Inmiddels ruim over de 50x denk ik wel. Stond vorig jaar april op 47 (voor al zijn teams)quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je kunt zeggen van Klaasen wat je wilt, maar het is echt niet meer normaal hoe vaak die 1-0 scoort
Nummer 3 van de KKD. Gedraag je eens man.quote:Op dinsdag 15 september 2026 21:13 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat ik best tevreden ben over Ajax
Dat gevoel heb ik lang niet gehad!
Jij bent vast de gezelligste thuisquote:Op dinsdag 15 september 2026 21:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nummer 3 van de KKD. Gedraag je eens man.
Ze moeten wel even doorduwen. Willen II kwam er al 2x uit inmiddels.quote:Op dinsdag 15 september 2026 21:13 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat ik best tevreden ben over Ajax
Dat gevoel heb ik lang niet gehad!
Best knap. Nog minder blij zijn dan Dolberg met een doelpunt.quote:
Eerst zelfvertrouwen opvijzelen op de trainingquote:Op dinsdag 15 september 2026 21:45 schreef Black-Death het volgende:
Was toch wel een potje om Leonardo ook te laten spelen. Wel bijzonder dat die niet eens mag invallen.
Die kun je gewoon afschrijven eigenlijkquote:Op dinsdag 15 september 2026 21:45 schreef Black-Death het volgende:
Was toch wel een potje om Leonardo ook te laten spelen. Wel bijzonder dat die niet eens mag invallen.
Die jongen is niet fit, laat hij daar eerst maar aan werken.quote:Op dinsdag 15 september 2026 21:45 schreef Black-Death het volgende:
Nou nou, dat is volgens mij echt te vroeg. Positioneel kun je echt wel zien dat ie snapt wat ie moet doen, nu fit worden en zekerheid tankenquote:Op dinsdag 15 september 2026 21:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die kun je gewoon afschrijven eigenlijk
lekker boeiendquote:Op dinsdag 15 september 2026 21:57 schreef Shreyas het volgende:
Jammer, weer niet de nul gehouden in een thuiswedstrijd.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 21:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die kun je gewoon afschrijven eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |