Hoooooooooooooo GENOTquote:Op zaterdag 12 september 2026 22:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:rellende_rotscholier Hij mag vandaag!
Context?quote:
Hij is zijn positie als assistent bij GVVV kwijt zullen we maar zeggen.quote:
quote:Op zondag 13 september 2026 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is zijn positie als assistent bij GVVV kwijt zullen we maar zeggen.
Die tanden van die gozer zo scheef en al dat bloed is niet 'een paar tikjes' Sjonquote:Op zondag 13 september 2026 08:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jhon is het er niet helemaal mee eens.
Paar jaar extra taalles had niet misstaan.quote:Op zondag 13 september 2026 08:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jhon is het er niet helemaal mee eens.
Ik stuurd dat wel naar hemdquote:Op zondag 13 september 2026 09:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Paar jaar extra taalles had niet misstaan.
Meschien krijg je wel een tikie dan.quote:
Het immer vervelende Barca staat bij mij amper in de top 5 van kanshebbers, die gaan met deze verdediging no way een kwart halve en finale overleven tegen serieuze tegenstanders.quote:Op donderdag 10 september 2026 17:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Barcelona speelde vorig jaar ook al geweldig aanvallend voetbal. De vraag wat ze nog presteren als ze Bayern, PSG of een Engelse club tegenkomen.
Wij zijn wat dat betreft totaal geen representatieve tegenstander helaas.
En geen kleine ‘ach’quote:Op zondag 13 september 2026 09:47 schreef maxi-mus het volgende:
Na gister een avondje vertoeven in het Kooij stadion kan ik me overigens ook wel een ACH DICK SCHREUDER veroorloven.
Dat wordt een leuke rubriek dit seizoen.
Ze moeten ook altijd Sjon hebben.quote:Op zondag 13 september 2026 09:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sjon had een paar jaar geleden ook al pech dat een wietplantage werd ontdekt. Altijd tegen Sjon.
Correia niet te vroeg afschrijven.quote:Op zondag 13 september 2026 10:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En geen kleine ‘ach’
Ik ben enigszins misleid door Correia, maar fraudeur Schreuder heb ik wel op heterdaad betrapt.
Gaat de ketchupfles vandaag eindelijk open voor Correia?quote:Op zondag 13 september 2026 10:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En geen kleine ‘ach’
Ik ben enigszins misleid door Correia, maar fraudeur Schreuder heb ik wel op heterdaad betrapt.
Hopelijk pas na de interlandbreakquote:Op zondag 13 september 2026 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat de ketchupfles vandaag eindelijk open voor Correia?
sPeLeN aLlEeN gOeD tEgEn AjAxquote:Op zondag 13 september 2026 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopelijk pas na de interlandbreak
Het lek is boven!quote:Op zondag 13 september 2026 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat de ketchupfles vandaag eindelijk open voor Correia?
Welkom bij de clubquote:Op zondag 13 september 2026 10:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En geen kleine ‘ach’
Drie keer de snelste genot.quote:
Beetje overdreven?quote:Op maandag 14 september 2026 08:02 schreef franklop het volgende:
Blijkbaar zijn veel sportvrouwen boos op Sydney Sweeney vanwege haar laatste reclameshoot
Mn vriendin liet het zien. Wat een ordinaire shootquote:Op maandag 14 september 2026 08:02 schreef franklop het volgende:
Blijkbaar zijn veel sportvrouwen boos op Sydney Sweeney vanwege haar laatste reclameshoot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |