Er zijn ook nog mensen die niet blind voor het geld kiezen hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als jij ergens 10x zoveel kunt verdienen ga je toch ook met slaande deuren en gierende banden?
Als je met de achtergrond van Hadj Moussa 10 mln per jaar weigert, kan je beter het gesticht in.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die niet blind voor het geld kiezen hoor.
Gemakkelijk praten als je die keuze nooit krijgt.quote:Op zaterdag 5 september 2026 19:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die niet blind voor het geld kiezen hoor.
quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als je met de achtergrond van Hadj Moussa 10 mln per jaar weigert, kan je beter het gesticht in.
De beste man is al multimiljonair heh.quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gemakkelijk praten als je die keuze nooit krijgt.
Ik dacht dat hij 5 ton verdiende? Dan is hij nog geen multimiljonair hoorquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
De beste man is al multimiljonair heh.
Het verschil tussen 1 euro en 1 miljoen is ook veel groter en impactvoller dan dat tussen 1 miljoen en 10 miljoen.
Multimiljonair op basis van wat, derde divisie België?quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
De beste man is al multimiljonair heh.
Het verschil tussen 1 euro en 1 miljoen is ook veel groter en impactvoller dan dat tussen 1 miljoen en 10 miljoen.
@Pistolero heeft het nieuwe programma van PROTEST geschrevenquote:Op zaterdag 5 september 2026 23:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Multimiljonair op basis van wat, derde divisie België?
Waar gaat dit over???quote:Op zondag 6 september 2026 17:42 schreef Steven184 het volgende:
Een van de vreselijkste en slechtste kinderboeken ooit (De mooiste vis van de zee) heeft platina bereikt.
Ach Nederland
Die ligt hier niet in de kast naast Lars, de dwarse dromedarisquote:Op zondag 6 september 2026 17:42 schreef Steven184 het volgende:
Een van de vreselijkste en slechtste kinderboeken ooit (De mooiste vis van de zee) heeft platina bereikt.
Ach Nederland
Mijn frustratie over dit kinderboek dat te goed verkooptquote:
Wat is er mis mee?quote:Op zondag 6 september 2026 17:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Mijn frustratie over dit kinderboek dat te goed verkoopt
De achterliggende gedachte van de schrijver is denk ik dat je moet leren delen. Maar het leest dat je als klootzak kan gedragen en dan gewoon vrienden kan kopen.quote:
Wel dichter bij de hedendaagse werkelijkheidquote:Op zondag 6 september 2026 17:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De achterliggende gedachte van de schrijver is denk ik dat je moet leren delen. Maar het leest dat je als klootzak kan gedragen en dan gewoon vrienden kan kopen.
Ik probeer te begrijpen waarom zo veel mensen telkens in dezelfde valkuil trappen. Ik kan er gewoon niet bijquote:
Social media en forums als FOK! waar mensen hun waanbeelden versterkt zien worden in echo kamers terwijl de rest van de normale mensen vertrekken.quote:Op zondag 6 september 2026 19:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik probeer te begrijpen waarom zo veel mensen telkens in dezelfde valkuil trappen. Ik kan er gewoon niet bij
Omdat bijna alle mensen inherent kwaadaardig zijn.quote:Op zondag 6 september 2026 19:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik probeer te begrijpen waarom zo veel mensen telkens in dezelfde valkuil trappen. Ik kan er gewoon niet bij
In pol en nws kom ik amper meer, om precies deze reden.quote:Op zondag 6 september 2026 19:25 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Social media en forums als FOK! waar mensen hun waanbeelden versterkt zien worden in echo kamers terwijl de rest van de normale mensen vertrekken.
X zal vast niet anders zijn
Dat weiger ik te geloven.quote:Op zondag 6 september 2026 19:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat bijna alle mensen inherent kwaadaardig zijn.
Tsja, kijk om je heen in de wereld zou ik zeggen.quote:Op zondag 6 september 2026 19:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
In pol en nws kom ik amper meer, om precies deze reden.
[..]
Dat weiger ik te geloven.
Ik heb het boek wel 100x voorgelezen maar ik wist de strekking al niet meer. Dus denk dat de kleine mensen dat ook wel vergetenquote:Op zondag 6 september 2026 17:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De achterliggende gedachte van de schrijver is denk ik dat je moet leren delen. Maar het leest dat je als klootzak kan gedragen en dan gewoon vrienden kan kopen.
Mensen zijn gewoon bang voor veranderingquote:Op zondag 6 september 2026 19:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat bijna alle mensen inherent kwaadaardig zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 6 september 2026 19:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zag het net ook voorbij komen.quote:Op zondag 6 september 2026 22:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Die gast op 2:55. Er lopen er miljoenen rond in Nederland.
Niet te vergeten, directe inmenging van buitenlandse Vollidioten als Vance, Musk (toen nog gelieerd aan de Trump admin bij wijze van DOGE). We laten het gebeuren en de useful idiots worden massaal gemobiliseerd door een administratie die een broertje dood heeft aan een sterke EU en het liefst bilateraal achterkamerdealtjes sluit.quote:Op zondag 6 september 2026 19:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |