Er klopt zoveel niet aan dat bericht. Als hij zijn contract ontbindt kan hij toch juist wél bij elke club in de wereld tekenen buiten de transferperiode om?quote:Op woensdag 2 september 2026 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
https://www.voetbalprimeu(...)t-toch-bij-ajax.html
Jong Ajax wordt al net zon vreemdelingenlegioen als Ajax 1quote:Op woensdag 2 september 2026 17:50 schreef Wotte het volgende:
Salazar zag ik een push meldingen over of is die al oud?
Heeft Ajax zelf net gemeld.quote:Op woensdag 2 september 2026 17:50 schreef Wotte het volgende:
Salazar zag ik een push meldingen over of is die al oud?
Gaat volgens mij om de zekerheid dat ie ergens kon tekenen maar niet voor vanavond hoefde af te ronden. Nu die club is afgehaakt dreigt ie zonder club te zitten en dat wil ie nietquote:Op woensdag 2 september 2026 17:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Er klopt zoveel niet aan dat bericht. Als hij zijn contract ontbindt kan hij toch juist wél bij elke club in de wereld tekenen buiten de transferperiode om?
Er heeft, voor zover ik heb gezien, nergens gestaan dat zijn contract ontbonden zou worden. Dat was meer een conclusie die getrokken werd omdat er verder niets gezegd werd.quote:Op woensdag 2 september 2026 17:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Er klopt zoveel niet aan dat bericht. Als hij zijn contract ontbindt kan hij toch juist wél bij elke club in de wereld tekenen buiten de transferperiode om?
Ach bij Feyenoord liepen er in de Champions League op een gegeven moment bij de tegenstander meer Rotterdammers.quote:Op woensdag 2 september 2026 17:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jong Ajax wordt al net zon vreemdelingenlegioen als Ajax 1
quote:Op woensdag 2 september 2026 17:53 schreef Houniet het volgende:
Ik ga een playlistje klassieke muziek opzoeken want ik moet echt terug van 100 naar 0.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baas, Amrabatquote:Op woensdag 2 september 2026 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
Janse, Blind, Klaassen, Ouazane, Bouwman, Berghuis, Mokio.
VrEemDeliNgenLegIoEn.
Spina, Torrents, brandt, ter stegen, Zahouani, Amrabat, Camara, Monserrate, Pugno, Kehrer, Henrique, Tsygankov, Leonardo, Tolu, Adingra, Salazar.quote:Op woensdag 2 september 2026 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
Janse, Blind, Klaassen, Ouazane, Bouwman, Berghuis, Mokio, Bounida.
VrEemDeliNgenLegIoEn.
Dat het een enorm domme teek is die je net zo goed op PSV kunt plakken, ook dan slaat het nergens op. Je noemt allemaal spelers die niet eens in het eerste gaan spelen en Amrabat heeft tijden in Nederland gevoetbald. (lol)quote:Op woensdag 2 september 2026 17:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Spina, Torrents, brandt, ter stegen, Zahouani, Amrabat, Camara, Monserrate, Pugno, Kehrer, Henrique, Tsygankov, Leonardo, Tolu, Adingra, Salazar.
Wat is je punt?
Jij begonquote:Op woensdag 2 september 2026 17:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Spina, Torrents, brandt, ter stegen, Zahouani, Amrabat, Camara, Monserrate, Pugno, Kehrer, Henrique, Tsygankov, Leonardo, Tolu, Adingra, Salazar.
Wat is je punt?
Dat klopt. omdat Jong Ajax in 1 transferperiode onder Cruijff ook tot een vreemdelingenlegioen wordt omgeturnd. Dat schrijf ik ook hierboven.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat het een enorm domme teek is die je net zo goed op PSV kunt plakken, ook dan slaat het nergens op. Je noemt allemaal spelers die niet eens in het eerste gaan spelen en Amrabat heeft tijden in Nederland gevoetbald. (lol)
Daarom deze namen. Bijna iedereen die Maximus noemt, liep er al rond. Dat zegt dus weinig over het beleid van Cruijffquote:
Dat is bewust beleid als je die even weghaalt kun je de spelers van Ajax 1 zo wegzetten tegen Man, Wanner, Perisic, Plea, Kovar, Pepi, Nagalo, Sano, Bajktarovic etc etc. Maar wat een non-discussie, ik hou er ook weer mee op.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat klopt. omdat Jong Ajax in 1 transferperiode onder Cruijff ook tot een vreemdelingenlegioen wordt omgeturnd. Dat schrijf ik ook hierboven.
Brandt Ter Stegen Kehrerquote:Op woensdag 2 september 2026 17:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat is je punt?
PVV-er Jack van Gelder mag lekker in zn eigen sop gaarkoken.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is bewust beleid als je die even weghaalt kun je de spelers van Ajax 1 zo wegzetten tegen Man, Wanner, Perisic, Plea, Kovar, Pepi, Nagalo, Sano, Bajktarovic etc etc. Maar wat een non-discussie, ik hou er ook weer mee op.![]()
Ga maar met Jack van Gelder NEDERLANDERS tellen, die was ook al zo boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |