Achteraf nog bijzonder dat hij uberhaupt naar het WK gegaan is.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:21 schreef hhh38 het volgende:
Treurig inderdaad
Heb ook wel te doen met Ronald. Lag als bondscoach constant onder vuur terwijl hij ook met deze thuissituatie zat.
Juist ook niet goed geweest, om in zo’n belangrijke publieke functie waar veel mensen afhankelijk van hem zijn door te blijven gaan terwijl hij met zo’n privésituatie zat.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:21 schreef hhh38 het volgende:
Treurig inderdaad
Heb ook wel te doen met Ronald. Lag als bondscoach constant onder vuur terwijl hij ook met deze thuissituatie zat.
Dat is natuurlijk een persoonlijke beslissing, misschien vond ie het wel welkome afleiding.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist ook niet goed geweest, om in zo’n belangrijke publieke functie waar veel mensen afhankelijk van hem zijn door te blijven gaan terwijl hij met zo’n privésituatie zat.
Werk is dan een bijzaak, maar als bondscoach van het Nederlands elftal kan dat eigenlijk niet.
Verder heel treurig natuurlijk.
Oneens als je slecht functioneert.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een persoonlijke beslissing, misschien vond ie het wel welkome afleiding.
Wat gebeurde er als ik vragen mag?quote:Op woensdag 16 september 2026 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens als je slecht functioneert.
(Uit eigen ervaring waarin ik en anderen in mijn werk afhankelijk waren van iemand die een heftige thuis- en werksituatie niet kon combineren en daardoor bizarre beslissingen nam waardoor ik niet meer kon functioneren)
Vragen mag maar antwoord geven kan/mag ik nietquote:Op woensdag 16 september 2026 12:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat gebeurde er als ik vragen mag?
Dat is de verantwoordelijkheid van Nigel de Jong om te constateren.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oneens als je slecht functioneert.
(Uit eigen ervaring waarin ik en anderen in mijn werk afhankelijk waren van iemand die een heftige thuis- en werksituatie niet kon combineren en daardoor bizarre beslissingen nam waardoor ik niet meer kon functioneren)
Ik vind dat je ook eigen verantwoordelijkheid hebt om dat in te zien.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is de verantwoordelijkheid van Nigel de Jong om te constateren.
Tja.
Dat kan lastig zijn, zeker omdat de maatschappij/bedrijfsartsen willen dat je aan het werkt blijft (nu is een bondscoach wel een bijzondere baan, daar kan vast maatwerk worden gedaan). Daarnaast is het ook moeilijk om zelf toe te (willen) geven dat je werk op dit moment niet aan kan.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat je ook eigen verantwoordelijkheid hebt om dat in te zien.
Bondscoach is buiten de interlandperiodes in geen zware baan, tegen de tijd dat je het doorhebt kan het dat je de KNVB met een nog groter probleem opzadelt als je ineens stopt.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat je ook eigen verantwoordelijkheid hebt om dat in te zien.
Het is wel op de korte termijn de belangrijkste functie in het Nederlandse voetbal. Los van alle miljoenen die in zo’n WK gepompt worden geven die jongens hun hele carrière en leven om daar 100% scherp te kunnen staan. Dan vind ik het eigenlijk niet gepast als je dat zelf niet kan opbrengen, hoe begrijpelijk het ook is.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bondscoach is buiten de interlandperiodes in geen zware baan, tegen de tijd dat je het doorhebt kan het dat je de KNVB met een nog groter probleem opzadelt als je ineens stopt.
Maar dat die communicatie beter had gemoeten was sowieso duidelijk, want dan was al veel eerder duidelijk geweest dat we na het WK sowieso een nieuwe bondscoach nodig hadden.
Klopt, maar op sommige invloedrijke functies is dat geen excuus meer natuurlijkquote:Op woensdag 16 september 2026 13:10 schreef Felagund het volgende:Daarnaast is het ook moeilijk om zelf toe te (willen) geven dat je werk op dit moment niet aan kan.
Ik denk dat het over Stefan de Walle gaat?quote:
quote:Op woensdag 16 september 2026 20:11 schreef Szura het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)terklaasjournaal-ntr
Overly attached.quote:Op woensdag 16 september 2026 20:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik lees dat Lasbril weer een puinhoop maakt.
Compensatie-aidsquote:Hoewel de Nederlandse infrastructuur eerder meer geld nodig heeft dan minder, heeft het kabinet doodleuk 80 miljoen euro uit het Mobiliteitsfonds gehaald. Dit bedrag is nu gereserveerd voor nadeelcompensatie voor vuurwerkbedrijven, waar het kabinet in totaal 100 miljoen euro voor uittrekt. Dit blijkt uit de stukken die het kabinet op Prinsjesdag heeft gepubliceerd. Binnen het Mobiliteitsfonds wordt het bedrag grotendeels weggehaald bij de KCI-strategie van spoorbeheerder ProRail, die is gericht op klimaatneutrale en circulaire infrastructuur.
'Boekhouden op de vierkante centimeter' over begroting ergert economen - https://nos.nl/l/2631331quote:Op woensdag 16 september 2026 20:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik lees dat Lasbril weer een puinhoop maakt.
Nee, ik gok toch op LINKS.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is min of meer toch een bevestiging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |