Apart. Eredivisie > Bundesliga.quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:14 schreef papert het volgende:
[..]
Hij heeft zelf aangegeven (volgens mij 2 weken geleden) dat hij nog fitter moet worden, en aan zijn conditie en moet werken.
Hij is fit, gaf hij van de week zelf aan.quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:14 schreef papert het volgende:
[..]
Hij heeft zelf aangegeven (volgens mij 2 weken geleden) dat hij nog fitter moet worden, en aan zijn conditie en moet werken.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is fit, gaf hij van de week zelf aan.
https://www.ajaxshowtime.(...)niet-blij-met-mezelfquote:Tot slot gaat het over de fitheid van Brandt. De Ajacied kwam niet geheel fit aan bij Ajax, maar inmiddels is het een stuk beter gesteld met de fitheid. 'Ik denk dat ik nu op honderd procent zit, vooral nadat ik de data tegen PSV zag.'
Overdrijven is ook een kunst. Zulke dingen overkomt elke club wel eens.quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:02 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het maakt mij niet zo gek veel uit waarom een speler zoals Brandt voor Ajax kiest, blij dat we toch nog steeds de aantrekkingskracht hebben om dit soort spelers te halen.
Oew sterling doet nog veel pijn zie ik. Snap ik welquote:Op dinsdag 15 september 2026 10:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst. Zulke dingen overkomt elke club wel eens.
PSV haalt een Perisic, NAC een Ayew, Twente een Pjaca, PSV een Gotze, Feyenoord een Sterling. Brugge een Sommer, Balotelli naar Sion. En Ajax zo'n half uitgebluste Duitser. Dat heeft echt geen reet met de naam van Ajax te maken, maar hun gebrek aan andere opties.
Wat een zelfpijperij alleen omdat een uitgerangeerde speler eens voor Ajax kiest.quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Oew sterling doet nog veel pijn zie ik. Snap ik wel![]()
Ajax
Het doet je weer eens wat. Dan weer psv, dan ajax. Erg mooiquote:Op dinsdag 15 september 2026 11:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat een zelfpijperij alleen omdat een uitgerangeerde speler eens voor Ajax kiest.
Maakt Ajax wel een beetje klein wel.
Wel aandoenlijk hoe trots je bent op zo'n transfer.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:18 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Het doet je weer eens wat. Dan weer psv, dan ajax. Erg mooi
Groot genoeg omdat je hier al jaren komt.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat een zelfpijperij alleen omdat een uitgerangeerde speler eens voor Ajax kiest.
Maakt Ajax wel een beetje klein wel.
Nou van Jong Ajax wordt je ook niet warmquote:Op dinsdag 15 september 2026 13:42 schreef Adames het volgende:
Bijzondere keuze.
We missen ongeveer dit type wel. Steur en Taylor zijn weg, Klaassen en Brandt zijn geen echte verbindingsspelers.
Maar het is nu ook wel weer overvol met grote namen en toch ook wel aardig talent dat nu moeilijker er tussen komt.
Gelukkig geen 1 januari zoals de geblesseerde linksbuiten.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:37 schreef DeeBee het volgende:
GROOT STERK SLECHT
'Dertig' kan ook x 1.5, dus veel energie zal er niet meer in zitten
Jordi kookt door.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
Romano, het is rond
https://www.voetbalprimeu(...)transfervrij-op.html
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
Romano, het is rond
https://www.voetbalprimeu(...)transfervrij-op.html
Over kaal gesproken ze hadden Heitinga nooit moeten ontslaan, die had tenminste wel Ajax DNA. Wat ze nu hebben vind ik toch tien keer niks.quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:29 schreef Wotte het volgende:
Dit is by far de beste niet kale zes in de Eredivisie. De rest kan er geen reet van dat scheelt al.
Ja die kent iedereen. Hij is voor alle clubs en maakt rare filpmjesquote:Op dinsdag 15 september 2026 15:46 schreef Houniet het volgende:
@:Paul even wat anders, nu je hier toch bent. Ken jij Kapitein IJsselstein op Instagram, echt legendarisch. Zegt goeie dingen over ons Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |