Mensen die iets heel makkelijk laten lijken worden zo genoemd maar hebben altijd het meeste talent.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja maar hij is nonchalant. Ofzo.
Heeft ie je moeder gepaalt ofzo.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:40 schreef Black-Death het volgende:
Edvardsen matig. Typische wisselspeler voor een vermoeide tegenstander na 70 minuten ofzo.
Nee. Mag ik niet kritisch zijn?quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heeft ie je moeder gepaalt ofzo.
quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee. Mag ik niet kritisch zijn?
User @The_KGB ofzoiets denkt dat dit soort kritiek komt doordat de speler aan je moeder heeft gezeten. Vandaar dat ik het vroeg.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:32 schreef The-BFG het volgende:
[..]heeft ie je moeder gepaalt ofzo?
Als je dit nou zegt over Henrique..
Jawel hoor, maar bij @Bugno3 lijkt het wel of iet hem iets aangedaan heeft.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:40 schreef Black-Death het volgende:
Edvardsen matig. Typische wisselspeler voor een vermoeide tegenstander na 70 minuten ofzo.
Maar ff: hoezo op rechts dan? Met welke wapens gaat hij daar gevaarlijk zijn?quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:47 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar bij @:Bugno3 lijkt het wel of iet hem iets aangedaan heeft.
Ik blijf er iig bij, geef hem een kans en het liefst op rechts en hij gaat effectiever dan Berghuis zijn (niet dat, dat zo moeilijk is..)
Met wat ie al heeft laten zien op rechts, o.a. vrij veel goals.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar ff: hoezo op rechts dan? Met welke wapens gaat hij daar gevaarlijk zijn?
quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:50 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Met wat ie al heeft laten zien op rechts, o.a. vrij veel goals.
Heeft die je moeder gepaald?quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:49 schreef The-BFG het volgende:
Daarbij kunnen we beter kijken naar Henrique die al wedstrijden lang niet overtuigt.
quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Heeft die je moeder gepaald?
Een vrouw heeft meerdere gaten.quote:Op zaterdag 12 september 2026 20:55 schreef The-BFG het volgende:
[..]lijkt me sterk met zijn richtingsgevoel
Nou zo erg was het ook weer nietquote:
Niet hard, maar wel een vorm van natrappen wat mij betreft. Debiele actie.quote:Op zaterdag 12 september 2026 21:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nou zo erg was het ook weer niet
Dat is een understatement.quote:
quote:
Valt nu de goeie kant op, maar rond de 1-1 vond ik het toch instabiel ogen.quote:Op zaterdag 12 september 2026 21:42 schreef William_Papadin het volgende:
Dit is toch makkelijker dan we dachten
Hoop eigenlijk dat ze die komend seizoen gewoon kopen.quote:Op zaterdag 12 september 2026 21:45 schreef Schanulleke het volgende:
Lehrer presenteert zich wel als aanwinst.
Die is gehuurd zonder optie tot koop.quote:Op zaterdag 12 september 2026 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk dat ze die komend seizoen gewoon kopen.
Kan je er nog steeds een bod op doen na dit seizoenquote:Op zaterdag 12 september 2026 22:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die is gehuurd zonder optie tot koop.
De degradatiekandidaten zijn Cambuur, Telstar, ADO en Willem 2. Fortuna Sittard eindigt gewoon in de middenmoot.quote:Op zaterdag 12 september 2026 22:01 schreef Ludachrist het volgende:
Een wedstrijd tegen een degradatiekandidaat zonder billenknijpen, dat is de afgelopen jaren wel eens anders geweest.
Moest ik ook even aan denken. Geen enkele intentie om de bal te raken. Was natuurlijk wel echt zachtjes, maar trek dan aan een shirt als je iemand puur onregelementair wil afstoppen.quote:
Zeker. Maar goed, eerst maar wat meer potjes goed spelen.quote:Op zaterdag 12 september 2026 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je er nog steeds een bod op doen na dit seizoen
Bouwman is dan ook weer een jaar ouder.quote:Op zaterdag 12 september 2026 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je er nog steeds een bod op doen na dit seizoen
Het was inderdaad best ok. Wel was het tweede gedeelte van de eerste helft even wat onstabiel. Groot verval binnen paar minuten. Maar daarna goed opgelost.quote:Op zaterdag 12 september 2026 23:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bouwman is dan ook weer een jaar ouder.
Verder een prima overwinning tegen de bus van Sittard.
Amrabat begon erg sterk, zakte daarna wel behoorlijk weg. Maar gewoon het feit dat hij weet waar hij moet staan en z'n intenties qua passing waren een verademing.quote:Op zondag 13 september 2026 08:10 schreef manny het volgende:
Ok. Het ziet er naar uit dat we langzaam naar iets toe groeien. Mooi.
Een 6, een 6, we hebben een 6. Een slot op de deur. Is ie perfect? nee. Maar zo een type heb je nodig.
Die Tolu is net alsof je grote broer mee mag doen met pleintjesvoetbalquote:Op zondag 13 september 2026 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
1-5 uit bij Fortuna is wel knap. FLATGEBOUW Tolu is een enorme cheatcode in de Eredivisie, evenals Brandt. Ook lekker dat Kehrer er meteen lekker inzit. Ouazane > Gloukh op linksbuiten.
Fortuna is geen degradatiekandidaat.quote:Op zaterdag 12 september 2026 22:01 schreef Ludachrist het volgende:
Een wedstrijd tegen een degradatiekandidaat zonder billenknijpen, dat is de afgelopen jaren wel eens anders geweest.
heel fijn om die erbij te hebben idd. Net als een aantal andere spelers trouwens. Het lijkt weer ergens op, hopelijk kunnen ze dit doorzetten dan kan het zomaar een leuk seizoen wordenquote:Op zondag 13 september 2026 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Tolu is net alsof je grote broer mee mag doen met pleintjesvoetbal
minimaal denk ik. Zal lang spannend blijven in de race voor het kampioenschap.quote:Op zondag 13 september 2026 12:32 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Je hebt de beste spits en middenvelder van de Eredivisie. Jullie worden makkelijk 2e.
Klopt. Doet elkaar niet heel veel. Vorige week kwam net iets te vroeg voor jullie.quote:Op zondag 13 september 2026 12:56 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
minimaal denk ik. Zal lang spannend blijven in de race voor het kampioenschap.
Kansen genoeg gehad, maar je moet ze wel maken.quote:Op zondag 13 september 2026 13:01 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Klopt. Doet elkaar niet heel veel. Vorige week kwam net iets te vroeg voor jullie.
Ja maar meer benen op het middenveld en spugen in de handen is alles wat je nodig hebt toch?quote:Op zondag 13 september 2026 13:03 schreef manny het volgende:
tevens met mokio, baas, ouazane, bouman en janse heb je toch nog wel wat aan jeugd / jongere spelers rondlopen die flink wat minuten moeten gaan maken. Bounida en Abdalla daar weer achter.
1 zwaluw.
Ik hoor dan dat ze een plan hadden voor fortuna in de variant dat ze de bus zouden parkeren en in een variant waarin ze er toch wat uit zouden komen. En, hou je vast mensen, dat ze daar op geoefend hadden tijdens de training. Het is niet te geloven maar dat heb je dus afgelopen jaar nooit gehoord, daar was het Inzet! werken!
Wat een eikels daar in de leiding bij Ajax. Heitinga kiezen.
Foebal, gewoon foebalquote:Op zondag 13 september 2026 13:09 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ja maar meer benen op het middenveld en spugen in de handen is alles wat je nodig hebt toch?
Inderdaad, met Heitinga weet je gewoon vooraf dat je weer een jaar weggooit. Echt bizar dat die vent is aangesteld.quote:Op zondag 13 september 2026 13:03 schreef manny het volgende:
tevens met mokio, baas, ouazane, bouman en janse heb je toch nog wel wat aan jeugd / jongere spelers rondlopen die flink wat minuten moeten gaan maken. Bounida en Abdalla daar weer achter.
1 zwaluw.
Ik hoor dan dat ze een plan hadden voor fortuna in de variant dat ze de bus zouden parkeren en in een variant waarin ze er toch wat uit zouden komen. En, hou je vast mensen, dat ze daar op geoefend hadden tijdens de training. Het is niet te geloven maar dat heb je dus afgelopen jaar nooit gehoord, daar was het Inzet! werken!
Het lijkt er bijna op dat je met een redelijke trainer, een redelijke spelersgroep en een voorbereid plan, je zomaar ver kan komen in de Eredivisie.quote:Op zondag 13 september 2026 13:03 schreef manny het volgende:
1 zwaluw.
Dat is goed bier.quote:Op maandag 14 september 2026 11:13 schreef Houniet het volgende:
Tijdens het interview met Brandt in Sittard, waren de reclameborden gevuld met Brand bier.
.
Geen idee, ik drink nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |