hopelijk zet dit door zodat we lang op 3 fronten mee kunnen strijden. Maar zeker positief, hoewel ik gisteren wel twijfels had over de opstellingquote:Op woensdag 16 september 2026 09:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Er is een plan, spelers lijken overtuigd dus vooralsnog positief.
Het lijkt wel wat meer solide te zijn met een Michel die niet aarzelt om een tactische wissel danwel wijziging door te voeren, zoals gisteren met Dolberg ipv een Tolu, dan zie je dat Ajax toch wel anders speelt dan met Tolu. Of dat komt doordat de spelers slim genoeg zijn om dat om te zetten of een Michel die dat coacht, denk een combi van beide.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
DVD van de 7-0 incoming! Die kan op de plank naast de DVD met de huldiging omdat jullie 2de zijn geworden.
Kleine club.
[..]
Michel is in de basis wel een prima trainer natuurlijk. Maar nu al overtuigd? Op basis van wat precies? Ajax heeft welgeteld 1 echte test gehad en die hebben ze in eigen huis met 3-1 verloren.
Daarnaast denk ik dat zelfs een Heitinga met deze selectie wel dit voetbal zou kunnen spelen. Het is niet zo dat Ajax nou zo onwijs goed voetbalt toch? Ze hebben gewoon de selectie voor het voetbal wat ze nu laten zien.
Dat wordt ook wel weer een mooi potje. Ik denk dat Excelsior op dit moment hoger op de ranglijst staat dan waar ze horen, maar het moet eerst nog gebeuren.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:07 schreef Black-Death het volgende:
Laten we ook weer niet té euforisch worden; Willem II was wel heel zwak
Maar al met al prima avondje. Zaterdag weer graag.
Fixedquote:
Stop hier maar mee.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:33 schreef Solispolar het volgende:
Daarnaast denk ik dat zelfs een Heitinga met deze selectie wel dit voetbal zou kunnen spelen.
als men dat soort onzin loopt te verkondigen weet je dat diegene zit te trollen. Maar wel zeiken als dom feyenoord volk hetzelfde doet in het psv topicquote:
Dit is een beest.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:06 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
@:Wotte ik ben om, dit is een MONSTER-SIGNINGLETS GOOOOOOOOO
Je ziet duidelijk een plan, visie en iemand die het overbrengt. Fysiek en conditioneel lijken ze in orde. Tactisch staat het in mijn optiek veelal goed. Sinds Fariolli niet meer gezien. Sowieso onder Heitinga was het schrijnend dat ze de tweede helft door de hoeven zakten.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
DVD van de 7-0 incoming! Die kan op de plank naast de DVD met de huldiging omdat jullie 2de zijn geworden.
Kleine club.
[..]
Michel is in de basis wel een prima trainer natuurlijk. Maar nu al overtuigd? Op basis van wat precies? Ajax heeft welgeteld 1 echte test gehad en die hebben ze in eigen huis met 3-1 verloren.
Daarnaast denk ik dat zelfs een Heitinga met deze selectie wel dit voetbal zou kunnen spelen. Het is niet zo dat Ajax nou zo onwijs goed voetbalt toch? Ze hebben gewoon de selectie voor het voetbal wat ze nu laten zien.
Jaarcontract, we zien het wel.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:32 schreef Wotte het volgende:
Ik snap de skepsis wel rond Bissouma. Ik ben niet geheel blind maar die speelde onder Postecoglou als een beest.
Ik heb er vertrouwen in.
7 miljoen tekengeld?quote:Op woensdag 16 september 2026 11:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jaarcontract, we zien het wel.
Ja kan toch geen appels met peren vergelijkenquote:
Zegt Solisbipolar die Shakthar vergelijkt met Barça.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja kan toch geen appels met peren vergelijkenDe ene trainer een topselectie geven en de ander een kutselectie.
Financieel zul je er geen bult aan vallen. Is wel een typetje wat dwars kan liggen als het hem niet zint en zo lopen er natuurlijk nog een paar die zouden kunnen gaan muiten.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jaarcontract, we zien het wel.
Dat kan altijd, dat heb je met selecties waarvan er een stuk of 18 basis zouden kunnen zijn. Aan de staf dit te managen en so far so good. Blij dat we geen bank hebben iig die om te janken zou zijnquote:Op woensdag 16 september 2026 11:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Financieel zul je er geen bult aan vallen. Is wel een typetje wat dwars kan liggen als het hem niet zint en zo lopen er natuurlijk nog een paar die zouden kunnen gaan muiten.
Shakthar vergelijkt met Barcelona? Waar precies?quote:Op woensdag 16 september 2026 11:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zegt Solisbipolar die Shakthar vergelijkt met Barça.
Jellyquote:Op woensdag 16 september 2026 11:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Shakthar vergelijkt met Barcelona? Waar precies?
Ik gaf alleen aan dat de wedstrijd tegen Barcelona een beetje genant was van jullie.. met een feestvierende Steijn en een selectie die het allemaal 'wel prima' vond gaan. Een beetje jongens die op schoolreisje mochten gaan.
Maar wel fijn dat jullie dit weekend PEC Zwolle hebben laten zien wie de baas isBeste wedstrijd in 20 jaar las ik zelfs, reden voor feest lijkt me.
Bedoel meer het type mens hij is bij Spurs uit de selectie gezet omdat hij lachgas had gebruikt op video. Vind ik als beursgenoteerd bedrijf wel een risico, hij zal maar onder invloed iemand doodrijden op de A1.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat kan altijd, dat heb je met selecties waarvan er een stuk of 18 basis zouden kunnen zijn. Aan de staf dit te managen en so far so good. Blij dat we geen bank hebben iig die om te janken zou zijn
Kan me zelf niet brengen tot juichen voor hem.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedoel meer het type mens hij is bij Spurs uit de selectie gezet omdat hij lachgas had gebruikt op video. Vind ik als beursgenoteerd bedrijf wel een risico, hij zal maar onder invloed iemand doodrijden op de A1.
Verder als speler niks op aan te merken hij is echt een beest van een middenvelder.
Staan nog best veel spelers op het veld waar Heitinga ook beschikking over had.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja kan toch geen appels met peren vergelijkenDe ene trainer een topselectie geven en de ander een kutselectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |