Inmiddels ruim over de 50x denk ik wel. Stond vorig jaar april op 47 (voor al zijn teams)quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je kunt zeggen van Klaasen wat je wilt, maar het is echt niet meer normaal hoe vaak die 1-0 scoort
Nummer 3 van de KKD. Gedraag je eens man.quote:Op dinsdag 15 september 2026 21:13 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat ik best tevreden ben over Ajax
Dat gevoel heb ik lang niet gehad!
Jij bent vast de gezelligste thuisquote:Op dinsdag 15 september 2026 21:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nummer 3 van de KKD. Gedraag je eens man.
Ze moeten wel even doorduwen. Willen II kwam er al 2x uit inmiddels.quote:Op dinsdag 15 september 2026 21:13 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat ik best tevreden ben over Ajax
Dat gevoel heb ik lang niet gehad!
Best knap. Nog minder blij zijn dan Dolberg met een doelpunt.quote:
Eerst zelfvertrouwen opvijzelen op de trainingquote:Op dinsdag 15 september 2026 21:45 schreef Black-Death het volgende:
Was toch wel een potje om Leonardo ook te laten spelen. Wel bijzonder dat die niet eens mag invallen.
Die kun je gewoon afschrijven eigenlijkquote:Op dinsdag 15 september 2026 21:45 schreef Black-Death het volgende:
Was toch wel een potje om Leonardo ook te laten spelen. Wel bijzonder dat die niet eens mag invallen.
Die jongen is niet fit, laat hij daar eerst maar aan werken.quote:Op dinsdag 15 september 2026 21:45 schreef Black-Death het volgende:
Nou nou, dat is volgens mij echt te vroeg. Positioneel kun je echt wel zien dat ie snapt wat ie moet doen, nu fit worden en zekerheid tankenquote:Op dinsdag 15 september 2026 21:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die kun je gewoon afschrijven eigenlijk
lekker boeiendquote:Op dinsdag 15 september 2026 21:57 schreef Shreyas het volgende:
Jammer, weer niet de nul gehouden in een thuiswedstrijd.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 21:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die kun je gewoon afschrijven eigenlijk
Na Excelsior drie weken interlandbreak, het is bijna een tweede voorbereiding. Leonardo optrainen en wat oefenminuten gunnen. Laat hem maar lekker in de luwte zijn groove terugvinden.quote:Op dinsdag 15 september 2026 21:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die jongen is niet fit, laat hij daar eerst maar aan werken.
zeer hoopvol. En zo dominantquote:Op woensdag 16 september 2026 07:36 schreef Bugno3 het volgende:
Wel erg mooi, deze wedstrijd na de meltdowns over de opstelling. Willem II is wel een nogal gehandicapt G-elftal, maar dat we door zo'n geparkeerde bus heen voetballen stemt wel hoopvol. Daarbij Dolberg zien juichen (!) en lachen (!!). Rare avond zo.
Benieuwd of die het ook een niveautje hoger kan laten zien dan Shelbourne, Zwolle, Fortuna, Willem II en Sion.quote:
Die assists van Dolberg waren wel om te smullen.quote:Op woensdag 16 september 2026 08:21 schreef The-BFG het volgende:
Berghuis is ook helemaal aan het opleven, had nog wel even Leonardo verwacht. Maar aangezien in het Dolberg meer gun, was dit ook wel goed.
dolberg voelt hopelijk nu echt de concurrentie en daardoor de noodzaak echt te leveren. Kwam er gisteren goed uit iigquote:Op woensdag 16 september 2026 08:22 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Die assists van Dolberg waren wel om te smullen.
Dat zeker, blij dat ie voor Ajax heeft gekozen. Iig voor de eredivisie een zeer goede speler.quote:Op woensdag 16 september 2026 08:29 schreef William_Papadin het volgende:
Oh ja en Brandt natuurlijk met afstand beste speler
Hoe zou vetpens Stegeman nou in de bus gezeten hebben met zijn bus-tactiek?quote:Op woensdag 16 september 2026 09:07 schreef Black-Death het volgende:
Laten we ook weer niet té euforisch worden; Willem II was wel heel zwak
Maar al met al prima avondje. Zaterdag weer graag.
Hey Feyenoord is nog steeds aan het ejaculeren na hun 7-0 van dit weekend, mogen wij dus ook.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:07 schreef Black-Death het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat je de ene keer tegen zo'n matig Willem II moet spelen en dan in de CL (of latere fase Conference League wat betreft Ajax) tegen een random topclub. Niet te doen.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:07 schreef Black-Death het volgende:
Wat een zeikbeer, gaat ie wat zeuren omdat die Slory 1 minuut aan de kant moest..quote:Op woensdag 16 september 2026 09:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoe zou vetpens Stegeman nou in de bus gezeten hebben met zijn bus-tactiek?
0-7 met het beste spel van een Nederlandse club (van de misschien afgelopen 20 jaar?) vergelijken met een 5-1 tegen degradatiekandidaat nummer 1.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:19 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Hey Feyenoord is nog steeds aan het ejaculeren na hun 7-0 van dit weekend, mogen wij dus ook.
quote:Op woensdag 16 september 2026 09:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
0-7 met het beste spel van een Nederlandse club (van de misschien afgelopen 20 jaar?)
Er is een plan, spelers lijken overtuigd dus vooralsnog positief.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:28 schreef Wotte het volgende:
Is iedereen al overtuigd van Michel inmiddels?
DVD van de 7-0 incoming! Die kan op de plank naast de DVD met de huldiging omdat jullie 2de zijn geworden.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
0-7 met het beste spel van een Nederlandse club (van de misschien afgelopen 20 jaar?) vergelijken met een 5-1 tegen degradatiekandidaat nummer 1.
Ze hadden notabene volgens de statistieken 3 gemiste grote kansen. Een xG van 1,6. Zo vlekkeloos was het niet hoor.
Michel is in de basis wel een prima trainer natuurlijk. Maar nu al overtuigd? Op basis van wat precies? Ajax heeft welgeteld 1 echte test gehad en die hebben ze in eigen huis met 3-1 verloren.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:28 schreef Wotte het volgende:
Is iedereen al overtuigd van Michel inmiddels?
Neger alsjeblieftquote:Op woensdag 16 september 2026 09:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
0-7 met het beste spel van een Nederlandse club (van de misschien afgelopen 20 jaar?) vergelijken met een 5-1 tegen degradatiekandidaat nummer 1.
Ze hadden notabene volgens de statistieken 3 gemiste grote kansen. Een xG van 1,6. Zo vlekkeloos was het niet hoor.
hopelijk zet dit door zodat we lang op 3 fronten mee kunnen strijden. Maar zeker positief, hoewel ik gisteren wel twijfels had over de opstellingquote:Op woensdag 16 september 2026 09:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Er is een plan, spelers lijken overtuigd dus vooralsnog positief.
Het lijkt wel wat meer solide te zijn met een Michel die niet aarzelt om een tactische wissel danwel wijziging door te voeren, zoals gisteren met Dolberg ipv een Tolu, dan zie je dat Ajax toch wel anders speelt dan met Tolu. Of dat komt doordat de spelers slim genoeg zijn om dat om te zetten of een Michel die dat coacht, denk een combi van beide.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
DVD van de 7-0 incoming! Die kan op de plank naast de DVD met de huldiging omdat jullie 2de zijn geworden.
Kleine club.
[..]
Michel is in de basis wel een prima trainer natuurlijk. Maar nu al overtuigd? Op basis van wat precies? Ajax heeft welgeteld 1 echte test gehad en die hebben ze in eigen huis met 3-1 verloren.
Daarnaast denk ik dat zelfs een Heitinga met deze selectie wel dit voetbal zou kunnen spelen. Het is niet zo dat Ajax nou zo onwijs goed voetbalt toch? Ze hebben gewoon de selectie voor het voetbal wat ze nu laten zien.
Dat wordt ook wel weer een mooi potje. Ik denk dat Excelsior op dit moment hoger op de ranglijst staat dan waar ze horen, maar het moet eerst nog gebeuren.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:07 schreef Black-Death het volgende:
Fixedquote:
Stop hier maar mee.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:33 schreef Solispolar het volgende:
Daarnaast denk ik dat zelfs een Heitinga met deze selectie wel dit voetbal zou kunnen spelen.
als men dat soort onzin loopt te verkondigen weet je dat diegene zit te trollen. Maar wel zeiken als dom feyenoord volk hetzelfde doet in het psv topicquote:
Dit is een beest.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:06 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
@:Wotte ik ben om, dit is een MONSTER-SIGNINGLETS GOOOOOOOOO
Je ziet duidelijk een plan, visie en iemand die het overbrengt. Fysiek en conditioneel lijken ze in orde. Tactisch staat het in mijn optiek veelal goed. Sinds Fariolli niet meer gezien. Sowieso onder Heitinga was het schrijnend dat ze de tweede helft door de hoeven zakten.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
DVD van de 7-0 incoming! Die kan op de plank naast de DVD met de huldiging omdat jullie 2de zijn geworden.
Kleine club.
[..]
Michel is in de basis wel een prima trainer natuurlijk. Maar nu al overtuigd? Op basis van wat precies? Ajax heeft welgeteld 1 echte test gehad en die hebben ze in eigen huis met 3-1 verloren.
Daarnaast denk ik dat zelfs een Heitinga met deze selectie wel dit voetbal zou kunnen spelen. Het is niet zo dat Ajax nou zo onwijs goed voetbalt toch? Ze hebben gewoon de selectie voor het voetbal wat ze nu laten zien.
Jaarcontract, we zien het wel.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:32 schreef Wotte het volgende:
Ik snap de skepsis wel rond Bissouma. Ik ben niet geheel blind maar die speelde onder Postecoglou als een beest.
Ik heb er vertrouwen in.
7 miljoen tekengeld?quote:Op woensdag 16 september 2026 11:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jaarcontract, we zien het wel.
Ja kan toch geen appels met peren vergelijkenquote:
Zegt Solisbipolar die Shakthar vergelijkt met Barça.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja kan toch geen appels met peren vergelijkenDe ene trainer een topselectie geven en de ander een kutselectie.
Financieel zul je er geen bult aan vallen. Is wel een typetje wat dwars kan liggen als het hem niet zint en zo lopen er natuurlijk nog een paar die zouden kunnen gaan muiten.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jaarcontract, we zien het wel.
Dat kan altijd, dat heb je met selecties waarvan er een stuk of 18 basis zouden kunnen zijn. Aan de staf dit te managen en so far so good. Blij dat we geen bank hebben iig die om te janken zou zijnquote:Op woensdag 16 september 2026 11:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Financieel zul je er geen bult aan vallen. Is wel een typetje wat dwars kan liggen als het hem niet zint en zo lopen er natuurlijk nog een paar die zouden kunnen gaan muiten.
Shakthar vergelijkt met Barcelona? Waar precies?quote:Op woensdag 16 september 2026 11:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zegt Solisbipolar die Shakthar vergelijkt met Barça.
Jellyquote:Op woensdag 16 september 2026 11:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Shakthar vergelijkt met Barcelona? Waar precies?
Ik gaf alleen aan dat de wedstrijd tegen Barcelona een beetje genant was van jullie.. met een feestvierende Steijn en een selectie die het allemaal 'wel prima' vond gaan. Een beetje jongens die op schoolreisje mochten gaan.
Maar wel fijn dat jullie dit weekend PEC Zwolle hebben laten zien wie de baas isBeste wedstrijd in 20 jaar las ik zelfs, reden voor feest lijkt me.
Bedoel meer het type mens hij is bij Spurs uit de selectie gezet omdat hij lachgas had gebruikt op video. Vind ik als beursgenoteerd bedrijf wel een risico, hij zal maar onder invloed iemand doodrijden op de A1.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat kan altijd, dat heb je met selecties waarvan er een stuk of 18 basis zouden kunnen zijn. Aan de staf dit te managen en so far so good. Blij dat we geen bank hebben iig die om te janken zou zijn
Kan me zelf niet brengen tot juichen voor hem.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedoel meer het type mens hij is bij Spurs uit de selectie gezet omdat hij lachgas had gebruikt op video. Vind ik als beursgenoteerd bedrijf wel een risico, hij zal maar onder invloed iemand doodrijden op de A1.
Verder als speler niks op aan te merken hij is echt een beest van een middenvelder.
Staan nog best veel spelers op het veld waar Heitinga ook beschikking over had.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja kan toch geen appels met peren vergelijkenDe ene trainer een topselectie geven en de ander een kutselectie.
Ach CR7. Ach Feyenoord. Allebei niet zo relevant maar wel heel hard bezig om toch een beetje gezien te worden.quote:
Er staan er natuurlijk vooral veel waar Heitinga géén beschikking over had.. Dit is gewoon een ander team dan destijds.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Staan nog best veel spelers op het veld waar Heitinga ook beschikking over had.
We kunnen ook gewoon conclusie trekken dat de staff rondom Heitinga niet goed genoeg was voor Ajax. Dat je tegenwoordig meer mee moet nemen om een topclub te coachen dan uitgebreide ervaring als voetballer. Het spelletje is zeker de afgelopen jaren mede met de invloed van data gewoon lastiger geworden. De KNVB faalt hier ook gewoon in.
Naast dat het tactisch rammelde was gewoon conditioneel zwaar ondermaats en zat er ook weinig idee achter. Dat blijkt ook wel uit uitspraken die spelers terloops doen als ze de vergelijking maken.
Ik zeg niet dat Michel een toptrainer is maar wel eentje die zijn zaken op orde heeft en weet wat er gevraagd wordt in het hedendaagse voetbal en bovendien de capaciteiten heeft om het naar het veld te vertalen.
Daar waren Heitinga en zijn staff ook zelf bij toen die selectie werd samengesteld. Het is niet zo dat men geen rooie cent had om de reet mee te krabben. Er is 50/60 miljoen euro besteed. Bovendien hoef je zelfs met die selectie niet vijfde te worden terwijl Fariolli met minder er meer uithaalde.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Er staan er natuurlijk vooral veel waar Heitinga géén beschikking over had.. Dit is gewoon een ander team dan destijds.
ah zo. Ja dat is wel een risico idd. Hopelijk gaat dat meevallen want voetballend zie ik wel een meerwaardequote:Op woensdag 16 september 2026 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedoel meer het type mens hij is bij Spurs uit de selectie gezet omdat hij lachgas had gebruikt op video. Vind ik als beursgenoteerd bedrijf wel een risico, hij zal maar onder invloed iemand doodrijden op de A1.
Verder als speler niks op aan te merken hij is echt een beest van een middenvelder.
Niet veel meer dan dit waarschijnlijk. Er zijn uiteindelijk in een seizoen maar zoveel spelers die je kunt huren en transfervrij kunt oppikken of die aan het specifieke profiel voldoen waarop Jordi scout om je selectie compleet te krijgen.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:12 schreef Lt.Bookman het volgende:
Moet je voorstellen wat Jordi volgend jaar met een zak geld uit de Champions League wel niet kan doen![]()
Ik wacht wel met het kopen van een woonboot tot ná mei '28.
Voor Nederlandse teams heeft het geen enkele zin om spelers voor 20 miljoen te kopen.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:12 schreef Lt.Bookman het volgende:
Moet je voorstellen wat Jordi volgend jaar met een zak geld uit de Champions League wel niet kan doen![]()
Ik wacht wel met het kopen van een woonboot tot ná mei '28.
Ik snap niet helemaal wat ze daarmee bedoelen. Qua namen, leeftijd of type speler?quote:Op woensdag 16 september 2026 12:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Voor Nederlandse teams heeft het geen enkele zin om spelers voor 20 miljoen te kopen.
Overigens zei Mart ten Have het wel mooi: Brandt, Bissouma en Amrabat is een soort van Olympiakos-middenveld.
Dat het een beetje een middenveld van mislukte/verlopen spelers op leeftijd is.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat ze daarmee bedoelen. Qua namen, leeftijd of type speler?
Geneuzel dus. Volgens mij ligt prime van een middenvelder veelal tussen 27 pakweg 32.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat het een beetje een middenveld van mislukte/verlopen spelers op leeftijd is.
Dat klopt, dus als je goed bent speel je tussen je 27e en 32e niet bij Ajax.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geneuzel dus. Volgens mij ligt prime van een middenvelder veelal tussen 27 pakweg 32.
Ja man, de leeftijd is leidend. Niet dat deze spelers met pek en veren zijn weggejaagd door Tottenham, Borussia Dortmund, Fenerbahce etc.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geneuzel dus. Volgens mij ligt prime van een middenvelder veelal tussen 27 pakweg 32.
Dat is maar net waar je de lat legt. Ajax is ook gewoon een grote club in Europa veelal buiten Nederland omdat calvanistische invloeden hier welig tieren maar dat ter zijde. Bovendien zijn de tijden dat je voor maximaal een miljoen op loonlijst staat ook allang verleden tijd. Ze verdienen ook gewoon serieus geld in ieder geval bij Ajax. Dan haal je toch net wat makkelijker speler over die goed genoeg voor de Europese subtop zijn.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat klopt, dus als je goed bent speel je tussen je 27e en 32e niet bij Ajax.
Ik zou zeggen dat er een verband is tussen ervaring en kunde wellicht gaat dat bij jou niet op gezien het aantal posts en de kwaliteit ervan.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja man, de leeftijd is leidend. Niet dat deze spelers met pek en veren zijn weggejaagd door Tottenham, Borussia Dortmund, Fenerbahce etc.
Ik zou zeggen dat er een verband is tussen de verloop van iemand zijn carrière en zijn huidige niveau. Zegt een stuk meer dan jouw zelf verzonnen theorie over wanneer iemand in zijn prime is.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat er een verband is tussen ervaring en kunde wellicht gaat dat bij jou niet op gezien het aantal posts en de kwaliteit ervan.
Het zal je verbazen maar de literatuur op dit onderwerp is vrij uitgebreid en consistent.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat er een verband is tussen de verloop van iemand zijn carrière en zijn huidige niveau. Zegt een stuk meer dan jouw zelf verzonnen theorie over wanneer iemand in zijn prime is.
Het zal je verbazen, maar het is dan ongetwijfeld een gemiddelde. Dan houdt in dat er dus ook een hele grote groep in die leeftijdsklasse die hun prime voorbij zijn.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zal je verbazen maar de literatuur op dit onderwerp is vrij uitgebreid en consistent.
Ik reageerde op de stelling dat het spelers 'op leeftijd zijn' dat is met dertig jaar nog niet het geval. Omdat een speler op het middenveld gemiddeld genomen 27-32 in hun prime zijn. Als dat laatste consistent blijkt uit onderzoeken van slimme koppen dan klopt de voorgaande stelling niet.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar het is dan ongetwijfeld een gemiddelde. Dan houdt in dat er dus ook een hele grote groep in die leeftijdsklasse die hun prime voorbij zijn.
Hoger plafond dan De Ligt. Ik zeg het alvast.quote:
Het zou geweldig zijn wanneer je wat minder op desbetreffende user reageert en zijn kop niet nog vaker zichtbaar is in dit topic.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zal je verbazen maar de literatuur op dit onderwerp is vrij uitgebreid en consistent.
En iedereen bang dat hij weg wilde omdat er te weinig perspectief zou zijnquote:
Je mot 'm onder de tafel lullenquote:Op woensdag 16 september 2026 14:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Het zou geweldig zijn wanneer je wat minder op desbetreffende user reageert en zijn kop niet nog vaker zichtbaar is in dit topic.
[..]
En iedereen bang dat hij weg wilde omdat er te weinig perspectief zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |