Sprintquote:
Gun hem wel een topscore.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Tsunoda heeft een uurtje om aan mario kart te wennen, sprintaids.
Jij moet je naam eer aan doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het blijft kurkdroog zondag.
OP heeft immer gelijk.
Niet lang meer.quote:
Zeker, toch cool om het een paar keer hier gehad te hebben en ook leuker dan al die zielloze baantjes.quote:
Regen op Zandvoort is prima, A1GP daar was één van de mooiste races waar ik ooit bij ben geweest met Bleekemolen die de Brit en Duitser in de Tarzanbocht pakte en de menige op de duinen daar (want die waren er zoals het hoort gewoon nog) helemaal ontploftequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gun mij ook eens wat, IJsland was al genoeg pech
Het blijft Nederland...ik blijf hopenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:31 schreef Perox het volgende:
Nat sprintje is alles waar we op mogen hopen.
Teruggeleased van een fan die hem had gekochtquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:37 schreef AnneX het volgende:
Zou Red Bull het oude stoeltje van Tsunoda uit het magazijn of showroom hebben gehaald?
😂quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:38 schreef Perox het volgende:
[..]
Teruggeleased van een fan die hem had gekocht
FTFY.quote:
Tuurlijk maar hij wil wel mee kunnen om de winst.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:48 schreef Perox het volgende:
Dit was wel te verwachten toch dat Max zou bijtekenen? Hij is intens loyaal mede doordat men goed voor hem zorgt.
Dat gaat RBR ook kunnen in de komende jaren, zijn geen koekebakkers natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tuurlijk maar hij wil wel mee kunnen om de winst.
Ik had het ook wel verwacht maarja hij was nogal aan het janken over die nieuwe regels en auto en dreigen dat ie ermee stoptequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:48 schreef Perox het volgende:
Dit was wel te verwachten toch dat Max zou bijtekenen? Hij is intens loyaal mede doordat men goed voor hem zorgt.
Ja ik zag hem misschien nog wel helemaal stoppen maar ander team leek me onwaarschijnlijk. Mede omdat het ook wel zo'n beetje op slot zit bij de grote teams.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had het ook wel verwacht maarja was was nogal aan het janken over die nieuwe regels en auto en dreigen dat ie ermee stopte
Voor die bedragen die hij krijgt zou ie wel gek zijn als ie stoptequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:51 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja ik zag hem misschien nog wel helemaal stoppen maar ander team leek me onwaarschijnlijk. Mede omdat het ook wel zo'n beetje op slot zit bij de grote teams.
quote:
Jonge god hij.quote:
Ben benieuwd.quote:
Zeldzaam foutje?quote:
P6 inmiddels.quote:
P7...niet bestquote:
En hij gaat niet meer voor een snelle run.quote:
Welke FP2quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:26 schreef HiDiHo het volgende:
Eens kijken in FP2 of ze die auto een beetje beter afgesteld hebben
Nieuwe motorquote:
Oh ja fuck....die Sprint weerquote:
Nieuw contractquote:
Nope. Na de sprint kwalificatie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:31 schreef vul_maar_in het volgende:
Is er na de FP1 een parc ferme? Niet toch?
Hoe weet jij dat? Misschien ging ie wel naar Clarksville, en dan is het mooi de laatste kans. Of was het een trein voor Koeman, die komt maar 1x voorbij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag net 'fans' de trein terug naar huis nemen
Die boycotten de sprint kwali - dat moet jou toch aanspreken?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag net 'fans' de trein terug naar huis nemen
F1A is nu nog bezig, en straks de Porschesquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 13:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Die boycotten de sprint kwali - dat moet jou toch aanspreken?
*aantekening maakt*quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga mijn best doen om bij de sprint kwalificatie te zijn. Ga uit eten.
Zal jou eens aantekenen.quote:
*nog een aantekening maakt*quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens aantekenen.
quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens aantekenen.
Schiet verlof in?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga mijn best doen om bij de sprint kwalificatie te zijn. Ga uit eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |