Honda en Alonso is geen gelukkig huwelijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:44 schreef Starflyer het volgende:
De nieuwe Honda motor lijkt wel een achteruitgang te zijn.
Een adnoH.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:44 schreef Starflyer het volgende:
De nieuwe Honda motor lijkt wel een achteruitgang te zijn.
Tijd voor de evaluatie @Nattekatquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik volg het elders mee. Tot later
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga mijn best doen om bij de sprint kwalificatie te zijn. Ga uit eten.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Teruglezen
Ben er tot 16:50.
Welnee dan is Putin allang doodquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:45 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dan pas,...dan praten we allemaal al Russich
Overloperquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga mijn best doen om bij de sprint kwalificatie te zijn. Ga uit eten.
Beter dan de Aston Martin troep.quote:
Wou jij nog op schoot?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tijd voor de evaluatie @:Nattekat
Moet jij je niet vol vretenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wou jij nog op schoot?
Nou zeg.quote:
Wil je gelijk een F1 carrière van Lindblad om zeep helpen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:01 schreef shiz het volgende:
Ik had Arvid de RBR gegeven. Gewoon als proef. De anderen hebben die kans al gehad, hij nog niet. Zou interessant geweest zijn of zijn rijstijl past met wat RBR heeft.
Er staat niks op 't spel. Voor Max destijds ook niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wil je gelijk een F1 carrière van Lindblad om zeep helpen?
Max is een zeer uitzonderlijk talent.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:03 schreef shiz het volgende:
[..]
Er staat niks op 't spel. Voor Max destijds ook niet.
Ik zag wat lege plekjes.quote:
Dit hoor, ik snapte dit niet. Lawson is bewezen faal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:01 schreef shiz het volgende:
Ik had Arvid de RBR gegeven. Gewoon als proef. De anderen hebben die kans al gehad, hij nog niet. Zou interessant geweest zijn of zijn rijstijl past met wat RBR heeft.
Lawson heeft nooit een echte kans gekregen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:12 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit hoor, ik snapte dit niet. Lawson is bewezen faal.
Niet tegen Kim zeggen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Ham moet ergens een slippertje gehad hebben.
Mjah maar ik zie in die Lindblad veel meer potentie. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 17:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lawson heeft nooit een echte kans gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |