Een blik vol met spelers die 4 miljoen of meer verdienen. Jeetje, wie had dat kunnen voorzien dat je dan zomaar in de top 3 van NL kan staan.quote:Op maandag 14 september 2026 10:51 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Het lijkt er bijna op dat je met een redelijke trainer, een redelijke spelersgroep en een voorbereid plan, je zomaar ver kan komen in de Eredivisie.
Tal van voorbeelden waarbij hoge salarissen niks zeggen over prestaties, dus dit is jouw zoveelste onzin take.quote:Op maandag 14 september 2026 11:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Een blik vol met spelers die 4 miljoen of meer verdienen. Jeetje, wie had dat kunnen voorzien dat je dan zomaar in de top 3 van NL kan staan.
denk aan al die spelers die zijn vertrokken idd zoals vd boomen, akpom, itakura en sutalo. Verdienden bizar veel ookquote:Op maandag 14 september 2026 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Tal van voorbeelden waarbij hoge salarissen niks zeggen over prestaties, dus dit is jouw zoveelste onzin take.
Beetje pijnlijk als je iets onzin noemt en vervolgens er zelf feitelijk naast zit. Noem mij maar eens een team met een hoger salarishuis dan Ajax die niet in de top 3 van de ED zijn geëindigd.quote:Op maandag 14 september 2026 11:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Tal van voorbeelden waarbij hoge salarissen niks zeggen over prestaties, dus dit is jouw zoveelste onzin take.
Nou vriend, je mag mij ook 4 miljoen per jaar aan salaris geven, dan ga ik ook wel op dat veld staan, maar no way dat we dan in de top 3 van Nederland staan hoorquote:Op maandag 14 september 2026 11:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Een blik vol met spelers die 4 miljoen of meer verdienen. Jeetje, wie had dat kunnen voorzien dat je dan zomaar in de top 3 van NL kan staan.
Over het algemeen verdienen betere spelers natuurlijk een hogere salaris dan mindere spelers.quote:Op maandag 14 september 2026 12:00 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Nou vriend, je mag mij ook 4 miljoen per jaar aan salaris geven, dan ga ik ook wel op dat veld staan, maar no way dat we dan in de top 3 van Nederland staan hoor
wat dacht je van Ajax zelf afgelopen seizoen of het seizoen van steijn?quote:Op maandag 14 september 2026 12:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Beetje pijnlijk als je iets onzin noemt en vervolgens er zelf feitelijk naast zit. Noem mij maar eens een team met een hoger salarishuis dan Ajax die niet in de top 3 van de ED zijn geëindigd.
Het is gewoon vooral meer zekerheid in huis halen. Met een van den Boomen hoop je dat je wat kwaliteit in huis haalt, met Brandt wéét je dat je kwaliteit in huis haalt.quote:Op maandag 14 september 2026 12:03 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wat dacht je van Ajax zelf afgelopen seizoen of het seizoen van steijn?
Het is leuk als je hoge salarissen geeft maar als het aan de verkeerde spelers wordt uitgekeerd schiet je alsnog niks op he. En het lijkt nu iig een stuk beter uitgegeven dan afgelopen jaren
Eens, precies de koers die Ajax nu vaartquote:Op maandag 14 september 2026 12:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is gewoon vooral meer zekerheid in huis halen. Met een van den Boomen hoop je dat je wat kwaliteit in huis haalt, met Brandt wéét je dat je kwaliteit in huis haalt.
Tweede moet toch het minimale zijn. Liefst strijden voor de titel. Ben benieuwd.quote:Op maandag 14 september 2026 12:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Lekker mannen, goed weekend. We zijn weer hard op weg om weer derde of vierde te eindigen.
Ben wel echt benieuwd hoe dit seizoen zich gaat ontvouwen. Kan best een leuk seizoen worden. Tot nu toe lijkt de top 3 plus AZ in ieder geval niet heel veel voor elkaar onder te doen.quote:Op maandag 14 september 2026 13:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tweede moet toch het minimale zijn. Liefst strijden voor de titel. Ben benieuwd.
Je bedoelt de top 3 onder PSV? (Ajax,feyenoord en Az)quote:Op maandag 14 september 2026 14:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben wel echt benieuwd hoe dit seizoen zich gaat ontvouwen. Kan best een leuk seizoen worden. Tot nu toe lijkt de top 3 plus AZ in ieder geval niet heel veel voor elkaar onder te doen.
quote:Op maandag 14 september 2026 14:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je bedoelt de top 3 onder PSV? (Ajax,feyenoord en Az)
Voor jou bedoelen we dat inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2026 14:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je mag jezelf natuurlijk weer valse hoop gevenquote:Op maandag 14 september 2026 14:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor jou bedoelen we dat inderdaad.
Voor iedereen die er wat objectiever naar kijkt niet. Maar goed, we zijn pas net onderweg dus conclusies zijn sowieso voorbarig.
quote:Op maandag 14 september 2026 14:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Ajax wil alsnog Yves Bissouma binnenhalen, zo meldt Mike Verweij namens De Telegraaf maandagmiddag. De middenvelder is transfervrij na zijn vertrek bij Tottenham Hotspur.
Of de kans groot is dat Ajax de transfervrije middenvelder ook daadwerkelijk gaat inlijven, is niet bekend. De Amsterdammers hebben namelijk veel concurrentie voor de Malinees.
Mwoah. Ik ben wat Feyenoord betreft vrij realistisch hoor. Ik zou inzetten op plek 3 en dat lijkt me niet gek. PSV steekt voorlopig alleen niet echt boven Ajax, AZ en Feyenoord uit hoor, al vind jij uiteraard van wel (lol).quote:Op maandag 14 september 2026 14:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je mag jezelf natuurlijk weer valse hoop geven
janse verlengen zou top zijn.quote:Op maandag 14 september 2026 14:17 schreef Black-Death het volgende:
Dies Janse gaat zijn contract verlengen, en nog een nieuw gerucht:
[..]
De grootste club he. logisch toch?quote:Op maandag 14 september 2026 14:35 schreef William_Papadin het volgende:
Het loopt weer storm in het Ajax topic.
moet je als club nog maar goed mee omgaan en waren afgelopen jaren natuurlijk de terechte kampioen. Maar een walgelijk slechte concurrentie helpt wel idd.quote:Op maandag 14 september 2026 14:50 schreef Wotte het volgende:
PSV werd voornamelijk kampioen door het gebrek aan weerstand.
Lijkt er wel op dat de spelers aan wie Cruijff het meest heeft uitgegeven, het het slechtst doen. Henrique is een grijze mus die tien miljoen heeft gekost. Leonardo heeft het dubbele gekost en kan er gewoon niet zoveel van.quote:Op maandag 14 september 2026 11:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach het is wel traditie dat we op lb een prutser hebben die we voor teveel geld hebben gekocht.quote:Op maandag 14 september 2026 15:09 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Lijkt er wel op dat de spelers aan wie Cruijff het meest heeft uitgegeven, het het slechtst doen. Henrique is een grijze mus die tien miljoen heeft gekost. Leonardo heeft het dubbele gekost en kan er gewoon niet zoveel van.
Denk dat Jordi er nog wel van wakker ligt.
Alles buiten Ajax om is natuurlijk nooit terecht kampioen en per definitie kampioen van de armoede omdat Ajax niet kampioen is geworden.quote:Op maandag 14 september 2026 15:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
moet je als club nog maar goed mee omgaan en waren afgelopen jaren natuurlijk de terechte kampioen. Maar een walgelijk slechte concurrentie helpt wel idd.
Best grappig, dat de gekochte spelers nog niet presteren en de huurspelers wel. Maargoed, als je met een huurlingenlegioen kampioen wordt ben je ook spekkoper.quote:Op maandag 14 september 2026 15:09 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Lijkt er wel op dat de spelers aan wie Cruijff het meest heeft uitgegeven, het het slechtst doen. Henrique is een grijze mus die tien miljoen heeft gekost. Leonardo heeft het dubbele gekost en kan er gewoon niet zoveel van.
Moeten ze niet doenquote:Op maandag 14 september 2026 16:20 schreef over_hedge het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-denkt-aan-transfervrije-bissouma
Aanvallend stelt het ook allemaal niet veel voor. Veel balverlies.. en dat al wedstrijden lang.quote:Op maandag 14 september 2026 16:11 schreef Wotte het volgende:
Er is toch niet zoveel mis met Henrique? Aanvallend prima (daarvoor stel je 'm op niet om te verdedigen).
Leonardo moet je nog niet afschrijven, Zlatan begon nog dramatischer. Jack van Gelder riep zelfs dat het nooit wat zou worden met hem.quote:Op maandag 14 september 2026 15:09 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Scheelde heel weinig of Zlatan was gewoon afgeschreven met een transfer van een paar ton naar de Wolves.quote:Op maandag 14 september 2026 17:02 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Leonardo moet je nog niet afschrijven, Zlatan begon nog dramatischer. Jack van Gelder riep zelfs dat het nooit wat zou worden met hem.
Maar... Bij Zlatan hoorde je wel dat ie op de trainingen bizar goed was, van Leonardo heb ik daar niets over gelezen.
En natuurlijk.. resultaten uit het verleden.....
Gewoon nog even afwachten, maar je denkt bij zo'n bedrag wel dat een speler er meteen moet staan, maar goed Tolu is gelukkig wel een gouden greep.quote:Op maandag 14 september 2026 17:02 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Leonardo moet je nog niet afschrijven, Zlatan begon nog dramatischer. Jack van Gelder riep zelfs dat het nooit wat zou worden met hem.
Maar... Bij Zlatan hoorde je wel dat ie op de trainingen bizar goed was, van Leonardo heb ik daar niets over gelezen.
En natuurlijk.. resultaten uit het verleden.....
Dat heb ik over Leonardo ook al gelezen. Dat hij ze erin blijft schieten.quote:Op maandag 14 september 2026 17:02 schreef The-BFG het volgende:
Ze blijven inzetten op spelers met ervaring met vechten tegen degradatie.quote:Op maandag 14 september 2026 16:20 schreef over_hedge het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-denkt-aan-transfervrije-bissouma
Sterling houdt zich aanbevolen.quote:Op maandag 14 september 2026 18:40 schreef CR7 het volgende:
Dikzak Mike Verweij: "Ajax wil stunten met een transfervrije junk". Kan die weer roepen wat voor held Jordi is.
Die is waarschijnlijk zelfs zo stoned als een garnaal nog een van de betere middenvelder in de Eredivisie.quote:Op maandag 14 september 2026 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
Lachgaskoning ook hier naartoe voor 80%
Elke speler die Jordi haalt is automatisch zelfs met één been de beste speler van de competitie. Zelfs als ze nooit verder zijn gekomen dan de Engelse middenmoot Aldus Wotte.quote:Op maandag 14 september 2026 22:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk zelfs zo stoned als een garnaal nog een van de betere middenvelder in de Eredivisie.
Tolu komt ook wel uit een goede competitie, die Leonardo speelde in de zandbak wekelijks tegen elf gehandicapten.quote:Op maandag 14 september 2026 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon nog even afwachten, maar je denkt bij zo'n bedrag wel dat een speler er meteen moet staan, maar goed Tolu is gelukkig wel een gouden greep.
Denk dat iedereen die op zondagmiddag met een half oog eens naar de Premier League gegluurd heeft. Wel kan beamen dat deze te weinig met zijn talent heeft gedaan. Op basis van talent alleen doet hij op zijn slippers nog mee in de Eredivisie. Hij steekt alleen veelal zelf een stok tussen de spakenquote:Op maandag 14 september 2026 22:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Elke speler die Jordi haalt is automatisch zelfs met één been de beste speler van de competitie. Zelfs als ze nooit verder zijn gekomen dan de Engelse middenmoot Aldus Wotte.
Als Ajax met Andre Ayew kwam was het ook een van de beste aanvallers aldus Wotte.
30 jaar en dan nog hoop putten uit dat talent wat er bijna nooit is uitgekomen.quote:Op maandag 14 september 2026 22:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat iedereen die op zondagmiddag met een half oog eens naar de Premier League gegluurd heeft. Wel kan beamen dat deze te weinig met zijn talent heeft gedaan. Op basis van talent alleen doet hij op zijn slippers nog mee in de Eredivisie. Hij steekt alleen veelal zelf een stok tussen de spaken
202 wedstrijden in PL haal je niet zonder jarenlang basisspeler te zijn. Zoals ik zeg die jongen is echt een goede voetballer. Alleen met name het laatste seizoen gooit hij zijn eigen glazen in. Maar goed zonder die kapotte ramen tekent hij nooit in de Eredivisie.quote:Op maandag 14 september 2026 23:04 schreef CR7 het volgende:
[..]
30 jaar en dan nog hoop putten uit dat talent wat er bijna nooit is uitgekomen.
Beste man is sinds 21/22 nooit vast basisspeler geweest, lijkt me een behoorlijke gok.quote:Op maandag 14 september 2026 23:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
202 wedstrijden in PL haal je niet zonder jarenlang basisspeler te zijn. Zoals ik zeg die jongen is echt een goede voetballer. Alleen met name het laatste seizoen gooit hij zijn eigen glazen in. Maar goed zonder die kapotte ramen tekent hij nooit in de Eredivisie.
Barry van Galen debuteerde op zijn 34e nog in Oranje. Het is nooit te laat.quote:Op maandag 14 september 2026 23:04 schreef CR7 het volgende:
[..]
30 jaar en dan nog hoop putten uit dat talent wat er bijna nooit is uitgekomen.
Bij Spurs niet onbetwist maar goed die club is nou ook niet heel stabiel geweest qua trainers. Al met al nog ruim honderd wedstrijden meegepakt. 24/25 in totaal nog 44 wedstrijden waaronder een Europa League finale.quote:Op maandag 14 september 2026 23:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Beste man is sinds 21/22 nooit vast basisspeler geweest, lijkt me een behoorlijke gok.
Doe maar gewoon niet.quote:Op maandag 14 september 2026 23:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
202 wedstrijden in PL haal je niet zonder jarenlang basisspeler te zijn. Zoals ik zeg die jongen is echt een goede voetballer. Alleen met name het laatste seizoen gooit hij zijn eigen glazen in. Maar goed zonder die kapotte ramen tekent hij nooit in de Eredivisie.
Ik heb die Europa League finale gezien was echt een beest in die wedstrijd. We gaan het eventueel meemakenquote:
Als je 'een beest' bent dan ga je niet op je 30ste transfervrij naar Ajax.quote:Op dinsdag 15 september 2026 08:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb die Europa League finale gezien was echt een beest in die wedstrijd. We gaan het eventueel meemaken
*kuch* Julian Brandtquote:Op dinsdag 15 september 2026 08:51 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Als je 'een beest' bent dan ga je niet op je 30ste transfervrij naar Ajax.
Feyenoord ookquote:Op maandag 14 september 2026 14:50 schreef Wotte het volgende:
PSV werd voornamelijk kampioen door het gebrek aan weerstand.
Dit is er 1 voor de handtekening hoor.quote:Op maandag 14 september 2026 16:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alles buiten Ajax om is natuurlijk nooit terecht kampioen en per definitie kampioen van de armoede omdat Ajax niet kampioen is geworden.
Misschien wel logisch gezien de prijzen.quote:Op maandag 14 september 2026 18:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ze blijven inzetten op spelers met ervaring met vechten tegen degradatie.
Er kann sie alle haben, ist wilder als ein Stier! HW4 HW4, Halb Mensch, Halb Tier!quote:Op dinsdag 15 september 2026 08:51 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Soms vlieg je in het leven uit de bocht. Bovendien zijn er weinig plekken in Europa beter dan Amsterdam, als je enigzins een voorliefde hebt voor verdovende middelen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 08:51 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Heerkens is nu wel echt klaar lijkt me. Verantwoordelijk voor bijna alle tegendoelpunten gisteren en dan nog zo dom rood pakken.quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:20 schreef DeeBee het volgende:
Jong is echt schandalig slecht... De JEuGdOpLEiDinG, dE ToEKomSt
Vanavond maar eens aan het doelsaldo werken
Julian Brandt is voor de Eredivisie echt top, maar er is natuurlijk wel een reden dat hij niet een stapje (schuin) omhoog gaat (denk aan een Atletico, Aston Villa, Juventus etc).quote:
Je vergeet het Plan van Jordi in je betoogquote:Op dinsdag 15 september 2026 09:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Julian Brandt is voor de Eredivisie echt top, maar er is natuurlijk wel een reden dat hij niet een stapje (schuin) omhoog gaat (denk aan een Atletico, Aston Villa, Juventus etc).
Die kiest er op zijn 30ste voor om tegen FC Sion te gaan spelen in de Conference League.
Ja ik snap het wel. Daar lekker banken of hier nog een jaartje of drie het heertje zijn en om de prijzen voetballen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Julian Brandt is voor de Eredivisie echt top, maar er is natuurlijk wel een reden dat hij niet een stapje (schuin) omhoog gaat (denk aan een Atletico, Aston Villa, Juventus etc).
Die kiest er op zijn 30ste voor om tegen FC Sion te gaan spelen in de Conference League.
Gekke is dat ze afgelopen vrijdag tegen RKC wel echt goed speelde en totaal geflatteerd met 0-2 verloren.quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:20 schreef DeeBee het volgende:
Jong is echt schandalig slecht... De JEuGdOpLEiDinG, dE ToEKomSt
Vanavond maar eens aan het doelsaldo werken
Is natuurlijk een beetje hetzelfde als met Gotze toen - die had toch ook genoeg om uit te zoeken maar koos bewust voor een PSV om daarna alsnog een stap te maken.quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Götze was ook echt al wel een beetje 'klaar' vond ik. Die kon op slimmigheid hier nog aardig wat bolwerken, maar daar was het beste wel af. Dat hij naderhand nog naar Frankfürt ging verbaasde mij welquote:Op dinsdag 15 september 2026 09:50 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Is natuurlijk een beetje hetzelfde als met Gotze toen - die had toch ook genoeg om uit te zoeken maar koos bewust voor een PSV om daarna alsnog een stap te maken.
het maakt mij niet zo gek veel uit waarom een speler zoals Brandt voor Ajax kiest, blij dat we toch nog steeds de aantrekkingskracht hebben om dit soort spelers te halen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja eens, we hebben denk ik ook ook niet de top-top versie van Brandt nu hoor, vind hem ook veel op talent doen, oogt soms nog een beetje traag, en is volgens mij nog niet helemaal fit. Niet voor niks dat hij transfervrij was.quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Götze was ook echt al wel een beetje 'klaar' vond ik. Die kon op slimmigheid hier nog aardig wat bolwerken, maar daar was het beste wel af. Dat hij naderhand nog naar Frankfürt ging verbaasde mij wel
Brandt heeft gewoon alles gespeeld vorig jaar en heeft meegedaan aan de voorbereiding. Waarom zou hij niet helemaal fit zijn?quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:05 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ja eens, we hebben denk ik ook ook niet de top-top versie van Brandt nu hoor, vind hem ook veel op talent doen, oogt soms nog een beetje traag, en is volgens mij nog niet helemaal fit. Niet voor niks dat hij transfervrij was.
Hij heeft zelf aangegeven (volgens mij 2 weken geleden) dat hij nog fitter moet worden, en aan zijn conditie en moet werken.quote:Op dinsdag 15 september 2026 10:11 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Brandt heeft gewoon alles gespeeld vorig jaar en heeft meegedaan aan de voorbereiding. Waarom zou hij niet helemaal fit zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |