KIJK premium nemen. @3rr0rquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:00 schreef Nattekat het volgende:
De hele ochtend al gezeik met F1TV op m'n tv, en uitgerekend nu is het op het punt aangekomen dat ik niets meer zie.
Dat doe je opzettelijk. Stig en ik gaan dit nabespreken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:00 schreef Nattekat het volgende:
De hele ochtend al gezeik met F1TV op m'n tv, en uitgerekend nu is het op het punt aangekomen dat ik niets meer zie.
Tijd voor glasvezelquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Nou nou.quote:
nee, we moeten het niet te makkelijk makenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:02 schreef Nattekat het volgende:
Ah, we hebben beelden.
Blijft extreem irritant dat F1TV niet gewoon één vaste stream heeft van begin voorbeschouwing tot einde nabeschouwing.
Wel leuker?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, we moeten het niet te makkelijk maken
Mensen die dit durven te roepen na voorgaande jaren nemen we niet zo serieus.quote:
Ze krijgen genoeg inkomsten van Viaplay binnen om er wat aan te doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, we moeten het niet te makkelijk maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |