Sprintquote:
Gun hem wel een topscore.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Tsunoda heeft een uurtje om aan mario kart te wennen, sprintaids.
Jij moet je naam eer aan doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het blijft kurkdroog zondag.
OP heeft immer gelijk.
Niet lang meer.quote:
Zeker, toch cool om het een paar keer hier gehad te hebben en ook leuker dan al die zielloze baantjes.quote:
Regen op Zandvoort is prima, A1GP daar was één van de mooiste races waar ik ooit bij ben geweest met Bleekemolen die de Brit en Duitser in de Tarzanbocht pakte en de menige op de duinen daar (want die waren er zoals het hoort gewoon nog) helemaal ontploftequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gun mij ook eens wat, IJsland was al genoeg pech
Het blijft Nederland...ik blijf hopenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:31 schreef Perox het volgende:
Nat sprintje is alles waar we op mogen hopen.
Teruggeleased van een fan die hem had gekochtquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:37 schreef AnneX het volgende:
Zou Red Bull het oude stoeltje van Tsunoda uit het magazijn of showroom hebben gehaald?
😂quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:38 schreef Perox het volgende:
[..]
Teruggeleased van een fan die hem had gekocht
FTFY.quote:
Tuurlijk maar hij wil wel mee kunnen om de winst.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:48 schreef Perox het volgende:
Dit was wel te verwachten toch dat Max zou bijtekenen? Hij is intens loyaal mede doordat men goed voor hem zorgt.
Dat gaat RBR ook kunnen in de komende jaren, zijn geen koekebakkers natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tuurlijk maar hij wil wel mee kunnen om de winst.
Ik had het ook wel verwacht maarja hij was nogal aan het janken over die nieuwe regels en auto en dreigen dat ie ermee stoptequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:48 schreef Perox het volgende:
Dit was wel te verwachten toch dat Max zou bijtekenen? Hij is intens loyaal mede doordat men goed voor hem zorgt.
Ja ik zag hem misschien nog wel helemaal stoppen maar ander team leek me onwaarschijnlijk. Mede omdat het ook wel zo'n beetje op slot zit bij de grote teams.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had het ook wel verwacht maarja was was nogal aan het janken over die nieuwe regels en auto en dreigen dat ie ermee stopte
Voor die bedragen die hij krijgt zou ie wel gek zijn als ie stoptequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:51 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja ik zag hem misschien nog wel helemaal stoppen maar ander team leek me onwaarschijnlijk. Mede omdat het ook wel zo'n beetje op slot zit bij de grote teams.
quote:
Jonge god hij.quote:
Ben benieuwd.quote:
Zeldzaam foutje?quote:
P6 inmiddels.quote:
P7...niet bestquote:
En hij gaat niet meer voor een snelle run.quote:
Welke FP2quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:26 schreef HiDiHo het volgende:
Eens kijken in FP2 of ze die auto een beetje beter afgesteld hebben
Nieuwe motorquote:
Oh ja fuck....die Sprint weerquote:
Nieuw contractquote:
Nope. Na de sprint kwalificatie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:31 schreef vul_maar_in het volgende:
Is er na de FP1 een parc ferme? Niet toch?
Hoe weet jij dat? Misschien ging ie wel naar Clarksville, en dan is het mooi de laatste kans. Of was het een trein voor Koeman, die komt maar 1x voorbij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag net 'fans' de trein terug naar huis nemen
Die boycotten de sprint kwali - dat moet jou toch aanspreken?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag net 'fans' de trein terug naar huis nemen
F1A is nu nog bezig, en straks de Porschesquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Die boycotten de sprint kwali - dat moet jou toch aanspreken?
*aantekening maakt*quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga mijn best doen om bij de sprint kwalificatie te zijn. Ga uit eten.
Zal jou eens aantekenen.quote:
*nog een aantekening maakt*quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens aantekenen.
quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens aantekenen.
Schiet verlof in?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgende week alquote:
Ik zie geen afmelding.quote:
Teruglezenquote:
Dat is geen officiële afmeldingquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Teruglezen
Ben er tot 16:50.
Denk dat we hem maar nog een tijdelijk contract gaan aanbieden in plaats van een vaste.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is geen officiële afmelding![]()
Ik denk het ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat we hem maar nog een tijdelijk contract gaan aanbieden in plaats van een vaste.
They always come back.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik geef Viaplay tv een kans dit weekend.
Ja dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik geef Viaplay tv een kans dit weekend.
En afwezig zijn is mijn vaste prik op vrijdagen en sprintaidsquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Ik heb me netjes via de officiële kanaal afgemeld voor de vt1.
Het is gratis.quote:
Het is dat of niet kijken.quote:
Hopelijk houden ze zich wel aan de Nederlandse wet.quote:
Was het allang, was al met je gedeeld, maar je wilde niet luisterenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is dat of niet kijken.
Eens zien of het al minder Mario kart is.
Volgend jaar F1 bij KIJK.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is dat of niet kijken.
Eens zien of het al minder Mario kart is.
Dat gaan we niet doen na het decable van gisteren.quote:
Nee, Viodeland.quote:
Smiley gemist? Gisteravond het voetballen gemist?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, Viodeland.![]()
Onder welke steen leef jij?
https://www.nu.nl/media/6(...)sport-uitzenden.htmlquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Smiley gemist? Gisteravond het voetballen gemist?
Netjes vergeleken met eerder op de middag.quote:
Clowssmiley.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/media/6(...)sport-uitzenden.html
Welke smiley?
Voetbal heb ik niks mee.
Ik snap jou grap ook niet. Even goede vrienden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Clowssmiley.
Nee, dan snap je de grap ook niet.
Zandbaggen maar dan met steenquote:
NFA zal het worden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:41 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
TURN 5 INCIDENT INVOLVING CARS 3 (VER) AND 44 (HAM) NOTED - IMPEDING (16:39:36)
NFI denk ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:41 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
TURN 5 INCIDENT INVOLVING CARS 3 (VER) AND 44 (HAM) NOTED - IMPEDING (16:39:36)
Alweer?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Einde tijdperk Verstappen.
Daarom die contractverlenging om lekker veel geld binnen te harken voor zijn race pensioen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straatfeestquote:
2030 misschienquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Teambaasgenot.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom die contractverlenging om lekker veel geld binnen te harken voor zijn race pensioen.
Honda en Alonso is geen gelukkig huwelijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:44 schreef Starflyer het volgende:
De nieuwe Honda motor lijkt wel een achteruitgang te zijn.
Een adnoH.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:44 schreef Starflyer het volgende:
De nieuwe Honda motor lijkt wel een achteruitgang te zijn.
Tijd voor de evaluatie @Nattekatquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik volg het elders mee. Tot later
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Teruglezen
Ben er tot 16:50.
Welnee dan is Putin allang doodquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:45 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dan pas,...dan praten we allemaal al Russich
Overloperquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Beter dan de Aston Martin troep.quote:
Wou jij nog op schoot?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tijd voor de evaluatie @:Nattekat
Moet jij je niet vol vretenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wou jij nog op schoot?
Nou zeg.quote:
Wil je gelijk een F1 carrière van Lindblad om zeep helpen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:01 schreef shiz het volgende:
Ik had Arvid de RBR gegeven. Gewoon als proef. De anderen hebben die kans al gehad, hij nog niet. Zou interessant geweest zijn of zijn rijstijl past met wat RBR heeft.
Er staat niks op 't spel. Voor Max destijds ook niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wil je gelijk een F1 carrière van Lindblad om zeep helpen?
Max is een zeer uitzonderlijk talent.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:03 schreef shiz het volgende:
[..]
Er staat niks op 't spel. Voor Max destijds ook niet.
Ik zag wat lege plekjes.quote:
Dit hoor, ik snapte dit niet. Lawson is bewezen faal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:01 schreef shiz het volgende:
Ik had Arvid de RBR gegeven. Gewoon als proef. De anderen hebben die kans al gehad, hij nog niet. Zou interessant geweest zijn of zijn rijstijl past met wat RBR heeft.
Lawson heeft nooit een echte kans gekregen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:12 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit hoor, ik snapte dit niet. Lawson is bewezen faal.
Niet tegen Kim zeggen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Ham moet ergens een slippertje gehad hebben.
Mjah maar ik zie in die Lindblad veel meer potentie. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lawson heeft nooit een echte kans gekregen.
Meer potentie heeft 'ie zeker, maar dat bewijs je niet door één keer in een heel matige RedBull te rijden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:16 schreef Perox het volgende:
[..]
Mjah maar ik zie in die Lindblad veel meer potentie. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk.
Nouja, de stelling "wat goed is komt snel" had ik wel aan een test willen onderwerpen hier.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Meer potentie heeft 'ie zeker, maar dat bewijs je niet door één keer in een heel matige RedBull te rijden.
Ja maar dat kan hij niet in de Redbull laten zien maar in de Racing Bulls door Lawson te verslaan over een seizoen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:18 schreef Perox het volgende:
[..]
Nouja, de stelling "wat goed is komt snel" had ik wel aan een test willen onderwerpen hier.
Dat gaat hij ook doen denk ik. Nu is er nog een beetje vertekend beeld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja maar dat kan hij niet in de Redbull laten zien maar in de Racing Bulls door Lawson te verslaan over een seizoen.
Staat nu o.a. Tom Coronel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Guido hoort die obligate vraagjes te steken in Zandvoort
Was meer omdat Leclerc wat moeite had met de "stop and go" Ferrari van 2026 wat mede komt door de regels en dat heeft hij nu beter onder de knie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Ging weer lekker met hypen van Hamilton's "WC bid". Rijdersbaantje en gewoon weer 1.5, 2.5 en 6 tienden langzamer dan Leclerc.
Weinig, Antonelli 1 keer in het grind, waarschijnlijk de reden dat niet hij maar Russell P1 heeft gekwalificeerd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:08 schreef Peterselieman het volgende:
Nog iets gemist behalve de RBR troep?
Mij?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:08 schreef Peterselieman het volgende:
Nog iets gemist behalve de RBR troep?
quote:
quote:
Dat lijkt me ook ja, ook even wennen aan de nieuwe remmen, Hamiltons remmen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was meer omdat Leclerc wat moeite had met de "stop and go" Ferrari van 2026 wat mede komt door de regels en dat heeft hij nu beter onder de knie.
En hij is nu ook gewend aan de Carbon Industries remschijven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was meer omdat Leclerc wat moeite had met de "stop and go" Ferrari van 2026 wat mede komt door de regels en dat heeft hij nu beter onder de knie.
Was wel echt teringdruk daar na de fp1. Niet normaal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:09 schreef shiz het volgende:
Beste moment om een snack te halen, geen rijen.
Wat heeft hij nu weer gedaan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:53 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 22 (TSU) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SPRINT - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS (11:34:12)
HAMVERBOT blijkbaar ook.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:53 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 22 (TSU) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SPRINT - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS (11:34:12)
Sprintje getrokken?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:59 schreef Tijn het volgende:
Nou vooruit, ik kijk het ook wel even dan
Die miezer van wat jaartjes geleden leverde een leuke race opquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 11:59 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
RISK OF RAIN FOR THE F1 SPRINT IS 20%
Tijd voor de Tsunado!quote:
4th dimension racequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die miezer van wat jaartjes geleden leverde een leuke race op
20% dus harder dansen.quote:
KIJK premium nemen. @3rr0rquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:00 schreef Nattekat het volgende:
De hele ochtend al gezeik met F1TV op m'n tv, en uitgerekend nu is het op het punt aangekomen dat ik niets meer zie.
Dat doe je opzettelijk. Stig en ik gaan dit nabespreken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:00 schreef Nattekat het volgende:
De hele ochtend al gezeik met F1TV op m'n tv, en uitgerekend nu is het op het punt aangekomen dat ik niets meer zie.
Tijd voor glasvezelquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Nou nou.quote:
nee, we moeten het niet te makkelijk makenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:02 schreef Nattekat het volgende:
Ah, we hebben beelden.
Blijft extreem irritant dat F1TV niet gewoon één vaste stream heeft van begin voorbeschouwing tot einde nabeschouwing.
Wel leuker?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, we moeten het niet te makkelijk maken
Mensen die dit durven te roepen na voorgaande jaren nemen we niet zo serieus.quote:
Ze krijgen genoeg inkomsten van Viaplay binnen om er wat aan te doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, we moeten het niet te makkelijk maken
Hoe kunnen we je herkennen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit morgen op best een leuke plek
Denk dat ik het gore lef ga hebben om daar in een RB outfit te zitten ipv oranje.quote:
Lange kerel met een Max-masker.quote:
Rollecooster Tycoon is in de aanbieding op steam.quote:
Nog.quote:
Die heb ik uiteraard allemaal alquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rollecooster Tycoon is in de aanbieding op steam.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:07 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Een blauwe in een zee van oranje. Moet te doen zijn
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ik het gore lef ga hebben om daar in een RB outfit te zitten ipv oranje.
Niet voor niks een tienvoudig GP-winnaar natuurlijk.quote:
Maar je kan hier echt totaal niet inhalenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hamilton gaat Max nog wel voorbij.
Het is voor hem gewoon een vrije training 2.quote:
Net als in Monaco zeker.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar je kan hier echt totaal niet inhalen
Monaco ook niet, maar Max heeft aangetoond dat het wel kan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar je kan hier echt totaal niet inhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |