Ze mogen van @Scorpion_17 ook wel vreemdeling zijn, als ze maar niet kunnen voetballen.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Neres Tadic Ziyech Schone Onana Tagliafico Mazraoui… eigenlijk teveel vreemdelingen stiekem was ik nooit fan van Ajax 2018/19
Vooral die Ziyech en Schone waren eng. Als ze nou nog Nederlands gesproken haddenquote:Op woensdag 2 september 2026 18:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Neres Tadic Ziyech Schone Onana Tagliafico Mazraoui… eigenlijk teveel vreemdelingen stiekem was ik nooit fan van Ajax 2018/19
Een Roda-fan zie ik zelf ook als een buut'nlander.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:21 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als ze Blank zijn, zijn het geen Buitenlanders. Althans, dat vertelde een Roda-fan mij ooit.
HET PLANquote:Jordi Cruijff: "Simon brengt snelheid, diepgang en een sterke mentaliteit. Dat is precies het profiel dat we zochten. Hij beschikt over kwaliteiten die ons spel direct meer dreiging kunnen geven. We zijn daarom blij dat hij voor Ajax heeft gekozen en dat hij vertrouwen heeft in het plan dat we met hem hebben."
quote:Jordi Cruijff is in zijn nopjes met de komst van Simon Adingra bij Ajax, zo vertelt hij in gesprek met de clubkanalen. De 24-jarige linksbuiten, die naar eigen zeggen pas over twee of drie weken fit is, wordt voor een seizoen gehuurd van Sunderland. Ajax heeft een optie tot koop opgenomen in de huurdeal.
Zoals hij er bij Nice 23 in 74 wedstrijden maakte?quote:Op woensdag 2 september 2026 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens Inan van het AD zou Dolberg in beeld zijn geweest bij Lille en ook gesprekken mee gehad, mooie scouting hebben ze daar. Zou die slapzak wel willen zien tegen al die grote sterke verdedigers daar.
Oh ja dat valt nog best mee. Maar ik zou als CL club die net een schip met geld heeft binnen gekregen toch niet de 3e spits van Ajax nemen of Ueda.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals hij er bij Nice 23 in 74 wedstrijden maakte?
En hij deed het bij Anderlecht ook best goed.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja dat valt nog best mee. Maar ik zou als CL club die net een schip met geld heeft binnen gekregen toch niet de 3e spits van Ajax nemen of Ueda.
Schijnen aan het bezuinigen te zijn.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja dat valt nog best mee. Maar ik zou als CL club die net een schip met geld heeft binnen gekregen toch niet de 3e spits van Ajax nemen of Ueda.
Hebben nooit geld en als ze wel geld hebben leven ze boven hun stand daar en is het een kwestie van tijd voor ze weer diep in de schulden zitten.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schijnen aan het bezuinigen te zijn.
Ik las het niet helemaal goed, Nice zit in de problemen, Lille juist niet, maar die hebben als beleid gewoon goedkoop inkopen en hopen dat ze er dan met 1 of 2 weer winst op gaan maken.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:00 schreef C64 het volgende:
[..]
Hebben nooit geld en als ze wel geld hebben leven ze boven hun stand daar en is het een kwestie van tijd voor ze weer diep in de schulden zitten.
Misschien stapt er wel een of andere sjeik in als de Engelse en Spaanse clubs op zijn.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las het niet helemaal goed, Nice zit in de problemen, Lille juist niet, maar die hebben als beleid gewoon goedkoop inkopen en hopen dat ze er dan met 1 of 2 weer winst op gaan maken.
Ja Monaco heeft nooit geleefd onder de bevolking daar. Zelfs niet met in dat jaar toen ze finale CL haalden met erg goed voetbal.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:21 schreef C64 het volgende:
[..]
Misschien stapt er wel een of andere sjeik in als de Engelse en Spaanse clubs op zijn.
Zag gisteren op Ziggo een stukje van Monaco tegen Marseille op papier toch een topwedstrijd. Er zaten daar net zoveel mensen als hier bij Almere City op de tribune.
Hij is gewoon niet zo goed. En een lamme tak.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hij deed het bij Anderlecht ook best goed.
Wat er is misgegaan sinds hij weer bij Ajax is ...............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |