[..]
30 jaar en dan nog hoop putten uit dat talent wat er bijna nooit is uitgekomen.
Beste man is sinds 21/22 nooit vast basisspeler geweest, lijkt me een behoorlijke gok.quote:Op maandag 14 september 2026 23:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
202 wedstrijden in PL haal je niet zonder jarenlang basisspeler te zijn. Zoals ik zeg die jongen is echt een goede voetballer. Alleen met name het laatste seizoen gooit hij zijn eigen glazen in. Maar goed zonder die kapotte ramen tekent hij nooit in de Eredivisie.
Barry van Galen debuteerde op zijn 34e nog in Oranje. Het is nooit te laat.quote:Op maandag 14 september 2026 23:04 schreef CR7 het volgende:
[..]
30 jaar en dan nog hoop putten uit dat talent wat er bijna nooit is uitgekomen.
Bij Spurs niet onbetwist maar goed die club is nou ook niet heel stabiel geweest qua trainers. Al met al nog ruim honderd wedstrijden meegepakt. 24/25 in totaal nog 44 wedstrijden waaronder een Europa League finale.quote:Op maandag 14 september 2026 23:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Beste man is sinds 21/22 nooit vast basisspeler geweest, lijkt me een behoorlijke gok.
Doe maar gewoon niet.quote:Op maandag 14 september 2026 23:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
202 wedstrijden in PL haal je niet zonder jarenlang basisspeler te zijn. Zoals ik zeg die jongen is echt een goede voetballer. Alleen met name het laatste seizoen gooit hij zijn eigen glazen in. Maar goed zonder die kapotte ramen tekent hij nooit in de Eredivisie.
Ik heb die Europa League finale gezien was echt een beest in die wedstrijd. We gaan het eventueel meemakenquote:
Als je 'een beest' bent dan ga je niet op je 30ste transfervrij naar Ajax.quote:Op dinsdag 15 september 2026 08:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb die Europa League finale gezien was echt een beest in die wedstrijd. We gaan het eventueel meemaken
*kuch* Julian Brandtquote:Op dinsdag 15 september 2026 08:51 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als je 'een beest' bent dan ga je niet op je 30ste transfervrij naar Ajax.
Feyenoord ookquote:Op maandag 14 september 2026 14:50 schreef Wotte het volgende:
PSV werd voornamelijk kampioen door het gebrek aan weerstand.
Dit is er 1 voor de handtekening hoor.quote:Op maandag 14 september 2026 16:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alles buiten Ajax om is natuurlijk nooit terecht kampioen en per definitie kampioen van de armoede omdat Ajax niet kampioen is geworden.
Misschien wel logisch gezien de prijzen.quote:Op maandag 14 september 2026 18:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ze blijven inzetten op spelers met ervaring met vechten tegen degradatie.
Er kann sie alle haben, ist wilder als ein Stier! HW4 HW4, Halb Mensch, Halb Tier!quote:Op dinsdag 15 september 2026 08:51 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Soms vlieg je in het leven uit de bocht. Bovendien zijn er weinig plekken in Europa beter dan Amsterdam, als je enigzins een voorliefde hebt voor verdovende middelen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 08:51 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Heerkens is nu wel echt klaar lijkt me. Verantwoordelijk voor bijna alle tegendoelpunten gisteren en dan nog zo dom rood pakken.quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:20 schreef DeeBee het volgende:
Jong is echt schandalig slecht... De JEuGdOpLEiDinG, dE ToEKomSt
Vanavond maar eens aan het doelsaldo werken
Julian Brandt is voor de Eredivisie echt top, maar er is natuurlijk wel een reden dat hij niet een stapje (schuin) omhoog gaat (denk aan een Atletico, Aston Villa, Juventus etc).quote:
Je vergeet het Plan van Jordi in je betoogquote:Op dinsdag 15 september 2026 09:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Julian Brandt is voor de Eredivisie echt top, maar er is natuurlijk wel een reden dat hij niet een stapje (schuin) omhoog gaat (denk aan een Atletico, Aston Villa, Juventus etc).
Die kiest er op zijn 30ste voor om tegen FC Sion te gaan spelen in de Conference League.
Ja ik snap het wel. Daar lekker banken of hier nog een jaartje of drie het heertje zijn en om de prijzen voetballen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Julian Brandt is voor de Eredivisie echt top, maar er is natuurlijk wel een reden dat hij niet een stapje (schuin) omhoog gaat (denk aan een Atletico, Aston Villa, Juventus etc).
Die kiest er op zijn 30ste voor om tegen FC Sion te gaan spelen in de Conference League.
Gekke is dat ze afgelopen vrijdag tegen RKC wel echt goed speelde en totaal geflatteerd met 0-2 verloren.quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:20 schreef DeeBee het volgende:
Jong is echt schandalig slecht... De JEuGdOpLEiDinG, dE ToEKomSt
Vanavond maar eens aan het doelsaldo werken
Is natuurlijk een beetje hetzelfde als met Gotze toen - die had toch ook genoeg om uit te zoeken maar koos bewust voor een PSV om daarna alsnog een stap te maken.quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Götze was ook echt al wel een beetje 'klaar' vond ik. Die kon op slimmigheid hier nog aardig wat bolwerken, maar daar was het beste wel af. Dat hij naderhand nog naar Frankfürt ging verbaasde mij welquote:Op dinsdag 15 september 2026 09:50 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Is natuurlijk een beetje hetzelfde als met Gotze toen - die had toch ook genoeg om uit te zoeken maar koos bewust voor een PSV om daarna alsnog een stap te maken.
het maakt mij niet zo gek veel uit waarom een speler zoals Brandt voor Ajax kiest, blij dat we toch nog steeds de aantrekkingskracht hebben om dit soort spelers te halen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja eens, we hebben denk ik ook ook niet de top-top versie van Brandt nu hoor, vind hem ook veel op talent doen, oogt soms nog een beetje traag, en is volgens mij nog niet helemaal fit. Niet voor niks dat hij transfervrij was.quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Götze was ook echt al wel een beetje 'klaar' vond ik. Die kon op slimmigheid hier nog aardig wat bolwerken, maar daar was het beste wel af. Dat hij naderhand nog naar Frankfürt ging verbaasde mij wel
Brandt heeft gewoon alles gespeeld vorig jaar en heeft meegedaan aan de voorbereiding. Waarom zou hij niet helemaal fit zijn?quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:05 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ja eens, we hebben denk ik ook ook niet de top-top versie van Brandt nu hoor, vind hem ook veel op talent doen, oogt soms nog een beetje traag, en is volgens mij nog niet helemaal fit. Niet voor niks dat hij transfervrij was.
Hij heeft zelf aangegeven (volgens mij 2 weken geleden) dat hij nog fitter moet worden, en aan zijn conditie en moet werken.quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:11 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Brandt heeft gewoon alles gespeeld vorig jaar en heeft meegedaan aan de voorbereiding. Waarom zou hij niet helemaal fit zijn?
Apart. Eredivisie > Bundesliga.quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:14 schreef papert het volgende:
[..]
Hij heeft zelf aangegeven (volgens mij 2 weken geleden) dat hij nog fitter moet worden, en aan zijn conditie en moet werken.
Hij is fit, gaf hij van de week zelf aan.quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:14 schreef papert het volgende:
[..]
Hij heeft zelf aangegeven (volgens mij 2 weken geleden) dat hij nog fitter moet worden, en aan zijn conditie en moet werken.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is fit, gaf hij van de week zelf aan.
https://www.ajaxshowtime.(...)niet-blij-met-mezelfquote:Tot slot gaat het over de fitheid van Brandt. De Ajacied kwam niet geheel fit aan bij Ajax, maar inmiddels is het een stuk beter gesteld met de fitheid. 'Ik denk dat ik nu op honderd procent zit, vooral nadat ik de data tegen PSV zag.'
Overdrijven is ook een kunst. Zulke dingen overkomt elke club wel eens.quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:02 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het maakt mij niet zo gek veel uit waarom een speler zoals Brandt voor Ajax kiest, blij dat we toch nog steeds de aantrekkingskracht hebben om dit soort spelers te halen.
Oew sterling doet nog veel pijn zie ik. Snap ik welquote:Op dinsdag 15 september 2026 10:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Zulke dingen overkomt elke club wel eens.
PSV haalt een Perisic, NAC een Ayew, Twente een Pjaca, PSV een Gotze, Feyenoord een Sterling. Brugge een Sommer, Balotelli naar Sion. En Ajax zo'n half uitgebluste Duitser. Dat heeft echt geen reet met de naam van Ajax te maken, maar hun gebrek aan andere opties.
Wat een zelfpijperij alleen omdat een uitgerangeerde speler eens voor Ajax kiest.quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Oew sterling doet nog veel pijn zie ik. Snap ik wel![]()
Ajax
Het doet je weer eens wat. Dan weer psv, dan ajax. Erg mooiquote:Op dinsdag 15 september 2026 11:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat een zelfpijperij alleen omdat een uitgerangeerde speler eens voor Ajax kiest.
Maakt Ajax wel een beetje klein wel.
Wel aandoenlijk hoe trots je bent op zo'n transfer.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:18 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Het doet je weer eens wat. Dan weer psv, dan ajax. Erg mooi
Groot genoeg omdat je hier al jaren komt.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat een zelfpijperij alleen omdat een uitgerangeerde speler eens voor Ajax kiest.
Maakt Ajax wel een beetje klein wel.
Nou van Jong Ajax wordt je ook niet warmquote:Op dinsdag 15 september 2026 13:42 schreef Adames het volgende:
Bijzondere keuze.
We missen ongeveer dit type wel. Steur en Taylor zijn weg, Klaassen en Brandt zijn geen echte verbindingsspelers.
Maar het is nu ook wel weer overvol met grote namen en toch ook wel aardig talent dat nu moeilijker er tussen komt.
Gelukkig geen 1 januari zoals de geblesseerde linksbuiten.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:37 schreef DeeBee het volgende:
GROOT STERK SLECHT
'Dertig' kan ook x 1.5, dus veel energie zal er niet meer in zitten
Jordi kookt door.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
Romano, het is rond
https://www.voetbalprimeu(...)transfervrij-op.html
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
Romano, het is rond
https://www.voetbalprimeu(...)transfervrij-op.html
Over kaal gesproken ze hadden Heitinga nooit moeten ontslaan, die had tenminste wel Ajax DNA. Wat ze nu hebben vind ik toch tien keer niks.quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:29 schreef Wotte het volgende:
Dit is by far de beste niet kale zes in de Eredivisie. De rest kan er geen reet van dat scheelt al.
Ja die kent iedereen. Hij is voor alle clubs en maakt rare filpmjesquote:Op dinsdag 15 september 2026 15:46 schreef Houniet het volgende:
@:Paul even wat anders, nu je hier toch bent. Ken jij Kapitein IJsselstein op Instagram, echt legendarisch. Zegt goeie dingen over ons Ajax.
Hij kan wel ballen als hij zin heeft.quote:Op dinsdag 15 september 2026 16:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Pfff... wat je leest over die Bissouma word je niet vrolijk van. Los van het lachgas (waar hij hopelijk vanaf is) schijnt het gewoon een halve gare te zijn qua mentaliteit en intelligentie. Dit kan zomaar onze Sterling worden.
Lijkt me de gok niet waard.quote:Op dinsdag 15 september 2026 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan wel ballen als hij zin heeft.
Eens, ik vind het ook wel een groot risico.quote:Op dinsdag 15 september 2026 16:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt me de gok niet waard.
Jammer dat Brubbie er niet meer is, was een goed duo geweestquote:Op dinsdag 15 september 2026 16:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Pfff... wat je leest over die Bissouma word je niet vrolijk van. Los van het lachgas (waar hij hopelijk vanaf is) schijnt het gewoon een halve gare te zijn qua mentaliteit en intelligentie. Dit kan zomaar onze Sterling worden.
Jullie staan altijd zo negatief in het leven.quote:Op dinsdag 15 september 2026 19:15 schreef CR7 het volgende:
Alleen naamgeile @:Wotte is positief over Bissouma.
Tolu is dus blijkbaar ziek. Dus 1 wissel was wel logischquote:Op dinsdag 15 september 2026 18:59 schreef FireFox1 het volgende:
Waarom nou weer 5 wijzigingen? Ging toch goed zo?
Niets geleerd van het avontuur met Itaharen...quote:Op dinsdag 15 september 2026 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens, ik vind het ook wel een groot risico.
Blijft toch echt ongelooflijkquote:
Moet toch mijn ongelijk toegeven.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:49 schreef Bugno3 het volgende:
Brandt is een cheat code in de Eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |