Blij dat ik glijquote:
Flashscore zegt 1974.quote:Op woensdag 9 september 2026 19:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heeft Feyenoord wel eens eerder tegen Barcelona gespeeld?
Bijzonder statement aangezien toptarief qua inkomensbelasting afgelopen 75 jaar continue daalt en vermogensbelasting eigenlijk continue stijgt.quote:Op woensdag 9 september 2026 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We moeten meer uren werken (ook al loont dat niet omdat we werken zwaarder belasten dan vermogen)
Niet best inderdaad. Hij viel overigens al door mand met z'n pro-Rusland teksten.quote:Op woensdag 9 september 2026 19:50 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Hebben jullie meegekregen van de fittie tussen Sander S. en Bob (Left Laser)? Indien het echt zo is gegaan, valt Bob hier wel een beetje mee door de mand..
Linkje?quote:Op woensdag 9 september 2026 19:50 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Hebben jullie meegekregen van de fittie tussen Sander S. en Bob (Left Laser)? Indien het echt zo is gegaan, valt Bob hier wel een beetje mee door de mand..
quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2026 13:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)h/post/3muykjcjruc2q
Jammer van Bob.
Geen probleem hoor. Het blijft idd wat jammer, die persoonlijke aanvallen en complottheorieën.quote:
Tja gevoelsmatig eens maar ik weet niet hoe je de regel zo kan schrijven dat er niet ergens een groot grijs gebied ontstaatquote:
Dat Bob zo denkt? Niet heel verbazingwekkend, wel wat teleurstellend.quote:Op woensdag 9 september 2026 22:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit zal toch niemand verbazen mag ik hopen?
Ik vind het nog reuze meevallen in vergelijking met het ontkennen van alle slachtoffers onder Mao. Uiteindelijk is hij niet veel anders dan een overfanatieke MAGA of Nazi met een ander vlaggetje.quote:Op woensdag 9 september 2026 22:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat Bob zo denkt? Niet heel verbazingwekkend, wel wat teleurstellend.
Ik ben blij dat hij voor opschudding zorgt aan de linkerflank en tegelijkertijd als journalist een hak zet op (radicaal)rechts. Maar het ventje opereert vanuit een knettergekke ideologie natuurlijk.quote:Op woensdag 9 september 2026 21:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet best inderdaad. Hij viel overigens al door mand met z'n pro-Rusland teksten.
Gelieve op je eigen account in te loggen Solispolar.quote:Op donderdag 10 september 2026 12:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
5-1 verloren, proletengedrag in het uitvak, maar gelukkig heeft Valente een mooie pass gegeven.
Hahaha, ik snap het wel. Liever had ik Barça ook af zien zinken tot de bodem. Maar het ziet er van een afstandje koddig uit.quote:Op donderdag 10 september 2026 12:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelieve op je eigen account in te loggen Solispolar.
Ik vrees dat die bodem inmiddels ver uit zicht is. Barcelona gaat gewoon alles winnen wat er te winnen is dit jaar.quote:Op donderdag 10 september 2026 12:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hahaha, ik snap het wel. Liever had ik Barça ook af zien zinken tot de bodem. Maar het ziet er van een afstandje koddig uit.
Mwah defensief is het wel echt bagger. Die gaan nog wel een keer in het mes lopenquote:Op donderdag 10 september 2026 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees dat die bodem inmiddels ver uit zicht is. Barcelona gaat gewoon alles winnen wat er te winnen is dit jaar.
De uitslag is in dit soort wedstrijden ook maar een statistiek he. Veel belangrijker is dat ik genoeg aanknopingspunten zag voor de rest van de CL-campagne, dat is heel wat na een heel donker halfjaar waarin we met onze duurste ploeg ooit speelden als een grijze Eredivisie-middenmoter.
De popup-ads worden nog sneller in je beeld gesmetenquote:Next week, ProCyclingStats gets a major upgrade.
It may look familiar, but under the hood a lot is changing:
faster, more functional and ready for plenty of new features.
Nothing is being taken away from free users.
PCS PRO users are simply getting more.
Quite a bit more, actually.
Same PCS. Better engine. More PRO.
Subscribe now to get PCS PRO! \CLICK HERE
Pro is echt duur vind ik, voor een site die ik elke dag één keer bezoekt. Hij zoekt het maar uit.quote:Op donderdag 10 september 2026 16:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De popup-ads worden nog sneller in je beeld gesmeten
Barcelona speelde vorig jaar ook al geweldig aanvallend voetbal. De vraag wat ze nog presteren als ze Bayern, PSG of een Engelse club tegenkomen.quote:Op donderdag 10 september 2026 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees dat die bodem inmiddels ver uit zicht is. Barcelona gaat gewoon alles winnen wat er te winnen is dit jaar.
De uitslag is in dit soort wedstrijden ook maar een statistiek he. Veel belangrijker is dat ik genoeg aanknopingspunten zag voor de rest van de CL-campagne, dat is heel wat na een heel donker halfjaar waarin we met onze duurste ploeg ooit speelden als een grijze Eredivisie-middenmoter.
Cover van een lied over garnalen, waarvan de titel verkeerd begrepen is door Rickyquote:Op zaterdag 12 september 2026 22:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:rellende_rotscholier Hij mag vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |