Er klopt zoveel niet aan dat bericht. Als hij zijn contract ontbindt kan hij toch juist wél bij elke club in de wereld tekenen buiten de transferperiode om?quote:Op woensdag 2 september 2026 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
https://www.voetbalprimeu(...)t-toch-bij-ajax.html
Jong Ajax wordt al net zon vreemdelingenlegioen als Ajax 1quote:Op woensdag 2 september 2026 17:50 schreef Wotte het volgende:
Salazar zag ik een push meldingen over of is die al oud?
Heeft Ajax zelf net gemeld.quote:Op woensdag 2 september 2026 17:50 schreef Wotte het volgende:
Salazar zag ik een push meldingen over of is die al oud?
Gaat volgens mij om de zekerheid dat ie ergens kon tekenen maar niet voor vanavond hoefde af te ronden. Nu die club is afgehaakt dreigt ie zonder club te zitten en dat wil ie nietquote:Op woensdag 2 september 2026 17:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Er klopt zoveel niet aan dat bericht. Als hij zijn contract ontbindt kan hij toch juist wél bij elke club in de wereld tekenen buiten de transferperiode om?
Er heeft, voor zover ik heb gezien, nergens gestaan dat zijn contract ontbonden zou worden. Dat was meer een conclusie die getrokken werd omdat er verder niets gezegd werd.quote:Op woensdag 2 september 2026 17:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Er klopt zoveel niet aan dat bericht. Als hij zijn contract ontbindt kan hij toch juist wél bij elke club in de wereld tekenen buiten de transferperiode om?
Ach bij Feyenoord liepen er in de Champions League op een gegeven moment bij de tegenstander meer Rotterdammers.quote:Op woensdag 2 september 2026 17:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jong Ajax wordt al net zon vreemdelingenlegioen als Ajax 1
quote:Op woensdag 2 september 2026 17:53 schreef Houniet het volgende:
Ik ga een playlistje klassieke muziek opzoeken want ik moet echt terug van 100 naar 0.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baas, Amrabatquote:Op woensdag 2 september 2026 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
Janse, Blind, Klaassen, Ouazane, Bouwman, Berghuis, Mokio.
VrEemDeliNgenLegIoEn.
Spina, Torrents, brandt, ter stegen, Zahouani, Amrabat, Camara, Monserrate, Pugno, Kehrer, Henrique, Tsygankov, Leonardo, Tolu, Adingra, Salazar.quote:Op woensdag 2 september 2026 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
Janse, Blind, Klaassen, Ouazane, Bouwman, Berghuis, Mokio, Bounida.
VrEemDeliNgenLegIoEn.
Dat het een enorm domme teek is die je net zo goed op PSV kunt plakken, ook dan slaat het nergens op. Je noemt allemaal spelers die niet eens in het eerste gaan spelen en Amrabat heeft tijden in Nederland gevoetbald. (lol)quote:Op woensdag 2 september 2026 17:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Spina, Torrents, brandt, ter stegen, Zahouani, Amrabat, Camara, Monserrate, Pugno, Kehrer, Henrique, Tsygankov, Leonardo, Tolu, Adingra, Salazar.
Wat is je punt?
Jij begonquote:Op woensdag 2 september 2026 17:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Spina, Torrents, brandt, ter stegen, Zahouani, Amrabat, Camara, Monserrate, Pugno, Kehrer, Henrique, Tsygankov, Leonardo, Tolu, Adingra, Salazar.
Wat is je punt?
Dat klopt. omdat Jong Ajax in 1 transferperiode onder Cruijff ook tot een vreemdelingenlegioen wordt omgeturnd. Dat schrijf ik ook hierboven.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat het een enorm domme teek is die je net zo goed op PSV kunt plakken, ook dan slaat het nergens op. Je noemt allemaal spelers die niet eens in het eerste gaan spelen en Amrabat heeft tijden in Nederland gevoetbald. (lol)
Daarom deze namen. Bijna iedereen die Maximus noemt, liep er al rond. Dat zegt dus weinig over het beleid van Cruijffquote:
Dat is bewust beleid als je die even weghaalt kun je de spelers van Ajax 1 zo wegzetten tegen Man, Wanner, Perisic, Plea, Kovar, Pepi, Nagalo, Sano, Bajktarovic etc etc. Maar wat een non-discussie, ik hou er ook weer mee op.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat klopt. omdat Jong Ajax in 1 transferperiode onder Cruijff ook tot een vreemdelingenlegioen wordt omgeturnd. Dat schrijf ik ook hierboven.
Brandt Ter Stegen Kehrerquote:Op woensdag 2 september 2026 17:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat is je punt?
PVV-er Jack van Gelder mag lekker in zn eigen sop gaarkoken.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is bewust beleid als je die even weghaalt kun je de spelers van Ajax 1 zo wegzetten tegen Man, Wanner, Perisic, Plea, Kovar, Pepi, Nagalo, Sano, Bajktarovic etc etc. Maar wat een non-discussie, ik hou er ook weer mee op.![]()
Ga maar met Jack van Gelder NEDERLANDERS tellen, die was ook al zo boos.
Ze mogen van @Scorpion_17 ook wel vreemdeling zijn, als ze maar niet kunnen voetballen.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Neres Tadic Ziyech Schone Onana Tagliafico Mazraoui… eigenlijk teveel vreemdelingen stiekem was ik nooit fan van Ajax 2018/19
Vooral die Ziyech en Schone waren eng. Als ze nou nog Nederlands gesproken haddenquote:Op woensdag 2 september 2026 18:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Neres Tadic Ziyech Schone Onana Tagliafico Mazraoui… eigenlijk teveel vreemdelingen stiekem was ik nooit fan van Ajax 2018/19
Een Roda-fan zie ik zelf ook als een buut'nlander.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:21 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als ze Blank zijn, zijn het geen Buitenlanders. Althans, dat vertelde een Roda-fan mij ooit.
HET PLANquote:Jordi Cruijff: "Simon brengt snelheid, diepgang en een sterke mentaliteit. Dat is precies het profiel dat we zochten. Hij beschikt over kwaliteiten die ons spel direct meer dreiging kunnen geven. We zijn daarom blij dat hij voor Ajax heeft gekozen en dat hij vertrouwen heeft in het plan dat we met hem hebben."
quote:Jordi Cruijff is in zijn nopjes met de komst van Simon Adingra bij Ajax, zo vertelt hij in gesprek met de clubkanalen. De 24-jarige linksbuiten, die naar eigen zeggen pas over twee of drie weken fit is, wordt voor een seizoen gehuurd van Sunderland. Ajax heeft een optie tot koop opgenomen in de huurdeal.
Zoals hij er bij Nice 23 in 74 wedstrijden maakte?quote:Op woensdag 2 september 2026 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens Inan van het AD zou Dolberg in beeld zijn geweest bij Lille en ook gesprekken mee gehad, mooie scouting hebben ze daar. Zou die slapzak wel willen zien tegen al die grote sterke verdedigers daar.
Oh ja dat valt nog best mee. Maar ik zou als CL club die net een schip met geld heeft binnen gekregen toch niet de 3e spits van Ajax nemen of Ueda.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals hij er bij Nice 23 in 74 wedstrijden maakte?
En hij deed het bij Anderlecht ook best goed.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja dat valt nog best mee. Maar ik zou als CL club die net een schip met geld heeft binnen gekregen toch niet de 3e spits van Ajax nemen of Ueda.
Schijnen aan het bezuinigen te zijn.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja dat valt nog best mee. Maar ik zou als CL club die net een schip met geld heeft binnen gekregen toch niet de 3e spits van Ajax nemen of Ueda.
Hebben nooit geld en als ze wel geld hebben leven ze boven hun stand daar en is het een kwestie van tijd voor ze weer diep in de schulden zitten.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schijnen aan het bezuinigen te zijn.
Ik las het niet helemaal goed, Nice zit in de problemen, Lille juist niet, maar die hebben als beleid gewoon goedkoop inkopen en hopen dat ze er dan met 1 of 2 weer winst op gaan maken.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:00 schreef C64 het volgende:
[..]
Hebben nooit geld en als ze wel geld hebben leven ze boven hun stand daar en is het een kwestie van tijd voor ze weer diep in de schulden zitten.
Misschien stapt er wel een of andere sjeik in als de Engelse en Spaanse clubs op zijn.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las het niet helemaal goed, Nice zit in de problemen, Lille juist niet, maar die hebben als beleid gewoon goedkoop inkopen en hopen dat ze er dan met 1 of 2 weer winst op gaan maken.
Ja Monaco heeft nooit geleefd onder de bevolking daar. Zelfs niet met in dat jaar toen ze finale CL haalden met erg goed voetbal.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:21 schreef C64 het volgende:
[..]
Misschien stapt er wel een of andere sjeik in als de Engelse en Spaanse clubs op zijn.
Zag gisteren op Ziggo een stukje van Monaco tegen Marseille op papier toch een topwedstrijd. Er zaten daar net zoveel mensen als hier bij Almere City op de tribune.
Hij is gewoon niet zo goed. En een lamme tak.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hij deed het bij Anderlecht ook best goed.
Wat er is misgegaan sinds hij weer bij Ajax is ...............
Nouja er speelt er straks misschien maar 1quote:Op woensdag 2 september 2026 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
Janse, Baas, Blind, Klaassen, Ouazane, Bouwman, Berghuis, Mokio, Bounida.
VrEemDeliNgenLegIoEn.
Details.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:31 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nouja er speelt er straks misschien maar 1
Prima, los van het geld.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
Contract van Amourricho van Axel Dongen is in onderling overleg ontbonden.
quote:
Dit ontkracht de stelling toch niet? Je moet het dan vergelijken met voorgaande selecties van Ajax.quote:
Waarom moet dat?quote:Op woensdag 2 september 2026 20:29 schreef Coco het volgende:
Je moet het dan vergelijken met voorgaande selecties van Ajax
In beforequote:Op woensdag 2 september 2026 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
Contract van Amourricho van Axel Dongen is in onderling overleg ontbonden.
Meer dat er geen haan naar kraait behalve schijnbaar bij Ajax.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit ontkracht de stelling toch niet? Je moet het dan vergelijken met voorgaande selecties van Ajax.
Uh, nee?quote:
Ja ik vind het ook onzin.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Meer dat er geen haan naar kraait behalve schijnbaar bij Ajax.
"marcb1974, je begint steeds dikker te worden!"quote:
Rare vergelijking, maar oke.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:51 schreef Coco het volgende:
[..]
"marcb1974, je begint steeds dikker te worden!"
"Dat klopt niet want dan zijn Wotte en Chevy ook dik!"
Laten we kijken naar hoe marcb1974 in voorgaande jaren eruit zag.
Chevy is ook echt dik. Die zit de hele dag in zijn doorgezakte sim-stoel chips te vreten terwijl hij met zijn vette vingers probeert te sturen.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien zijn ze alle 3 wel dik!quote:Op woensdag 2 september 2026 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Chevy is ook echt dik. Die zit de hele dag in zijn doorgezakte sim-stoel chips te vreten terwijl hij met zijn vette vingers probeert te sturen.
Ik was eerst gezellig nu gezellig dik.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Wereldkampioen in 27/28quote:
Denk dat Donny alleen als tien in dit systeem past.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
Sjakie is verdrietig omdat Jordi Donny niet wilde halen
Wie?quote:Op woensdag 2 september 2026 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Renato Sanches is nu transfervrij las ik. Is die al in verband gebracht met Ajax?
Henrique is kut met peren, dus je kan beter Wijndal nog achter de hand houden.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:13 schreef Black-Death het volgende:
Godsamme zijn we nog niet van Wijndal af
Ik snap niet waarom daar bij Ajax zo de nadruk op wordt gelegd terwijl het gewoon de situatie van het Nederlandse voetbal is.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit ontkracht de stelling toch niet? Je moet het dan vergelijken met voorgaande selecties van Ajax.
ziyech is eng. Dat klopt.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooral die Ziyech en Schone waren eng. Als ze nou nog Nederlands gesproken hadden
Tellen is moeilijk he, het zijn er 121.quote:Op donderdag 3 september 2026 09:17 schreef Dven het volgende:
Wel bijzonder dat we opeens 120 Duitse interlands in de selectie hebben.
Misintlat was zo'n moneyball fraud die én spelers haalde ver boven de marktwaarde (en iets zag wat alle anderen niet zagen) én nog eens totaal niet keek als trainer en hoe ze met elkaar konden spelen.quote:Op donderdag 3 september 2026 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Al met al een prima transferzomer. Ben wel benieuwd of we nu meer kwijt zijn aan salaris dan voor deze transferzomer.
Jammer dat Wijndal en Dolberg niet vertrokken zijn. Voegen weinig toe.
Veel nieuwe spelers, moet allemaal nog ingepast gaan worden, dus kan even duren. Vergelijkingen met Mislintat gaan echt niet op, want die haalde wat kneusjes op. Spelers als Brandt en Amrabat zijn gewoon goed binnengehaald en gaan zeker wat toevoegen.
Ik denk dat Davy daar (voorlopig) vooral zal spelen. Brandt - Klaassen - Amrabat.quote:Op donderdag 3 september 2026 10:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Misintlat was zo'n moneyball fraud die én spelers haalde ver boven de marktwaarde (en iets zag wat alle anderen niet zagen) én nog eens totaal niet keek als trainer en hoe ze met elkaar konden spelen.
Cruijff heeft in ieder geval dat eerste al goed gedaan. Het zijn juist goede (tamelijk) bewezen spelers. En op het eerste gezicht lijkt er ook nog een goed idee achter te spelen. In ieder geval al meer spelers die voor diepgang zorgen en goed zijn zonder bal. Dat was vorig jaar ook nogal een probleem.
Alleen lijkt de 8 positie een beetje een ondergeschoven kindje te zijn geworden. Vorig jaar Taylor kwijt, dit jaar Steur kwijt. Ounahi leek te komen, maar was dus toch te duur.
Eigenlijk is je enige optie daar nu Mokio.
Brandt zou kunnen, maar die heb je liever hogerop.
Ja dat is ook mijn verwachting.quote:Op donderdag 3 september 2026 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat Davy daar (voorlopig) vooral zal spelen. Brandt - Klaassen - Amrabat.
Kan Ouazane ook niet rustig gebracht worden op die positie?quote:Op donderdag 3 september 2026 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat Davy daar (voorlopig) vooral zal spelen. Brandt - Klaassen - Amrabat.
Dat is wel iemand met ontzettend veel drive naar voren maar dat zou je dan kunnen afwisselen met Brandt, dat zou ik tegen de mindere goden wel aandurven ja. Al moet je er voor waken dat je hele middenveld weer open ligt bij elke counter want dat lost Amrabat ook niet op.quote:Op donderdag 3 september 2026 10:43 schreef papert het volgende:
[..]
Kan Ouazane ook niet rustig gebracht worden op die positie?
Ja, eens. Bedoelde ook nog niet voor de basis.quote:Op donderdag 3 september 2026 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wel iemand met ontzettend veel drive naar voren maar dat zou je dan kunnen afwisselen met Brandt, dat zou ik tegen de mindere goden wel aandurven ja. Al moet je er voor waken dat je hele middenveld weer open ligt bij elke counter want dat lost Amrabat ook niet op.
God heeft gesproken.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
Duiding van Jordi bij ESPN.
Bekijk deze YouTube-video
Ik haat het als mensen Cruijff met god vergelijken. Ik bedoel, hij is goed, maar hij is geen Cruijffquote:
Wij van WC-eend.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
Crimineelquote:Op donderdag 3 september 2026 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
Waarmee je inhoudelijks dus helemaal niets zegt.quote:Op donderdag 3 september 2026 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij van WC-eend.
Waarmee ik niet wil zeggen of dit wel of niet het geval is.
Dat het niet zo interessant is als een TD dat beweert, want die zal altijd zijn eigen beleid verdedigen.quote:Op donderdag 3 september 2026 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarmee je inhoudelijks dus helemaal niets zegt.
Nu ga je enkel op de kop in van een interview van dik een kwartier. Zowel Rigaux als Cruijff leggen mijns inziens op een prima manier uit waarom er bepaalde keuzes zijn gemaakt. Of die allemaal goed uitpakken moet uiteraard nog blijken.quote:Op donderdag 3 september 2026 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat het niet zo interessant is als een TD dat beweert, want die zal altijd zijn eigen beleid verdedigen.
Alleen de tijd zal het uitwijzen.
Uitstekende duiding. Enige minpunt is dat ik niet eenmaal 'het plan' gehoord heb. Derhalve een 9-.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
Trampolinequote:Op donderdag 3 september 2026 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Uitstekende duiding. Enige minpunt is dat ik niet eenmaal 'het plan' gehoord heb. Derhalve een 9-.
Groetjes van Owen #dezenegerbuigtvoorniemand Wijndalquote:Spelers die je transfervrij haalt, je geeft ze een contract en functioneert het niet, dan kan je onderhandelen en als hij nog twee jaar contract heeft, geef je veertig of vijftig procent mee en dan kan je het verbreken."
Ik zag gisteren ergens voorbij komen dat zo'n Brandt 6-8 miljoen salaris aan tekengeld pakt, boven een salaris van pakweg 3,5 miljoen. Het is maar hoe creatief je het wil benoemen.quote:Op donderdag 3 september 2026 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Al met al een prima transferzomer. Ben wel benieuwd of we nu meer kwijt zijn aan salaris dan voor deze transferzomer.
Daarom ook goed dat er ook voor Jong een aantal spelers gehaald is. Weet niet wie er verder al goed waren in Jong.quote:Op donderdag 3 september 2026 16:50 schreef manny het volgende:
taffesveel spelers verkocht en dus ruimte gemaakt. 2 spelers met dikke winst verkocht zodat je wat extra speelruimte hebt voor tekengeld enz. En dan idd een combinatie van huren en kopen, zodat de risico's enigszins onder controle blijven.
Als ze nu ook nog een paar jonge spelers inpassen dan is ook die hele restwaarde discussie klaar.
Lekker belangrijk, hij heeft een Ajax shirt aanquote:Op donderdag 3 september 2026 16:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ergens voorbij komen dat zo'n Brandt 6-8 miljoen salaris aan tekengeld pakt, boven een salaris van pakweg 3,5 miljoen. Het is maar hoe creatief je het wil benoemen.
Dat is wel veel. Aan de andere kant is het ook weer zo dat we als supporters gewoon goede spelers willen zien. Vind het beleid best interessant, en je wil niet dat de club over de kop gaat natuurlijk. Maar het belangrijkste is dat er gepresteerd wordt, en dat je vermaakt wordt. Met Brandt is de kans daarop veel groter.quote:Op donderdag 3 september 2026 16:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ergens voorbij komen dat zo'n Brandt 6-8 miljoen salaris aan tekengeld pakt, boven een salaris van pakweg 3,5 miljoen. Het is maar hoe creatief je het wil benoemen.
Ik zag ergens voorbij komen dat het miljoenen minder is; 4-5 en 2,5, dat scheelt een stuk, maar je hebt er wel een goeie speler en voor NL begrippen echt wel een topspeler mee, dat is zeker creatief.quote:Op donderdag 3 september 2026 16:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
brandt is buitencategorie voor de NL competitiequote:Op donderdag 3 september 2026 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zag ergens voorbij komen dat het miljoenen minder is; 4-5 en 2,5, dat scheelt een stuk, maar je hebt er wel een goeie speler en voor NL begrippen echt wel een topspeler mee, dat is zeker creatief.
Buitencategoriequote:Op donderdag 3 september 2026 18:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
brandt is buitencategorie voor de NL competitie
Eigenlijk is het diep triest dat we er zo over denken,quote:Op donderdag 3 september 2026 18:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Eens, bijna treurig dat zo'n grijze muis in de (Duitse) voetbalhistorie wordt gezien als buitencategorie.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het diep triest dat we er zo over denken,
die gozer hoort zo vereert te zijn dat hij in het shirt van ajax spelen mag.
Maar goed, de hele competitie is zover afgegleden .......
quote:Op donderdag 3 september 2026 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het diep triest dat we er zo over denken,
die gozer hoort zo vereert te zijn dat hij in het shirt van ajax spelen mag.
Maar goed, de hele competitie is zover afgegleden .......
Bied maar tegen elkaar op wie de stomste post maakt.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Eens, bijna treurig dat zo'n grijze muis in de (Duitse) voetbalhistorie wordt gezien als buitencategorie.
Laten we daar over een paar maanden over oordelen. Het is echt nog te vroeg in het seizoen om spelers op een voetstuk te plaatsen of af te branden.quote:Op donderdag 3 september 2026 18:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Moet je niet het transferbeleid van Rigaux een deurtje verderop verdedigen.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Eens, bijna treurig dat zo'n grijze muis in de (Duitse) voetbalhistorie wordt gezien als buitencategorie.
Jij, zonder twijfel ..........quote:Op donderdag 3 september 2026 19:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
Bied maar tegen elkaar op wie de stomste post maakt.
De kwaliteit spat er verder ook niet van af bij Brandt.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Laten we daar over een paar maanden over oordelen. Het is echt nog te vroeg in het seizoen om spelers op een voetstuk te plaatsen of af te branden.
Alsof Dortmund een klein club is, was of gaat worden.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij, zonder twijfel ..........
Duidelijk een gevalletje Sana. Begint met een handvol aardige wedstrijden maar speelt over een jaar ergens roemloos in een niet besprekenawaardige competitie.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
De kwaliteit spat er verder ook niet van af bij Brandt.
Sorry hoor, dat Feyenoord een TD heeft die niet bezig is met zijn ego.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Moet je niet het transferbeleid van Rigaux een deurtje verderop verdedigen.
Sana vergelijken met Brandt?quote:Op donderdag 3 september 2026 19:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Duidelijk een gevalletje Sana. Begint met een handvol aardige wedstrijden maar speelt over een jaar ergens roemloos in een niet besprekenawaardige competitie.
We zullen nooit weten of dat waar is. Dan nog is tekengeld vergelijkbaar met een transfersom die je anders moet betalen. Staat heel anders in de boeken, financieel gezien.quote:Op donderdag 3 september 2026 16:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook allemaal niet zo boeiend. Ik betaal de factuur niet.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
We zullen nooit weten of dat waar is. Dan nog is tekengeld vergelijkbaar met een transfersom die je anders moet betalen. Staat heel anders in de boeken, financieel gezien.
Lijkt mij anders wel een ijdel mannetje eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat Feyenoord een TD heeft die niet bezig is met zijn ego.
Vooralsnog nergens echt mee bezig die belg. Maargoed, dat is voor een ander topic vooral relevant.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat Feyenoord een TD heeft die niet bezig is met zijn ego.
Ja klopt man, 15+ mutaties maar.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:06 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Vooralsnog nergens echt mee bezig die belg. Maargoed, dat is voor een ander topic vooral relevant.
Ik als Dortmund-supporter moet hier smakelijk om lachen.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Duidelijk een gevalletje Sana. Begint met een handvol aardige wedstrijden maar speelt over een jaar ergens roemloos in een niet besprekenawaardige competitie.
Hier lach ik dan weer smadelijk om.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:11 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ik als Dortmund-supporter moet hier smakelijk om lachen.
In ieder geval geen 43 selectiespelers meer. Feest aan de Maas.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
En oh oh wat heeft men nu een vertrouwen in die selectie. Lekker gap
Huurkoop maakt het natuurlijk wel wat anders.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aardig wat brandhout weten te lozen. Jammer van Wijndal, maar het is niet anders.
Veel huurspelers, waar ik zelden een fan van ben. Kijken hoe Michel een team kan maken met zoveel nieuwe spelers, en hoe hij de jonge spelers weet te ontwikkelen.
Huurkoop voor schandalig hoge bedragen.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Huurkoop maakt het natuurlijk wel wat anders.
Zó!quote:Op donderdag 3 september 2026 21:21 schreef Dven het volgende:
Ik heb het gevoel dat we afgelopen seizoen gaan overstijgen
Dat was nog eens een uitspraak hèquote:
Volgens mij niet. Allemaal onderdeel van aankoopsomquote:Op donderdag 3 september 2026 19:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
We zullen nooit weten of dat waar is. Dan nog is tekengeld vergelijkbaar met een transfersom die je anders moet betalen. Staat heel anders in de boeken, financieel gezien.
Omdat?quote:Op donderdag 3 september 2026 20:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier lach ik dan weer smadelijk om.
Moet tekengeld dan niet openbaar gemaakt worden, zoals ook bij transfersommen gebeurt?quote:Op donderdag 3 september 2026 19:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee, Ajax is wettelijk niet verplicht om het specifieke tekengeld van spelers openbaar te maken.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Moet tekengeld dan niet openbaar gemaakt worden, zoals ook bij transfersommen gebeurt?
Na PSV nog Fortuna uit en Willem 2 en Excelsior thuis en dan een lange interlandbreak. Mooi op tijd fit hopelijk voor 10/10 NEC thuis en 15-10 Hajduk uit.quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
Adringa pas over een maand inzetbaar.
Zeer teleurstellend.quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
Dat wordt wel een serieuze post dan dit jaarquote:Op vrijdag 4 september 2026 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, Ajax is wettelijk niet verplicht om het specifieke tekengeld van spelers openbaar te maken.
De bedragen die rechtstreeks naar de speler gaan (zoals een tekenbonus bij transfervrije spelers zoals Julian Brandt of Sofyan Amrabat) vallen onder de individuele arbeidsovereenkomsten. Dit wordt beschouwd als reguliere loonkosten. Ajax rapporteert deze kosten aan het einde van het jaar wel geaggregeerd (als één grote totale salarispost) in de jaarcijfers, maar specificeert dit niet per speler.
Was al de verwachtingquote:Op vrijdag 4 september 2026 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
Maakt niet uit, komt ook een interland periode aan he.quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Regeer blij dat hij vertrokken is bij Ajax: 'Ik was er totaal niet gelukkig'
Youri Regeer is blij dat hij niet langer speler van Ajax is. De middenvelder, die op huurbasis naar Werder Bremen vertrok, geeft tijdens een persconferentie aan dat hij 'totaal niet gelukkig' was bij de Amsterdamse club.
Regeer, die halverwege het seizoen 2024/25 door Ajax werd teruggekocht van FC Twente, kende een moeilijke periode in Amsterdam. Dit seizoen begon hij nog vaak in de basis, maar hij wist dat Ajax op zoek was naar een nieuwe nummer zes. Met Sofyan Amrabat kwam die nieuwe controleur aan het einde van de transferperiode.
De middenvelder is blij dat hij nu speler van Werder Bremen is, zo vertelt hij op een persconferentie, waarvan de beelden hieronder te zien zijn. 'Ik was niet gelukkig bij Ajax', spreekt hij eerlijke en duidelijke taal. 'Er is anderhalf jaar geschreven over het feit dat ze een nieuwe speler wilden op de nummer zespositie en dat ze niet blij zouden zijn.'
'Dus ik was totaal niet gelukkig. Daarom was het voor mij geen moeilijke beslissing om voor Werder te tekenen', aldus Regeer, die Ajax heeft verlaten. De speler, die eerder zijn Instagram-account al op inactief zette, vierde onlangs zijn verjaardag. Hoewel hij veel felicitaties kreeg, waren er ook veel mensen die uit frustratie een minder aardige reactie achterlieten.
Voor voormalig Ajacied Joël Veltman was het een reden om te reageren. 'Ik dacht dat de F-side alleen maar ECHTE Ajax-supporters had. Na zoveel jaar heb ik me toch vergist', schreef Veltman, die het destijds opnam voor Regeer.
Regeer heeft bij Ajax nog een contract tot de zomer van 2029. De middenvelder speelt op dit moment op huurbasis bij Werder Bremen. De Duitse club heeft een optie tot koop bedongen in de huurovereenkomst. Na dit seizoen kan de Duitse club, die het volledige salaris van Regeer heeft overgenomen, hem voor een bedrag van naar verluidt vijf miljoen euro definitief overnemen.
Alleen staat er de komende 3 wedstrijden geen echte linksbuiten ......quote:Op vrijdag 4 september 2026 16:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maakt niet uit, komt ook een interland periode aan he.
In het topic hiernaast hebben ze meer problemenquote:Op vrijdag 4 september 2026 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen staat er de komende 3 wedstrijden geen echte linksbuiten ......
Snap die jongen wel. Gehaald in een rumoerige tijd en vervolgens altijd moeten opboksen tegen de heersende verwachtingen van een type Henderson op die plek.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2026 16:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen staat er de komende 3 wedstrijden geen echte linksbuiten ......
quote:Viktor Tsygankov zou eventueel vanaf links kunnen spelen, maar de vraag is of de Oekraïense aanwinst al fit genoeg is om tegen PSV in actie te komen. 'Hij zit nog in een lastig fysiek proces.'
Adingra werd op Deadline Day gepresenteerd als nieuwe linksbuiten en vertelde bij zijn prestatie al dat hij nog twee tot drie weken aan de kant staat wegens een enkelblessure. Míchel verwacht echter dat de Ivoriaan pas over een maand inzetbaar is.
De 36-jarige verdediger bezocht deze week een specialist en heeft de looptraining inmiddels weer hervat, maar het is nog te vroeg om te zeggen wanneer hij terugkeert. Hij heeft last van een zenuw rond zijn rug. Het heeft te maken met de klap die hij kreeg, de medische staf zal daarover naar buiten treden.'
Dan staat berghuis er weer in ..........quote:
Alleen is die gekomen voor rechts.quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:27 schreef Black-Death het volgende:
Ben blij dat Kehrer nog is gekomen, want Blind zal heel wat potjes gaan missen.
Ja maar idd een optie erbij.quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen is die gekomen voor rechts.
Gelukkig hebben we wel Baas en Janse voor links
Kehrer kan vgm zonder problemen links spelen als het moet.quote:Op vrijdag 4 september 2026 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen is die gekomen voor rechts.
Gelukkig hebben we wel Baas en Janse voor links
Ik kan me ook best voorstellen dat het mentaal enorm zwaar moet zijn om telkens te horen of te lezen dat je niet voldoet. Dat zou ik zelf ook niet trekken op mijn werk.quote:
Moeilijk te zeggen idd, ik gok 4-3. Beide clubs scoren makkelijk maar de verdediging is bij beide best dramatisch.quote:Op zaterdag 5 september 2026 06:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Beetje gevoel hier dat het een 0-4, 3-3 of 5-2 kan worden.
Echt geen reet van te zeggen inderdaad. Kan alle kanten op, beetje afhankelijk van individuele vorm van spelers denk ik.quote:Op zaterdag 5 september 2026 06:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het middenveld bij Ajax is nu nog wel echt kwetsbaar. Als Amrabat speelt is dat zijn eerste wedstrijd, en anders Mokio. Ik ben bang dat Ajax daar de slag gaat verliezen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 09:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Echt geen reet van te zeggen inderdaad. Kan alle kanten op, beetje afhankelijk van individuele vorm van spelers denk ik.
Jullie hebben toch by far de beste speler van de Eredivisie op het middenveld? Althans, dat begreep ik van jullie clubblad.quote:Op zaterdag 5 september 2026 09:44 schreef papert het volgende:
[..]
Het middenveld bij Ajax is nu nog wel echt kwetsbaar. Als Amrabat speelt is dat zijn eerste wedstrijd, en anders Mokio. Ik ben bang dat Ajax daar de slag gaat verliezen.
1 speler is geen middenveld.quote:Op zaterdag 5 september 2026 09:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jullie hebben toch by far de beste speler van de Eredivisie op het middenveld? Althans, dat begreep ik van jullie clubblad.
Inmiddels ook by far de beste zes die kaal is.quote:Op zaterdag 5 september 2026 09:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jullie hebben toch by far de beste speler van de Eredivisie op het middenveld? Althans, dat begreep ik van jullie clubblad.
Ik zou hem niet willen ruilen voor Boerderijhoofd.quote:Op zaterdag 5 september 2026 10:23 schreef Wotte het volgende:
Maar goed liever slechts één middenvelder dan Sven Mijnans onder contract.
Dit kan inderdaad echt alle kanten opquote:Op zaterdag 5 september 2026 06:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
wie is boerderijhoofd?quote:Op zaterdag 5 september 2026 10:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zou hem niet willen ruilen voor Boerderijhoofd.
Dat is wel echt pure middelmaat inderdaad. Sano wel goede speler en die Fernandez leuk talent.quote:Op zaterdag 5 september 2026 10:23 schreef Wotte het volgende:
Maar goed liever slechts één middenvelder dan Sven Mijnans onder contract.
Ah ok.quote:Op zaterdag 5 september 2026 10:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Davy Klaassen wordt zo genoemd.
Bij een Van Bommel tegen ajax lopen de rillingen toch altijd over de rugquote:Op zaterdag 5 september 2026 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Gaaei ipv Rosa tegen Van Bommel, met waarschijnlijk het idee dat Van Bommel mee zal moeten lopen met Gaaei vind ik een gewaagde keuze
Altijd succesvol , of tenminste smerig.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij een Van Bommel tegen ajax lopen de rillingen toch altijd over de rug
Maak er maar een schoppartij van.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd succesvol , of tenminste smerig.
Ter Menzo .quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:30 schreef DeeBee het volgende:
Ter Stegen straks geblesseerd, het waren 4 geweldige wedstrijden
zeker 2 mooie kansen keep it coolquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:36 schreef Urquhart het volgende:
Oh oh die kansen moet je afmaken zeg
Als Berghuis gewoon normaal doet staat het hier 3-2. Twee mega kansen gemist.quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:48 schreef BobW het volgende:
Zo fucking voorspelbaar na het missen van die kansen
we vechten tot het eindequote:Op zaterdag 5 september 2026 20:48 schreef Urquhart het volgende:
Tja, 1-2 vlak voor rust. Straks Paes erin. Dit is wel klaar.
Geen basis speler na de interlandperiode.quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:51 schreef BobW het volgende:
Gloukh is ook een frustrerende speler zeg
Dat was de kop inderdaad maar hij zei dat hij bij de selectie zat en dus kon spelenquote:Op zaterdag 5 september 2026 21:01 schreef GwaiLow het volgende:
Had Michel niet in de persco gezegd dat Amrabat in de basis zou spelen vandaag? Of was dat niet wat hij zei?
Ik denk het niet, want hij spreekt geen Nederlands.quote:Op zaterdag 5 september 2026 21:01 schreef GwaiLow het volgende:
Had Michel niet in de persco gezegd dat Amrabat in de basis zou spelen vandaag? Of was dat niet wat hij zei?
Die mag voor Berghuisquote:Op zaterdag 5 september 2026 21:17 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als je Ouazane op de bank hebt zitten??
Leonardo brengen is onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 5 september 2026 21:26 schreef papert het volgende:
[..]
Alleen Dolberg voor Tolu snap ik niet de rest opzich nog wel.
Michel heeft deze wedstrijd weggegooid met al die wissels.quote:Op zaterdag 5 september 2026 21:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De spelers zelf ook niet, zo lijkt het
Ja, trainer gaat niet vrijuit hiero. Heeft het weggegeven.quote:Op zaterdag 5 september 2026 21:53 schreef Urquhart het volgende:
Eerste helft had je de kansen af moeten maken. Tweede helft heb je gewoon weggeven door de wissels. Jammer, had meer in gezeten.
Er staan 3 spelers in die er nog geen week zijn. Dit kost, helaas, tijd.quote:Op zaterdag 5 september 2026 21:54 schreef Karzai het volgende:
hmm, kay psv is nog net iets ingespeelder en volwassener
Ja, dit kan. Helaas. Heb ook echt wel positieve dingen gezien waar op vooruit gebouwd kan worden.quote:Op zaterdag 5 september 2026 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er staan 3 spelers in die er nog geen week zijn. Dit kost, helaas, tijd.
Voor psv ook , allang moeten beslissenquote:Op zaterdag 5 september 2026 21:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Prima eerste helft, slechte tweede. Wedstrijd had anders kunnen lopen.
Of ze kunnen er gewoon geen reet van...bestaat die optie ook nog?quote:Op zaterdag 5 september 2026 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het had met rust ook 4-4 kunnen staan. Tweede helft beide ploegen weinig meer gecreëerd, maar verdiende winnaar.quote:Op zaterdag 5 september 2026 21:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Prima eerste helft, slechte tweede. Wedstrijd had anders kunnen lopen.
Zeker, verdiend gewonnen uiteindelijkquote:Op zaterdag 5 september 2026 21:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Voor psv ook , allang moeten beslissen
Dit dus, snap de hozanna ook niet echt bij de PSV supporters.. Want zo goed was het allemaal niet.quote:Op zaterdag 5 september 2026 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
3 puntenquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:13 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dit dus, snap de hozanna ook niet echt bij de PSV supporters.. Want zo goed was het allemaal niet.
Bij PSV heeft men altijd nog een beetje een minderwaardigheidcomplex mbt Ajax.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:13 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dit dus, snap de hozanna ook niet echt bij de PSV supporters.. Want zo goed was het allemaal niet.
Of met de basisopstellingquote:Op zaterdag 5 september 2026 21:53 schreef Urquhart het volgende:
Eerste helft had je de kansen af moeten maken. Tweede helft heb je gewoon weggeven door de wissels. Jammer, had meer in gezeten.
Maximaal jaquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:02 schreef RamboDirk het volgende:
-Bankrekening leeg
-Geen kapitaal meer op het veld
-Plek 4 of 5 dit jaar
-Inkomsten gaan opdrogen
Wat een ongoing shitshow in Amsterdam
In welk seizoen leef jij?quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:19 schreef HowardRoark het volgende:
Ajax heeft het ook standaard lastig tegen PSV zoals we weten.
[..]
Komt allemaal wel goed.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
Niet overtuigd geraakt van het gros van de aankopen/ versterkingen die chefkok Cruijff voor jullie heeft gedaan, behalve van die spits. Echt een beest. Gaan jullie nog plezier aan beleven.
En Brandt. Dat is ook wel een speciaal soort. Beetje een Götze aankoop.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
Niet overtuigd geraakt van het gros van de aankopen/ versterkingen die chefkok Cruijff voor jullie heeft gedaan, behalve van die spits. Echt een beest. Gaan jullie nog plezier aan beleven.
Mjah ok. Maar had er heel eerlijk gezegd meer van verwacht vandaag. Maar denk als die tegen clubs als Telstar en Cambuur speelt hij niet weet wat ‘m overkomt.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
En Brandt. Dat is ook wel een speciaal soort. Beetje een Götze aankoop.
De helft van de aankopen is pas een week binnen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mjah ok. Maar had er heel eerlijk gezegd meer van verwacht vandaag. Maar denk als die tegen clubs als Telstar en Cambuur speelt hij niet weet wat ‘m overkomt.
Maar even opgezocht dat is die spits van Genk van jaar of twee geleden. Wist ik nietWas daar al echt vies goed.
Ah die moeten nog wennen aan het ‘Ajax systeem’? Wat dat dan ook is.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:28 schreef William_Papadin het volgende:
De helft van de aankopen is pas een week binnen.
Ze moeten elkaars voornaam nog leren ja.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah die moeten nog wennen aan het ‘Ajax systeem’? Wat dat dan ook is.
Heeft de scheidsrechter al uitgelegd waarom hij het geen rood vond? En de varquote:Op zaterdag 5 september 2026 23:42 schreef Wotte het volgende:
Ruben mag ook wel een paar wedstrijden schorsing krijgen, man, man, man.
Donkerrood dit. Halve gare.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:55 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Heeft de scheidsrechter al uitgelegd waarom hij het geen rood vond? En de var
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |