Is dat een VVD/Shell take ja?quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee maar je take an sich vind ik typisch Steven184.
Realisme. Je weet dat dit verkoopt, dus zullen marketing managers het altijd doen. Ik zou het zelf nooit doen, past niet bij mijn eigen principes. Maar ik haal verder wel mijn schouders erover op.quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee maar je take an sich vind ik typisch Steven184.
Vanuit de boeren, die ik hier blijkbaar vertegenwoordig, vind ik dat ze beter en boerenmeid voor de advertentie konden gebruikenquote:
Dit is min of meer toch een bevestiging?quote:Perswoordvoerder Sieta van Keimpema van Farmers Defence Force (FDF) sluit niet uit dat er boeren betrokken zijn geweest bij de sabotage-actie op het spoor. ,,Dat zou kunnen, ze zijn heel erg boos. Maar weten doe ik het niet", aldus Van Keimpema, die verder bevestigt dat in ieder geval vanuit Drenthe boeren onderweg zijn naar Den Haag om te protesteren.
Farmers Defence Force (FDF) vindt het 'niet fair' om een verband te leggen tussen actievoerende boeren en het dodelijke ongeluk op de A59 potentiele schade/slachtoffers die deze actie opleverden. "Ik wil opkomen voor de actievoerders, door te zeggen dat het niet fair is hun nu de schuld te geven", zegt vicevoorzitter Jos Ubels.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is min of meer toch een bevestiging?
Hartstikke leuk al die angst voor Russen die aan de grens staan, maar de echte vijand komt van binnenuit.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:18 schreef DeeBee het volgende:
Terroristen blijven gedogen, gaaf land
Wat leuk dat je een machinist bent!quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:28 schreef Remco het volgende:
Als machinist zie ik een niet te missen verband tussen de opkomende omgekeerde vlaggen langs de trajecten en de plekken waar nu geheel toevallig allemaal sectie/rijwegstoringen zijn.
Klopt! 2 jaar terug behoorlijke carrièreswitch gemaakt. Tot nu zeker geen spijt.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat leuk dat je een machinist bent!
Hoe lang nog totdat we die trekkerterroristen gaan behandelen als Satudarahquote:Op dinsdag 15 september 2026 11:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voortaan al het treinverkeer dus staken bij een sabotageactie van de boeren, en alle boeren twee wedstrijden zonder publiekquote:Op dinsdag 15 september 2026 11:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe lang nog totdat we die trekkerterroristen gaan behandelen als Satudarah
Maar wat XR-figuren die met verf gooien worden direct opgepakt en uitgebreid besproken in de liveblogs.quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:35 schreef Pino112 het volgende:
Terroristen zijn weer overal brandjes aan het stichten
Politie stond erbij en keek ernaar.
Op 30 plekken het spoor saboteren, blijven doneren!!!1!!quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:35 schreef Pino112 het volgende:
Terroristen zijn weer overal brandjes aan het stichten
Politie stond erbij en keek ernaar.
Stukje El Salvador godenquote:Op dinsdag 15 september 2026 12:49 schreef Szura het volgende:
Wanneer krijgen dat trekkertuig eindelijk eens de Taghi-behandeling? Wegstoppen in de EBI en niet meer naar omkijken.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is gespeeld.quote:FDF sluit niet uit dat boeren achter sabotage zitten
12:10
Farmers Defence Force zegt ook niet achter de sabotages te zitten, maar sluit niet uit dat boeren verantwoordelijk zijn voor de verstoringen op het spoor. FDF-voorman Mark van den Oever voegt daaraan toe dat er boeren zijn die hebben aangekondigd om rond de troonrede, later vandaag, "los te gaan".
Hij spreekt van "wilde acties". Volgens hem was dat te verwachten. "We demonstreren, maar niemand luistert ernaar."
Forumuser Elan wringt zich in allerlei bochten om de brandende hooibalen langs de snelweg aan XR te koppelen.quote:
Hij noemt het wel steeds ER! Zou George Clooney het hebben gedirigeerd?quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Forumuser Elan wringt zich in allerlei bochten om de brandende hooibalen langs de snelweg aan XR te koppelen.
Altijd tegen hen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |