Hamilton is ook niet erg goed in inhaalmanouvres.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar je kan hier echt totaal niet inhalen
Ja, maar wel met een goeie wagenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Monaco ook niet, maar Max heeft aangetoond dat het wel kan.
Perez gaat zo Hulkenberg inhalen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:11 schreef R-woud93 het volgende:
Krijg ik ook alle hoeken van dit topic commentaar omdat ik het een optocht noem
Lol
Norris daarentegen...quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
Piastri kan ook niet veel potten breken
Gelukkig laatste jaar, F1 onwaardig ditquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs Zandvoort faalt om een sprint interessant te maken.
Omdat je niet kan inhalen:Pquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs Zandvoort faalt om een sprint interessant te maken.
Sprints? Eens.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig laatste jaar, F1 onwaardig dit
Leugens.quote:
Misschien voor volgend jaar een leuk idee voor de sprintrace om op koude banden te starten voor het kermiseffect.quote:
Dit zie ik letterlijk in elke sprint. Iedereen blijft gewoon lekker in een treintje zonder risico's te nemen.quote:
Ik heb Max wel eens in zien halen tijdens een sprint.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit zie ik letterlijk in elke sprint. Iedereen blijft gewoon lekker in een treintje zonder risico's te nemen.
of hooguit iets proberen in de laatste rondequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit zie ik letterlijk in elke sprint. Iedereen blijft gewoon lekker in een treintje zonder risico's te nemen.
Doe zelluf.quote:
Dat was op elke baan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:17 schreef Tijn het volgende:
Met de groundeffectauto's was er meer actie op de baan dan met deze generatie.
Er zit meer spanning in de banden vandaag idd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:17 schreef Alloch87 het volgende:
Wat betreft spanning en sensatie gaa we deze baan niet missen.
Prima baan dit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:17 schreef Alloch87 het volgende:
zoals gewoonlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:20 schreef Tijn het volgende:
Piastri heeft z'n banden eraan gereden.
Mensen die de baan de schuld geven van dit achterlijke format nemen we niet zo serieus. Sprints zijn aids.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:17 schreef Alloch87 het volgende:
Piastri trainquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hamilton ook weer naar Max gereden.
Morgen is het niet veel beter, ik snap dat je uit sentiment aan het praten bent maar je post slaat nergens opquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die de baan de schuld geven van dit achterlijke format nemen we niet zo serieus. Sprints zijn aids.
Niets mis met een beetje chauvinisme. Maar zet je oogkleppen af man.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die de baan de schuld geven van dit achterlijke format nemen we niet zo serieus. Sprints zijn aids.
Net zoals de afgelopen jaren, met uitzondering van 2023, toen er wel regen was tijdens de race.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:24 schreef ZaZoe het volgende:
Alleen regen kan morgen de race redden, slaapverwekkend dit
Hahaha.quote:
Mijn haat jegens sprints komt ergens vandaan hè.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Morgen is het niet veel beter, ik snap dat je uit sentiment aan het praten bent maar je post slaat nergens op
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:24 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje chauvinisme. Maar zet je oogkleppen af man.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn haat jegens sprints komt ergens vandaan hè.
Akkoordquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn haat jegens sprints komt ergens vandaan hè.
Morgen verwacht ik er wel meer van, hoor. Toch anders als je erbij bentquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Morgen is het niet veel beter, ik snap dat je uit sentiment aan het praten bent maar je post slaat nergens op
Gaat regendans doen.quote:
*kijktquote:
Ook dat, maar de ene baan is geschikter voor een sprint dan de ander, en Zandvoort is een van de meest ongeschikte. Verder een prima baan met vermakelijke races, inhalen mag best moeilijk zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max misschien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:29 schreef Nattekat het volgende:
Nou, laatste ronden, eens kijken of iemand er nog zin in heeft.
Kan ook.quote:
Wel een punt.quote:
Kortere versnellingsbakverhoudingen dan de Mercedes. Beter in S2, slechter op het rechte stuk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:32 schreef Nattekat het volgende:
Norris rijdt gewoon weg vlak voor het rechte stuk, wat is die McLaren een bijzondere auto dan.
Maar wel te laatquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:35 schreef Nattekat het volgende:
Nattigheid
Je regendans heeft gewerkt @:ESF1Gamer
Eerste overwinning van Mercedes op Zandvoort sinds Fangio in 1955.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:35 schreef ZaZoe het volgende:
Sjors ook in de annalen van Zandvoort nu
Sprint telt nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eerste overwinning van Mercedes op Zandvoort sinds Fangio in 1955.
Wordt nog leuk voor F1Aquote:
Boh,...het kan verkerenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eerste overwinning van Mercedes op Zandvoort sinds Fangio in 1955.
De baan niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is ook vrij snel weer droog
Tenzij de F1A de baan droog rijden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:39 schreef ZaZoe het volgende:
Hopelijk een iets spannendere kwalificatie straks
De mods hier waren te traag met het doorgeven van hun bestellingquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:40 schreef Tarado het volgende:
Wie had die regen 10 minuten te laat besteld? Dit was weinig aan.
Ik heb een tosti besteld die nu keurig voor me klaar ligtquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De mods hier waren te traag met het doorgeven van hun bestelling
Oh blij, dat ik niet gekeken heb dan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:43 schreef RealistAtheist het volgende:
Wat fucking saai man.1 mooie inhaalactie van Leclerc en voor de rest treintje rijden. En Verstappen bewijst nog maar eens wat een domme keuze het is om bij Red Bull te blijven.
Wat zijn dit nu weer voor een prioriteiten?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een tosti besteld die nu keurig voor me klaar ligt
je had regen moeten bestellen, die tosti had later ook wel gekundquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een tosti besteld die nu keurig voor me klaar ligt
Ik heb zon besteld voor morgen, was duur zat.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je had regen moeten bestellen, die tosti had later ook wel gekund
De koperprijs is 9.35 euro per kg, dus ja, dan kost het wel watquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb zon besteld voor morgen, was duur zat.
Sprints zijn zelden de moeite waard, dit zegt niets over morgen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:59 schreef fietsie het volgende:
Wordt morgen dan dus ook weer optochtjerijden? Dan heeft starten toch eigenlijk geen zin?
Ook een onbewolkte verduistering erbij?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb zon besteld voor morgen, was duur zat.
Too soonquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook een onbewolkte verduistering erbij?
vannacht waren de treinen ook nog vol, met bezopen lieden, 'du du du du max verstappen'quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:02 schreef Nattekat het volgende:
Lachen, er komen nog steeds idioten aan op station Zandvoort
ze kunnen niet allemaal tegelijk aan komenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:02 schreef Nattekat het volgende:
Is toch niet zo raar met het oog op de kwalificatie van 4 uur?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:02 schreef Nattekat het volgende:
Sprint overgeslagenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze kunnen niet allemaal tegelijk aan komen
Ik kan er echt met m'n kop niet bij dat je pas zo laat naar het circuit gaat. Ik ben er morgen dik een uur voor F1A begint en was vorig jaar echt zuur dat ik races moest missen wegens reistijd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben 1 inhaalactie gemist
het ergste zijn de mensen die als laatste aankomen, de complete rij links of rechts voorbij stomen zodat anderen langer mogen wachten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan er echt met m'n kop niet bij dat je pas zo laat naar het circuit gaat. Ik ben er morgen dik een uur voor F1A begint en was vorig jaar echt zuur dat ik races moest missen wegens reistijd.
Hoe laat was je toen in Zandvoort?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan er echt met m'n kop niet bij dat je pas zo laat naar het circuit gaat. Ik ben er morgen dik een uur voor F1A begint en was vorig jaar echt zuur dat ik races moest missen wegens reistijd.
Elk jaar zijn er nog SCs geweest die de boel op scherp zetten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:59 schreef fietsie het volgende:
Wordt morgen dan dus ook weer optochtjerijden? Dan heeft starten toch eigenlijk geen zin?
Ze zijn in Zandvoort niet echt creatief he, gewoon bij elk evenement weer dezelfde driftdemo. Is op een gegeven moment ook wel eens leuk geweest.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
en de demo. kerel met een Dolerean dmc-12 die het circuit vakkundig over komt gummen.
Ze hebben tenminste iets.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze zijn in Zandvoort niet echt creatief he, gewoon bij elk evenement weer dezelfde driftdemo. Is op een gegeven moment ook wel eens leuk geweest.
Leclerc denk er anders overquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Max inhalen al onmogelijk acht is het maar goed ook dat Zandvoort van de kalender gaat.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wel matig dat we pas in topic nr2 zitten
Russell effectquote:
Dreamteam aanwezig.quote:
Fixedquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:58 schreef Nattekat het volgende:
Wat was de wereld toch een mooie plek als ik niet iedere keer een jumpscare kreeg van de Viaplay muppets.naar Viaplay keek
Straks zijn het Videolandmuppets.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:58 schreef Nattekat het volgende:
Wat was de wereld toch een mooie plek als ik niet iedere keer een jumpscare kreeg van de Viaplay muppets.
F1TVquote:
Ik heb in rtl meer vertrouwen dan viaplayquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks zijn het Videolandmuppets.
Ik heb vertrouwen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks zijn het Videolandmuppets.
Geen idee hoe dat werkt, ik heb altijd Engels en nog nooit Nederlands gehad daar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV
Maar die kutsite onthoudt niet dat ik F1TV wil kijken en niet Nederlands.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb in rtl meer vertrouwen dan viaplay
quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb in rtl meer vertrouwen dan viaplay
Eensgezindheid.quote:
Je kunt je account op Engels zetten, dan gaat-ie wel standaard naar het commentaar van F1TV zelf.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1TV
Maar die kutsite onthoudt niet dat ik F1TV wil kijken en niet Nederlands.
Op m'n laptop pakt ie wel altijd meteen F1TV, dus het zal wel wat anders zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt je account op Engels zetten, dan gaat-ie wel standaard naar het commentaar van F1TV zelf.
Ik heb laatst een Nintendo ds van spaans naar engels omgezet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op m'n laptop pakt ie wel altijd meteen F1TV, dus het zal wel wat anders zijn.
Waarom stond ie op Spaans?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb laatst een Nintendo ds van spaans naar engels omgezet.
Omdat ik hem via Vinted had gekocht en hij kwam uit Spanje.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom stond ie op Spaans?
Alonso had er een te koop staan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Omdat ik hem via Vinted had gekocht en hij kwam uit Spanje.
Oh.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Omdat ik hem via Vinted had gekocht en hij kwam uit Spanje.
FernanDS?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alonso had er een te koop staan?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alonso had er een te koop staan?
Ach Sainzquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
CAR 55 (SAI) TIME 1:25.773 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 3 LAP 3 16:02:37
Doet ie prima.quote:
of juist wel,...zit er meer in het vatquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:07 schreef -XOR- het volgende:
Als Lawson 2 tienden voor VER zit is dat niet zo best.
Betekent waarschijnlijk vooral dat het rondje niet goed genoeg is voor Q2quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:08 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
of juist wel,...zit er meer in het vat
Ik vind het apart KitKat sponsor op de baan is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:09 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij heeft elke bocht een andere sponsor
Je loopt achterquote:
Zeldzaam foutjequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:10 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
CAR 44 (HAM) LAP DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 1 LAP 7 16:08:57 (PIT)
Ze hadden niets anders meer voor die bocht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind het apart KitKat sponsor op de baan is.
Nee hoor.quote:
Niks meer in hun Marsquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hadden niets anders meer voor die bocht.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niks meer in hun Mars
Q2!quote:
Hij maakt wel vaak zeldzame foutjesquote:
ManU ookquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:12 schreef -XOR- het volgende:
Hammie United is viesslecht dit weekend.
Williams en Alpine ook.quote:
Lawson ook.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Williams en Alpine ook.
Cadillac ookquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Williams en Alpine ook.
"Lay down the law, son!"quote:
Die haalden wel allebei de finishquote:
Matige grap.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Lay down the law, son!"
quote:
Gaat lekker.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:15 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
INCIDENT INVOLVING CAR 10 (GAS) NOTED - UNSAFE RELEASE (16:07:26)
neuh, gat was grootquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ze nemen wel weer een risico bij Red Bull.
Lawson kan er geen ruk van dus zie hem er liever een stuk verder achter zitten.quote:
Valt tegen echt veel updates hebben ze nog niet gehad.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:20 schreef LTVDK het volgende:
Allebei de Williams er al uit, dacht dat ze dit seizoen juist weer in een stijgende lijn zaten
Kleine moeite.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
van een Grieks strand naar de achtste plek in Q1. Tsunoda doet het.
Daarover verschillen we dan van meningquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lawson kan er geen ruk van dus zie hem er liever een stuk verder achter zitten.
Lawson gaat nooit meer dan een backmarker zijn. Als ze die aanbieden bij pakweg Alpine zeggen ze "Nee, dank je, wij hebben Colapinto al".quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarover verschillen we dan van mening
Dit zal ik niet missen.quote:
Je moet op een manier je geld verdienen.quote:
Goedkoopste pak denk ikquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wat is dat voor mislukte mascotte?
Ziet in z'n cookies dat hij naar Marco Schuitemaker, Rutger van Barneveld en Justen de Wildt luistertquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt, ik heb altijd Engels en nog nooit Nederlands gehad daar.
Jij bent het in die pak.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet op een manier je geld verdienen.
wie, wie en wie?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ziet in z'n cookies dat hij naar Marco Schuitemaker, Rutger van Barneveld en Justen de Wildt luistert
Niet naar Sieneke of Roel Driesvink?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ziet in z'n cookies dat hij naar Marco Schuitemaker, Rutger van Barneveld en Justen de Wildt luistert
Ik zit op de bank thuisquote:
Hij lijkt meer op Nattekatquote:
Dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit op de bank thuis
Ik spreek immer de waarheid.quote:
alleen die eerste ken ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Engelbewaarder, Zon zien zakken in de zee en Cheerio (we gaan nog even door)
Dat dachten ze van Gasly ook nadat hij faalde bij Red Bull Racing. En kijk waar hij nu rijdt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lawson gaat nooit meer dan een backmarker zijn. Als ze die aanbieden bij pakweg Alpine zeggen ze "Nee, dank je, wij hebben Colapinto al".
Denk niet dat het pole gaat worden als er niet spontaan een hoosbui voor de kust ontstaat.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
Max moet een gapend gat naar de rijders voor hem laten ...
Max in z'n seksloze huwelijk met Red Bullquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
Max moet een gapend gat naar de rijders voor hem laten ...
slechtquote:
Zelden iemand gezien die op 4 duizendsten van Verstappen kan komen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lawson gaat nooit meer dan een backmarker zijn. Als ze die aanbieden bij pakweg Alpine zeggen ze "Nee, dank je, wij hebben Colapinto al".
Hele jaar al tochquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:31 schreef ZaZoe het volgende:
Denk dat Max enorm met de setup aan het struggelen is
Dat komt omdat Verstappen matig in de rondte aan het rijden is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:33 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Zelden iemand gezien die op 4 duizendsten van Verstappen kan komen.
Nee, zit een nieuwe vloer onder. Antonelli komt dadelijk nog wel even met een leukere ronde.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:30 schreef Middelpunt het volgende:
Mercedes van Antonelli nog steeds stuk?
Bortoleto is de meest ondergewaardeerde coureur die mee doet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
Zelfs Bortoleto is sneller dan Max
Enige waar Hulkenberg een beest in is is Nederlands sprekenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:34 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Bortoleto is de meest ondergewaardeerde coureur die mee doet.
Structureel sneller dan Hulkenberg, die juist bekend staat als kwalificatiebeest.
Regen op zee.quote:
Hij heeft gelukkig zijn podium wel te pakken, al was dat vorig jaarquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Enige waar Hulkenberg een beest in is is Nederlands spreken
Formule E 2quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max heeft helemaal niets met deze generatie auto's
quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Nou ja, er is wel een hoosbui, maar net te zuidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |