God was teleurgesteld toen bleek dat ik geen Instagram hadquote:Op zondag 30 augustus 2026 22:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Krijgen jullie ook wel eens in gebed door dat je een bericht op instagram moet plaatsen?
https://www.ad.nl/voetbal(...)-het-weten~a44859f6/
Ah, ik vroeg mij al af wat het excuus was.quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ x ]
In de Premier League is dit geen strafbaar hands.
Had die Terzic niet gewoon even snel Spaans kunnen leren? Nu brengt ie andere mensen in de problemen!quote:Op zondag 30 augustus 2026 23:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/KitchenProject_/status/2094139933426688152
@:rellende_rotscholier
Heks Yesilgoz rijdt de Fyra op sneltreinvaart het ravijn in...quote:Op maandag 31 augustus 2026 10:15 schreef Szura het volgende:
VVD troep die de boel weer gijzelt, gaaflanded
Stukje kwaadaardige terrorist.quote:Op maandag 31 augustus 2026 10:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Heks Yesilgoz rijdt de Fyra op sneltreinvaart het ravijn in...
HaRdWeRKEnDe OnDerNEmErs, De GewoNe NedErl@ndEr, bOeReN, GeLukSzOekErS, de famfare kan het befaamde repetoire weer instarten!
Haar Haagse carrière zal toch wel over zijn als de boel nu in elkaar klapt en er stemmen opgaan voor figuren als Karremans en Brekelmans? De vlag gaat uit als dat leugenachtige sujet uit Den Haag is verdwenen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 10:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stukje kwaadaardige terrorist.
Het vorige kabinet was nog pure incompetentie. Maar dit is doelbewuste sabotage. De seconde dat ze het gevoel heeft dat de VVD er beter van wordt laat ze de boel ploffen. Ik HAAT dat mens.
En de vele miljoenen nazi's en fascisten in dit verdorven kutland zagen dat het goed was.
Eelco lijkt me een verschrikkelijke autist. Doe dan Yesilgoz maar. Die kan je misschien nog blij maken met wat kekke fotos voor een F16.quote:Op maandag 31 augustus 2026 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met wie onderhandel je liever? Eelco Heinen of Dilan Yesilgoz?
Verschrikkelijk moet dat zijn.
Sowieso uitermate genant dat je eerst praat met oppositie en dan eigenlijk achter komt (huh?) dat je er onderling helemaal niet uit bent. En daar heb je dan een half jaar op gewacht?
De grootste denkfout: denken dat Yesilgöz nu echt beschadigd is.quote:Op maandag 31 augustus 2026 11:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Haar Haagse carrière zal toch wel over zijn als de boel nu in elkaar klapt en er stemmen opgaan voor figuren als Karremans en Brekelmans? De vlag gaat uit als dat leugenachtige sujet uit Den Haag is verdwenen.
De VVD heeft een veel hoger plafond dan ze nu laten zien, Yesilgoz is verschrikkelijk maar gelukkig ook een vloek voor de VVD zelf.quote:Op maandag 31 augustus 2026 16:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De grootste denkfout: denken dat Yesilgöz nu echt beschadigd is.
Yesilgöz is pas weg als Yesilgöz weg is. We zitten al vier jaar in haar verstikkende houdgreep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feedback wordt niet geapprecieerdquote:Nee, dat gaat toch net iets anders. Maar laat je niet verwarren door de realiteit, als jij denkt dat AI het werk doet op de FP is dat prima
was het maar zo'n feest![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2026 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schitterend hoe tegenwoordig FP-drek wordt geschreven;Van de week al een artikel van Danny dat alle feministen een of andere moordenaar zouden steunen, terwijl het een paar gekkies waren. Maar nee het artikel schrijven alsof alle feministen zo denken. Stukje politieke kleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Feedback wordt niet geapprecieerd
Schitterend hoe tegenwoordig FP-drek wordt geschreven;Mijn vakgebied krijgt tegenwoordig vaak ook de "AI" sticker, maar ik HAAT alle GenAIds met passie. Ook die prompt: alsof het een onwillige brugklasser is die je kan 'opvoeden', mensen zijn zo gevaarlijk dom. Artifically Intelligent dekt de lading echt perfect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Feedback wordt niet geapprecieerd
Voor de liefhebber: Ed Zitron is op een ware kruistocht tegen alle big tech rommel die deze troep door onze strot wil rammen, terwijl ze de planeet voor niks slopen, een aanrader om wat podcasts met hem te luisteren.
Jack does it in real time...
Toch heb ik liever een constructieve grotere VVD dan een naar radicaalrechts schurende opportunistische VVD.quote:Op maandag 31 augustus 2026 16:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De VVD heeft een veel hoger plafond dan ze nu laten zien, Yesilgoz is verschrikkelijk maar gelukkig ook een vloek voor de VVD zelf.
En uiteindelijk ga je met een grotere en nog radicaalrechtsere VVD het beste van beide werelden krijgen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch heb ik liever een constructieve grotere VVD dan een naar radicaalrechts schurende opportunistische VVD.
Maar de potentie is een grote extreemrechtse VVDquote:Op maandag 31 augustus 2026 17:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch heb ik liever een constructieve grotere VVD dan een naar radicaalrechts schurende opportunistische VVD.
Schitterend hoe tegenwoordig FP-drek wordt geschreven;Vergeet ook niet de tekst en plaatjes licht racistisch te herschrijven/editen, zodat de door Danny redactie gewenste rechts radicale drek gepost wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Feedback wordt niet geapprecieerdFeyenoord!!! * Barça
En anders post hij het gewoon zelf welquote:Op maandag 31 augustus 2026 19:23 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Vergeet ook niet de tekst en plaatjes licht racistisch te herschrijven/editen, zodat de door Danny redactie gewenste rechts radicale drek gepost wordt
Mwah, dat probeerden ze in 2023 en dat ging mis omdat PVV daar beter in is.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En uiteindelijk ga je met een grotere en nog radicaalrechtsere VVD het beste van beide werelden krijgen.
quote:Op dinsdag 1 september 2026 07:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
'Voor ieder wat wils'
Yesilgoz heeft andermaal gewonnen. Uitermate gênant dat je weer terug bij af bent.
Bolle Jossedquote:Op dinsdag 1 september 2026 10:52 schreef DeeBee het volgende:
Deel Overasselt afgezet • Telegraaf deelt beelden van grote groep gewapende mensen - https://nos.nl/l/2629233
De nieuwe gaaf drugdland is uit. Is dit ook de schuld van migranten?
We krijgen alleen maar meer Rafquote:Op dinsdag 1 september 2026 11:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mooi, geen Pierre meer bij de NOS.
Hopelijk Kieft of Pastoor als vaste Oranje-analist @:slobeend
Als het maar niet Jan Rons wordt.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pierre's laatste bijdrage was: "M-m-maar Slot m-m-maar Ten Hag in de ijskast." en ging geen seconde in op Xavi zelf. Dan heb ik liever Raffie, ook al is dat sentimenteel gelul.quote:
Van Raf word ik al boos als z'n gezicht in beeld komt, Pierre heeft tenminste de helft van de tijd gelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2026 12:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Pierre's laatste bijdrage was: "M-m-maar Slot m-m-maar Ten Hag in de ijskast." en ging geen seconde in op Xavi zelf. Dan heb ik liever Raffie, ook al is dat sentimenteel gelul.
Ik had altijd liever Pierre dan Raf met z'n onderbuik gelul. Kieft is leuk in een podcast maar heeft als analist ook nooit veel boeiends te melden. Pastoor lijkt me wel prima ja.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Anderhalf uur lang damage control van Gidi, niet best.quote:Op maandag 31 augustus 2026 18:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/De_NieuweWereld/status/2094448572162879592
@:Pistolero BobGod in gesprek met Gidi, wil jij voor mij kijken zodat ik weet of ik niet hoef te cringen?
Begin corona betaalde je dat per 2 literquote:
Hier krijg je er 5.67 liter voorquote:Op dinsdag 1 september 2026 20:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Begin corona betaalde je dat per 2 liter
Kan je weer mooi besparen voor 1 van je 30 vluchten van dit jaar!quote:
Walgelijke competitie.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/HRNWo7GW4AI_5qS?format=jpg&name=small
De allesverslindende Premier League. En dan zat Bouaddi deze zomer ook nog tegen de 100 meloentjes aan.
@:Pistolero @:DeeBee
Blijven doneren!quote:Op woensdag 2 september 2026 13:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De allesverslindende Premier League. En dan zat Bouaddi deze zomer ook nog tegen de 100 meloentjes aan.
De bubbel gaat nog wel een keer barsten, ooit.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat betwijfel ik. Hoogstens de bubbel van de Championship mochten ze promotie/degradatie afschaffen.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De bubbel gaat nog wel een keer barsten, ooit.
Alles wat ie zegt over Bruls lijkt me terecht.quote:Op woensdag 2 september 2026 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Grapperhaus![]()
Die grijns op z'n kop ook
Maar hij was wel ontvankelijk voor hun ideeen hoorquote:Op woensdag 2 september 2026 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Grapperhaus![]()
https://www.theguardian.c(...)elsea-enzo-fernandezquote:Op woensdag 2 september 2026 13:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ook die reet die van links naar rechts over dat zadel gaatquote:Op donderdag 3 september 2026 07:49 schreef DeeBee het volgende:
https://youtube.com/shorts/NoJxdmedRns?si=RUrUoKx9uius4Vvt
LeCyclist is so back @:wimderon
50 RPM, cargo rack op de fiets en met een gravelbike op de weg rijden is echt peak YANK verder
Die Canyons verkopen zich niet vanzelf.quote:Op donderdag 3 september 2026 07:49 schreef DeeBee het volgende:
https://youtube.com/shorts/NoJxdmedRns?si=RUrUoKx9uius4Vvt
LeCyclist is so back @:wimderon
50 RPM, cargo rack op de fiets en met een gravelbike op de weg rijden is echt peak YANK verder
Altijd gezellig bij de christen democratenquote:Op woensdag 2 september 2026 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
Grapperhaus![]()
Ik verlang inmiddels naar een type Grapperhaus.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Altijd gezellig bij de christen democraten
Oh, dit moet ik snel opzetten. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 3 september 2026 12:13 schreef Slobeend het volgende:
Mensen wat is het nieuwe Interpol album goed hè?
Mwahhh. Iemand die jongeren aso's noemt, een strafblad aansmeert bij overtreding en vervolgens zelf al zijn regels overtreedt om vervolgens de regels aan te passen voor zichzelf had echt een MvW verdientquote:Op donderdag 3 september 2026 13:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik verlang inmiddels naar een type Grapperhaus.
Ik hoop dat ze worden gestraft in het hiernamaals.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:08 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Altijd gezellig bij de christen democraten
Sterktequote:Op zaterdag 5 september 2026 07:14 schreef franklop het volgende:
Gisteren naar een uitvaartdienst van een jeugdvriend geweest. Dat is nog veel te vroeg, 39 jaar was hij pas. Grijpt je dan toch harder aan dan gedacht.
Zijn vader, beste vriend van mijn vader, is zelf ook ernstig ziek en heeft zijn vrouw ook al verloren. Het leven is soms zo oneerlijk
Sterkte!quote:Op zaterdag 5 september 2026 07:14 schreef franklop het volgende:
Gisteren naar een uitvaartdienst van een jeugdvriend geweest. Dat is nog veel te vroeg, 39 jaar was hij pas. Grijpt je dan toch harder aan dan gedacht.
Zijn vader, beste vriend van mijn vader, is zelf ook ernstig ziek en heeft zijn vrouw ook al verloren. Het leven is soms zo oneerlijk
Sterkte, Frankiequote:Op zaterdag 5 september 2026 07:14 schreef franklop het volgende:
Was wel ziek, een auto immuun ziekte, maar het leek allemaal onder controle te zijn. Dus het was onverwacht.quote:Op zaterdag 5 september 2026 10:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Sterkte!
Was hij ziek of onverwachts overleden?
Het leven is zeker oneerlijk.
quote:Op zaterdag 5 september 2026 07:14 schreef franklop het volgende:
Heel veel sterkte.quote:Op zaterdag 5 september 2026 07:14 schreef franklop het volgende:
Niet geheel onlogisch toch. Wel onsympathiek, dat zekerquote:Op zaterdag 5 september 2026 15:25 schreef Szura het volgende:
De onsympathieke Hadj-Moussa is een muiter, dat verwacht je toch ook niet zeg
Als den Deef die verhoogde biedingen blijft weigeren mag je hem ook direct laten opsluiten in een gesticht.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:25 schreef Szura het volgende:
De onsympathieke Hadj-Moussa is een muiter, dat verwacht je toch ook niet zeg
Als jij ergens 10x zoveel kunt verdienen ga je toch ook met slaande deuren en gierende banden?quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:26 schreef mitt het volgende:
[..]
Niet geheel onlogisch toch. Wel onsympathiek, dat zeker
#werkenbijdenosquote:Op zaterdag 5 september 2026 19:25 schreef Felagund het volgende:
Ach NOS, Teletekstgoden werken nog wel:
https://nos.nl/teletekst/122
Storing op website en app NOS
Door een storing op de website en in
de app van de NOS is het nieuws daarop
niet up to date.Ook de sportberichten
kunnen op dit moment niet gepubliceerd
worden.Er wordt hard gewerkt aan een
oplossing.Excuses voor het ongemak.
De berichtgeving op Teletekst is wel
bijgewerkt,ook op de Teletekst-app.
Behalve als het in een land is met sportswashing!quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als jij ergens 10x zoveel kunt verdienen ga je toch ook met slaande deuren en gierende banden?
Er zijn ook nog mensen die niet blind voor het geld kiezen hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als jij ergens 10x zoveel kunt verdienen ga je toch ook met slaande deuren en gierende banden?
Als je met de achtergrond van Hadj Moussa 10 mln per jaar weigert, kan je beter het gesticht in.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die niet blind voor het geld kiezen hoor.
Gemakkelijk praten als je die keuze nooit krijgt.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die niet blind voor het geld kiezen hoor.
quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als je met de achtergrond van Hadj Moussa 10 mln per jaar weigert, kan je beter het gesticht in.
De beste man is al multimiljonair heh.quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gemakkelijk praten als je die keuze nooit krijgt.
Ik dacht dat hij 5 ton verdiende? Dan is hij nog geen multimiljonair hoorquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
De beste man is al multimiljonair heh.
Het verschil tussen 1 euro en 1 miljoen is ook veel groter en impactvoller dan dat tussen 1 miljoen en 10 miljoen.
Multimiljonair op basis van wat, derde divisie België?quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
De beste man is al multimiljonair heh.
Het verschil tussen 1 euro en 1 miljoen is ook veel groter en impactvoller dan dat tussen 1 miljoen en 10 miljoen.
@Pistolero heeft het nieuwe programma van PROTEST geschrevenquote:Op zaterdag 5 september 2026 23:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Multimiljonair op basis van wat, derde divisie België?
Waar gaat dit over???quote:Op zondag 6 september 2026 17:42 schreef Steven184 het volgende:
Een van de vreselijkste en slechtste kinderboeken ooit (De mooiste vis van de zee) heeft platina bereikt.
Ach Nederland
Die ligt hier niet in de kast naast Lars, de dwarse dromedarisquote:Op zondag 6 september 2026 17:42 schreef Steven184 het volgende:
Een van de vreselijkste en slechtste kinderboeken ooit (De mooiste vis van de zee) heeft platina bereikt.
Ach Nederland
Mijn frustratie over dit kinderboek dat te goed verkooptquote:
Wat is er mis mee?quote:Op zondag 6 september 2026 17:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Mijn frustratie over dit kinderboek dat te goed verkoopt
De achterliggende gedachte van de schrijver is denk ik dat je moet leren delen. Maar het leest dat je als klootzak kan gedragen en dan gewoon vrienden kan kopen.quote:
Wel dichter bij de hedendaagse werkelijkheidquote:Op zondag 6 september 2026 17:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De achterliggende gedachte van de schrijver is denk ik dat je moet leren delen. Maar het leest dat je als klootzak kan gedragen en dan gewoon vrienden kan kopen.
Ik probeer te begrijpen waarom zo veel mensen telkens in dezelfde valkuil trappen. Ik kan er gewoon niet bijquote:
Social media en forums als FOK! waar mensen hun waanbeelden versterkt zien worden in echo kamers terwijl de rest van de normale mensen vertrekken.quote:Op zondag 6 september 2026 19:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik probeer te begrijpen waarom zo veel mensen telkens in dezelfde valkuil trappen. Ik kan er gewoon niet bij
Omdat bijna alle mensen inherent kwaadaardig zijn.quote:Op zondag 6 september 2026 19:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik probeer te begrijpen waarom zo veel mensen telkens in dezelfde valkuil trappen. Ik kan er gewoon niet bij
In pol en nws kom ik amper meer, om precies deze reden.quote:Op zondag 6 september 2026 19:25 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Social media en forums als FOK! waar mensen hun waanbeelden versterkt zien worden in echo kamers terwijl de rest van de normale mensen vertrekken.
X zal vast niet anders zijn
Dat weiger ik te geloven.quote:Op zondag 6 september 2026 19:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat bijna alle mensen inherent kwaadaardig zijn.
Tsja, kijk om je heen in de wereld zou ik zeggen.quote:Op zondag 6 september 2026 19:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
In pol en nws kom ik amper meer, om precies deze reden.
[..]
Dat weiger ik te geloven.
Ik heb het boek wel 100x voorgelezen maar ik wist de strekking al niet meer. Dus denk dat de kleine mensen dat ook wel vergetenquote:Op zondag 6 september 2026 17:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De achterliggende gedachte van de schrijver is denk ik dat je moet leren delen. Maar het leest dat je als klootzak kan gedragen en dan gewoon vrienden kan kopen.
Mensen zijn gewoon bang voor veranderingquote:Op zondag 6 september 2026 19:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat bijna alle mensen inherent kwaadaardig zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 6 september 2026 19:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zag het net ook voorbij komen.quote:Op zondag 6 september 2026 22:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Die gast op 2:55. Er lopen er miljoenen rond in Nederland.
Niet te vergeten, directe inmenging van buitenlandse Vollidioten als Vance, Musk (toen nog gelieerd aan de Trump admin bij wijze van DOGE). We laten het gebeuren en de useful idiots worden massaal gemobiliseerd door een administratie die een broertje dood heeft aan een sterke EU en het liefst bilateraal achterkamerdealtjes sluit.quote:Op zondag 6 september 2026 19:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Welke?quote:Op maandag 7 september 2026 19:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die reclame hier wordt ook met de week erger. Niet te doen.
Geen adblocker?quote:Op maandag 7 september 2026 19:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die reclame hier wordt ook met de week erger. Niet te doen.
Gezellige ideeën wel, segregatie van het onderwijs voor gehandicapten en migranten.quote:
Eenmaal in de tien bezoeken ofzoquote:Op maandag 7 september 2026 22:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dan krijg ik elke keer zo'n pop up dat de adblocker herkend wordt.
Dat heb ik ook zonde adblockerquote:Op maandag 7 september 2026 22:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Eenmaal in de tien bezoeken ofzo
Ik ben even X moe na de RODE kaart.quote:Op dinsdag 8 september 2026 09:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:maxi-mus Feyenoordtwitter is weer in de ban van Valentijn Driessen. Knap hoe die man keer op keer beet blijft hebben.
Hahahaha, blij dat ik zaterdagavond moest werken 😭.quote:Op dinsdag 8 september 2026 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben even X moe na de RODE kaart.
Waarom kijk je nog op X?quote:Op dinsdag 8 september 2026 10:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hahahaha, blij dat ik zaterdagavond moest werken 😭.
Ongezond hoe mensen met hun obsessies leven. Zelfs vier jaar oude whataboutisms worden naar boven gehaald.
Dat heb ik al eens uitgelegd. Ik zal het nog een keer doen.quote:
Lake America staat er ook niet opquote:Op dinsdag 8 september 2026 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee. Want geen Trump Ocean. Matig van Donald.
Abdel Taarabt die stopt vind ik wel een type 'the streets won't forget'.quote:Op dinsdag 8 september 2026 13:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)h/post/3muykjcjruc2q
Jammer van Bob.
Jammer dat Michel en Alex alweer klaar zijn met hun podcastcomebackquote:Op dinsdag 8 september 2026 18:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.ad.nl/show/rt(...)-televisie~a006fa22/
Want Het Zesde Zintuig was vroeger ook zo fantastisch.
https://kloptdatwel.nl/20(...)in-de-zaak-vaatstra/
Bartra snoert mondjes.quote:Op woensdag 9 september 2026 12:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Twee goals van Bartra op een CL-avond.
@:wimderon
Toen ik er in november was waren ze al bezig met de derde ring.quote:Op woensdag 9 september 2026 09:04 schreef DeeBee het volgende:
De nieuwe Sagrada Familia van Barcelona: renovatie Camp Nou is nog lang niet klaar - https://nos.nl/l/2630261
Hi-ha-ho, weer een schoolkrantje over het altijd frauderende en financieel valsspelende FC Barcelona vol
Ik zou zeggen laat dat dak maar zittenquote:In de zomer van 2027 wordt begonnen met de plaatsing van het dak. Dat zal tussen de vier en acht maanden duren, een periode waarin Barcelona niet in Camp Nou kan voetballen en weer moet uitwijken.
quote:Ebbinge vertelde woensdag in een interview op NPO Radio 1 dat Promemedia zich afspeelt in de wereld van de podcasts. „Ik had in de vorige reeks een chateau in Frankrijk”, zei de cabaretier. „Ik heb daar een programma gemaakt, maar dat is ook niet echt gelukt. Ik heb dat chateau verkocht en ga een podcastimperium oprichten.” Volgens de maker zou de reeks komend najaar te zien moeten zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de knikker ayatollah zag dat het goed was.
quote:Op woensdag 9 september 2026 14:02 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Nazisme moet weer leuk worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de knikker ayatollah zag dat het goed was.Jack does it in real time...
(lol)quote:Brekelmans: "De vraag is: gaan kiezers oppositiepartijen beoordelen op hoe hard ze tegenspraak geven, of op hoeveel ze voor elkaar krijgen?"
We moeten meer uren werken (ook al loont dat niet omdat we werken zwaarder belasten dan vermogen), minder overheid (waardoor expertise verdwijnt en we meer geld zijn aan externe kutbedrijven) en meer AI (als adviseur voor de overheid ben ik altijd geschokt hoeveel troep AI genereert op mijn stoel).quote:Op woensdag 9 september 2026 16:51 schreef hhh38 het volgende:
Brekelmans wil FNV aan tafel, maar sneert: 'Moesten wekenlang op vakantie'
https://www.nu.nl/politie(...)ang-op-vakantie.html
Stukje ziedend.
[..]
(lol)
Blij dat ik glijquote:
Flashscore zegt 1974.quote:Op woensdag 9 september 2026 19:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heeft Feyenoord wel eens eerder tegen Barcelona gespeeld?
Bijzonder statement aangezien toptarief qua inkomensbelasting afgelopen 75 jaar continue daalt en vermogensbelasting eigenlijk continue stijgt.quote:Op woensdag 9 september 2026 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We moeten meer uren werken (ook al loont dat niet omdat we werken zwaarder belasten dan vermogen)
Niet best inderdaad. Hij viel overigens al door mand met z'n pro-Rusland teksten.quote:Op woensdag 9 september 2026 19:50 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Hebben jullie meegekregen van de fittie tussen Sander S. en Bob (Left Laser)? Indien het echt zo is gegaan, valt Bob hier wel een beetje mee door de mand..
Linkje?quote:Op woensdag 9 september 2026 19:50 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Hebben jullie meegekregen van de fittie tussen Sander S. en Bob (Left Laser)? Indien het echt zo is gegaan, valt Bob hier wel een beetje mee door de mand..
quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2026 13:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)h/post/3muykjcjruc2q
Jammer van Bob.
Geen probleem hoor. Het blijft idd wat jammer, die persoonlijke aanvallen en complottheorieën.quote:
Tja gevoelsmatig eens maar ik weet niet hoe je de regel zo kan schrijven dat er niet ergens een groot grijs gebied ontstaatquote:
Dat Bob zo denkt? Niet heel verbazingwekkend, wel wat teleurstellend.quote:Op woensdag 9 september 2026 22:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit zal toch niemand verbazen mag ik hopen?
Ik vind het nog reuze meevallen in vergelijking met het ontkennen van alle slachtoffers onder Mao. Uiteindelijk is hij niet veel anders dan een overfanatieke MAGA of Nazi met een ander vlaggetje.quote:Op woensdag 9 september 2026 22:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat Bob zo denkt? Niet heel verbazingwekkend, wel wat teleurstellend.
Ik ben blij dat hij voor opschudding zorgt aan de linkerflank en tegelijkertijd als journalist een hak zet op (radicaal)rechts. Maar het ventje opereert vanuit een knettergekke ideologie natuurlijk.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet best inderdaad. Hij viel overigens al door mand met z'n pro-Rusland teksten.
Gelieve op je eigen account in te loggen Solispolar.quote:Op donderdag 10 september 2026 12:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
5-1 verloren, proletengedrag in het uitvak, maar gelukkig heeft Valente een mooie pass gegeven.
Hahaha, ik snap het wel. Liever had ik Barça ook af zien zinken tot de bodem. Maar het ziet er van een afstandje koddig uit.quote:Op donderdag 10 september 2026 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelieve op je eigen account in te loggen Solispolar.
Ik vrees dat die bodem inmiddels ver uit zicht is. Barcelona gaat gewoon alles winnen wat er te winnen is dit jaar.quote:Op donderdag 10 september 2026 12:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hahaha, ik snap het wel. Liever had ik Barça ook af zien zinken tot de bodem. Maar het ziet er van een afstandje koddig uit.
Mwah defensief is het wel echt bagger. Die gaan nog wel een keer in het mes lopenquote:Op donderdag 10 september 2026 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees dat die bodem inmiddels ver uit zicht is. Barcelona gaat gewoon alles winnen wat er te winnen is dit jaar.
De uitslag is in dit soort wedstrijden ook maar een statistiek he. Veel belangrijker is dat ik genoeg aanknopingspunten zag voor de rest van de CL-campagne, dat is heel wat na een heel donker halfjaar waarin we met onze duurste ploeg ooit speelden als een grijze Eredivisie-middenmoter.
De popup-ads worden nog sneller in je beeld gesmetenquote:Next week, ProCyclingStats gets a major upgrade.
It may look familiar, but under the hood a lot is changing:
faster, more functional and ready for plenty of new features.
Nothing is being taken away from free users.
PCS PRO users are simply getting more.
Quite a bit more, actually.
Same PCS. Better engine. More PRO.
Subscribe now to get PCS PRO! \CLICK HERE
Pro is echt duur vind ik, voor een site die ik elke dag één keer bezoekt. Hij zoekt het maar uit.quote:Op donderdag 10 september 2026 16:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De popup-ads worden nog sneller in je beeld gesmeten
Barcelona speelde vorig jaar ook al geweldig aanvallend voetbal. De vraag wat ze nog presteren als ze Bayern, PSG of een Engelse club tegenkomen.quote:Op donderdag 10 september 2026 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees dat die bodem inmiddels ver uit zicht is. Barcelona gaat gewoon alles winnen wat er te winnen is dit jaar.
De uitslag is in dit soort wedstrijden ook maar een statistiek he. Veel belangrijker is dat ik genoeg aanknopingspunten zag voor de rest van de CL-campagne, dat is heel wat na een heel donker halfjaar waarin we met onze duurste ploeg ooit speelden als een grijze Eredivisie-middenmoter.
Cover van een lied over garnalen, waarvan de titel verkeerd begrepen is door Rickyquote:Op zaterdag 12 september 2026 22:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:rellende_rotscholier Hij mag vandaag!
Hoooooooooooooo GENOTquote:Op zaterdag 12 september 2026 22:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:rellende_rotscholier Hij mag vandaag!
Context?quote:
Hij is zijn positie als assistent bij GVVV kwijt zullen we maar zeggen.quote:
quote:Op zondag 13 september 2026 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is zijn positie als assistent bij GVVV kwijt zullen we maar zeggen.
Die tanden van die gozer zo scheef en al dat bloed is niet 'een paar tikjes' Sjonquote:Op zondag 13 september 2026 08:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jhon is het er niet helemaal mee eens.
Paar jaar extra taalles had niet misstaan.quote:Op zondag 13 september 2026 08:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jhon is het er niet helemaal mee eens.
Ik stuurd dat wel naar hemdquote:Op zondag 13 september 2026 09:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Paar jaar extra taalles had niet misstaan.
Meschien krijg je wel een tikie dan.quote:
Het immer vervelende Barca staat bij mij amper in de top 5 van kanshebbers, die gaan met deze verdediging no way een kwart halve en finale overleven tegen serieuze tegenstanders.quote:Op donderdag 10 september 2026 17:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Barcelona speelde vorig jaar ook al geweldig aanvallend voetbal. De vraag wat ze nog presteren als ze Bayern, PSG of een Engelse club tegenkomen.
Wij zijn wat dat betreft totaal geen representatieve tegenstander helaas.
En geen kleine ‘ach’quote:Op zondag 13 september 2026 09:47 schreef maxi-mus het volgende:
Na gister een avondje vertoeven in het Kooij stadion kan ik me overigens ook wel een ACH DICK SCHREUDER veroorloven.
Dat wordt een leuke rubriek dit seizoen.
Ze moeten ook altijd Sjon hebben.quote:Op zondag 13 september 2026 09:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sjon had een paar jaar geleden ook al pech dat een wietplantage werd ontdekt. Altijd tegen Sjon.
Correia niet te vroeg afschrijven.quote:Op zondag 13 september 2026 10:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En geen kleine ‘ach’
Ik ben enigszins misleid door Correia, maar fraudeur Schreuder heb ik wel op heterdaad betrapt.
Gaat de ketchupfles vandaag eindelijk open voor Correia?quote:Op zondag 13 september 2026 10:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En geen kleine ‘ach’
Ik ben enigszins misleid door Correia, maar fraudeur Schreuder heb ik wel op heterdaad betrapt.
Hopelijk pas na de interlandbreakquote:Op zondag 13 september 2026 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat de ketchupfles vandaag eindelijk open voor Correia?
sPeLeN aLlEeN gOeD tEgEn AjAxquote:Op zondag 13 september 2026 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopelijk pas na de interlandbreak
Het lek is boven!quote:Op zondag 13 september 2026 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat de ketchupfles vandaag eindelijk open voor Correia?
Welkom bij de clubquote:Op zondag 13 september 2026 10:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En geen kleine ‘ach’
Drie keer de snelste genot.quote:
Beetje overdreven?quote:Op maandag 14 september 2026 08:02 schreef franklop het volgende:
Blijkbaar zijn veel sportvrouwen boos op Sydney Sweeney vanwege haar laatste reclameshoot
Mn vriendin liet het zien. Wat een ordinaire shootquote:Op maandag 14 september 2026 08:02 schreef franklop het volgende:
Blijkbaar zijn veel sportvrouwen boos op Sydney Sweeney vanwege haar laatste reclameshoot
Boos zijn omdat Sydney Sweeney naakt rondhuppelt, dat lijkt me een dagtaakquote:Op maandag 14 september 2026 08:02 schreef franklop het volgende:
Blijkbaar weer over het 'sexgehalte' en dat de vrouwen juist niet de focus daar op willen. Lieke Klaver is het er niet mee eensquote:
Die bal is toch niks meer waard sinds Lewandowski werd beroofd doordat de corrupte bende hem aan etterbak Messi gaf voor een matig jaarquote:Op maandag 14 september 2026 14:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/HSIMDCWbkAAd3L9?format=jpg&name=small
@:deebee @:szura Lamine kan ook op de shitlist. Bedelen om Ballon d'Ors.
Eens!quote:Op maandag 14 september 2026 14:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Die bal is toch niks meer waard sinds Lewandowski werd beroofd doordat de corrupte bende hem aan etterbak Messi gaf voor een matig jaar
Zou ik ook zijn als zo'n vrouw met van die foptieten met mijn sport aan de haal zou gaanquote:Op maandag 14 september 2026 08:02 schreef franklop het volgende:
Het is een aardig kansloze reclame, maar ik snap niet dat je je druk maakt dat iemand met haar tieten te koop loopt in nota bene een gokreclame. Er schijnt een overlap te zijn tussen verslaving voor gokken en seks, gohquote:Op maandag 14 september 2026 08:02 schreef franklop het volgende:
Tot over 5 jaar bij Al Hilalquote:Op maandag 14 september 2026 14:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/HSIMDCWbkAAd3L9?format=jpg&name=small
@:deebee @:szura Lamine kan ook op de shitlist. Bedelen om Ballon d'Ors.
Sex sells. Dus lekker laten gaan zou ik zeggenquote:Op maandag 14 september 2026 12:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Blijkbaar weer over het 'sexgehalte' en dat de vrouwen juist niet de focus daar op willen. Lieke Klaver is het er niet mee eens
quote:Op maandag 14 september 2026 19:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Sex sells. Dus lekker laten gaan zou ik zeggen
Benieuwd of het ER of de BOEREN zijn!quote:
Is dat een VVD/Shell take ja?quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee maar je take an sich vind ik typisch Steven184.
Realisme. Je weet dat dit verkoopt, dus zullen marketing managers het altijd doen. Ik zou het zelf nooit doen, past niet bij mijn eigen principes. Maar ik haal verder wel mijn schouders erover op.quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee maar je take an sich vind ik typisch Steven184.
Vanuit de boeren, die ik hier blijkbaar vertegenwoordig, vind ik dat ze beter en boerenmeid voor de advertentie konden gebruikenquote:
Dit is min of meer toch een bevestiging?quote:Perswoordvoerder Sieta van Keimpema van Farmers Defence Force (FDF) sluit niet uit dat er boeren betrokken zijn geweest bij de sabotage-actie op het spoor. ,,Dat zou kunnen, ze zijn heel erg boos. Maar weten doe ik het niet", aldus Van Keimpema, die verder bevestigt dat in ieder geval vanuit Drenthe boeren onderweg zijn naar Den Haag om te protesteren.
Farmers Defence Force (FDF) vindt het 'niet fair' om een verband te leggen tussen actievoerende boeren en het dodelijke ongeluk op de A59 potentiele schade/slachtoffers die deze actie opleverden. "Ik wil opkomen voor de actievoerders, door te zeggen dat het niet fair is hun nu de schuld te geven", zegt vicevoorzitter Jos Ubels.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is min of meer toch een bevestiging?
Hartstikke leuk al die angst voor Russen die aan de grens staan, maar de echte vijand komt van binnenuit.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:18 schreef DeeBee het volgende:
Terroristen blijven gedogen, gaaf land
Wat leuk dat je een machinist bent!quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:28 schreef Remco het volgende:
Als machinist zie ik een niet te missen verband tussen de opkomende omgekeerde vlaggen langs de trajecten en de plekken waar nu geheel toevallig allemaal sectie/rijwegstoringen zijn.
Klopt! 2 jaar terug behoorlijke carrièreswitch gemaakt. Tot nu zeker geen spijt.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat leuk dat je een machinist bent!
Hoe lang nog totdat we die trekkerterroristen gaan behandelen als Satudarahquote:Op dinsdag 15 september 2026 11:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voortaan al het treinverkeer dus staken bij een sabotageactie van de boeren, en alle boeren twee wedstrijden zonder publiekquote:Op dinsdag 15 september 2026 11:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe lang nog totdat we die trekkerterroristen gaan behandelen als Satudarah
Maar wat XR-figuren die met verf gooien worden direct opgepakt en uitgebreid besproken in de liveblogs.quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:35 schreef Pino112 het volgende:
Terroristen zijn weer overal brandjes aan het stichten
Politie stond erbij en keek ernaar.
Op 30 plekken het spoor saboteren, blijven doneren!!!1!!quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:35 schreef Pino112 het volgende:
Terroristen zijn weer overal brandjes aan het stichten
Politie stond erbij en keek ernaar.
Stukje El Salvador godenquote:Op dinsdag 15 september 2026 12:49 schreef Szura het volgende:
Wanneer krijgen dat trekkertuig eindelijk eens de Taghi-behandeling? Wegstoppen in de EBI en niet meer naar omkijken.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is gespeeld.quote:FDF sluit niet uit dat boeren achter sabotage zitten
12:10
Farmers Defence Force zegt ook niet achter de sabotages te zitten, maar sluit niet uit dat boeren verantwoordelijk zijn voor de verstoringen op het spoor. FDF-voorman Mark van den Oever voegt daaraan toe dat er boeren zijn die hebben aangekondigd om rond de troonrede, later vandaag, "los te gaan".
Hij spreekt van "wilde acties". Volgens hem was dat te verwachten. "We demonstreren, maar niemand luistert ernaar."
Forumuser Elan wringt zich in allerlei bochten om de brandende hooibalen langs de snelweg aan XR te koppelen.quote:
Hij noemt het wel steeds ER! Zou George Clooney het hebben gedirigeerd?quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Forumuser Elan wringt zich in allerlei bochten om de brandende hooibalen langs de snelweg aan XR te koppelen.
Altijd tegen hen!quote:
Erg triest.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:23 schreef franklop het volgende:
Ach Ben Saunders ?
https://www.nu.nl/muziek/(...)ben-saunders-43.html
Heel even hoor - ze zijn overduidelijk echt, heb je haar nog nooit in een naaktscene gezien of heb je geen verstand van jopen?quote:Op maandag 14 september 2026 15:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als zo'n vrouw met van die foptieten met mijn sport aan de haal zou gaan
[ afbeelding ]
Alsof ze een waterballon heeft laten implanteren manquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:38 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Heel even hoor - ze zijn overduidelijk echt, heb je haar nog nooit in een naaktscene gezien of heb je geen verstand van jopen?![]()
MoGeLiJkquote:Op dinsdag 15 september 2026 19:57 schreef Pistolero het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)abotage-op-het-spoor
"Boerenactivisten."
![]()
![]()
Honderd procent zeker echte jopen, het spijt me maar waar.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof ze een waterballon heeft laten implanteren man
De NOS had vanochtend ook doodleuk een verslaggever op Utrecht Centraal staan die riep dat het allemaal wel mee viel want de treinen naar Amsterdam en Rotterdam reden nog gewoon.quote:Op dinsdag 15 september 2026 20:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MoGeLiJk
Dit ziet iedereen toch mijlenver aankomen, ook gezien de sabotagelocaties.
Het begint met een V en eindigt met Dquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)aar-dat-zien-we-niet
Waarom is dit nou zo moeilijk?
VVD’edquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)aar-dat-zien-we-niet
Waarom is dit nou zo moeilijk?
quote:„Wij worden uitgerookt. Daarom hebben boerengroepen als protest hooibalen aangestoken langs snelwegen. Nederland moet weten hoe wanhopig boerengezinnen zich voelen.” Dat zegt Sieta van Keimpema, voorzitter van Dutch Dairymen Board. Voor de sabotage aan het spoor eiste nog niemand de verantwoordelijkheid op.
Spoorsaboteurs kunnen hoge straffen tegemoetzien: 'Ze namen alle risico's voor lief' - https://nos.nl/l/2631159quote:Op dinsdag 15 september 2026 19:57 schreef Pistolero het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)abotage-op-het-spoor
"Boerenactivisten."
![]()
![]()
Goeie pubquizvraag over een aantal jaar.quote:Op dinsdag 15 september 2026 23:40 schreef Szura het volgende:
Je afscheidsinterland spelen tegen Benin![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee geen tijd voor. Moest nog wat buizen halen bij de bouwmarktquote:Op woensdag 16 september 2026 06:45 schreef Steven184 het volgende:
@:franklop nog in buurt van het spoor geweest vannacht?
Het is weerzinwekkend in wat voor bochten de media zich wringt om het woord terrorist maar niet te hoeven gebruiken.quote:Op dinsdag 15 september 2026 21:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Spoorsaboteurs kunnen hoge straffen tegemoetzien: 'Ze namen alle risico's voor lief' - https://nos.nl/l/2631159
Hopelijk de kerker in en tot nooit meer ziens
Achteraf nog bijzonder dat hij uberhaupt naar het WK gegaan is.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:21 schreef hhh38 het volgende:
Treurig inderdaad
Heb ook wel te doen met Ronald. Lag als bondscoach constant onder vuur terwijl hij ook met deze thuissituatie zat.
Juist ook niet goed geweest, om in zo’n belangrijke publieke functie waar veel mensen afhankelijk van hem zijn door te blijven gaan terwijl hij met zo’n privésituatie zat.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:21 schreef hhh38 het volgende:
Treurig inderdaad
Heb ook wel te doen met Ronald. Lag als bondscoach constant onder vuur terwijl hij ook met deze thuissituatie zat.
Dat is natuurlijk een persoonlijke beslissing, misschien vond ie het wel welkome afleiding.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist ook niet goed geweest, om in zo’n belangrijke publieke functie waar veel mensen afhankelijk van hem zijn door te blijven gaan terwijl hij met zo’n privésituatie zat.
Werk is dan een bijzaak, maar als bondscoach van het Nederlands elftal kan dat eigenlijk niet.
Verder heel treurig natuurlijk.
Oneens als je slecht functioneert.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een persoonlijke beslissing, misschien vond ie het wel welkome afleiding.
Wat gebeurde er als ik vragen mag?quote:Op woensdag 16 september 2026 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens als je slecht functioneert.
(Uit eigen ervaring waarin ik en anderen in mijn werk afhankelijk waren van iemand die een heftige thuis- en werksituatie niet kon combineren en daardoor bizarre beslissingen nam waardoor ik niet meer kon functioneren)
Vragen mag maar antwoord geven kan/mag ik nietquote:Op woensdag 16 september 2026 12:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat gebeurde er als ik vragen mag?
Dat is de verantwoordelijkheid van Nigel de Jong om te constateren.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens als je slecht functioneert.
(Uit eigen ervaring waarin ik en anderen in mijn werk afhankelijk waren van iemand die een heftige thuis- en werksituatie niet kon combineren en daardoor bizarre beslissingen nam waardoor ik niet meer kon functioneren)
Ik vind dat je ook eigen verantwoordelijkheid hebt om dat in te zien.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is de verantwoordelijkheid van Nigel de Jong om te constateren.
Tja.
Dat kan lastig zijn, zeker omdat de maatschappij/bedrijfsartsen willen dat je aan het werkt blijft (nu is een bondscoach wel een bijzondere baan, daar kan vast maatwerk worden gedaan). Daarnaast is het ook moeilijk om zelf toe te (willen) geven dat je werk op dit moment niet aan kan.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat je ook eigen verantwoordelijkheid hebt om dat in te zien.
Bondscoach is buiten de interlandperiodes in geen zware baan, tegen de tijd dat je het doorhebt kan het dat je de KNVB met een nog groter probleem opzadelt als je ineens stopt.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat je ook eigen verantwoordelijkheid hebt om dat in te zien.
Het is wel op de korte termijn de belangrijkste functie in het Nederlandse voetbal. Los van alle miljoenen die in zo’n WK gepompt worden geven die jongens hun hele carrière en leven om daar 100% scherp te kunnen staan. Dan vind ik het eigenlijk niet gepast als je dat zelf niet kan opbrengen, hoe begrijpelijk het ook is.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bondscoach is buiten de interlandperiodes in geen zware baan, tegen de tijd dat je het doorhebt kan het dat je de KNVB met een nog groter probleem opzadelt als je ineens stopt.
Maar dat die communicatie beter had gemoeten was sowieso duidelijk, want dan was al veel eerder duidelijk geweest dat we na het WK sowieso een nieuwe bondscoach nodig hadden.
Klopt, maar op sommige invloedrijke functies is dat geen excuus meer natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2026 13:10 schreef Felagund het volgende:Daarnaast is het ook moeilijk om zelf toe te (willen) geven dat je werk op dit moment niet aan kan.
Ik denk dat het over Stefan de Walle gaat?quote:
quote:Op woensdag 16 september 2026 20:11 schreef Szura het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)terklaasjournaal-ntr
Overly attached.quote:Op woensdag 16 september 2026 20:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik lees dat Lasbril weer een puinhoop maakt.
Compensatie-aidsquote:Hoewel de Nederlandse infrastructuur eerder meer geld nodig heeft dan minder, heeft het kabinet doodleuk 80 miljoen euro uit het Mobiliteitsfonds gehaald. Dit bedrag is nu gereserveerd voor nadeelcompensatie voor vuurwerkbedrijven, waar het kabinet in totaal 100 miljoen euro voor uittrekt. Dit blijkt uit de stukken die het kabinet op Prinsjesdag heeft gepubliceerd. Binnen het Mobiliteitsfonds wordt het bedrag grotendeels weggehaald bij de KCI-strategie van spoorbeheerder ProRail, die is gericht op klimaatneutrale en circulaire infrastructuur.
'Boekhouden op de vierkante centimeter' over begroting ergert economen - https://nos.nl/l/2631331quote:Op woensdag 16 september 2026 20:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik lees dat Lasbril weer een puinhoop maakt.
Nee, ik gok toch op LINKS.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |