Hamilton is ook niet erg goed in inhaalmanouvres.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar je kan hier echt totaal niet inhalen
Ja, maar wel met een goeie wagenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Monaco ook niet, maar Max heeft aangetoond dat het wel kan.
Perez gaat zo Hulkenberg inhalen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:11 schreef R-woud93 het volgende:
Krijg ik ook alle hoeken van dit topic commentaar omdat ik het een optocht noem
Lol
Norris daarentegen...quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
Piastri kan ook niet veel potten breken
Gelukkig laatste jaar, F1 onwaardig ditquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs Zandvoort faalt om een sprint interessant te maken.
Omdat je niet kan inhalen:Pquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs Zandvoort faalt om een sprint interessant te maken.
Sprints? Eens.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig laatste jaar, F1 onwaardig dit
Leugens.quote:
Misschien voor volgend jaar een leuk idee voor de sprintrace om op koude banden te starten voor het kermiseffect.quote:
Dit zie ik letterlijk in elke sprint. Iedereen blijft gewoon lekker in een treintje zonder risico's te nemen.quote:
Ik heb Max wel eens in zien halen tijdens een sprint.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit zie ik letterlijk in elke sprint. Iedereen blijft gewoon lekker in een treintje zonder risico's te nemen.
of hooguit iets proberen in de laatste rondequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit zie ik letterlijk in elke sprint. Iedereen blijft gewoon lekker in een treintje zonder risico's te nemen.
Doe zelluf.quote:
Dat was op elke baan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:17 schreef Tijn het volgende:
Met de groundeffectauto's was er meer actie op de baan dan met deze generatie.
Er zit meer spanning in de banden vandaag idd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:17 schreef Alloch87 het volgende:
Wat betreft spanning en sensatie gaa we deze baan niet missen.
Prima baan dit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:17 schreef Alloch87 het volgende:
zoals gewoonlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:20 schreef Tijn het volgende:
Piastri heeft z'n banden eraan gereden.
Mensen die de baan de schuld geven van dit achterlijke format nemen we niet zo serieus. Sprints zijn aids.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:17 schreef Alloch87 het volgende:
Piastri trainquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hamilton ook weer naar Max gereden.
Morgen is het niet veel beter, ik snap dat je uit sentiment aan het praten bent maar je post slaat nergens opquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die de baan de schuld geven van dit achterlijke format nemen we niet zo serieus. Sprints zijn aids.
Niets mis met een beetje chauvinisme. Maar zet je oogkleppen af man.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die de baan de schuld geven van dit achterlijke format nemen we niet zo serieus. Sprints zijn aids.
Net zoals de afgelopen jaren, met uitzondering van 2023, toen er wel regen was tijdens de race.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:24 schreef ZaZoe het volgende:
Alleen regen kan morgen de race redden, slaapverwekkend dit
Hahaha.quote:
Mijn haat jegens sprints komt ergens vandaan hè.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Morgen is het niet veel beter, ik snap dat je uit sentiment aan het praten bent maar je post slaat nergens op
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:24 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje chauvinisme. Maar zet je oogkleppen af man.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn haat jegens sprints komt ergens vandaan hè.
Akkoordquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn haat jegens sprints komt ergens vandaan hè.
Morgen verwacht ik er wel meer van, hoor. Toch anders als je erbij bentquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Morgen is het niet veel beter, ik snap dat je uit sentiment aan het praten bent maar je post slaat nergens op
Gaat regendans doen.quote:
*kijktquote:
Ook dat, maar de ene baan is geschikter voor een sprint dan de ander, en Zandvoort is een van de meest ongeschikte. Verder een prima baan met vermakelijke races, inhalen mag best moeilijk zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max misschien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:29 schreef Nattekat het volgende:
Nou, laatste ronden, eens kijken of iemand er nog zin in heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |