Waarmee je inhoudelijks dus helemaal niets zegt.quote:Op donderdag 3 september 2026 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij van WC-eend.
Waarmee ik niet wil zeggen of dit wel of niet het geval is.
Dat het niet zo interessant is als een TD dat beweert, want die zal altijd zijn eigen beleid verdedigen.quote:Op donderdag 3 september 2026 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarmee je inhoudelijks dus helemaal niets zegt.
Nu ga je enkel op de kop in van een interview van dik een kwartier. Zowel Rigaux als Cruijff leggen mijns inziens op een prima manier uit waarom er bepaalde keuzes zijn gemaakt. Of die allemaal goed uitpakken moet uiteraard nog blijken.quote:Op donderdag 3 september 2026 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat het niet zo interessant is als een TD dat beweert, want die zal altijd zijn eigen beleid verdedigen.
Alleen de tijd zal het uitwijzen.
Uitstekende duiding. Enige minpunt is dat ik niet eenmaal 'het plan' gehoord heb. Derhalve een 9-.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
Duiding van Jordi bij ESPN.
Bekijk deze YouTube-video
Trampolinequote:Op donderdag 3 september 2026 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Uitstekende duiding. Enige minpunt is dat ik niet eenmaal 'het plan' gehoord heb. Derhalve een 9-.
Groetjes van Owen #dezenegerbuigtvoorniemand Wijndalquote:Spelers die je transfervrij haalt, je geeft ze een contract en functioneert het niet, dan kan je onderhandelen en als hij nog twee jaar contract heeft, geef je veertig of vijftig procent mee en dan kan je het verbreken."
Ik zag gisteren ergens voorbij komen dat zo'n Brandt 6-8 miljoen salaris aan tekengeld pakt, boven een salaris van pakweg 3,5 miljoen. Het is maar hoe creatief je het wil benoemen.quote:Op donderdag 3 september 2026 08:49 schreef Black-Death het volgende:
Al met al een prima transferzomer. Ben wel benieuwd of we nu meer kwijt zijn aan salaris dan voor deze transferzomer.
Daarom ook goed dat er ook voor Jong een aantal spelers gehaald is. Weet niet wie er verder al goed waren in Jong.quote:Op donderdag 3 september 2026 16:50 schreef manny het volgende:
taffesveel spelers verkocht en dus ruimte gemaakt. 2 spelers met dikke winst verkocht zodat je wat extra speelruimte hebt voor tekengeld enz. En dan idd een combinatie van huren en kopen, zodat de risico's enigszins onder controle blijven.
Als ze nu ook nog een paar jonge spelers inpassen dan is ook die hele restwaarde discussie klaar.
Lekker belangrijk, hij heeft een Ajax shirt aanquote:Op donderdag 3 september 2026 16:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ergens voorbij komen dat zo'n Brandt 6-8 miljoen salaris aan tekengeld pakt, boven een salaris van pakweg 3,5 miljoen. Het is maar hoe creatief je het wil benoemen.
Dat is wel veel. Aan de andere kant is het ook weer zo dat we als supporters gewoon goede spelers willen zien. Vind het beleid best interessant, en je wil niet dat de club over de kop gaat natuurlijk. Maar het belangrijkste is dat er gepresteerd wordt, en dat je vermaakt wordt. Met Brandt is de kans daarop veel groter.quote:Op donderdag 3 september 2026 16:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ergens voorbij komen dat zo'n Brandt 6-8 miljoen salaris aan tekengeld pakt, boven een salaris van pakweg 3,5 miljoen. Het is maar hoe creatief je het wil benoemen.
Ik zag ergens voorbij komen dat het miljoenen minder is; 4-5 en 2,5, dat scheelt een stuk, maar je hebt er wel een goeie speler en voor NL begrippen echt wel een topspeler mee, dat is zeker creatief.quote:Op donderdag 3 september 2026 16:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
brandt is buitencategorie voor de NL competitiequote:Op donderdag 3 september 2026 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zag ergens voorbij komen dat het miljoenen minder is; 4-5 en 2,5, dat scheelt een stuk, maar je hebt er wel een goeie speler en voor NL begrippen echt wel een topspeler mee, dat is zeker creatief.
Buitencategoriequote:Op donderdag 3 september 2026 18:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
brandt is buitencategorie voor de NL competitie
Eigenlijk is het diep triest dat we er zo over denken,quote:Op donderdag 3 september 2026 18:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Eens, bijna treurig dat zo'n grijze muis in de (Duitse) voetbalhistorie wordt gezien als buitencategorie.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het diep triest dat we er zo over denken,
die gozer hoort zo vereert te zijn dat hij in het shirt van ajax spelen mag.
Maar goed, de hele competitie is zover afgegleden .......
quote:Op donderdag 3 september 2026 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het diep triest dat we er zo over denken,
die gozer hoort zo vereert te zijn dat hij in het shirt van ajax spelen mag.
Maar goed, de hele competitie is zover afgegleden .......
Bied maar tegen elkaar op wie de stomste post maakt.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Eens, bijna treurig dat zo'n grijze muis in de (Duitse) voetbalhistorie wordt gezien als buitencategorie.
Laten we daar over een paar maanden over oordelen. Het is echt nog te vroeg in het seizoen om spelers op een voetstuk te plaatsen of af te branden.quote:Op donderdag 3 september 2026 18:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Moet je niet het transferbeleid van Rigaux een deurtje verderop verdedigen.quote:Op donderdag 3 september 2026 19:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Eens, bijna treurig dat zo'n grijze muis in de (Duitse) voetbalhistorie wordt gezien als buitencategorie.
Jij, zonder twijfel ..........quote:Op donderdag 3 september 2026 19:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
Bied maar tegen elkaar op wie de stomste post maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |