Dat gaat RBR ook kunnen in de komende jaren, zijn geen koekebakkers natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tuurlijk maar hij wil wel mee kunnen om de winst.
Ik had het ook wel verwacht maarja hij was nogal aan het janken over die nieuwe regels en auto en dreigen dat ie ermee stoptequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:48 schreef Perox het volgende:
Dit was wel te verwachten toch dat Max zou bijtekenen? Hij is intens loyaal mede doordat men goed voor hem zorgt.
Ja ik zag hem misschien nog wel helemaal stoppen maar ander team leek me onwaarschijnlijk. Mede omdat het ook wel zo'n beetje op slot zit bij de grote teams.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had het ook wel verwacht maarja was was nogal aan het janken over die nieuwe regels en auto en dreigen dat ie ermee stopte
Voor die bedragen die hij krijgt zou ie wel gek zijn als ie stoptequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:51 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja ik zag hem misschien nog wel helemaal stoppen maar ander team leek me onwaarschijnlijk. Mede omdat het ook wel zo'n beetje op slot zit bij de grote teams.
quote:
Jonge god hij.quote:
Ben benieuwd.quote:
Zeldzaam foutje?quote:
P6 inmiddels.quote:
P7...niet bestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |