Meer potentie heeft 'ie zeker, maar dat bewijs je niet door één keer in een heel matige RedBull te rijden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:16 schreef Perox het volgende:
[..]
Mjah maar ik zie in die Lindblad veel meer potentie. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk.
Nouja, de stelling "wat goed is komt snel" had ik wel aan een test willen onderwerpen hier.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Meer potentie heeft 'ie zeker, maar dat bewijs je niet door één keer in een heel matige RedBull te rijden.
Ja maar dat kan hij niet in de Redbull laten zien maar in de Racing Bulls door Lawson te verslaan over een seizoen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:18 schreef Perox het volgende:
[..]
Nouja, de stelling "wat goed is komt snel" had ik wel aan een test willen onderwerpen hier.
Dat gaat hij ook doen denk ik. Nu is er nog een beetje vertekend beeld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja maar dat kan hij niet in de Redbull laten zien maar in de Racing Bulls door Lawson te verslaan over een seizoen.
Staat nu o.a. Tom Coronel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Guido hoort die obligate vraagjes te steken in Zandvoort
Was meer omdat Leclerc wat moeite had met de "stop and go" Ferrari van 2026 wat mede komt door de regels en dat heeft hij nu beter onder de knie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Ging weer lekker met hypen van Hamilton's "WC bid". Rijdersbaantje en gewoon weer 1.5, 2.5 en 6 tienden langzamer dan Leclerc.
Weinig, Antonelli 1 keer in het grind, waarschijnlijk de reden dat niet hij maar Russell P1 heeft gekwalificeerd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:08 schreef Peterselieman het volgende:
Nog iets gemist behalve de RBR troep?
Mij?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:08 schreef Peterselieman het volgende:
Nog iets gemist behalve de RBR troep?
quote:
quote:
Dat lijkt me ook ja, ook even wennen aan de nieuwe remmen, Hamiltons remmen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was meer omdat Leclerc wat moeite had met de "stop and go" Ferrari van 2026 wat mede komt door de regels en dat heeft hij nu beter onder de knie.
En hij is nu ook gewend aan de Carbon Industries remschijven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was meer omdat Leclerc wat moeite had met de "stop and go" Ferrari van 2026 wat mede komt door de regels en dat heeft hij nu beter onder de knie.
Was wel echt teringdruk daar na de fp1. Niet normaal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:09 schreef shiz het volgende:
Beste moment om een snack te halen, geen rijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |