Jullie hebben toch by far de beste speler van de Eredivisie op het middenveld? Althans, dat begreep ik van jullie clubblad.quote:Op zaterdag 5 september 2026 09:44 schreef papert het volgende:
[..]
Het middenveld bij Ajax is nu nog wel echt kwetsbaar. Als Amrabat speelt is dat zijn eerste wedstrijd, en anders Mokio. Ik ben bang dat Ajax daar de slag gaat verliezen.
1 speler is geen middenveld.quote:Op zaterdag 5 september 2026 09:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jullie hebben toch by far de beste speler van de Eredivisie op het middenveld? Althans, dat begreep ik van jullie clubblad.
Inmiddels ook by far de beste zes die kaal is.quote:Op zaterdag 5 september 2026 09:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jullie hebben toch by far de beste speler van de Eredivisie op het middenveld? Althans, dat begreep ik van jullie clubblad.
Ik zou hem niet willen ruilen voor Boerderijhoofd.quote:Op zaterdag 5 september 2026 10:23 schreef Wotte het volgende:
Maar goed liever slechts één middenvelder dan Sven Mijnans onder contract.
Dit kan inderdaad echt alle kanten opquote:Op zaterdag 5 september 2026 06:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Beetje gevoel hier dat het een 0-4, 3-3 of 5-2 kan worden.
wie is boerderijhoofd?quote:Op zaterdag 5 september 2026 10:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zou hem niet willen ruilen voor Boerderijhoofd.
Dat is wel echt pure middelmaat inderdaad. Sano wel goede speler en die Fernandez leuk talent.quote:Op zaterdag 5 september 2026 10:23 schreef Wotte het volgende:
Maar goed liever slechts één middenvelder dan Sven Mijnans onder contract.
Ah ok.quote:Op zaterdag 5 september 2026 10:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Davy Klaassen wordt zo genoemd.
Bij een Van Bommel tegen ajax lopen de rillingen toch altijd over de rugquote:Op zaterdag 5 september 2026 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Gaaei ipv Rosa tegen Van Bommel, met waarschijnlijk het idee dat Van Bommel mee zal moeten lopen met Gaaei vind ik een gewaagde keuze
Altijd succesvol , of tenminste smerig.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij een Van Bommel tegen ajax lopen de rillingen toch altijd over de rug
Maak er maar een schoppartij van.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd succesvol , of tenminste smerig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |