God was teleurgesteld toen bleek dat ik geen Instagram hadquote:Op zondag 30 augustus 2026 22:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Krijgen jullie ook wel eens in gebed door dat je een bericht op instagram moet plaatsen?
https://www.ad.nl/voetbal(...)-het-weten~a44859f6/
Ah, ik vroeg mij al af wat het excuus was.quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ x ]
In de Premier League is dit geen strafbaar hands.
Had die Terzic niet gewoon even snel Spaans kunnen leren? Nu brengt ie andere mensen in de problemen!quote:Op zondag 30 augustus 2026 23:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/KitchenProject_/status/2094139933426688152
@:rellende_rotscholier
Heks Yesilgoz rijdt de Fyra op sneltreinvaart het ravijn in...quote:Op maandag 31 augustus 2026 10:15 schreef Szura het volgende:
VVD troep die de boel weer gijzelt, gaaflanded
Stukje kwaadaardige terrorist.quote:Op maandag 31 augustus 2026 10:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Heks Yesilgoz rijdt de Fyra op sneltreinvaart het ravijn in...
HaRdWeRKEnDe OnDerNEmErs, De GewoNe NedErl@ndEr, bOeReN, GeLukSzOekErS, de famfare kan het befaamde repetoire weer instarten!
Haar Haagse carrière zal toch wel over zijn als de boel nu in elkaar klapt en er stemmen opgaan voor figuren als Karremans en Brekelmans? De vlag gaat uit als dat leugenachtige sujet uit Den Haag is verdwenen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 10:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stukje kwaadaardige terrorist.
Het vorige kabinet was nog pure incompetentie. Maar dit is doelbewuste sabotage. De seconde dat ze het gevoel heeft dat de VVD er beter van wordt laat ze de boel ploffen. Ik HAAT dat mens.
En de vele miljoenen nazi's en fascisten in dit verdorven kutland zagen dat het goed was.
Eelco lijkt me een verschrikkelijke autist. Doe dan Yesilgoz maar. Die kan je misschien nog blij maken met wat kekke fotos voor een F16.quote:Op maandag 31 augustus 2026 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met wie onderhandel je liever? Eelco Heinen of Dilan Yesilgoz?
Verschrikkelijk moet dat zijn.
Sowieso uitermate genant dat je eerst praat met oppositie en dan eigenlijk achter komt (huh?) dat je er onderling helemaal niet uit bent. En daar heb je dan een half jaar op gewacht?
De grootste denkfout: denken dat Yesilgöz nu echt beschadigd is.quote:Op maandag 31 augustus 2026 11:51 schreef Szura het volgende:
[..]
Haar Haagse carrière zal toch wel over zijn als de boel nu in elkaar klapt en er stemmen opgaan voor figuren als Karremans en Brekelmans? De vlag gaat uit als dat leugenachtige sujet uit Den Haag is verdwenen.
De VVD heeft een veel hoger plafond dan ze nu laten zien, Yesilgoz is verschrikkelijk maar gelukkig ook een vloek voor de VVD zelf.quote:Op maandag 31 augustus 2026 16:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De grootste denkfout: denken dat Yesilgöz nu echt beschadigd is.
Yesilgöz is pas weg als Yesilgöz weg is. We zitten al vier jaar in haar verstikkende houdgreep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feedback wordt niet geapprecieerdquote:Nee, dat gaat toch net iets anders. Maar laat je niet verwarren door de realiteit, als jij denkt dat AI het werk doet op de FP is dat prima
was het maar zo'n feest![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2026 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schitterend hoe tegenwoordig FP-drek wordt geschreven;Van de week al een artikel van Danny dat alle feministen een of andere moordenaar zouden steunen, terwijl het een paar gekkies waren. Maar nee het artikel schrijven alsof alle feministen zo denken. Stukje politieke kleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Feedback wordt niet geapprecieerd
Schitterend hoe tegenwoordig FP-drek wordt geschreven;Mijn vakgebied krijgt tegenwoordig vaak ook de "AI" sticker, maar ik HAAT alle GenAIds met passie. Ook die prompt: alsof het een onwillige brugklasser is die je kan 'opvoeden', mensen zijn zo gevaarlijk dom. Artifically Intelligent dekt de lading echt perfect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Feedback wordt niet geapprecieerd
Voor de liefhebber: Ed Zitron is op een ware kruistocht tegen alle big tech rommel die deze troep door onze strot wil rammen, terwijl ze de planeet voor niks slopen, een aanrader om wat podcasts met hem te luisteren.
Jack does it in real time...
Toch heb ik liever een constructieve grotere VVD dan een naar radicaalrechts schurende opportunistische VVD.quote:Op maandag 31 augustus 2026 16:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De VVD heeft een veel hoger plafond dan ze nu laten zien, Yesilgoz is verschrikkelijk maar gelukkig ook een vloek voor de VVD zelf.
En uiteindelijk ga je met een grotere en nog radicaalrechtsere VVD het beste van beide werelden krijgen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch heb ik liever een constructieve grotere VVD dan een naar radicaalrechts schurende opportunistische VVD.
Maar de potentie is een grote extreemrechtse VVDquote:Op maandag 31 augustus 2026 17:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch heb ik liever een constructieve grotere VVD dan een naar radicaalrechts schurende opportunistische VVD.
Schitterend hoe tegenwoordig FP-drek wordt geschreven;Vergeet ook niet de tekst en plaatjes licht racistisch te herschrijven/editen, zodat de door Danny redactie gewenste rechts radicale drek gepost wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Feedback wordt niet geapprecieerdFeyenoord!!! * Barça
En anders post hij het gewoon zelf welquote:Op maandag 31 augustus 2026 19:23 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Vergeet ook niet de tekst en plaatjes licht racistisch te herschrijven/editen, zodat de door Danny redactie gewenste rechts radicale drek gepost wordt
Mwah, dat probeerden ze in 2023 en dat ging mis omdat PVV daar beter in is.quote:Op maandag 31 augustus 2026 17:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En uiteindelijk ga je met een grotere en nog radicaalrechtsere VVD het beste van beide werelden krijgen.
quote:Op dinsdag 1 september 2026 07:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
'Voor ieder wat wils'
Yesilgoz heeft andermaal gewonnen. Uitermate gênant dat je weer terug bij af bent.
Bolle Jossedquote:Op dinsdag 1 september 2026 10:52 schreef DeeBee het volgende:
Deel Overasselt afgezet • Telegraaf deelt beelden van grote groep gewapende mensen - https://nos.nl/l/2629233
De nieuwe gaaf drugdland is uit. Is dit ook de schuld van migranten?
We krijgen alleen maar meer Rafquote:Op dinsdag 1 september 2026 11:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mooi, geen Pierre meer bij de NOS.
Hopelijk Kieft of Pastoor als vaste Oranje-analist @:slobeend
Als het maar niet Jan Rons wordt.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pierre's laatste bijdrage was: "M-m-maar Slot m-m-maar Ten Hag in de ijskast." en ging geen seconde in op Xavi zelf. Dan heb ik liever Raffie, ook al is dat sentimenteel gelul.quote:
Van Raf word ik al boos als z'n gezicht in beeld komt, Pierre heeft tenminste de helft van de tijd gelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2026 12:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Pierre's laatste bijdrage was: "M-m-maar Slot m-m-maar Ten Hag in de ijskast." en ging geen seconde in op Xavi zelf. Dan heb ik liever Raffie, ook al is dat sentimenteel gelul.
Ik had altijd liever Pierre dan Raf met z'n onderbuik gelul. Kieft is leuk in een podcast maar heeft als analist ook nooit veel boeiends te melden. Pastoor lijkt me wel prima ja.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Anderhalf uur lang damage control van Gidi, niet best.quote:Op maandag 31 augustus 2026 18:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/De_NieuweWereld/status/2094448572162879592
@:Pistolero BobGod in gesprek met Gidi, wil jij voor mij kijken zodat ik weet of ik niet hoef te cringen?
Begin corona betaalde je dat per 2 literquote:
Hier krijg je er 5.67 liter voorquote:Op dinsdag 1 september 2026 20:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Begin corona betaalde je dat per 2 liter
Kan je weer mooi besparen voor 1 van je 30 vluchten van dit jaar!quote:
Walgelijke competitie.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/HRNWo7GW4AI_5qS?format=jpg&name=small
De allesverslindende Premier League. En dan zat Bouaddi deze zomer ook nog tegen de 100 meloentjes aan.
@:Pistolero @:DeeBee
Blijven doneren!quote:Op woensdag 2 september 2026 13:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://pbs.twimg.com/media/HRNWo7GW4AI_5qS?format=jpg&name=small
De allesverslindende Premier League. En dan zat Bouaddi deze zomer ook nog tegen de 100 meloentjes aan.
@:Pistolero @:DeeBee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |