De baan niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is ook vrij snel weer droog
Tenzij de F1A de baan droog rijden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:39 schreef ZaZoe het volgende:
Hopelijk een iets spannendere kwalificatie straks
De mods hier waren te traag met het doorgeven van hun bestellingquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:40 schreef Tarado het volgende:
Wie had die regen 10 minuten te laat besteld? Dit was weinig aan.
Ik heb een tosti besteld die nu keurig voor me klaar ligtquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De mods hier waren te traag met het doorgeven van hun bestelling
Oh blij, dat ik niet gekeken heb dan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:43 schreef RealistAtheist het volgende:
Wat fucking saai man.1 mooie inhaalactie van Leclerc en voor de rest treintje rijden. En Verstappen bewijst nog maar eens wat een domme keuze het is om bij Red Bull te blijven.
Wat zijn dit nu weer voor een prioriteiten?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een tosti besteld die nu keurig voor me klaar ligt
je had regen moeten bestellen, die tosti had later ook wel gekundquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een tosti besteld die nu keurig voor me klaar ligt
Ik heb zon besteld voor morgen, was duur zat.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je had regen moeten bestellen, die tosti had later ook wel gekund
De koperprijs is 9.35 euro per kg, dus ja, dan kost het wel watquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb zon besteld voor morgen, was duur zat.
Sprints zijn zelden de moeite waard, dit zegt niets over morgen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:59 schreef fietsie het volgende:
Wordt morgen dan dus ook weer optochtjerijden? Dan heeft starten toch eigenlijk geen zin?
Ook een onbewolkte verduistering erbij?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb zon besteld voor morgen, was duur zat.
Too soonquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook een onbewolkte verduistering erbij?
vannacht waren de treinen ook nog vol, met bezopen lieden, 'du du du du max verstappen'quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:02 schreef Nattekat het volgende:
Lachen, er komen nog steeds idioten aan op station Zandvoort
ze kunnen niet allemaal tegelijk aan komenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:02 schreef Nattekat het volgende:
Is toch niet zo raar met het oog op de kwalificatie van 4 uur?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:02 schreef Nattekat het volgende:
Sprint overgeslagenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze kunnen niet allemaal tegelijk aan komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |