Hamilton is ook niet erg goed in inhaalmanouvres.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar je kan hier echt totaal niet inhalen
Ja, maar wel met een goeie wagenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Monaco ook niet, maar Max heeft aangetoond dat het wel kan.
Perez gaat zo Hulkenberg inhalen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:11 schreef R-woud93 het volgende:
Krijg ik ook alle hoeken van dit topic commentaar omdat ik het een optocht noem
Lol
Norris daarentegen...quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
Piastri kan ook niet veel potten breken
Gelukkig laatste jaar, F1 onwaardig ditquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs Zandvoort faalt om een sprint interessant te maken.
Omdat je niet kan inhalen:Pquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs Zandvoort faalt om een sprint interessant te maken.
Sprints? Eens.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig laatste jaar, F1 onwaardig dit
Leugens.quote:
Misschien voor volgend jaar een leuk idee voor de sprintrace om op koude banden te starten voor het kermiseffect.quote:
Dit zie ik letterlijk in elke sprint. Iedereen blijft gewoon lekker in een treintje zonder risico's te nemen.quote:
Ik heb Max wel eens in zien halen tijdens een sprint.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit zie ik letterlijk in elke sprint. Iedereen blijft gewoon lekker in een treintje zonder risico's te nemen.
of hooguit iets proberen in de laatste rondequote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit zie ik letterlijk in elke sprint. Iedereen blijft gewoon lekker in een treintje zonder risico's te nemen.
Doe zelluf.quote:
Dat was op elke baan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:17 schreef Tijn het volgende:
Met de groundeffectauto's was er meer actie op de baan dan met deze generatie.
Er zit meer spanning in de banden vandaag idd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:17 schreef Alloch87 het volgende:
Wat betreft spanning en sensatie gaa we deze baan niet missen.
Prima baan dit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 12:17 schreef Alloch87 het volgende:
Wat betreft spanning en sensatie gaa we deze baan niet missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |